Του Γιώργου Κατσάμπουλα
Η “Smart Διανομή”, μια πρωτοβουλία του κ. Χρήστου Πλιάγκου, ιδιοκτήτη τοπικού περιπτέρου στην περιοχή της Ζαχάρως, έχει κάνει αισθητή την παρουσία της και ήρθε για να μείνει.
Η πανδημία του covid19 στις ζωές μας έχει προκαλέσει ριζικές αλλαγές με την εικόνα της κοινωνίας να έχει κλονιστεί, έχοντας διαμορφώσει ένα ρευστό τοπίο γεμάτο με αβεβαιότητα και καχυποψία για το αχαρτογράφητο μέλλον.
Ο ιός έχει διαμορφώσει μια νέα πραγματικότητα, την οποία καλούμαστε όλοι να αντιμετωπίσουμε και να ανταποκριθούμε με την προσαρμογή μας σε αυτό το νέο περιβάλλον. Η νέα εποχή που διανύουμε μας υπενθυμίζει διαρκώς πως η τεχνολογική επανάσταση και η εξοικείωση με νέα μέσα, είναι μονόδρομος και χωρίς επιστροφή. Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει όμως, το γεγονός ότι αρκετοί συμπολίτες μας δυσκολεύονται να εξοικειωθούν στην χρήση κάποιου ηλεκτρονικού υπολογιστή ή smart συσκευής για να ανταποκριθεί σε αναγκαίες συναλλαγές και εργασίες, όπως για παράδειγμα η εξόφληση λογαριασμών.
Σε εποχές κρίσης μας έχει διδάξει η ιστορία, δημιουργούνται νέες ευκαιρίες και καινοτομίες. Οι συνθήκες μας οδηγούν ή αν θέλετε μας αναγκάζουν να βρούμε τρόπους να λύσουμε ζητήματα.
Μια τέτοια “καινοτομία”, απόρροια των νέων αναγκών που προκύπτουν από την εποχή του κορωνοϊού, αποτελεί και η “Smart Διανομή” στη Ζαχάρω.
Ήδη από το προηγούμενο lockdown, ο κ. Χρήστος Πλιάγκος, αφουγκραζόμενος τις ανάγκες της εποχής, συνειδητοποίησε την δυσκολία πολλών ανθρώπων, κυρίως ηλικιωμένων, στις μετακινήσεις τους και για τις αναγκαίες αγορές ή συναλλαγές, όπως για παράδειγμα η εξόφληση λογαριασμών. Με την “Smart διανομή” όμως που εισήγαγε στην ευρύτερη περιοχή της Ζαχάρως, όλες οι υπηρεσίες, που προσφέρει το περίπτερό του, γίνονται προσβάσιμες με ένα απλό τηλεφώνημα, στην πόρτα του εκάστοτε πολίτη.
Ο κ. Χρήστος Πλιάγκος δηλώνει συγκεκριμένα ότι “… ήδη από το προηγούμενο lockdown, κάναμε μια επένδυση και αγοράσαμε ένα smart αυτοκίνητο κάνοντας διανομές σε όλο το δήμο Ζαχάρως . Ο δήμος αποτελείται από 25 κοινότητες και πολλές είναι απομακρυσμένες και δύσκολα προσβάσιμες. Πολλοί άνθρωποι και κυρίως ηλικιωμένοι, δυσκολεύονται αυτήν την περίοδο στις μετακινήσεις τους. Έτσι αποφασίσουμε να πηγαίνουμε εμείς στο πελάτη”.
Ο κ. Γρηγόρης Δρακόπουλος, υπάλληλος, ενημέρωσε ότι “είμαστε εξοπλισμένοι με όλα τα απαραίτητα μηχανήματα και οι συναλλαγές μπορούν να γίνουν ανέπαφα - αποφεύγοντας την επαφή - σεβόμενοι τους κινδύνους της εποχής, εξαιτίας του ιού”.
Μέσω της “smart διανομής” ο καταναλωτής έχει πρόσβαση σε όλα τα είδη περιπτέρου, ενώ μπορεί να εξοφλήσει και όλους του τους λογαριασμούς. Ηλικιωμένοι, από δυσπρόσιτες περιοχές, οι οποίοι δεν είναι εξοικειωμένοι με την χρήση ενός ηλεκτρονικού υπολογιστή ή smart συσκευής, έχουν την δυνατότητα να καλέσουν τον διανομέα και εκείνος να μεταβεί στο χώρο τους ώστε να εξοφλήσουν τους λογαριασμούς τους.
“Όλα τα προϊόντα που διαθέτει το περίπτερο μπορούμε να τα προμηθεύσουμε. Τα πάντα από τσιγάρα, αναψυκτικά μέχρι και κάρτες κινητής τηλεφωνίας. Επίσης, ο κόσμος μπορεί να εξοφλήσει όλους του τους λογαριασμούς, από ΔΕΗ μέχρι και οφειλές Δημοσίου. Δεχόμαστε έναντι πληρωμές και ληξιπρόθεσμες. Όλα αυτά μπορούν να γίνουν από σπίτι ώστε να αποφευχθεί οποιαδήποτε μετακίνηση και ταλαιπωρία”, επισήμανε ο κ. Χρήστος Πλιάγκος.
Τέλος, μια νέα προσθήκη στις υπηρεσίες της διανομής είναι και η Western Union. “Η ύπαρξη πολλών αλλοδαπών εργατών γης, οι οποίοι εργάζονται στην συγκομιδή των ελιών, έχουν αγκαλιάσει την νέα υπηρεσία που διαθέτουμε, με την οποία μπορούν εύκολα, γρήγορα και υπεύθυνα να στέλνουν χρήματα σε όλο το κόσμο”, δήλωσε.
Η υπηρεσία “Smart Διανομή” του κ. Χρήστου Πλιάγκου, εμφανίστηκε δειλά ήδη από το προηγούμενο lockdown, αλλά έχει ευδοκιμήσει στο νέο, με τον κόσμο να το έχει αγαπήσει, όπως μαρτυρά και ο μεγάλος, ημερήσιος αριθμός των διανομών.