Τετάρτη, 31 Αυγούστου 2022 09:45

Κουρούτα: "Μυστήριο" με αγκυροβολημένο φορτηγό πλοίο στα ανοιχτά

Γράφτηκε από τον

Πολλά και διάφορα γράφονται στα social media για το αγκυροβόλιο ενός φορτηγού πλοίου στα ανοιχτά της Κουρούτας, όπου σε κάποιες περιπτώσεις έχει προκαλέσει και αντιδράσεις.

Μάλιστα κάποιοι επικοινώνησαν με τις αρμόδιες λιμενικές αρχές, θεωρώντας πως η παρουσία του πλοίου στο σημείο είναι ύποπτη.

Το φορτηγό πλοίο "Karim Allah" με σημαία Λιβάνου, ναυπηγήθηκε το 1965 και συνήθως μεταφέρει ζώντα ζώα.

Σύμφωνα και με την πληροφόρηση από το Marine Traffic, το πλοίο αγκυροβόλησε στον Χελωνίτη Κόλπο περιμένοντας ναύλο για να αναχωρήσει.

Στο μεταξύ σύμφωνα με άλλες πηγές, λόγω οχλήσεως που δέχθηκαν οι λιμενικές αρχές, σκάφος του Λιμενικού προσέγγισε στο πλοίο χωρίς να υπάρχει κάτι αξιοσημείωτο.

Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 31 Αυγούστου 2022 16:59

Σχετικά Άρθρα

  • Αμαλιάδα: Ενέργειες να επιστρέψει η πλατεία της Κουρούτας στην κατοχή του Δήμου Αμαλιάδα: Ενέργειες να επιστρέψει η πλατεία της Κουρούτας στην κατοχή του Δήμου

    Κι όμως σήμερα ανήκει στο Υπ. Παιδείας!

    Τη λύση ζητημάτων του παρελθόντος που παραμένουν σε εκκρεμότητα δρομολογεί ο Δήμαρχος Ήλιδας Χρήστος Χριστοδουλόπουλος. Ένα από αυτά είναι η παραχώρηση της κεντρικής πλατείας στην Κουρούτα, που όσο παράξενο κι αν ακούγεται, ανήκει στο Υπουργείο Παιδείας και όχι στον Δήμο Ήλιδας. Ο κ. Χριστοδουλόπουλος ήδη έχει αιτηθεί την παραχώρηση της πλατείας προκειμένου να προβεί σε κατάλληλες εργασίες βελτίωσης και εκμετάλλευσης του χώρου για την αναψυχή των δημοτών και αναμένεται η απάντηση από το Υπουργείο, ενώ ο ίδιος θα επιδιώξει συνάντηση με τον Υπ. Παιδείας προκειμένου να διευθετηθεί το συγκεκριμένο θέμα.

    Σύμφωνα με το ιστορικό της περιοχής, η πλατεία ήταν χώρος μαθητικών κατασκηνώσεων που λειτουργούσαν από την Επιτροπή Μαθητικών Συσσιτίων. Το 1987 παραχωρήθηκαν υπό όρους στον τότε δήμο Αμαλιάδας και λειτούργησαν ως το 1999, όταν κατασκευάστηκε από τη τότε Νομαρχία η πλατεία. «Η πλατεία είχε παραχωρηθεί στον Δήμο με μια μακροχρόνια σύμβαση. Κάποια στιγμή έληξε η παραχώρηση και δεν ξέρω γιατί ολιγώρησαν και δεν την ανανέωσαν ενώ είχαν γίνει τα έργα ανάπλασης» δηλώνει στο ilialive.gr ο Δήμαρχος Ήλιδας. «Κάποια στιγμή όμως αυτό πρέπει να τακτοποιηθεί. Δεν μπορεί να μένει σε εκκρεμότητα. Και γι αυτό ζήτησα και έλαβα εξουσιοδότηση από το ΔΣ για να ζητήσω από το Υπουργείο Παιδείας την παραχώρηση, είτε μακροχρόνια για 50 χρόνια με νομοθετική ρύθμιση, είτε με ΚΥΑ για 20 χρόνια» συμπληρώνει ο κ. Χριστοδουλόπουλος.

    Στόχος της παραχώρησης είναι να γίνουν οι όποιες παρεμβάσεις βελτίωσης, χωρίς «βαρίδια» εκκρεμοτήτων . «Αν και έχει γίνει ανάπλαση στο συγκεκριμένο κομμάτι, θα χρειαστεί να γίνουν στο μέλλον παρεμβάσεις για να διορθωθούν οι όποιες φθορές. Είναι η μοναδική κοινόχρηστη πλατεία του οικισμού και συνεπώς πρέπει να διατηρηθεί ο κοινόχρηστος χώρος προς εξυπηρέτηση των μόνιμων κατοίκων και των λοιπών δημοτών, αλλά και των ανθρώπων που επισκέπτονται την περιοχή της Κουρούτας για αναψυχή ή και για επαγγελματικούς λόγους. Θέλουμε ό,τι προγραμματίζουμε να κάνουμε, να είναι νόμιμο και πρέπει ο Δήμος να τακτοποιήσει τις παρελθοντικές εκκρεμότητες» καταλήγει ο δήμαρχος Ήλιδας.

  • Αμαλιάδα: Ενέργειες νομιμοποίησης των ξύλινων κατασκευών στην Κουρούτα
    Αμαλιάδα: Ενέργειες νομιμοποίησης των ξύλινων κατασκευών στην Κουρούτα

    Και περιβαλλοντική μελέτη για την ασφαλή χρήση

    Στη νομιμοποίηση των κατασκευών που έχουν ανεγερθεί σε τμήματα αιγιαλού και παραλίας στην Κουρούτα, προχωρά ο Δήμος Ήλιδας, με ανάλογο αίτημά του προς την Κτηματική Υπηρεσία Ηλείας. Συγκεκριμένα ζητά την αδειοδότηση των κατασκευών που έχουν γίνει μέχρι την 28η Ιουλίου 2011, προκειμένου να διεξαχθεί μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων ή να υποβληθεί αίτηση υπαγωγής σε Πρότυπες Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις.

    Με την ενέργεια αυτή, ο Δήμος δύναται να νομιμοποιήσει επί της ουσίας τις κατασκευές και στη συνέχεια να προχωρήσει σε παραχώρηση έναντι ανταλλάγματος των κατασκευών που έχουν γίνει μπροστά από τα καταστήματα της Κουρούρας και επί του αιγιαλού.

    Όπως τονίζει ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών Κωνσταντίνος Τσεριώνης, «Οι συγκεκριμένες κατασκευές έχουν προφανή σκοπό κοινής ωφέλειας για τους δημότες και τους επισκέπτες της περιοχής χωρίς να επιφέρουν την παραμικρή μεταβολή του αιγιαλού, καθώς επί της ουσίας εκτείνονται επί του υφιστάμενου πρανούς. Επιπλέον η νομιμοποίηση θα επιφέρει έσοδα και στο Δήμο, αφού σύμφωνα με το Νόμο, η παραχώρηση γίνεται με αντάλλαγμα χρήσης. Επιπλέον με την αδειοδότηση των κατασκευών θα διεξαχθεί μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων ή η υποβολή αίτησης υπαγωγής σε Πρότυπες Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις, από την οποία προκύπτει ότι οι κατασκευές είναι ασφαλείς ως προς τη χρήση τους από τους λουόμενους και το κοινό».

  • Ερυθρά Θάλλασσα: Νέα επιχείρηση διάσωσης του ελληνόκτητου δεξαμενόπλοιου Sounion - 27 εστίες φωτιάς
    Ερυθρά Θάλλασσα: Νέα επιχείρηση διάσωσης του ελληνόκτητου δεξαμενόπλοιου Sounion - 27 εστίες φωτιάς

    Nέα προσπάθεια διάσωσης του ελληνόκτητου δεξαμενόπλοιου Sounion στην Ερυθρά Θάλασσα που παραμένει αγκυροβολημένο 72 ν.μ. δυτικά της Χοντάιντα της Υεμένης, θα επιχειρηθεί από ναυγοσωστικό πλοίο και ένα ρυμουλκό.

    Μετά την αποτυχημένη προσπάθεια δύο ρυμουλκών που κινητοποιήθηκαν αρχικά για τη ρυμούλκηση του ελληνόκτητου τάνκερ, το Λιμενικό Σώμα ανακοίνωσε ότι ελληνικό ναυαγοσωστικό πλοίο, στο οποίο επιβαίνει ειδική ναυαγοσωστική ομάδα με εξειδικευμένο εξοπλισμό, έχει μεταβεί πολύ κοντά στο σημείο. Το ναυαγοσωστικό πλοίο και το ρυμουλκό συνοδεύονται από την ελληνική φρεγάτα Ψαρά και γαλλικό πολεμικό πλοίο, προκειμένου να επιχειρηθεί η διάσωση του Sounion και του φορτίου του.

    Η ρυμούλκηση του ελληνόκτητου τάνκερ, που μεταφέρει 150.000 τόνους ιρακινού αργού πετρελαίου με προορισμό τους Αγίους Θεοδώρους, είχε κριθεί προς το παρόν αδύνατη, λόγω της ύπαρξης μικρών εστιών φωτιάς στο κατάστρωμά του από τις 27 Αυγούστου και των υψηλών θερμοκρασιών.

    Επικεφαλής του Ανώτατου Πολιτικού Συμβουλίου των Χούθι δήλωσε ότι η απόφαση να επιτραπεί η απόσυρση του «Sounion» οφείλεται στην ανησυχία για οικολογική καταστροφή, ωστόσο η περιοχή της Ερυθράς Θάλασσας εξακολουθεί να αποτελεί κίνδυνο για αρκετά πλοία που δέχονται επιθέσεις. Το πλοίο δέχτηκε την πρώτη επίθεση από τους Χούθι την Τετάρτη 21 Αυγούστου, με το 25μελές πλήρωμά του (23 Φιλιππινέζοι και δύο Ρώσοι), να μεταφέρεται την επομένη από γαλλικό αντιτορπιλικό σε ασφαλές σημείο στο Τζιμπουτί. Στη συνέχεια ακολούθησαν επιθέσεις με την τοποθέτηση εκρηκτικών μικρής ισχύος στο κατάστρωμα του δεξαμενόπλοιου.

    Πηγή: Cnn.gr

  • Ελληνικών συμφερόντων το πλοίο που χτυπήθηκε από ρωσικούς πυραύλους στη Μαύρη Θάλασσα
    Ελληνικών συμφερόντων το πλοίο που χτυπήθηκε από ρωσικούς πυραύλους στη Μαύρη Θάλασσα

    Ελληνικών συμφερόντων είναι το πλοίο που χτυπήθηκε από τις ρωσικές δυνάμεις ενώ μετέφερε ουκρανικά σιτηρά στη Μαύρη Θάλασσα.

    Πηγές του ναυτιλιακού κλάδου είπαν ότι πρόκειται για το μεταφοράς χύδην φορτίου «Aya» που έφερε σημαία Αγίου Χριστόφορου και Νέβις.

    Η τελευταία αναφερθείσα θέση του πλοίου ήταν στα ανοιχτά του ρουμανικού λιμανιού της Κωνστάντζας σήμερα. Σύμφωνα με στοιχεία παρακολούθησης ναυσιπλοΐας, το πλοίο έχει σταματήσει να πλέει.

    Το Κίεβο, δια στόματος αρχικά του Ουκρανού προέδρου Βολοντίμιρ Ζελένσκι, δήλωσε ότι το πλοίο βομβαρδίστηκε κατά τη διάρκεια της νύχτας από ρωσικό πύραυλο ενώ είχε ήδη απομακρυνθεί από τα ουκρανικά ύδατα. Ο Ζελένσκι τόνισε ότι το πλοίο είχε προορισμό την Αίγυπτο. Πρόσθεσε πως δεν υπάρχουν θύματα από την επίθεση.

    Λίγο αργότερα μια πηγή τόνισε στο Reuters ότι το πλοίο έπλεε σε ρουμανικά χωρικά ύδατα όταν επλήγη από ρωσικό πύραυλο.

    Ο εκπρόσωπος του ουκρανικού Πολεμικού Ναυτικού, Ντίμτρο Πλετεντσούκ τόνισε πως το πλοίο βρίσκονταν στη ρουμανική θαλάσσια οικονομική ζώνη τη στιγμή του πλήγματος από ρωσικό πύραυλο. Πρόσθεσε πως η Ρωσία χρησιμοποίησε βομβαρδιστικά Tu-22 για την επίθεση. Ο υπουργός Εξωτερικών της Ουκρανίας Αντρίι Σιμπίχα δήλωσε ότι το ρωσικό πλήγμα στο πλοίο ήταν μια «θρασύτατη επίθεση» στην ελευθερία της ναυσιπλοΐας και στην παγκόσμια επισιτιστική ασφάλεια.

    Η ρουμανική Ναυτική Αρχή έσπευσε να διαψεύσει αυτή την εκδοχή. Μια εκπρόσωπος της ρουμανικής αρχής δήλωσε ότι το πλοίο δεν βρισκόταν σε ρουμανικά χωρικά ύδατα όταν επλήγη.

    «Το μόνο που μπορώ να σας πω για το εν λόγω πλοίο τη στιγμή εκείνη δεν βρισκόταν στα χωρικά μας ύδατα», δήλωσε στο Reuters η εκπρόσωπος της Αρχής, Ιρίνα Πουσκάσου. «Δεν μας ζητήθηκε με κανέναν τρόπο να παράσχουμε βοήθεια», συμπλήρωσε.

    Η Ρωσία δεν έχει σχολιάσει μέχρι στιγμής.

    Πηγή: Cnn.gr

  • Μεσσηνία: Κινδυνεύουν με απέλαση οι επιζώντες του ναυαγίου της Πύλου
    Μεσσηνία: Κινδυνεύουν με απέλαση οι επιζώντες του ναυαγίου της Πύλου

    Κρίσιμη ημέρα είναι η προσεχής Παρασκευή για τους επιζώντες του ναυαγίου της Πύλου, αφού εξετάζονται σε β’ βαθμό ενώπιον της 10ης Ανεξάρτητης Επιτροπής της Αρχής Προσφυγών.

    Οι προσφεύγοντες (πολίτες Αιγύπτου και Πακιστάν) αιτούνται την πλήρη και εξ υπαρχής εξέταση της αίτησής τους για χορήγηση διεθνούς προστασίας (αρ. 102 παρ. 10 Ν 4939/2022) και την αναγνώρισή τους ως πρόσφυγες. Είναι σαφές ότι η παραμονή τους στη χώρα είναι πολύ σημαντική για την περαιτέρω εξέταση της υπόθεσης, καθώς οι μαρτυρίες όσων επέζησαν από το φονικό ναυάγιο θεωρούνται, ευλόγως, υπερπολύτιμες.

    Μετά την απίστευτη περιπέτειά τους και αφού κρατήθηκαν στο λιμάνι της Καλαμάτας μεταφέρθηκαν στον ΚΥΤ Μαλακάσας. Εκεί κατέθεσαν αμέσως αιτήσεις για χορήγηση διεθνούς προστασίας και ενώ τελούσαν ακόμη υπό κατάσταση σοκ και πένθους.

    Λίγες μέρες μετά, και σύμφωνα με αξιόπιστες νομικές πηγές της ιστοσελίδας NEWS247, υπήχθησαν εντός του ΚΥΤ σε απομακρυσμένες προσωπικές συνεντεύξεις, κατ’ εφαρμογήν, μάλιστα των διατάξεων περί ασφαλούς χώρας καταγωγής και στο πλαίσιο ταχύρρυθμης διαδικασίας, χωρίς να τους έχει παρασχεθεί επαρκής χρόνος προετοιμασίας, πρόσβαση σε ενημέρωση και νομική συνδρομή, ούτε ενημέρωση για τον τρόπο επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής, χωρίς δε να έχουν λάβει απαραίτητη ψυχολογική υποστήριξη.

    Οι ίδιες πηγές υποστηρίζουν πως η Υπηρεσία Ασύλου, πέραν του ότι δε χορήγησε εύλογο διάστημα για την προετοιμασία τους εν όψει της συνέντευξης, δεν παρείχε και τις ειδικές διαδικαστικές εγγυήσεις κατά την έννοια του αρ. 72 Ν 4939/2022. Τουτέστιν, πρόσβαση σε κατάλληλη ψυχολογική φροντίδα και υποστήριξη από εξειδικευμένους φορείς, πριν από τη διεξαγωγή της συνέντευξής τους όπως έχει επισημανθεί προς τη Διοίκηση από το Συνήγορο του Πολίτη σε ανάλογες περιπτώσεις επιζώντων ναυαγίων.

    Επίσης και είναι άγνωστο γιατί, κατά τη διάρκεια της συνέντευξης σε α’ βαθμό δεν ετέθησαν ερωτήσεις σχετικά με το αν θα διέτρεχαν κίνδυνο στις χώρες καταγωγής τους σε περίπτωση επιστροφής τους και κατά την ποινική διερεύνηση της υπόθεσης, παρά την υποχρέωση της Υπηρεσίας Ασύλου να συλλέξει τα στοιχεία που απαιτούνται για την κατά το δυνατόν πλήρη τεκμηρίωση της αίτησης διεθνούς προστασίας.

    Σε κάθε περίπτωση, αν οι προσφεύγοντες επιστραφούν στις χώρες καταγωγής τους, αναμένεται να συλληφθούν αμέσως από τις Αρχές και θα υπαχθούν σε διαδικασίες ανάκρισης, υπό την πίεση να κατονομάσουν στις Αρχές τα άτομα που διευκόλυναν την παράτυπη έξοδό τους από τις χώρες τους προς τη Λιβύη, με αποτέλεσμα και πάλι να διατεθούν τα στοιχεία τους και των ατόμων που υποδείξουν ως διακινητές, οι οποίοι ήδη έχουν εξαπολύσει απειλές σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά οποιουδήποτε προσώπου τούς κατονομάσει.

    Πρέπει, τέλος, να τονιστεί ότι η ιδιότητα των προσφευγόντων ως επιζήσαντες τραγικού ναυαγίου, βίας και απάνθρωπων συνθηκών στη Λιβύη σχετίζεται άμεσα με τις ανάγκες προστασίας τους και συγκεκριμένα θεμελιώνει λόγο προστασίας από απέλαση στη χώρα καταγωγής τους σύμφωνα με τις υπερνομοθετικής ισχύος διατάξεις των αρ. 3 ΕΣΔΑ, αρ. 4 και 19, παρ. 2 και αρ. 3 και 14 της Σύμβασης κατά των Βασανιστηρίων.

    Καταληκτικά, ακόμα και αν κάποιος προσεγγίσει το θέμα με καθαρά νομικά κριτήρια, εξάγει το συμπέρασμα ότι οι επιζώντες επιβάλλεται να παραμείνουν στη χώρα (και προφανώς να συμβάλλουν στην ανίχνευση της αλήθειας στην υπόθεση που συγκλόνισε την Ευρώπη πέρυσι τον Ιούνιο).

    Πηγή: Τharrosnews.gr

  • Δήμος Ήλιδας: Προβλήματα από την κακοκαιρία σε παραλίες και δρόμους – Ξεκίνησαν οι αποκαταστάσεις
    Δήμος Ήλιδας: Προβλήματα από την κακοκαιρία σε παραλίες και δρόμους – Ξεκίνησαν οι αποκαταστάσεις

    Της Δήμητρας Βέλμαχου

    Το σημάδι της στο νομό άφησε η κακοκαιρία που ξεκίνησε το βράδυ της περασμένης Δευτέρας και διήρκεσε μέχρι τα ξημερώματα της Τετάρτης με τα προβλήματα ωστόσο που δημιουργήθηκαν να μην είναι εκτεταμένα. Ο Δήμος Ήλιδας ήταν ένας από τους δήμους που υπέστησαν ζημιές, κυρίως στο παραλιακό μέτωπο, με τις μεγαλύτερες καταστροφές να αφορούν τους μηχανισμούς Sea Track στις παραλίες της Κουρούτας και της Αγίας Μαρίνας. Επίσης, παρουσιάστηκαν μικρότερα προβλήματα σε οδικά δίκτυα του Δήμου.

    Ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Ήλιδας, Κώστας Τσεριώνης, αναφέρθηκε στα προβλήματα που προκάλεσε η κακοκαιρία, λέγοντας πως υπήρξαν πλημμυρικά φαινόμενα σε ορισμένα σημεία του δήμου, τόσο στην πόλη της Αμαλιάδας όσο και σε τοπικές κοινότητες, αν και όχι ιδιαίτερα σοβαρά. Το πιο σημαντικό πρόβλημα σημειώθηκε στις παραλίες της Κουρούτας και της Αγίας Μαρίνας, όπου οι μηχανισμοί Sea Track παρασύρθηκαν από τα κύματα.

    Ο κ. Τσεριώνης σημείωσε ότι υπήρξε άμεση επικοινωνία με την εταιρεία που εγκατέστησε τα μηχανήματα, η οποία απέστειλε μηχανικούς για να ελέγξουν την κατάστασή τους. Τα μηχανήματα θα αποσυναρμολογηθούν και θα μεταφερθούν στις αποθήκες της εταιρείας για συντήρηση, ώστε να τοποθετηθούν ξανά την επόμενη χρονιά. Όσον αφορά τις ζημιές στο οδικό δίκτυο, έχουν ήδη ξεκινήσει εργασίες αποκατάστασης και το μεγαλύτερο μέρος τους έχει ήδη διορθωθεί.

    zimies 2

    zimies 3

    zimies 4

  • Απαγόρευση απόπλου πλοίου στη Ζάκυνθο - Μεγάλη ταλαιπωρία για πάνω από 250 επιβάτες
    Απαγόρευση απόπλου πλοίου στη Ζάκυνθο - Μεγάλη ταλαιπωρία για πάνω από 250 επιβάτες

    Στο λιμάνι της Ζακύνθου παραμένει το εμπορικό – οχηματαγωγό πλοίο «Μάρε Ντι Λεβάντε» λόγω της απαγόρευσης απόπλου που ανακοινώθηκε.

    Ο λόγος είναι μηχανική βλάβη που διαπιστώθηκε από τους μηχανικούς του πλοίου.

    Το πλοίο θα εκτελούσε το δρομολόγιο από Ζάκυνθο προς Κυλλήνη και εκτός από τους 263 επιβάτες, μετέφερε και 55 Ι.Χ., 25 φορτηγά και τρία λεωφορεία. Οι επιβάτες θα μεταφερθούν στον προορισμό τους με μέριμνα της εταιρείας.

    Πηγή: Ethnos.gr

  • Νέο πλήγμα σε εμπορικό πλοίο στην Ερυθρά Θάλασσα - Χτυπήθηκε από δυο βλήματα άγνωστου τύπου
    Νέο πλήγμα σε εμπορικό πλοίο στην Ερυθρά Θάλασσα - Χτυπήθηκε από δυο βλήματα άγνωστου τύπου

    Δεν αναφέρθηκαν τραυματισμοί - Το σκάφος συνεχίζει την πορεία του προς το επόμενο λιμάνι

    Εμπορικό πλοίο χτυπήθηκε από δυο βλήματα άγνωστου τύπου στην Ερυθρά Θάλασσα, περίπου 70 ναυτικά μίλια βορειοδυτικά του λιμανιού Σαλίφ της Υεμένης, ανακοίνωσε τις πρώτες πρωινές ώρες η βρετανική υπηρεσία ασφάλειας της ναυσιπλοΐας UKMTO, που υπάγεται στο βρετανικό Πολεμικό Ναυτικό.
    Σύμφωνα με την υπηρεσία, βρίσκονται σε εξέλιξη μέτρα για τον περιορισμό της ζημιάς. Τρίτη έκρηξη ακούστηκε σε μικρή απόσταση από το πλοίο, κατά την ίδια πηγή.

    Δεν αναφέρθηκαν τραυματισμοί πάνω στο σκάφος, διαβεβαίωσε το UKMTO. Το σκάφος συνεχίζει την πορεία του προς το επόμενο λιμάνι του, διαβεβαίωσε.

    Η Ερυθρά Θάλασσα και ο Κόλπος του Άντεν έχουν μετατραπεί από τον Νοέμβριο του 2023 σε θέατρο αλλεπάλληλων επιθέσεων των υεμενιτών ανταρτών Χούθι, που λένε πως τις εξαπολύουν σε ένδειξη αλληλεγγύης στους Παλαιστίνιους στη Λωρίδα της Γάζας, όπου συνεχίζει να μαίνεται ο πόλεμος ανάμεσα στο Ισραήλ και τη Χαμάς που ξέσπασε την 7η Οκτωβρίου.
    Τον Μάρτιο το πλοίο Rubymar, υπό σημαία Μπελίζ, που χτυπήθηκε από τους Χούθι, βυθίστηκε μαζί με το φορτίο του — 21.000 τόνους λιπάσματος.

    Αρκετοί ναυτικοί έχουν σκοτωθεί ή τραυματιστεί σοβαρά στις επιθέσεις με πυραύλους και drones, που πλέον έχουν μετατραπεί σε μείζον πρόβλημα για τη ναυσιπλοΐα στα ύδατα γύρω από την Υεμένη, θαλάσσια περιοχή ζωτικής σημασίας για το παγκόσμιο εμπόριο.
    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ