Πέμπτη, 22 Δεκεμβρίου 2022 07:52

Κυλλήνη: Έρευνες για την προέλευση των ολοθούριων - Ποσότητα που η αξία της αγγίζει πιθανότατα το ένα εκατ. ευρώ

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Με μεγάλη προσοχή ερευνούν την υπόθεση του εντοπισμού 761,84 κιλών ολοθούριων (ή αλλιώς ψωλιάγκων ή αγγουριών της θάλασσας) οι αρχές στο Λιμεναρχείο Κυλλήνης.

Το φορτίο που όπως αποκάλυψε το ilialive.gr εντοπίστηκε σε φορτηγό ψυγείο που προερχόταν από το Αργοστόλι της Κεφαλονιάς και με το πλοίο της γραμμής έφτασε από τον Πόρο στην Κυλλήνη, αρχικά ήταν δηλωμένο ως ποσότητα συνολικού βάρους 141 κιλών, όμως αποδείχθηκε ότι οι 40 μαύροι κουβάδες περιείχαν πολύ μεγαλύτερη ποσότητα και συνολικά 21.768 τεμάχια.

Αυτό θεωρητικά σημαίνει πως αν όχι το σύνολο, ένας πολύ μεγάλος αριθμός ολοθούριων είναι μικρότερου βάρους από αυτό που επιτρέπεται να αλιεύεται (180 γραμμάρια), ενώ σίγουρα θα ζητηθούν στοιχεία που να αποδεικνύουν πότε και πού έγινε η αλίευση τους, όπως και να επιβεβαιωθεί αν έχουν δηλωθεί τα αλιεύματα στην διαδικτυακή πύλη αλιείας “Ολοκληρωμένο Σύστημα Παρακολούθησης και Καταγραφής Αλιευτικών Δραστηριοτήτων”.

psoliagkoi kouvas2

Οι λιμενικές αρχές κινήθηκαν άμεσα μετά την καταγγελία που δέχθηκαν και έλεγξαν το φορτηγό ψυγείο. Όταν ζήτησαν τα παραστατικά μεταφοράς από τον 64χρονο οδηγό και έγινε η ζύγιση των ολοθούριων διαπιστώθηκε πως κάτι δεν πάει καλά.

Ο 64χρονος οδηγός της νταλίκας συνελήφθη ενώ διενεργεί προανάκριση το Λιμεναρχείο Κυλλήνη.

Οι Αρχές με βάση την εμπειρία από ανάλογες περιπτώσεις σε κοντινές περιοχές όπως η Λευκάδα και ο Αστακός, ερευνούν μεταξύ άλλων την πιθανότητα λαθρεμπορίου ενός είδους υπό εξαφάνιση όπως έχει αναφερθεί ότι είναι το ολοθούριο και παράλληλα πολύ μεγάλης χρηματικής αξίας.

Ανεπίσημα σύμφωνα με εκτιμήσεις η αξία των 761,84 κιλών πιθανότατα αγγίζει και το ένα εκατομμύριο ευρώ.

psoliagkoi2

Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 22 Δεκεμβρίου 2022 18:18

Σχετικά Άρθρα

  • Κυλλήνη: Σε εξέλιξη η ανέλκυση του αυτοκινήτου που έπεσε στο λιμάνι (photos & video)
    Κυλλήνη: Σε εξέλιξη η ανέλκυση του αυτοκινήτου που έπεσε στο λιμάνι (photos & video)

    Ολοκληρώνεται αυτή την ώρα η ανάσυρση του αυτοκινήτου που νωρίτερα το απόγευμα έπεσε μέσα στο λιμάνι της Κυλλήνης.

    Το όχημα ήταν σταθμευμένο κοντά στο αλιευτικό καταφύγιο και "κύλησε" προς τη θάλασσα καταλήγοντας σε αυτή.

    Επειδή δεν ήταν σαφές αν υπήρχαν άτομα μέσα στο αυτοκίνητο, υπήρξε μεγάλη κινητοποίηση από τους περίοικους και το Λιμεναρχείο Κυλλήνης, αλλά και το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο.

    Άμεσα έπεσε μέσα στο νερό ο δύτης Γιώργος Δραγώνας, για να εντοπίσει και να ελέγξει το όχημα.

    Όπως αποδείχθηκε σε αυτό δεν υπήρχαν επιβάτες, ενώ η ιδιοκτήτρια εμφανίστηκε σχεδόν την ίδια ώρα, λέγοντας πως το είχε σταθμεύσει κανονικά στο σημείο.

    Η ιδιοκτήτρια και μια φίλη της επέβαιναν στο αυτοκίνητο και σύμφωνα με πληροφορίες στάθμευσαν και κατέβηκαν για να αγοράσουν τα εισιτήρια τους.

    Τότε το αυτοκίνητο κινήθηκε μόνο του, πέφτοντας στη θάλασσα καταλήγοντας σε απόσταση 30 μέτρων από το ντόκο του λιμανιού σε βάθος πέντε μέτρων...

    Δείτε φωτογραφίες και video:

    Killini auto anelkisi 2

    Killini auto anelkisi 3

    Killini auto anelkisi 5

    Killini auto anelkisi 6

    Killini auto anelkisi 7

    Killini auto anelkisi 8

  • Κυλλήνη: Αυτοκίνητο "τσούλησε" στο λιμάνι και έπεσε στη θάλασσα
    Κυλλήνη: Αυτοκίνητο

    Αναστάτωση επικράτησε περίπου στις τέσσερις το απόγευμα στο λιμάνι της Κυλλήνης, όταν αυτοκίνητο κύλησε από το χώρο του αλιευτικού καταφυγίου που ήταν σταθμευμένο στην προκυμαία και έπεσε στη θάλασσα.

    Την πρώτη στιγμή οι αυτόπτες μάρτυρες δεν γνώριζαν αν υπήρχαν άνθρωποι μέσα σε αυτό και επικράτησε πανικός για να σώσουν τους πιθανούς επιβάτες.

    Άμεσα κινητοποιήθηκε το προσωπικό του Λιμεναρχείου Κυλλήνης και δύτης, για τις αναζητήσεις στο λιμάνι.

    Γρήγορα όμως όλοι ανακουφίστηκαν όταν έγινε γνωστό πως η ιδιοκτήτρια του οχήματος, βρισκόταν σε κατάστημα της περιοχής, και το όχημα είχε κινηθεί προς τη θάλασσα μόνο του.

    Αυτή την ώρα οι δύτες αναζητούν το ακριβές σημείο που έχει καταλήξει το όχημα για την ανάσυρσή του.

    Killini auto 2

    Killini auto 3

  • Κυλλήνη: Απαγορεύθηκε ο απόπλους στο «Mare di Levante», λόγω βλάβης
    Κυλλήνη: Απαγορεύθηκε ο απόπλους στο «Mare di Levante», λόγω βλάβης

    Βλάβη υπέστη το πλοίο «Mare di Levante» κατά τον κατάπλου στην Κυλλήνη, νωρίς το απόγευμα της Τρίτης. Το πλοίο εκτελούσε το δρομολόγιο από τη Ζάκυνθο στην Κυλλήνη μεταφέροντας 223 επιβάτες, 50 Ι.Χ., 32 φορτηγά και τρία λεωφορεία.

    Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρίας "Levante Ferries", "... λόγω τεχνικού προβλήματος του πλοίου 'ΜARE DI LEVANTE' το δρομολόγιο 24/09/2024 από Κυλλήνη προς Ζάκυνθο 17:15 θα εκτελεστεί από το πλοίο 'ΚEFALONIA' στις 18:30. Καθώς και το δρομολόγιο από Ζάκυνθο προς Κυλλήνη 19:30 θα εκτελεστεί 20:15 με το πλοίο 'ΚEFALONIA'".

  • Κυρίαρχη η θέση της Ελλάδας σε αλιεία και υδατοκαλλιέργεια – Τι δείχνουν τα στοιχεία
    Κυρίαρχη η θέση της Ελλάδας σε αλιεία και υδατοκαλλιέργεια – Τι δείχνουν τα στοιχεία

    Σε 6,2 δισ. ευρώ ανήρθε η αξία της ευρωπαϊκής αλιείας, ενώ της υδατοκαλλιέργειας σε 4,9 δισ. ευρώ

    Σε 4,2 εκατ. τόνους ανήρθε η παραγωγή ιχθυηρών στην ΕΕ το 2022, με τις ποσότητες της αλιείας να φτάνουν τα 3,1 εκατ. ευρώ και της υδατοκαλλιέργειας τα 1,1 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat.

    Στις πρώτες θέσεις των χωρών με τις μεγαλύτερες παραγωγές υδατοκαλλιέργειας βρίσκεται και η Ελλάδα, όπου με την Ισπανία, την Γαλλία και την Ιταλία αντιπροσωπεύουν περισσότερα από τα δύο τρίτα της παραγωγής της ΕΕ.

    Σύμφωνα με τα στοιχεία, τα αλιεύματα παραμένουν η κύρια πηγή ιχθυηρών στην ΕΕ, αντιπροσωπεύοντας το 74% της συνολικής παραγωγής.

    Σε τέσσερις χώρες της ΕΕ ανήκουν περίπου τα δύο τρίτα (67%) της συνολικής ευρωπαϊκής παραγωγής αλιευμάτων και θαλασσινών το 2022

    Οι τιμές

    Σε όρους αξίας, οι ποσότητες στην ευρωπαϊκή αλιεία εκτιμάται ότι ανήλθαν σε 6,2 δισεκατομμύρια ευρώ, ενώ η παραγωγή υδατοκαλλιέργειας ανήλθε σε 4,9 δισεκατομμύρια ευρώ. Συνεπώς, η μέση τιμή για τα αλιευτικά προϊόντα ήταν 1,9 ευρώ/κιλό και 4,5 ευρώ/κιλό των ιχθυηρών της υδατοκαλλιέργειας.

    Η κατάσταση στην ΕΕ δεν μοιάζει με την παγκόσμια τάση, όπου σε μια έκθεση του Οργανισμού Τροφίμων και Γεωργίας των Ηνωμένων Εθνών (FAO) ότι το 2022 υπήρχε η αναφορά ότι για πρώτη φορά στην ιστορία, η υδατοκαλλιέργεια ξεπέρασε την αλιεία ως ο κύριος παραγωγός ιχθυηρών.

    Οι κυρίαρχες χώρες παραγωγής

    Σε τέσσερις χώρες της ΕΕ ανήκουν περίπου τα δύο τρίτα (67%) της συνολικής ευρωπαϊκής παραγωγής αλιευμάτων και θαλασσινών το 2022.

    Η Ισπανία παρήγαγε λίγο περισσότερο από το ένα τέταρτο (κατ’ εκτίμηση 25,2 %) του συνόλου, ακολουθούμενη από τη Γαλλία (17 %), την Ελλάδα (13%) και την Ιταλία (12%).

    Οι μέσες τιμές πώλησης για τα μύδια ήταν περίπου 1,1 ευρώ/κιλό, για το λαβράκι περίπου 7 ευρώ/κιλό και για τον τόνο ήταν περίπου 18 ευρώ/κιλό. Μεταξύ των χωρών της ΕΕ, η Ελλάδα είχε την υψηλότερη αξία παραγωγής υδατοκαλλιέργειας το 2022 (περίπου 844 εκατομμύρια ευρώ), αντιπροσωπεύοντας το 17,4 % του συνόλου της ΕΕ. Η αξία της παραγωγής ήταν αμέσως υψηλότερη στην Ισπανία (803 εκατ. ευρώ), στη συνέχεια στη Γαλλία (791 εκατ. ευρώ) και στην Ιταλία (553 εκατ. ευρώ).

    Πηγή: In.gr
  • Κυλλήνη: Το αδιαχώρητο στο λιμάνι - Κορυφώνεται η κίνηση για τα νησιά του Ιονίου
    Κυλλήνη: Το αδιαχώρητο στο λιμάνι - Κορυφώνεται η κίνηση για τα νησιά του Ιονίου

    Της Δήμητρας Βέλμαχου

    Με επιπλέον δρομολόγια στα πλοία προσπαθεί να ικανοποιήσει την αυξημένη κίνηση για Ζάκυνθο και Κεφαλονιά το Λιμενικό Ταμείο Κυλλήνης, αφού όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου, Κωνσταντίνος Χατζής μιλώντας στο ilialive.gr ήδη από τον Ιούνιο είχε παρατηρηθεί μεγάλο ενδιαφέρον για τα νησιά του Ιονίου ωστόσο όμως πλέον έχει κορυφωθεί η κίνηση και τα πλοία φεύγουν με υψηλές πληρότητες από τους αδειούχους και τους τουρίστες.

    Γεμάτα φεύγουν τα πλοία για Ζάκυνθο - Κεφαλονιά

    Kullini 5

    «Η κίνηση ήταν αυξημένη από τον Ιούνιο αλλά αυτή τη στιγμή έχει κορυφωθεί και τα καράβια φεύγουν γεμάτα χωρίς κανένα κενό. Έχουμε βάλει και έξτρα δρομολόγια» επεσήμανε ο κ. Χατζής συμπληρώνοντας επίσης πως πλέον οι επισκέπτες μπορούν να νιώθουν απόλυτα ασφαλείς στον χώρο του λιμένα της Κυλλήνης καθώς ήδη έχει υλοποιηθεί μια σειρά από έργα την στιγμή που και άλλα ακόμα έχουν δρομολογηθεί. Πολύ σημαντική φυσικά είναι η προμήθεια απινιδωτών και φιαλών οξυγόνου προκειμένου να μπορούν να αντιμετωπιστούν άμεσα έκτακτα περιστατικά υγείας.

    Υψηλό αίσθημα ασφάλειας στον χώρο του Λιμένα

    Kullini 2

    «Το τελευταίο εξάμηνο έχουμε κάνει πολλά έργα, και έχουμε δρομολογήσει και άλλα, ο κόσμος μπορεί να νιώθει ασφαλής στο λιμάνι αφού πολύ σημαντικό είναι ότι υπάρχουν πλέον απινίδωτες στο κτίριο, στον κεντρικό λιμένα και στα εκδοτήρια μαζί με φιάλες οξυγόνου» σημείωσε ο πρόεδρος Λιμενικού Ταμείου.

    Για πρώτη φορά η χρήση της γεφυροπλάστιγγας μόνο από το Λιμενικό Ταμείο

    Kullini 3

    Μεγάλη σημασία για το Λιμενικό Ταμείο αποτελεί επίσης η ολοκλήρωση των έργων στην γεφυροπλάστιγγα όπου για πρώτη φορά η χρήση της δεν γίνεται από ιδιώτη.

    Πιο καθαρή από ποτέ η παραλία

    Φυσικά έναν σταθερό λόγο προσέλκυσης του κόσμου στην περιοχή της Κυλλήνης αποτελεί η παραλία της, η οποία όπως έκανε γνωστό ο κ. Χατζής, φέτος είναι πιο καθαρή από κάθε άλλη χρονιά.

    «Η παραλία από θέμα καθαριότητα είναι όσο καλύτερα γίνεται και εκεί πιστεύω ότι οφείλεται και η μεγάλη προσέλευση του κοινού καθημερινά. Μακάρι να είχαμε περισσότερο χώρο να βάλουμε περισσότερες ομπρέλες» τόνισε τέλος ο Κωνσταντίνος Χατζής.

    Kullini 7

    Kullini 8

  • Λιμάνι Κυλλήνης: «Διαλύθηκε» η σύμβαση για τα συμπληρωματικά έργα προστασίας και λειτουργικότητας
    Λιμάνι Κυλλήνης: «Διαλύθηκε» η σύμβαση για τα συμπληρωματικά έργα προστασίας και λειτουργικότητας

    Θα επαναδημοπρατηθούν

    Τη μονομερή λύση της σύμβασης με τον ανάδοχο που έχει αναλάβει τα συμπληρωματικά έργα προστασίας και λειτουργικότητας στο λιμάνι της Κυλλήνης, αποφάσισε η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, και την επαναδημοπράτηση αυτών , κατόπιν εισήγησης του Αντιπεριφερειάρχη Υποδομών και Έργων Βασίλη Γιαννόπουλου.

    Για μεταβολή του φυσικού αντικειμένου που παραβιάζει τον ανταγωνισμό και καθιστά αναγκαία αυτή τη διαδικασία, έκανε λόγο ο κ. Γιαννόπουλος αναφερόμενος στη σύμβαση που είχε υπογραφεί από το 2021. Όπως τόνισε, κατά τη φάση υλοποίησης του έργου προέκυψε η ανάγκη κατασκευής διαύλου εισόδου-εξόδου των πλωτών που κάνουν χρήση του Λιμένα της Κυλλήνης, ο οποίος δεν είχε συμπεριληφθεί στην αρχική μελέτη και ήταν αναγκαίος για τη διασφάλιση της ασφαλούς διεξαγωγής της Ναυσιπλοΐας και της Κυκλοφορίας στο λιμάνι.

    Και ενώ έγινε η σχετική συμπληρωματική σύμβαση και κατασκευάστηκε ο δίαυλος που ήταν αναγκαίος, ο βασικός χρήστης του Λιμένα Κυλλήνης που είναι η Levante Ferries Group, με έγγραφο επισήμαινε ότι εξακολουθεί να υφίσταται σοβαρό πρόβλημα που άπτεται της επίδρασης του έργου στην λειτουργικότητα και την ασφάλεια του λιμένα -κατά το στάδιο εκτέλεσης αυτού- και διατύπωνε, στο ίδιο έγγραφο, αντιρρήσεις αναφορικά με τις θέσεις τοποθέτησης της φωτοσήμανσης για την έναρξη της κατασκευής του κυρίως έργου. Πιο συγκεκριμένα, επικαλείτο ότι θέσεις φωτοσήμανσης θα οδηγούσαν σε αδυναμία χρησιμοποίησης δύο (2) θέσεων (ΝΟ11 και 14) για την πρόδεση και απόδεση των πλοίων, ενώ περαιτέρω τα βάθη που προέκυψαν, μετά την εκσκαφή του διαύλου, θεωρούνταν οριακά και ότι έπρεπε να γίνει βυθομετρική αποτύπωση της ευρύτερης περιοχής του Λιμένα, καθώς επίσης και ότι το σημείο (Ζ), που ήταν η πρόταση του αναδόχου για την τοποθέτηση της βασικής φωτοσήμανσης κατασκευής του έργου, δυσχέραινε τη διέλευση των πλοίων από τον υφιστάμενο δίαυλο.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι για το συγκεκριμένο ζήτημα πραγματοποιήθηκαν πολλαπλές συσκέψεις με παριστάμενους όλους του εμπλεκόμενους φορείς, (εκπροσώπους Λιμεναρχείου, Λιμενικού Ταμείου Κυλλήνης, υπηρεσιακούς παράγοντες, εκπροσώπους του αναδόχου κ.λ.π.), οι οποίες όμως δεν οδήγησαν σε ένα τελικό συμπέρασμα, αφού πρακτικά ο βασικός χρήστης Λιμένα Κυλλήνης επιδίωκε την κατασκευή νέου πρόσθετου διαύλου, χωρίς όμως να παρέχει σαφή τεχνικά και γεωμετρικά στοιχεία για το εύρος αυτού.

    «Επομένως, και λαμβάνοντας υπόψη ότι έχει, ήδη, επέλθει τροποποίηση του συμβατικού αντικειμένου του έργου, σε σχέση με αυτό που προβλεπόταν στα αρχικά εγκεκριμένα τεύχη δημοπράτησης αυτού, ενώ σαφώς εκτιμάται ότι θα πρέπει να υπάρξει και νέα μεταβολή τόσο στο φυσικό όσο και στο οικονομικό αντικείμενο του έργου, βάσει της αναγκαιότητας κατασκευής πρόσθετου -νέου- διαύλου, με σκοπό να διασφαλιστεί η εξυπηρέτηση της λειτουργικότητας του Λιμένα κατά το στάδιο εκτέλεσης του έργου και μετά το πέρας αυτού, τεκμαίρεται, σαφώς, ότι οι τροποποιήσεις αυτές, αντιμετωπιζόμενες πλέον συνολικά, συνιστούν ουσιώδη μεταβολή του αντικειμένου της σύμβασης, η οποία οδηγεί σε στρέβλωση και εκ πλαγίου παραβίαση των κανόνων του ανταγωνισμού» καταλήγει ο κ. Γιαννόπουλος.

  • Μανωλάδα: 77χρονος πνίγηκε στην παραλία Μπρινιά
    Μανωλάδα: 77χρονος πνίγηκε στην παραλία Μπρινιά

    Τις πρωινές ώρες της Δευτέρας ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή της Κυλλήνης ότι ένας 77χρονος ημεδαπός ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του, από τη θαλάσσια περιοχή της παραλίας “ΜΠΡΙΝΙΑ” Βάρδας του Νομού Ηλείας.

    Στον 77χρονο αρχικά παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες από λουόμενο και στη συνέχεια μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ στο Κέντρο Υγείας Βάρδας, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του. Από το Λιμεναρχείο Κυλλήνης που διενεργεί την προανάκριση, παραγγέλθηκε η διενέργεια νεκροψίας-νεκροτομής στην Ιατροδικαστική Υπηρεσία Πατρών.

  • Λιμάνι Κυλλήνης: Στο νέο ΕΣΠΑ τα έργα προστασίας και λειτουργικότητας του λιμένα
    Λιμάνι Κυλλήνης: Στο νέο ΕΣΠΑ τα έργα προστασίας και λειτουργικότητας του λιμένα

    Εκσυγχρονίζεται - αναβαθμίζεται - προστατεύεται

    Στο χρηματοδοτικό πρόγραμμα του νέου ΕΣΠΑ 2021-2027 εντάχθηκαν τα «Συμπληρωματικά έργα προστασίας και λειτουργικότητας Λιμένα Κυλλήνης» με απόφαση του Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριου Φαρμάκη. Το έργο συνολικού προϋπολογισμού 3.840.640 ευρώ συμπεριλαμβάνει τέσσερα υποέργα, ενώ στην προηγούμενη προγραμματική περίοδο υπήρξε ένα επιπλέον που ήδη έχει ολοκληρωθεί.

    Το έργο είναι ζωτικής σημασίας για το λιμάνι της Κυλλήνης ώστε να μπορέσει να μεγαλώσει το λιμάνι ως προς τα πλοία που θα ελλιμενίζονται αλλά και την αύξηση που θα επιφέρει σε αποθήκευση διάφορων προϊόντων και υλικών. Με την ολοκλήρωση αυτών, το λιμάνι της Κυλλήνης θα εκσυγχρονιστεί, θα αναβαθμίσει τις υπηρεσίες του και την εξυπηρέτηση των επισκεπτών.

    Το πρώτο υποέργο αφορά την επέκταση του υφιστάμενου προσήνεμου μώλου κατά 130μ μέτρα περίπου με σκοπό την προστασία του λιμένα από Β-ΒΑ ανέμους. Το έργο θα κατασκευαστεί εξ ολοκλήρου με λιθορριπές και φυσικούς ογκολίθους, ενώ θα γίνει θαλάσσια εκσκαφή με εξυγίανση του πυθμένα σε βάθος 4,50μ. Στη δεύτερη κατασκευαστική φάση του έργου, που θα πραγματοποιηθεί μετά από έξι μήνες περίπου θα θωρακιστεί ο μώλος.

    Το δεύτερο υποέργο αφορά την επίβλεψη εκσκαφικών εργασιών από την Εφορεία Ενάλιων Αρχαιοτήτων. Το τρίτο αφορά στη δαπάνη για παροχή υπηρεσιών τεχνικού συμβούλου-μελετητή στο πλαίσιο υλοποίησης του πρώτου υποέργου, η οποία προέκυψε μετά την ανάγκη επιβεβαίωσης των γεωτεχνικών συνθηκών και της επιλεγείσας τεχνικής λύσης της κατασκευής, με σκοπό την εξασφάλιση της ευστάθειας του προς έδραση έργου, τον περιορισμό των παραμορφώσεων μέσα στα ανεκτά όρια, καθώς και την λειτουργικότητα της επιλεγείσας τεχνικής λύσης.

    Τέλος, το τέταρτο υποέργο αφορά την κατασκευή υφάλων χαλικοπασσάλων διαμέτρου 800mm.

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Marma Touch