Ο Δήμος Ήλιδας αποτελεί έναν από τους 177 Δήμους της χώρας που έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα myKEPlive του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Στόχος του myKEPlive είναι η εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση και η παροχή διοικητικής πληροφόρησης στους πολίτες, χωρίς τη φυσική μετάβαση των πολιτών στα ΚΕΠ.
Πλέον είναι δυνατή η εξυπηρέτηση απομακρυσμένα μέσω διαδικτύου, με χρήση της πλατφόρμας Microsoft Teams, διευκολύνοντας έτσι τους πολίτες που βρίσκονται μακριά ή αδυνατούν να μεταβούν σε Υπηρεσίες (άτομα με ειδικές ανάγκες, ηλικιωμένοι) ενισχύοντας έτσι την μείωση των μετακινήσεων που επιβάλει η δύσκολη περίοδος που περνάμε λόγω της πανδημίας.
Με το πρόγραμμα myKEPlive, παρέχονται διαδικασίες υψηλής ζήτησης μέσω των τεσσάρων θεματικών υπηρεσιών: 1) Πληροφόρηση- Αίτηση, 2) Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις, 3) Εξυπηρέτηση Πολιτών με Αναπηρία, 4) Εξυπηρέτηση από το Δήμο σας. Οι πολίτες εισέρχονται στην πλατφόρμα https://mykeplive.gov.gr και ρυθμίζουν το ραντεβού τους χρησιμοποιώντας τους κωδικούς τους στο Taxisnet. Κατά τη χρήση της υπηρεσίας δεν αποθηκεύονται τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών, ενώ οι τηλεδιασκέψεις με τους υπαλλήλους των ΚΕΠ δεν καταγράφονται.
Σχετικό δελτίο τύπου εκδόθηκε στις 23 Μαρτίου 2021 από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, με τίτλο: Περισσότεροι από το 50% των Δήμων της χώρας έχουν ενταχθεί στο myKEPlive
Σχετικό link:
https://mindigital.gr/archives/2204?fbclid=IwAR0IxqEhOpRhMIeahdrS6OZtmKBr0ikVGHFfGVsfT4ujYwP0Rd9aTuVc77g
(Δελτίο Τύπου)