Επίκαιρα

Voucher 200 ευρώ για laptop και τάμπλετ: Δεύτερη ευκαιρία για λάθος αιτήσεις στις 9 Απριλίου

Voucher 200 ευρώ για laptop και τάμπλετ: Δεύτερη ευκαιρία για λάθος αιτήσεις στις 9 Απριλίου

Η πλατφόρμα για το voucher των 200 ευρώ για laptop, τάμπλετ ανοίγει ξανά σήμερα, στις 12:00 - Ποια λάθη πρέπει να αποφύγουν οι δικαιούχοι

Δεύτερη ευκαιρία έχουν όσοι μαθητές και φοιτητές προσπάθησαν να κάνουν αίτηση για να λάβουν το voucher των 200 ευρώ προκειμένου να λάβουν laptop, τάμπλετ ή desktop αλλά δεν τα κατάφεραν. Σημειώνεται πως την πρώτη φορά η πλατφόρμα για το voucher 200 ευρώ (https://digital-access.gov.gr/) δεν επιδεχόταν διορθώσεις, επομένως όποιος «κοβόταν» δεν μπορούσε να ξανακάνει αίτηση. Ωστόσο, το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης διευθέτησε το θέμα και σήμερα 9 Απριλίου στις 12:00 η πλατφόρμα θα ανοίξει ξανά.

Σύμφωνα με πληροφορίες του ethnos.gr, από τις 12 Απριλίου θα αρχίσουν να πληρώνονται τα voucher των 200 ευρώ στους δικαιούχους, ωστόσο η διαδικασία θα προχωρήσει σταδιακά για να υπάρχει επάρκεια εξοπλισμού σε tablets, laptops και desktops από τις εταιρείες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα.

Βήμα βήμα η διαδικασία για την αίτηση

Αρχικά οι αιτούντες εισέρχονται στην πλατφόρμα του προγράμματος της «Ψηφιακής Μέριμνας» με τους κωδικούς Taxisnet και συμπληρώνουν τα στοιχεία που ζητούνται όπως:

  • ο Αριθμός Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (Α.Μ.Κ.Α.) του αιτούντος,
  • η δήλωση της βαθμίδας φοίτησης των τέκνων προς όφελος των οποίων γίνεται η αίτηση,
  • κάποια στοιχεία σχετικά με τη φοίτηση των ωφελούμενων τέκνων (όπως ο αριθμός σχολικού μητρώου για τους μαθητές),
  • και η επαλήθευση του προσωπικού κινητού τηλεφώνου στο οποίο θα σταλούν οι κωδικοί των επιταγών με την επιτυχή ολοκλήρωση της αίτησης.

Ποια λάθη πρέπει να αποφύγετε

Σε οδηγίες που εκδόθηκαν, η πλατφόρμα του voucher των 200 ευρώ («Ψηφιακή Μέριμνα») ενημερώνει τους δικαιούχους ότι «σε κάποιες περιπτώσεις τα στοιχεία των τέκνων (επώνυμο, όνομα κλπ.) δεν εμφανίζονται σωστά στην αίτηση. Το πιο σύνηθες πρόβλημα είναι η αναφορά “άρρεν” ή “θήλυ” στο πεδίο όνομα, αντί του πραγματικού ονόματος του παιδιού. Δεν αποκλείονται όμως και άλλα λάθη/ανακρίβειες».

Το ονοματεπώνυμο και η ημερομηνία γέννησης των παιδιών δε δύναται να συμπληρωθούν από το δικαιούχο, αλλά αντλούνται αυτόματα από το μητρώο ΑΜΚΑ. Τα λάθη ή ανακρίβειες οφείλονται στο γεγονός ότι το μητρώο δεν είναι σωστά επικαιροποιημένο. «Η ακρίβεια των στοιχείων αυτών όμως είναι σημαντική, διότι τα στοιχεία διασταυρώνονται στη συνέχεια με τα ηλεκτρονικά μητρώα των εκπαιδευτικών δομών για την επιβεβαίωση της φοίτησης. Αν δεν είναι σωστά ενημερωμένα, τότε πιθανότατα δε θα είναι δυνατή η επιβεβαίωση της φοίτησης και η έγκριση της επιταγής (voucher)» επισημαίνεται.

Σε περίπτωση λαθών όπως τα παραπάνω, οι γονείς θα πρέπει πρώτα να προβούν στη διόρθωση των στοιχείων των παιδιών τους στο μητρώο ΑΜΚΑ, και στη συνέχεια να προχωρήσουν στην υποβολή της αίτησης επιχορήγησης.

Νέες οδηγίες σε δικαιούχους

Σύμφωνα με ανακοίνωση στην πλατφόρμα οι δικαιούχοι στους οποίους παρουσιάστηκαν προβλήματα πιθανότατα δεν ακολούθησαν τα σωστά βήματα, παρακάμπτοντας κάποιο από αυτά με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν προβλήματα. Πρόκειται για την επιβεβαίωση της φοίτησης τέκνων που φοιτούν σε δημόσιες δομές και το γεγονός ότι αυτό πρέπει να γίνεται ηλεκτρονικά. Ακολουθούν οι αναλυτικές οδηγίες για το συγκεκριμένο ζήτημα:

«Ενημερώνουμε όλους τους δικαιούχους, ότι η επιβεβαίωση της φοίτησης τέκνων που φοιτούν σε δημόσιες δομές

  • Πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
  • ΑΕΙ
  • ΙΕΚ του Υ.ΠΑΙ.Θ

πρέπει να γίνεται μόνο μέσω ηλεκτρονικής διασταύρωσης.

Δικαιολογητικά προβλέπονται μόνο στην περίπτωση των «Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας», επειδή σε αυτά δεν είναι δυνατή η ηλεκτρονική διασταύρωση.

Στις παραπάνω (τρεις πρώτες) περιπτώσεις, οι δικαιούχοι δεν πρέπει να παρακάμπτουν την ηλεκτρονική διασταύρωση και δεν πρέπει να οριστικοποιούν την αίτηση με ένδειξη ολικής/μερικής απόρριψης, υποβάλλοντας στη συνέχεια αιτήματα επανεξέτασης και επισυνάπτοντας διαφόρων τύπων έγγραφα/δικαιολογητικά, με σκοπό το χειρωνακτικό έλεγχο.

Σύμφωνα με τον Οδηγό του Προγράμματος, κατά κανόνα ΔΕΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ αιτήσεις που απορρίπτονται, λόγω αποτυχίας ηλεκτρονικής διασταύρωσης με μητρώο φοίτησης που θα έπρεπε να είναι ήδη ενημερωμένο με τα στοιχεία του αιτούντα. Επίσης, δε γίνονται δεκτά δικαιολογητικά όπως, βαθμοί επίδοσης μαθητή (έλεγχοι), έντυπα βεβαίωσης μετακίνησης από/προς τη σχολική μονάδα κοκ., αντί της διαδικασίας της ηλεκτρονικής διασταύρωσης. Η ηλεκτρονική πλατφόρμα παρέχει τη δυνατότητα (προ)ελέγχου και οι δικαιούχοι μπορούν να προβούν στη διόρθωση – επικαιροποίηση των στοιχείων τους στο αντίστοιχο ηλεκτρονικό μητρώο, πριν την υποβολή της αίτησης επιχορήγησης».

Πηγή: Ethnos.gr

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

tsoukalas popup

tsoukalas popup mobile
tsoukalas popup