Επίκαιρα

2ο Δημοτικό σχολείο Αμαλιάδα: Κατέκτησε την 1η θέση στον Περιφερειακό Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής

2ο Δημοτικό σχολείο Αμαλιάδα: Κατέκτησε την 1η θέση στον Περιφερειακό Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής

Ένα πεδίο με λαμπρό μέλλον είναι αυτό της εκπαιδευτικής ρομποτικής, που προσελκύει όλο και περισσότερους μαθητές και μαθήτριες στα σχολεία της χώρας. Την περασμένη Κυριακή στην Πάτρα διεξήχθη ο Περιφερειακός Διαγωνισμός STEM και εκπαιδευτικής ρομποτικής για την Περιφέρεια Δυτ. Ελλάδας.

Για ένατη χρονιά μαθητές και μαθήτριες των σχολείων της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας (ΠΔΕΔΕ) συμμετείχαν για να παρουσιάσουν καινοτόμες τεχνολογικές λύσεις και να διαγωνιστούν αναπτύσσοντας τις δεξιότητές τους.

Το 2ο Δημοτικό Σχολείο Αμαλιάδας διέπρεψε στον Περιφερειακό Διαγωνισμό κατακτώντας την 1η θέση στην κατηγορία OPEN δημοτικών σχολείων.

Ο διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις του Πειραματικού Γυμνασίου και Λυκείου του Πανεπιστημίου Πατρών, υπό την αιγίδα της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας σε συνδιοργάνωση με τον Οργανισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής & Επιστήμης W.R.O™ Hellas.

Ο 9ος Περιφερειακός Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής ήταν ουσιαστικά ο προκριματικός για τον Πανελλήνιο Διαγωνισμό και αποτέλεσε έναν μοναδικό τρόπο για να κατανοήσουν οι μαθητές τις φυσικές επιστήμες, τον προγραμματισμό και τους αυτοματισμούς, να μάθουν να σκέφτονται ως μηχανικοί, να αναπτύξουν την ικανότητά τους στην επίλυση προβλημάτων και να διευρύνουν τη δημιουργικότητά του.

Στο διαγωνισμό ενιαίο θέμα για όλες τις ηλικίες: «Η πόλη που ονειρεύομαι/ smart cities” καθώς και οι ενότητες “η εισαγωγή των απλών μηχανών” και “η εισαγωγή των μετρήσεων στο Δημοτικό”

Τα οφέλη του φιαγωνισμού είναι πολλά, γιατί στη διάρκεια της προετοιμασίας, οι μαθητές/τριες με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών – προπονητών τους δούλεψαν σε ομάδες, πραγματοποίησαν βιβλιογραφική έρευνα, πειραματίστηκαν, εξερεύνησαν την επιστήμη της μηχανικής, εντόπισαν προβλήματα και πρότειναν λύσεις.

Με όχημα τους διαγωνισμούς εκπαιδευτικής ρομποτικής, επιδιώκεται η εισαγωγή της εκπαιδευτικής ρομποτικής, καθώς και της ευρύτερης μεθοδολογίας STEM (Science – Technology – Engineering-Mathematics), στο επίσημο εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας.

rompotiki amal 2

rompotiki amal 3

rompotiki amal 4

rompotiki amal 5

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

Σχετικά Άρθρα