Επίκαιρα

Πύργος: Μαζική συμμετοχή στην απεργία των εκπαιδευτικών

Πύργος: Μαζική συμμετοχή στην απεργία των εκπαιδευτικών

Με ιδιαίτερα μεγάλη συμμετοχή ολοκληρώθηκε η χθεσινή 24ωρη απεργία των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ηλεία. Μετά από μεγάλο χρονικό διάστημα, οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα των συνδικαλιστικών τους οργανώσεων και απείχαν από τις σχολικές αίθουσες, δίνοντας παράλληλα δυναμικό παρόν στην συγκέντρωση διαμαρτυρίας που έγινε στην κεντρική πλατεία του Πύργου.

Με συνθήματα κατά της πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας και της κυβέρνησης, αντέδρασαν στην απόφαση για την αξιολόγηση, ενώ απαίτησαν τη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων συναδέλφων τους καθώς σύμφωνα με τον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα, έπρεπε αφού έχουν συμπληρώσει δυο χρόνια δόκιμης υπηρεσίας να έχουν ήδη μονιμοποιηθεί.

Anastasiou 3

Η πρόεδρος της ΕΛΜΕ Ηλείας και μέλος του γενικού συμβουλίου της ΑΔΕΔΥ Στέλλα Αναστασίου, σε δήλωσή της για την κινητοποίηση των εκπαιδευτικών ανέφερε πως: «Απεργούμε όλοι οι εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και βρισκόμαστε όλοι στους δρόμους, προκειμένου να εκφράσουμε την αντίθεσή μας ενάντια στην αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση που προωθεί το υπουργείο Παιδείας και η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας. Ταυτόχρονα απαιτούμε άμεσα την μονιμοποίηση των νεοδιόριστων συναδέλφων που εδώ και δύο χρόνια η υπουργός και η κυβέρνηση συνεχίζει να τους κρατάει σε ομηρία και ενώ έχουν συμπληρώσει τα δύο χρόνια δόκιμης υπηρεσίας δεν τους μονιμοποιεί όπως οφείλει, σύμφωνα και με τον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα.

Η αξιολόγηση αυτή που προωθεί το υπουργείο Παιδείας είναι τελείως αντιεπιστημονική, αντιεκπαιδευτική και η στόχευσή του, δεν είναι άλλη παρά να δημιουργήσει ένα σχολείο κατηγοριοποιημένο, να κατηγοριοποιήσει εκπαιδευτικούς, μαθητές και σχολεία, να υπάρχουν σχολεία πολλών ταχυτήτων, δηλαδή τα καλά και τα κακά σχολεία. Τα καλά σχολεία τα οποία θα έχουν χορηγούς και θα μπορούν τα παιδιά να συνεχίζουν τις σπουδές τους και τα κακά σχολεία των λαϊκών γειτονιών όπου στην ουσία εκεί τα παιδιά θα οδηγούνται μέσω των δεξιοτήτων να γίνουν ανειδίκευτοι εργάτες. Εμείς αυτή την παιδεία δεν την θέλουμε για τους μαθητές μας και δεν θέλουμε να είμαστε τέτοιοι εκπαιδευτικοί και γι’ αυτό αντιδρούμε σε αυτή την αξιολόγηση είτε είναι εσωτερική είτε είναι εξωτερική. Θα μας βρίσκει πάντα μπροστά της η κυβέρνηση, ειδικά σήμερα χιλιάδες εκπαιδευτικοί βρίσκονται στους δρόμους διότι ακριβώς γνωρίζουμε ποια είναι η στόχευσή τους.

Ο αγώνας θα συνεχιστεί με όλα τα μέσα και καλούμε βέβαια όλη την κοινωνία, τους γονείς των μαθητών μας να σταθούν δίπλα μας. Γιατί πραγματικά το σχολείο που ετοιμάζουν είναι ένα σχολείο κατηγοριοποιημένο, το σχολείο της αγοράς, που θα προετοιμάζει ευέλικτο εργατικό δυναμικό και κυρίως αμόρφωτους μαθητές. Η συμμετοχή είναι αρκετά μεγάλη και μετά από πολύ καιρό έχουμε μεγάλη συμμετοχή στο νομό».

Mosxonas

Από την πλευρά του ο γραμματέας του πρωτοβαθμίου σωματείου εκπαιδευτικών περιφέρειας Λεχαινών Γιώργος Μοσχονάς σημείωσε ότι: «Έχουμε συγκεντρωθεί εδώ για να διαμαρτυρηθούμε για την τροπολογία που καταθέτει η κυβέρνηση για την εφαρμογή της ατομικής αξιολόγησης. Είναι ένα κατάπτυστο νομοσχέδιο, διότι μας φέρνουν συνταγές οι οποίες έχουν εφαρμοστεί στο εξωτερικό πολλάκις, στην Αμερική, την Αγγλία και την Γαλλία και τα αποτελέσματά τους τα γνωρίζουν και οι ίδιοι ποια είναι. Ήταν στην ουσία η καταστροφή της δημόσιας εκπαίδευσης. Θεωρούν ότι οι Έλληνες εκπαιδευτικοί έχουν υψηλό μορφωτικό επίπεδο και ανταποκρίνονται. Άρα προς τι όλη αυτή η αξιολόγηση; Που στοχεύει;

Αυτό που προσπαθούν να κάνουν εδώ και 40 χρόνια, είναι να δημιουργήσουν σχολεία, τα οποία θα έχουν διαφορετικές ταχύτητες. Τα βάρη και οι ευθύνες όλων των κυβερνήσεων θα πέσουν στις πλάτες των δασκάλων. Αυτό που θέλουν είναι η χρηματοδότηση που έχει μειωθεί κατά πολύ, να περάσει στους γονείς, όπως γίνεται και στο εξωτερικό, οπότε θα έχουμε τα καλά αξιολογημένα σχολεία, τα κακά αξιολογημένα σχολεία και καθένας θα ποντάρει ανάλογα με την τσέπη του να βρει ένα σχολείο για να μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες του παιδιού του. Άρα μιλάμε για ένα καθαρά ταξικό σχολείο».

Mpri

Ακολούθως η Αντωνία Μπρη, πρόεδρος ΣΕΠΕ Πύργου-Αρχαίας Ολυμπίας, φρόντισε να ξεκαθαρίσει ότι: «Καταρχήν δεν αρνούμαστε να αξιολογηθούμε. Δεν είμαστε εδώ για να πούμε ότι αρνούμαστε να αξιολογηθούμε, είμαστε εδώ, για να πούμε ότι οι παραλείψεις της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας είναι ουσιαστικές, είναι η άγνοια των παιδαγωγικών και επιστημονικών επιχειρημάτων τα οποία εμείς αντιπαραβάλουμε. Σήμερα βρισκόμαστε εδώ για να στηρίξουμε αφενός τους νεοδιόριστους συναδέλφους οι οποίοι χρησιμοποιούνται ως δούρειος ίππος από την πολιτική ηγεσία προκειμένου να περάσει η αντί εκπαιδευτική αξιολόγηση και δεύτερον για να πούμε σε όλη την κοινωνία για μία ακόμα φορά ότι τασσόμαστε υπέρ μίας αξιολόγησης η οποία ουσιαστικά θα έχει ως στόχο την βελτίωση, την ανατροφοδότηση και τελικά την αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου, των μαθητών και του έργου των εκπαιδευτικών».

kapola

Στη συνέχεια η Αναστασία Καπόλα, πρόεδρος συλλόγου δασκάλων και Νηπιαγωγών Αμαλιάδας, προέτρεψε όλους τους συναδέλφους της να συνεχίσουν τον αγώνα. «Συγκεντρωθήκαμε εδώ για να διαμαρτυρηθούμε κατά της αξιολόγησης που θέλει το υπουργείο. Αφορά όχι μόνο τους νεοδιοριζόμενους που άμεσα θα αξιολογηθούν αλλά και όλους τους συναδέλφους και γι’ αυτό όλοι μαζικά πρέπει να απεργήσουμε και να αγωνιστούμε».

karpiti

Τέλος, η Μαρία Καρπίτη, Δασκάλα ειδικής αγωγής στην Φιγαλεία του Δήμου Ζαχάρως, επεσήμανε πως: «Δίνουμε δυναμικό παρόν και αντιστεκόμαστε στην αξιολόγηση που θέλει τους γονείς να βάζουν βαθιά το χέρι στην τσέπη κι εμείς να αξιολογούμαστε διαρκώς, κατηγοριοποιώντας τα σχολεία. Δεν το βάζουμε κάτω συνεχίζουμε τον αγώνα…».

apergia ekpaideutikon 2

apergia ekpaideutikon 3

apergia ekpaideutikon 4

apergia ekpaideutikon 5

apergia ekpaideutikon 6

apergia ekpaideutikon 7

apergia ekpaideutikon 8

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

Σχετικά Άρθρα


tsoukalas popup mobile
tsoukalas popup

tsoukalas popup mobile
tsoukalas popup