Επίκαιρα

Η νέα διαδρομή του Κιάτο - Αίγιο από την κατασκευή, μέχρι το τρένο πάνω στις ράγες

Η νέα διαδρομή του Κιάτο - Αίγιο από την κατασκευή, μέχρι το τρένο πάνω στις ράγες

Δείτε τη διπλή σιδηροδρομική γραμμή που εγκαινιάστηκε προ εβδομάδων

Έπρεπε να περάσουν 9 ολόκληρα χρόνια για να δούμε να σφυρίζει η νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο - Πάτρα στη δυτική Κορινθία και την Αχαΐα και συνολικά 14 από τότε που ξεκίνησαν τα πρώτα έργα αναβάθμισης .

Στη νέα διπλή γραμμή μπορούν να αναπτύσσονται ταχύτητες μέχρι και 200χλμ/ώρα κατά τόπους. Προς το παρόν η νέα γραμμή δεν διαθέτει ηλεκτροκίνηση. Η σχετική εργολαβία αναμένεται να υπογραφεί σύντομα (με ανάδοχο και πάλι την εταιρεία Μυτιληναίος) και μέχρι το 2022 να έχει ολοκληρωθεί.

Στα συνολικά 71 χλμ λειτουργούν 3 Σταθμοί (Ξυλοκάστρου, Ακράτας και Αιγίου) και 6 Στάσεις (Διμηνιού, Λυκοποριάς, Λυγιάς, Πλατάνου, Διακοπτού και Ελίκης), ενώ το τρένο συνδέεται με τον Οδοντωτό Διακοπτού – Καλαβρύτων στο Διακοπτό.

Λόγω της απουσίας ηλεκτροκίνησης το δρομολόγιο “σπάει” στα δύο. Το τρένο ξεκινά από τον Πειραιά με τα ηλεκτροκίνητα Desiro (τα τρένα με την μωβ απόχρωση) και μόλις φτάνει στο Κιάτο περιμένει το ντιζελοκίνητο Rail Bus. Από εκεί γίνεται μετεπιβίβαση και μετά από 5-6 λεπτά ξεκινά προς Αίγιο. Με τον αντίστροφο τρόπο γίνεται το δρομολόγιο από το Αίγιο. Σε τρία δρομολόγια θα υπάρχει σύνδεση με το Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος της Αθήνας.

Πηγή: TheBest.gr - Ypodomes.com

TAGS:

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

Σχετικά Άρθρα

Vendras