«Ευτυχώς που τα θραύσματα δεν πήγαν πάνω στον κόσμο - Θα θρηνούσαμε θύματα διότι θα λειτουργούσαν ως γκιλοτίνα», λέει στο protothema.gr o Αντώνης Κουνζελάς
«Έγιναν πολλά λάθη στη συγκεκριμένη διοργάνωση δυστυχώς. Το βασικότερο είναι τα πλαστικά φράγματα “ζέρσεϊ”, τα οποία χρησιμοποιήθηκαν ως προστατευτικά. Αυτά δεν δίνουν καμία προστασία γιατί δεν είναι γι αυτή την χρήση. Αυτά είναι για να κάνεις μια αλλαγή ροής των αυτοκινήτων στο δρόμο, για να εργοτάξια και τέτοια. Είναι φτιαγμένα από πολυαιθυλένιο υψηλής πυκνότητας και δεν κάνουν γι αυτή την δουλειά. Τα θραύσματα ευτυχώς που δεν πήγαν πάνω στον κόσμο. Αν συνέβαινε κάτι τέτοιο θα θρηνούσαμε θύματα αυτή την στιγμή, διότι θα λειτουργούσαν ως γκιλοτίνα» αναφέρει και προσθέτει:
«Όποια κι αν ήταν η ταχύτητα των οχημάτων αυτών δεν έπρεπε οι διοργανωτές να είχαν χρησιμοποιήσει αυτά τα φράγματα. Αυτά γεμίζουν συνήθως με νερό ή άμμο αλλά γίνονται ακόμα πιο επικίνδυνα έτσι, διότι στην περίπτωση που πέσει επάνω τους το καρτ είναι σαν να έπεσε πάνω σε τσιμέντο. Αν είχαν νερό σε μια τέτοια περίπτωση τα επόμενα αυτοκίνητα θα είχαν τον κίνδυνο να γλιστρήσουν και θα είχαμε χειρότερα αποτελέσματα».
O γενικός μηχανικός ασφαλείας στο Πανεπιστήμιο του Τορίνο αναρωτιέται αν για την επίδειξη αυτή είχε γίνει η απαραίτητη εκτίμηση κινδύνου: «Έπρεπε να είχαν κάνει μια εκτίμηση κινδύνου μέρες πριν τον αγώνα, με άλλα λόγια δοκιμές στο οδόστρωμα. Έπρεπε να γνωρίζουν αν τα λάστιχα των καρτ ήταν ειδικά για το οδόστρωμα αυτό ή έπρεπε να αλλαχθούν με άλλο μείγμα ελαστικού. Εδώ στην Ιταλία όπως και σε άλλα κράτη γίνεται πρώτα αυτή η εκτίμηση κινδύνου, ελέγχονται όλες οι προδιαγραφές και ο φάκελος αυτός κατατίθεται στο δήμο ή στην περιφέρεια που θα δώσει την έγκριση και την τελική άδεια για την διοργάνωση του αγώνα».