Σάββατο, 18 Δεκεμβρίου 2021 17:13

Ανοιχτά μαγαζιά και σούπερ μάρκετ την Κυριακή 19/12 - Το ωράριο

Γράφτηκε από την

Αναλυτικά το ωράριο λειτουργίας για μαγαζιά και σούπερ μάρκετ.

Μαγαζιά και σούπερ μάρκετ θα είναι ανοιχτά για δεύτερη Κυριακή τον Δεκέμβριο, στο πλαίσιο του εορταστικού ωραρίου που έχει ήδη ξεκινήσει.

Συγκεκριμένα, θα λειτουργούν από τις 11 το πρωί μέχρι τις 6 το απόγευμα.

Μάλιστα, κάποια -ειδικά τα πολυκαταστήματα- ενδεχομένως να είναι ανοιχτά μέχρι και τις 8 το βράδυ.

Σημειώνεται, πως οι εμπορικοί σύλλογοι έχουν προτείνει ωράριο λειτουργίας από 11:00 μέχρι 18:00, όμως ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Λιανικής Πώλησης (ΣΕΛΠΕ) έχει δώσει προτεινόμενο ωράριο από τις 11:00 μέχρι τις 20:00.

Αναλυτικά το ωράριο μέχρι την παραμονή Πρωτοχρονιάς:

- Κυριακή 19/12/2021 11.00-18.00

- Δευτέρα 20/12/2021 10.00-21.00

- Τρίτη 21/12/2021 10.00-21.00

- Τετάρτη 22/12/2021 10.00-21.00

- Πέμπτη 23/12/2021 10.00-21.00

- Παρασκευή 24/12/2021 10.00-18.00

- Σάββατο 25/12/2021 ΑΡΓΙΑ

- Κυριακή 26/12/2021 ΑΡΓΙΑ

- Δευτέρα 27/12/2021 10.00-21.00

- Τρίτη 28/12/2021 10.00-21.00

- Τετάρτη 29/12/2021 10.00-21.00

- Πέμπτη 30/12/2021 10.00-21.00

- Παρασκευή 31/21/2021 10.00-18.00

- Σάββατο 1/1/2022 ΑΡΓΙΑ

- Κυριακή 2/1/2022 ΚΛΕΙΣΤΑ

Πηγή: iEidiseis.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Σάββατο, 18 Δεκεμβρίου 2021 09:54

Σχετικά Άρθρα

  • Έκτακτη οικονομική ενίσχυση τα Χριστούγεννα - Ποιοι είναι οι δικαιούχοι και πότε θα δουν τα χρήματα
    Έκτακτη οικονομική ενίσχυση τα Χριστούγεννα - Ποιοι είναι οι δικαιούχοι και πότε θα δουν τα χρήματα

    Ποιοι θα λάβουν έως 200 ευρώ - Πώς θα γίνει η υποβολή αιτήσεων για το έκτακτο επίδομα

    «Κλείδωσε» ο μποναμάς των Χριστουγέννων καθώς σύμφωνα με τον υπουργό Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, το κονδύλι που ξεπερνά τα 200 εκατομμύρια ευρώ που θα χορηγηθεί σε διαφορετικές κατηγορίες πολιτών, όπως είναι συνταξιούχοι με προσωπική διαφορά, όσοι λαμβάνουν κοινωνικό επίδομα αλληλεγγύης, ανάπηροι, οικογένειες με παιδιά που θα λάβουν μεγαλύτερη ενίσχυση σε σχέση με το οικογενειακό επίδομα.

    «Είναι οι κατηγορίες που συνήθως κάθε χρόνο λαμβάνουν με τον έναν ή τον άλλον τρόπο στήριξη», σημείωσε ο κ. Χατζηδάκης μιλώντας στην ΕΡΤ.

    Σύμφωνα με τον υπουργό, «θα έρθει νόμος που θα τα προβλέπει αυτά λεπτομερειακά μέσα στο Νοέμβριο, προκειμένου τα συγκεκριμένα επιδόματα να καταβληθούν τις μέρες των Χριστουγέννων».

    Πηγή: NewsBomb.gr
  • Οικονομική ενίσχυση στα ευάλωτα νοικοκυριά τα Χριστούγεννα - Πότε ψηφίζεται
    Οικονομική ενίσχυση στα ευάλωτα νοικοκυριά τα Χριστούγεννα - Πότε ψηφίζεται

    Ρύθμιση για έκτακτη ενίσχυση στα ευάλωτα νοικοκυριά θα κατατεθεί προς ψήφιση στη Βουλή εντός Νοεμβρίου, όπως ενημέρωσε ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κωστής Χατζηδάκης, η οποία αναμένεται να καταβληθεί τις ημέρες των Χριστουγέννων.

    Πρόκειται για ένα κονδύλι άνω των 200 εκατ. ευρώ που θα χορηγηθεί σε διαφορετικές κατηγορίες πολιτών, όπως είναι συνταξιούχοι με προσωπική διαφορά, όσοι λαμβάνουν κοινωνικό επίδομα αλληλεγγύης, ανάπηροι, οικογένειες με παιδιά που θα λάβουν μεγαλύτερη ενίσχυση σε σχέση με το οικογενειακό επίδομα.

    «Είναι οι κατηγορίες που συνήθως κάθε χρόνο λαμβάνουν με τον έναν ή τον άλλο τρόπο στήριξη», σημείωσε ο κ. Χατζηδάκης μιλώντας στην ΕΡΤ.

    Νέο κεντρικό μητρώο για τους δικαιούχους κοινωνικών επιδομάτων

    Ο κ. Χατζηδάκης προανήγγειλε ακόμα τη δημιουργία κεντρικού μητρώου στο οποίο θα εγγράφονται όλοι οι δικαιούχοι των κοινωνικών επιδομάτων. Εξήγησε πως λόγω της απουσίας κεντρικού μητρώου, δεν υπάρχει και συνολική εποπτεία, δεν υπάρχει και συσχέτιση των επιδομάτων μεταξύ τους.

    «Όταν δεις τα επιδόματα στην ολότητα τους (...), μπορείς να βγάλεις και ασφαλέστερα συμπεράσματα και να έχεις τελικά μια πιο δίκαια πολιτική, πιο στοχευμένη πολιτική, πιο αποτελεσματική» τόνισε ο κ. Χατζηδάκης.

    Πηγή: Cnn.gr
  • Ξόδεψαν λιγότερα στις διακοπές, «στραφήκαν» στα σούπερ μάρκετ οι τουρίστες
    Ξόδεψαν λιγότερα στις διακοπές, «στραφήκαν» στα σούπερ μάρκετ οι τουρίστες

    Οι ξένοι τουρίστες που επισκέφθηκαν το φετινό καλοκαίρι τη χώρα μας ξόδεψαν λιγότερα σε σχέση με πέρσι στις διακοπές τους, την ίδια στιγμή που ιδιαίτερα σημαντική αποδείχθηκε η «συνεισφορά» τους στην ενίσχυση της κατανάλωσης στα σούπερ μάρκετ.

    Η τάση, εν μέσω πληθωριστικών πιέσεων, όχι μόνο των Ελλήνων αλλά και των ξένων τουριστών για μείωση των δαπανών ακόμη και στις διακοπές τους, αποτυπώθηκε στα στοιχεία της ΤτΕ, καθώς όσον αφορά στον εισερχόμενο τουρισμό, η μέση δαπάνη ανά ταξίδι στο 8μηνο του έτους ήταν μειωμένη κατά 7% σε σύγκριση με πέρσι. Τον Αύγουστο, τον μήνα δηλαδή κατά τον οποίο κορυφώνεται η τουριστική κίνηση, εμφάνισε επίσης πτώση κατά 8,8%. Έτσι, στην «καρδιά» της τουριστικής σεζόν, οι ξένοι επισκέπτες, ξόδεψαν 594 ευρώ μεσοσταθμικά στο ταξίδι τους, έναντι 652 ευρώ τον αντίστοιχο μήνα του 2023 και 693 ευρώ το 2022.

    Οι τουρίστες που έκαναν διακοπές στην Ελλάδα φέτος, ήταν πιο συγκρατημένοι στα συνολικά έξοδα τους. Σε ό,τι αφορά όμως τις αγορές τους στα σούπερ μάρκετ, φαίνεται πως ήταν λιγότερο... φειδωλοί, συμβάλλοντας καθοριστικά στην ενίσχυση της κατανάλωσης. Βεβαίως και η «στροφή» αυτή προς τα σούπερ μάρκετ, αποδίδεται στην προσπάθεια για μείωση των συνολικών τους δαπανών κατά το ταξίδι. Κάτι που διαπίστωναν άλλωστε, κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού και οι επαγγελματίες της εστίασης, ακόμη και στα δημοφιλή, τουριστικά, νησιά της χώρας. Βλέποντας, μειωμένη σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια την κίνηση και την κατανάλωση στα καταστήματά τους, με τους επισκέπτες να ψωνίζουν από το σούπερ μάρκετ για τις καθημερινές τους ανάγκες και να μαγειρεύουν συχνότερα στο κατάλυμα αντί να τρώνε έξω.

    Τα στοιχεία της εταιρείας Circana για τις πωλήσεις στο οργανωμένο λιανεμπόριο την περίοδο Ιανουαρίου - Αυγούστου 2024 αποτυπώνουν αυτή την εικόνα. Οι πωλήσεις σε όγκο, όλους τους μήνες τους έτους – με εξαίρεση τον Φεβρουάριο κινήθηκαν ανοδικά σε σχέση με πέρσι. Τον Αύγουστο ωστόσο, καταγράφηκε η μεγαλύτερη αύξηση (+6,1%) συγκριτικά με τους υπόλοιπους μήνες. Τον Ιούνιο, αντίστοιχα, αυξήθηκαν κατά 4,7% ενώ τον Ιούλιο κατά 3,2%. Σε αξία, οι πωλήσεις επίσης ενισχύθηκαν το τρίμηνο του καλοκαιριού κατά 4,2%, 2,5% και 5,3% (Ιούνιος- Ιούλιος - Αύγουστος).

    Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, περιοχές που έχουν έντονη τουριστική κίνηση παρουσίασαν και τους υψηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης στο σύνολο της χώρας την περίοδο του 8μήνου. Έτσι, η μεγαλύτερη άνοδος παρατηρήθηκε στην Κρήτη (5,6%), ακολούθησε η Βόρεια Ελλάδα με 5,1% και η Πελοπόννησος με 3,6%. Την ίδια στιγμή, η μικρότερη άνοδος (2,3%) μεταξύ των περιοχών της χώρας, καταγράφηκε στην Αττική.

    Πηγή: cnn.gr

  • Σούπερ μάρκετ: Ποια προϊόντα συμμετέχουν στην πρωτοβουλία μείωσης τιμών
    Σούπερ μάρκετ: Ποια προϊόντα συμμετέχουν στην πρωτοβουλία μείωσης τιμών

    Συνολικά 123 προϊόντα, τα οποία εμφανίζουν μειώσεις από 6% έως 15% έχουν ενταχθεί, σύμφωνα με το υπουργείου Ανάπτυξης, στη νέα πρωτοβουλία που ξεκίνησε πριν από λίγες μέρες στα σούπερ μάρκετ, με στόχο την αποκλιμάκωση των τιμών.

    Υπενθυμίζεται πως πρόκειται για μία πρωτοβουλία στην οποία συμμετέχουν οικειωθελώς οι επιχειρήσεις μετά το κάλεσμα από πλευράς του υπουργού Ανάπτυξης, Τάκη Θεοδωρικάκου σε επιχειρήσεις- προμηθευτές και λιανεμπόριο προκειμένου να συμβάλλουν στην προσπάθεια για την αντιμετώπιση της ακρίβειας.

    H πρόσκληση προς τις επιχειρήσεις για συμμετοχή στη νέα αυτή πρωτοβουλία, αφορά σε μειώσεις τιμών στα προϊόντα τουλάχιστον κατά 5%, με χρονικό ορίζοντα τουλάχιστον δύο μηνών. Για τη διαμόρφωση της τελικής τιμής, τόσο οι επιχειρήσεις - προμηθευτές που συμμετέχουν, προχωρούν σε μείωση, στο ποσοστό που επιλέγουν, στα προϊόντα τους, όσο και τα σούπερ μάρκετ από την πλευρά τους, που τα διαθέτουν στο ράφι. Ο στόχος είναι ανά 15 μέρες να αυξάνεται ο αριθμός των κωδικών, με τους καταναλωτές να ενημερώνονται σχετικά με τις νέες μειωμένες τιμές.

    Ο κ. Θεοδωρικάκος απαντώντας το πρωί της Τρίτης σχετικά με τις μειώσεις τιμών στα σούπερ μάρκετ σημείωσε μιλώντας στον ΣΚΑΙ ότι «πέρσι τέτοιον καιρό ο πληθωρισμός στα τρόφιμα ήταν 10,4%, ενώ αυτήν τη στιγμή βρίσκεται στο 3% και αν δεν είχαμε το λάδι 60% πάνω από πέρσι, θα βρισκόταν στο 1%».

    Η λίστα με τα προϊόντα

    Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Ανάπτυξης σε πρώτη φάση έχουν συμμετάσχει συνολικά 12 εταιρείες με κωδικούς που αφορούν προϊόντα από τρόφιμα, έως προϊόντα προσωπικής υγιεινής αλλά και για τη φροντίδα του σπιτιού.

    Πηγή: Cnn.gr
  • Έκτακτη οικονομική ενίσχυση σε ευάλωτους πολίτες: Πότε θα δοθεί
    Έκτακτη οικονομική ενίσχυση σε ευάλωτους πολίτες: Πότε θα δοθεί

    «Ανάσα» σε χιλιάδες ευάλωτους πολίτες θα δώσει η έκτακτη ενίσχυση που αναμένεται να καταβληθεί τις ημέρες των Χριστουγέννων και η οποία, όπως ενημέρωσε ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κωστής Χατζηδάκης πρόκειται να κατατεθεί προς ψήφιση στη Βουλή εντός Νοεμβρίου.

    Πρόκειται για ένα κονδύλι άνω των 200 εκατ. ευρώ που θα χορηγηθεί σε διαφορετικές κατηγορίες πολιτών, όπως είναι συνταξιούχοι με προσωπική διαφορά, όσοι λαμβάνουν κοινωνικό επίδομα αλληλεγγύης, ανάπηροι, οικογένειες με παιδιά που θα λάβουν μεγαλύτερη ενίσχυση σε σχέση με το οικογενειακό επίδομα.

    «Είναι οι κατηγορίες που συνήθως κάθε χρόνο λαμβάνουν με τον έναν ή τον άλλο τρόπο στήριξη», σημείωσε ο κ. Χατζηδάκης μιλώντας στην ΕΡΤ.

    Νέο κεντρικό μητρώο για τους δικαιούχους κοινωνικών επιδομάτων

    Ο κ. Χατζηδάκης προανήγγειλε ακόμα τη δημιουργία κεντρικού μητρώου στο οποίο θα εγγράφονται όλοι οι δικαιούχοι των κοινωνικών επιδομάτων. Εξήγησε πως λόγω της απουσίας κεντρικού μητρώου, δεν υπάρχει και συνολική εποπτεία, δεν υπάρχει και συσχέτιση των επιδομάτων μεταξύ τους.

    «Όταν δεις τα επιδόματα στην ολότητα τους (...), μπορείς να βγάλεις και ασφαλέστερα συμπεράσματα και να έχεις τελικά μια πιο δίκαια πολιτική, πιο στοχευμένη πολιτική, πιο αποτελεσματική» τόνισε ο κ. Χατζηδάκης.

    Πηγή: Cnn.gr

  • Τα Χριστούγεννα η έκτακτη οικονομική ενίσχυση σε ευάλωτους πολίτες
    Τα Χριστούγεννα η έκτακτη οικονομική ενίσχυση σε ευάλωτους πολίτες

    «Ανάσα» σε χιλιάδες ευάλωτους πολίτες θα δώσει η έκτακτη ενίσχυση που αναμένεται να καταβληθεί τις ημέρες των Χριστουγέννων και η οποία, όπως ενημέρωσε ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κωστής Χατζηδάκης πρόκειται να κατατεθεί προς ψήφιση στη Βουλή εντός Νοεμβρίου.

    Πρόκειται για ένα κονδύλι άνω των 200 εκατ. ευρώ που θα χορηγηθεί σε διαφορετικές κατηγορίες πολιτών, όπως είναι συνταξιούχοι με προσωπική διαφορά, όσοι λαμβάνουν κοινωνικό επίδομα αλληλεγγύης, ανάπηροι, οικογένειες με παιδιά που θα λάβουν μεγαλύτερη ενίσχυση σε σχέση με το οικογενειακό επίδομα.

    «Είναι οι κατηγορίες που συνήθως κάθε χρόνο λαμβάνουν με τον έναν ή τον άλλο τρόπο στήριξη», σημείωσε ο κ. Χατζηδάκης μιλώντας στην ΕΡΤ.

    Νέο κεντρικό μητρώο για τους δικαιούχους κοινωνικών επιδομάτων

    Ο κ. Χατζηδάκης προανήγγειλε ακόμα τη δημιουργία κεντρικού μητρώου στο οποίο θα εγγράφονται όλοι οι δικαιούχοι των κοινωνικών επιδομάτων. Εξήγησε πως λόγω της απουσίας κεντρικού μητρώου, δεν υπάρχει και συνολική εποπτεία, δεν υπάρχει και συσχέτιση των επιδομάτων μεταξύ τους.

    «Όταν δεις τα επιδόματα στην ολότητα τους (...), μπορείς να βγάλεις και ασφαλέστερα συμπεράσματα και να έχεις τελικά μια πιο δίκαια πολιτική, πιο στοχευμένη πολιτική, πιο αποτελεσματική» τόνισε ο κ. Χατζηδάκης.

    Πηγή: Cnn.gr

  • Σούπερ μάρκετ: Πώς εφαρμόζεται η νέα πρωτοβουλία για μείωση των τιμών
    Σούπερ μάρκετ: Πώς εφαρμόζεται η νέα πρωτοβουλία για μείωση των τιμών

    Οι υψηλές τιμές που έχουν διαμορφωθεί σε βασικά αγαθά, λόγω των διαρκών ανατιμήσεων στη διάρκεια της τελευταίας τριετίας, παραμένουν μεγάλος «βραχνάς» για τους καταναλωτές, παρότι, σύμφωνα με τα στοιχεία των πωλήσεων των σούπερ μάρκετ, τους τελευταίους μήνες παρατηρείται αποκλιμάκωση των πληθωριστικών πιέσεων.

    Τα στοιχεία της εταιρείας Circana για το 8μηνο του έτους στα σούπερ μάρκετ, δείχνουν, στο σύνολο των ταχυκίνητων αγαθών οριακή μείωση της τιμής ανά τεμάχιο μεσοσταθμικά κατά 0,1%, σε σχέση με πέρσι. Τα τρόφιμα αποτελούν τη μοναδική κατηγορία όπου συνεχίζονται οι αυξήσεις (+0,7%), ενώ τα προϊόντα προσωπικής υγιεινής και τα είδη για τη φροντίδα του σπιτιού, εμφανίζουν μείωση κατά -3,5% και -2% αντίστοιχα. Οριακή αύξηση των τιμών στο οργανωμένο λιανεμπόριο, κατά μέσο όρο +0,24% στο 9μηνο του έτους και άνοδο +0,91% τον Σεπτέμβριο, δείχνουν τα στοιχεία του ΙΕΛΚΑ.

    Με την ακρίβεια, ωστόσο, γενικότερα σε προϊόντα και υπηρεσίες, να παραμένει το μείζον πρόβλημα για τα ελληνικά νοικοκυριά, το ζητούμενο πλέον για τους καταναλωτές είναι όχι μόνο η σταθεροποίηση των τιμών, οι οποίες έχουν φτάσει σε κάθε περίπτωση σε υψηλά επίπεδα, αλλά και οι μειώσεις τους, σε βαθμό που θα ελαφρύνουν ουσιαστικά, τον οικογενειακό προϋπολογισμό.

    Συμμετέχουν οικειοθελώς οι επιχειρήσεις

    Από την πλευρά του υπουργείου Ανάπτυξης, ο κ. Τάκης Θεοδωρικάκος με την ανάληψη των καθηκόντων του το καλοκαίρι, στην προσπάθεια να αντιμετωπιστεί το ζήτημα της ακρίβειας είχε καλέσει την αγορά να «βάλει πλάτη» ενώ κατά τη διάρκεια των συναντήσεών του, στη συνέχεια, με τη βιομηχανία – προμηθευτές και τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ, τους ζήτησε να μειώσουν το μεσοσταθμικό τους κέρδος και να αποκλιμακώσουν τις τιμές.

    Στο πλαίσιο αυτό, η νέα πρωτοβουλία που έχει ξεκινήσει τις τελευταίες μέρες να εφαρμόζεται στο οργανωμένο λιανεμπόριο, δεν έχει τη μορφή υποχρεωτικού μέτρου (όπως ήταν για παράδειγμα το ''Καλάθι του Νοικοκυριού'') αλλά συμμετέχουν σε αυτή οικειοθελώς οι επιχειρήσεις, με στόχο την περαιτέρω αποκλιμάκωση του πληθωρισμού σε βασικά αγαθά.

    Όπως γνωστοποίησε η Ένωση Σούπερ-Μάρκετ Ελλάδας, σε πρώτη φάση, με βάση τους προμηθευτές και τις αλυσίδες του οργανωμένου λιανεμπορίου που έχουν ανταποκριθεί έως τώρα στην πρόσκληση του υπουργείου Ανάπτυξης, οι καταναλωτές αναμένεται μέχρι το τέλος Οκτωβρίου να δουν στα ράφια, περίπου 120 κωδικούς προϊόντων σε χαμηλότερες τιμές.

    Οι μειώσεις, σύμφωνα με την ΕΣΑ, θα κυμαίνονται από 6% έως 15% και ήδη οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ έχουν ενημερώσει τη Γενική Γραμματεία Εμπορίου για τις σχετικές λίστες των προϊόντων ενώ σταδιακά περισσότεροι από 600 κωδικοί διαφόρων προμηθευτών μελών του ΣΕΒΤ, του ΕΣΒΕΠ κτλ. αναμένεται να συμμετάσχουν στην πρωτοβουλία.

    Μειώσεις τουλάχιστον 5%

    H πρόσκληση προς τις επιχειρήσεις για συμμετοχή στη νέα αυτή πρωτοβουλία, σύμφωνα με πληροφορίες του CNN Greece, αφορά σε μειώσεις τιμών στα προϊόντα τουλάχιστον κατά 5%, με χρονικό ορίζοντα τουλάχιστον δύο μηνών. Για τη διαμόρφωση της τελικής τιμής, τόσο οι επιχειρήσεις - προμηθευτές που συμμετέχουν, προχωρούν σε μείωση, στο ποσοστό που επιλέγουν, στα προϊόντα τους, όσο και τα σούπερ μάρκετ από την πλευρά τους, που τα διαθέτουν στο ράφι.

    Ο στόχος είναι ανά 15 μέρες να αυξάνεται ο αριθμός των κωδικών, με τους καταναλωτές να ενημερώνονται σχετικά με τις νέες μειωμένες τιμές. Στελέχη της αγοράς σημειώνουν, πως με τη συμμετοχή, σταδιακά, όλο και περισσότερων επιχειρήσεων, ενισχύεται ο ανταγωνισμός στην αγορά, κάτι που εκτιμούν πως θα λειτουργήσει θετικά στην προσπάθεια για την αποκλιμάκωση των τιμών.

    Πηγή: Cnn.gr
  • Εμπορικός Σύλλογος Πύργου: Κινήσεις στρατηγικής για την διάσωση της αγοράς της πόλης – “Είμαστε αποφασισμένοι να διορθώσουμε τα κακώς κείμενα”
    Εμπορικός Σύλλογος Πύργου: Κινήσεις στρατηγικής για την διάσωση της αγοράς της πόλης – “Είμαστε αποφασισμένοι να διορθώσουμε τα κακώς κείμενα”

    Ευρεία έρευνα για τους καταναλωτές – “Θέλουμε να φτάσει η σκέψη του καταναλωτή σε μας με κάθε τρόπο” τονίζει ο Ηλίας Ξανθούλης

    Της Δήμητρας Βέλμαχου

    Με την επικείμενη ολοκλήρωση του νέου οδικού άξονα Πάτρα-Πύργος, και την πρόσβαση σε άλλες μεγαλύτερες αγορές να γίνεται ταυτόχρονα ευκολότερη, ο Εμπορικός Σύλλογος Πύργου και ο πρόεδρος Ηλίας Ξανθούλης, προσπαθούν όσο ακόμα είναι καιρός όχι απλώς να διορθώσουν τα "κακώς κείμενα" της αγοράς του Πύργου, προκειμένου να κρατήσουν τους καταναλωτές εντός των ορίων τις πόλης αλλά και γιατί όχι να προσελκύσουν και νέους, από άλλες περιοχές.

    Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής, μέσα στο επόμενο δεκαήμερο, θα δημοσιευτεί ένα ερωτηματολόγιο για τους καταναλωτές, το οποίο θα διαρκέσει περίπου δύο μήνες. Στόχος της έρευνας είναι να δώσει στο αγοραστικό κοινό την ευκαιρία να εκφράσει ελεύθερα τις απόψεις του για την αγορά του Πύργου, να προτείνει βελτιώσεις αλλά και να εξηγήσει τους λόγους που το ωθούν να ψωνίζει εκτός πόλης.

    Οι καταναλωτές που το επιθυμούν, θα μπορούν μέσω ενός link να έχουν πρόσβαση σε ένα ερωτηματολόγιο με καίριες ερωτήσεις για την αγορά και τον εμπορικό κόσμο και απαντώντας, να δίνουν το δικό τους στίγμα για όλα αυτά που επιθυμούν και δεν βρίσκουν στην αγορά του Πύργου, για τους λόγους που τους οδηγούν στην αναζήτηση άλλων καταστημάτων αλλά να κάνουν επιπλέον τις δικές τους προτάσεις ή σχόλια.

    Παράλληλα, η έρευνα θα επιτρέψει στους εμπόρους. να κατανοήσουν τις ανάγκες και τις προτιμήσεις των καταναλωτών, καθώς και να λάβουν αποφάσεις για τις μελλοντικές τους δράσεις.

    Ο κ. Ξανθούλης από την πλευρά του, μιλώντας στο ilialive.gr απηύθυνε ανοιχτό κάλεσμα σε όλους τους καταναλωτές να συμμετάσχουν στην έρευνα, μόλις αυτή ανακοινωθεί, τονίζοντας τη σημασία της για την ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας.

    Xanthoulis

    Σύμφωνα με τον πρόεδρο, τα αποτελέσματα της έρευνας θα παρουσιαστούν σε μεταγενέστερη συνάντηση των επαγγελματιών, ώστε να αποφασιστούν οι επόμενες κινήσεις και να διορθωθούν τα όποια λάθη και αστοχίες. Στόχος, είναι αυτή η διαδικασία να επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο, εξασφαλίζοντας έτσι ότι η τοπική αγορά θα παραμένει ανταγωνιστική και ελκυστική.

    «… Εμείς θέλουμε να δούμε τις τάσεις της αγοράς, τι σκέφτεται ο καταναλωτής για την πόλη μας, τι θέλει, τι τον προβληματίζει και γενικότερα τι ακριβώς συμβαίνει. Καλώ όλους τους καταναλωτές να συμμετάσχουν στην έρευνα αυτή, η οποία μόνο καλό θα επιφέρει στον τόπο και την οικονομία του. Θέλουμε να φτάσει η σκέψη του καταναλωτή σε μας με κάθε τρόπο» σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Ξανθούλης ο οποίος παράλληλα έκανε γνωστό ότι ήδη “τρέχει” μία ακόμα έρευνα που αφορά τους επαγγελματίες, προκειμένου να συγκεντρωθούν στοιχεία για να υπάρχει μια ολοκληρωμένη εικόνα σε ό,τι αφορά την αποτίμηση της αγοραστικής κίνησης το καλοκαίρι που μόλις τελείωσε, το αποτύπωμα της Λευκής Νύχτας αλλά και να εκφράσουν οι επαγγελματίες την σύμφωνη ή μη γνώμη τους για τις δράσεις που έλαβαν χώρα το προηγούμενο διάστημα.

    Επιπλέον στην συνάντηση αυτή θα αποφασιστεί και το πλάνο των δράσεων για τη νέα χρονιά.

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ