Επίκαιρα

Κινητοποίηση μαθητών στον Πύργο - Κτηριακά προβλήματα, τράπεζα θεμάτων, ακρίβεια, τα βασικά προβλήματα

Κινητοποίηση μαθητών στον Πύργο - Κτηριακά προβλήματα, τράπεζα θεμάτων, ακρίβεια, τα βασικά προβλήματα
Με στόχο να ακουστούν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στα σχολεία τους, χθες το πρωί οι μαθητές των λυκείων της πόλης του Πύργου, βγήκαν στους δρόμους, προτάσσοντας ένα πανό με το σύνθημα «Θέλουμε σχολείο να μορφώνει και όχι να εξοντώνει» και βροντοφώναξαν όλα όσα δυσχεραίνουν την ομαλή έκβαση της εκπαιδευτικής διαδικασίας και όχι μόνο.

Οι μαθητές αφού πραγματοποίησαν πορεία στους κεντρικούς δρόμους της πόλης, κατέληξαν στην Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όπου εκεί αντιπροσωπεία του συναντήθηκε με τον διευθυντή Ανδρέα Ζέρβα.
Ο κ. Ζέρβας, αφού άκουσε με προσοχή όλα όσα του έθεσαν οι μαθητές, τόνισε ότι πολλά από τα θέματα άπτονται στην δικαιοδοσία του Δήμου ενώ σε ό,τι αφορά αμιγώς το εκπαιδευτικό κομμάτι έχει ήδη ξεκινήσει διαδικασίες επίλυσης.
«Κάποια από τα προβλήματα των παιδιών δεν μπορούν να λυθούν από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ούτε από τον διευθυντή του σχολείου, κάποια αναφέρονται σε θέματα που ο Δήμος μπορεί να ρυθμίσει γιατί έχους σχέση με τα κτηριακά κι άλλα ζητήματα που αρμόδια είναι η δημοτική αρχή. Ότι είχε να κάνει με προγράμματα αμιγώς εκπαιδευτικά, αυτά τα θέματα την ώρα που τα παιδιά ήταν εδώ επικοινώνησα με τον διευθυντή του σχολείου, έχουν λυθεί από πριν γίνει η επικοινωνία διότι είχα δώσει κάποιες οδηγίες γύρω από αυτά σε όλους τους διευθυντές, σχετικά με τον χειρισμό όταν λείπει ο εκπαιδευτικός ή υπάρχουν κενά έτσι ώστε να λύνεται το ζήτημα σε πρώτη φάση με εσωτερική διαχείριση στο σχολείο.
Και ότι άλλο μου είπαν τα παιδιά, προσπαθώ σε συνεννόηση με τον Δήμο ή τον διευθυντή του σχολείου να δώσουμε την καλύτερη λύση» ανέφερε χαρακτηριστικά στην συνέχεια σε δήλωσή του ο διευθυντής Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ενός σχολιάζοντας τις καταλήψεις σημείωσε πως πρόκειται για ένα φαινόμενο το οποίο συμβαίνει μόνο στην χώρα, χωρίς όμως να αγνοεί τις περιπτώσεις που τα παιδιά έχουν δίκιο.
«…δε σημαίνει ότι τα παιδιά σε κάποια από τα ζητήματα δεν έχουν δίκιο είτε απευθύνονται στην αρμόδια αρχή είτε όχι. Εμείς πάντοτε το βλέπουμε με κατανόηση και προσπαθούμε αυτά τα προβλήματα που είναι υπαρκτά και άπτονται της εκπαίδευσης να τα λύνουμε το συντομότερο δυνατό και με τον καλύτερο τρόπο υπέρ των παιδιών μας, υπέρ των μαθητών μας και της εκπαιδευτικής κοινότητας γενικότερα».
Από την πλευρά τους οι μαθητές, στάθηκαν κυρίως στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα σχολεία τους σε ό,τι αφορά τις κτιριακές υποδομές, στην τράπεζα θεμάτων η οποία του δημιουργεί μεγάλο πρόβλημα, στην ελάχιστη βάση εισαγωγής αλλά και στις αυξήσεις των τιμών που έχουν επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό και τα κυλικεία των σχολείων.
poreia mathiton 2

Η Βιβή Σμαρνάκη από το 2ο ΕΠΑΛ έκανε λόγο για σοβάδες που πέφτουν από τις αίθουσες, για την έλλειψη καθηγητών σε μαθήματα που θα κληθούν να εξεταστούν καθώς περιλαμβάνονται στην τράπεζα θεμάτων και για μια σειρά προβλημάτων που καθιστούν δύσκολη την καθημερινότητά τους στο σχολείο του.
«Στο σχολείο μας υπάρχουν πολλές κτιριακές υποδομές που δεν είναι σωστές, οι τάξεις έχουν σπασμένους τοίχους, πέφτουν σοβάδες και γενικότερα δεν είναι κατάλληλες οι συνθήκες. Τα εργαστήρια στο σχολείο μας δεν λειτουργούν, τα έχουν κάνει τάξη με αποτέλεσμα τα παιδιά που χρειάζονται εργαστήριο να μην μπορούν, δεν έχουμε καθηγητές στο τμήμα των τουριστικών που δίνει η τράπεζα θεμάτων, ξένων γλωσσών, και λοιπά.
Στα υπόστεγα γίνεται ένας συνωστισμός και είμαστε ο ένας πάνω στον άλλον με αποτέλεσμα και το σχολείο να γίνεται χάλια μέσα και οι καθαρίστριες να μην μπορούν ανταποκριθούν. Δεν έχουμε πού να κάτσουμε είμαστε 300 παιδιά όρθια, έχουμε ζητήσει να μας βάλουν παγκάκια εδώ και δύο χρόνια και δεν έχει γίνει καμία προσπάθεια. Πολλές φορές δεν έχουμε καρέκλες κάθεται το ένα άτομο κάτω και το άλλο πάνω στο θρανίο. Δεν έχουμε αίθουσες με αποτέλεσμα να είναι τρία-τρία τα παιδιά στα θρανία».

Από την πλευρά της η Κωσταντίνα Μπενάκη από το ίδιο σχολείο σημείωσε πως «... εμείς είμαστε 350 παιδιά, έχουμε ζητήσει να μας βάλουν υπόστεγα και παγκάκια δύο χρόνια περίπου. Δε μας έχουν βάλει και έχουμε μόνο τρία παγκάκια. Μας κλειδώνουν τις τάξεις και από τους δύο διαδρόμους και τον χειμώνα καθόμαστε κάτω από τα μπαλκονάκια και μαζευόμαστε όλα τα παιδιά δίπλα δίπλα και γίνεται ένας χαμός. Δε μας αφήνουν να καθόμαστε μέσα στην τάξη. Στο τουριστικών λείπουν καθηγητές ξένων γλωσσών που στο τέλος μας είναι απαραίτητα για την τράπεζα θεμάτων. Στο κυλικείο οι τιμές επίσης έχουν αυξηθεί. Πέρυσι έβαλαν σίδερα γύρω γύρω από τα σύρματα του σχολείου για να μη φεύγουν τα παιδιά. Με αυτά τα χρήματα θα μπορούσαν να έχουν βάλει παγκάκια».

Τέλος η πρόεδρος του 15μελούς του 2ου ΓΕΛ Πύργου Βασιλική Λυμπερόπουλου, αναφερόμενη αναλυτικά στα αιτήματα της μαθητικής κοινότητα υπογράμμισε:
• Να μην μπει φέτος η τράπεζα θεμάτων ούτε η ελάχιστη βάση εισαγωγής
• Να υπάρχει ενισχυτική διδασκαλία γιατί πολλοί μαθητές δεν έχουν τη δυνατότητα να πληρώνουν φροντιστήρια
• Μείωση τιμών στα κυλικεία
• Να μειωθούν τα κενά σε καθηγητές όλα τα σχολεία.
Επίσης η Βασιλική Λυμπερόπουλου εκδήλωσε την αντίθεσή της σε ότι αφορά την τοποθέτηση καμερών και security, σημειώνοντας πως: «Εμείς αυτό δεν το θέλουμε προτιμούμε αντί για security να μπουν σχολικοί φυλακές και τα χρήματα που θα δίναμε για όλα αυτά που είναι ιδιωτικά, θα μπορούσαμε να τα διαθέσουμε για τις ανάγκες που έχει το σχολείο μας, την θέρμανση αλλά και τα κτηριακά προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα άλλα σχολεία».

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

tsoukalas popup