Κοράλλια: Έκτακτη σύσκεψη του ΟΗΕ για την πανδημία στα πολύτιμα οικοσυστήματα
Ανυσυχία με τον Αντετοκούνμπο στο Μιλγουόκι: Φήμες ότι μπορεί να αποχωρήσει απο τους Μπακς ...
Χημικά από τα ΜΑΤ στο Υπουργείο Πολιτικής Προστασίας: Απόπειρα εκκένωσης της κατάληψης των εποχικών πυροσβεστών ...
Μαρίνα Σπανού: Όταν τραγουδούσα στον δρόμο ήταν αμήχανο να μου αφήνουν χρήματα
Τουρισμός: «Άνοιξε» τo Voucher των 1250 ευρώ - Δικαιούχοι και προθεσμίες
X: Πάρτι παραπληροφόρησης βλέπει έκθεση ΜΚΟ
Τσιτσιπάς - Σερούντολο 2-1: Με ανατροπή νίκησε ξανά τον Αργεντινό και προκρίθηκε στους 8 του Paris Masters ...
Αρχ. Ολυμπία: Τροχαίο στα τούνελ - Ανατροπή οχήματος στην περιμετρική
Επτά τροφές που κρατούν την ημικρανία μακριά
Οι μαθητές/τριες του Γυμνασίου με ΛΤ Βασιλακίου συμμετέχουν σε Πανελλήνιο ρεκόρ ΚΑΡΠΑ ...
Το 39ο Πανελλήνιο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας, με θέμα «Η πορεία των Μαθηματικών από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα: Θεμέλια και σύγχρονες κατευθύνσεις», θα λάβει χώρα για πρώτη φορά στον Νομό Ηλείας, στην Αρχαία Ολυμπία στις εγκαταστάσεις της Διεθνούς Ολυμπιακής Ακαδημίας, από Παρασκευή 1-11-2024 έως και την Κυριακή 3-11-2024.
Θεματικές Ενότητες:
1. Σύγχρονες κατευθύνσεις και προκλήσεις για τη μαθηματική εκπαίδευση όλων των βαθμίδων.
2. Σύγχρονες κατευθύνσεις στη μαθηματική έρευνα.
3. Ο ρόλος των προβλημάτων στη μαθηματική έρευνα και την εκπαίδευση.
4. Η αξιοποίηση της ιστορίας των μαθηματικών στην εκπαίδευση όλων των βαθμίδων.
Το Συνέδριο απευθύνεται σε:
1. Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης
2. Διευθυντές των Διευθύνσεων Α/θμιας Εκπ/σης
3. Διευθυντές των Δ/νσεων Δ/θμιας Εκπ/σης
4. Συμβούλους Εκπαίδευσης Α/θμιας Εκπ/σης
5. Συμβούλους Εκπαίδευσης Δ/θμιας Εκπ/σης κλάδου ΠΕ03
6. Συμβούλους του ΙΕΠ κλάδου ΠΕ03
7. Εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ70 & ΠΕ03 με την ακόλουθη εκπροσώπηση
α) Έναν (01) εκπαιδευτικό κλάδου ΠΕ03 και έναν (01) εκπαιδευτικό ΠΕ70 από κάθε σχολείο των Δ.Δ.Ε. και Δ.Π.Ε του Νομού Ηλείας και των όμορων Νομών Αρκαδίας, Αχαΐας και Μεσσηνίας. Σε περίπτωση που οι ενδιαφερόμενοι από κάθε σχολείο είναι περισσότεροι του ενός, θα προτιμηθούν μέλη της Μαθηματικής Εταιρείας. Σε αντίθετη περίπτωση θα πρέπει να διενεργηθεί κλήρωση στη σχολική μονάδα.
β) Δύο (02) εκπαιδευτικούς ΠΕ70 και τέσσερεις (04) εκπαιδευτικούς ΠΕ03 από κάθε μία από τις Δ.Π.Ε και Δ.Δ.Ε. που εδρεύουν εκτός των προαναφερθέντων νομών.
Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν με την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία στα τηλέφωνα: 2103616532 & 2103617784 ή/και να επισκέπτονται την ιστοσελίδα της: www.hms.gr.
Σημειώνεται ότι η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία (ΕΜΕ) έχει ιστορία 100 ετών. Ιδρύθηκε το 1918 στην Αθήνα και σήμερα έχει παραρτήματα στους περισσότερους Νομούς της χώρας, ενώ αναπτύσσει πολύπλευρη δραστηριότητα. Η λειτουργία της βασίζεται στην εθελοντική προσφορά των μελών της, της διοίκησής της, των δεκάδων μελών της εταιρείας που στελεχώνουν τις επιτροπές εργασίας στην Αθήνα και τις άλλες πόλεις αλλά και όλων των υπόλοιπων μελών της που συνεισφέρουν κατά περίπτωση.
Σκοπός της ΕΜΕ είναι η προαγωγή και η διάδοση των διαφόρων κλάδων της Μαθηματικής Επιστήμης. Ο σκοπός αυτός επιτυγχάνεται μέσα από σειρά στόχων που έχουν τεθεί και που είναι σε γενικές γραμμές οι εξής:
(Δελτίο Τύπου)
Το Παράρτημα της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας Ν. Ηλείας «Ιππίας, ο Ηλείος» διοργανώνει από την 1η έως και τις 5 Ιουλίου 2024 σε Αμαλιάδα και Πύργο, το 4ο Θερινό Μαθηματικό Σχολείο Ηλείας στο οποίο μπορούν να λάβουν μέρος μαθήτριες και μαθητές που το επόμενο σχολικό έτος θα φοιτήσουν στην E’ και στη ΣΤ΄ Δημοτικού, σε όλες τις τάξεις του Γυμνασίου αλλά και στην Α’ Λυκείου.
Το φετινό θερινό σχολείο τελεί υπό την αιγίδα της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας και του Δήμου Ήλιδας, ενώ τα μαθήματα θα πραγματοποιούνται καθημερινά από τις 9:00 το πρωί έως τις 13:00 το μεσημέρι.
Ειδικότερα, για τις ανάγκες τους σχολείου θα χρησιμοποιηθούν το 1ο ΓΕΛ Αμαλιάδας, στο οποίο μπορούν να εγγραφούν οι μαθητές των Δήμων Ήλιδας, Πηνειού και Ανδραβίδας – Κυλλήνης και το 2ο ΓΕΛ Πύργου στο οποίο μπορούν να εγγραφούν παιδιά των Δήμων Πύργου, Ζαχάρως, Αρχαίας Ολυμπίας και Ανδρίτσαινας – Κρεστένων.
Το 4ο Μαθηματικό Σχολείο έχει τον τίτλο «Τα Μαθηματικά είναι παντού», ενώ το πρόγραμμα που έχει καταρτιστεί έχει ως εξής:
Η κάθε μαθήτρια και ο κάθε μαθητής με την εγγραφή τους (κόστους 25€) θα παραλαμβάνουν:
Στο πλαίσιο του σχολείο, καλούνται οι Διευθυντές των Δημοτικών, Γυμνασίων και Λυκείων του Νομού Ηλείας, αλλά και οι εκπαιδευτικοί κάθε βαθμίδας και ειδικότητας, να στηρίξουν και να διαδώσουν τη διεξαγωγή του 4ου Θερινού Μαθηματικού Σχολείου, αλλά και οι γονείς να παρακινήσουν τα παιδιά τους να συμμετάσχουν συνδυάζοντας διακοπές στην όμορφη Ηλεία με μια εμπειρία γνώσης και δημιουργίας.
Πληροφορίες – Εγγραφές στα τηλέφωνα:
Θερινό Σχολείο Πύργου:
Αρβανιτάκης Διονύσιος – 6936890925
Κόρδας Τιμόθεος – 6974116632
Μικελόπουλος Δημήτρης – 6977695437
Θερινό Σχολείο Αμαλιάδας:
Δεδότση Βασιλική – 6974882035
Καλαμπόκα Αθηνά – 6938439938
Κουσινιώρης Γεώργιος – 6977300692
Παπαδόπουλος Άγγελος – 6946040260
Τσόπελας Ιωάννης – 6978267062
Αιτήσεις εγγραφής για τους ενδιαφερόμενους υπάρχουν και στην ιστοσελίδα του Παραρτήματος Ηλείας emeileias.blogspot.com, ενώ εγγραφές θα γίνονται και κατά την πρώτη ημέρα του 4ου Θερινού Μαθηματικού Σχολείου.
(Δελτίο Τύπου)
Το Παράρτημα της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας Ν. Ηλείας «ΙΠΠΙΑΣ Ο ΗΛΕΙΟΣ» διοργανώνει από 1 έως και 5 Ιουλίου 2024 σε Αμαλιάδα και Πύργο το 4ο Θερινό Μαθηματικό Σχολείο Ηλείας στο οποίο μπορούν να λάβουν μέρος οι μαθητές που το επόμενο σχολικό έτος θα φοιτήσουν στηνEκαι ΣΤ Δημοτικού ,σε όλες τις τάξεις του Γυμνασίου αλλά και την Α Λυκείου .Τελεί υπό την αιγίδα της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας και θα πραγματοποιείται καθημερινά το πρωί από9.00 έως 13.00.
Κάθε μαθητής με την εγγραφή του (κόστους 25Î) θα παραλάβει :
Καλούμε τους Διευθυντές των Δημοτικών , των Γυμνασίων και Λυκείων του Ν.Ηλείας αλλά και τους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας και ειδικότητας να στηρίξουν και να διαδώσουν τη διεξαγωγή του 4ου Θερινού Μαθηματικού Σχολείου Ηλείας. Καλούμε τους αξιότιμους γονείς να παρακινήσουν τα παιδιά τους να συμμετάσχουν στο 4οΘερινό Μαθηματικό Σχολείο Ηλείας συνδυάζοντας διακοπές στην όμορφη Ηλεία με μια εμπειρία γνώσης και δημιουργίας. Στην δράση αυτή του Παραρτήματος ν. Ηλείας της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας έχουμε την αμέριστη υποστήριξη :
οι οποίοι αναγράφονται στην αφίσα μας και την οποία θα βρείτε στην ιστοσελίδα μας emeileias.Blogspot.com
Πληροφορίες –Εγγραφές στα τηλέφωνα :
Θερινό Σχολείο Πύργου :
Αρβανιτάκης Διονύσιος - 6936890925
Κόρδας Τιμόθεος - 6974116632
Μικελόπουλος Δημήτρης - 6977695437
Θερινό Σχολείο Αμαλιάδας :
Δεδότση Βασιλική - 6974882035
Καλαμπόκα Αθηνά - 6938439938
Κουσινιώρης Γεώργιος - 6977300692
Παπαδόπουλος Άγγελος - 6946040260
Τσόπελας Ιωάννης - 6978267062
Μπορείτε να κατεβάσετε την αίτηση εγγραφής από την ιστοσελίδα του Παραρτήματος : emeileias.blogspot.com. Εγγραφές μπορούν να γίνουν ακόμα και την Δευτέρα 1 Ιουλίου 2024 που είναι και η έναρξη του 4ου Θερινού Μαθηματικού Σχολείου Ηλείας.
(Δελτίο Τύπου)
Οι πανελλαδικές εξετάσεις στα τέσσερα μαθήματα των επιστημονικών πεδίων ολοκληρώθηκαν χωρίς να επηρεαστούν από το κλίμα της προεκλογικής περιόδου για δεύτερη συνεχή χρονιά.
Οι βάσεις αναμένεται να ανακοινωθούν από το υπουργείο Παιδείας στα τέλη Ιουλίου
Τα θέματα δόθηκαν έγκαιρα, χωρίς να υπάρξουν προβλήματα και η βαθμολόγηση των γραπτών συνεχίζεται ομαλά σε όλα τα βαθμολογικά κέντρα. Οι βάσεις αναμένεται να ανακοινωθούν από το υπουργείο Παιδείας στα τέλη Ιουλίου.
Η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής (ΕΒΕ) που επηρεάζεται από τη μέση επίδοση των βαθμολογιών των μαθημάτων του κάθε επιστημονικού πεδίου δεν θα διαφοροποιηθεί σημαντικά, θα είναι δηλαδή κοντά στα περσινά επίπεδα.
Βέβαια, όπως και τα προηγούμενα χρόνια εφαρμογής της, θα κλείσει την πόρτα των πανεπιστημίων σε περισσότερους από 20.000 υποψηφίους που δεν θα κατορθώσουν να την αποκτήσουν και δεν θα μπορέσουν να συμπληρώσουν ούτε καν το μηχανογραφικό τους.
Η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής που κάθε χρόνο μεταβάλλεται προκύπτει από τον μέσο όρο των επιδόσεων των υποψηφίων κάθε επιστημονικού πεδίου, πολλαπλασιαζόμενο με τον συντελεστή που ορίζει κάθε τμήμα ΑΕΙ. Την περασμένη χρονιά η Ελάχιστη Βάση ήταν για το πρώτο πεδίο 9,42, για το δεύτερο 9,87, για το τρίτο 9,31, ενώ η χαμηλότερη ήταν στο τέταρτο πεδίο που διαμορφώθηκε στις 8,34 μονάδες.
Ασφαλείς εκτιμήσεις για την πορεία των βάσεων, όπως κάνουμε κάθε χρόνο, θα δώσουμε όταν ανακοινωθούν οι αναλυτικές βαθμολογίες από το υπουργείο Παιδείας για όλα τα μαθήματα και τα στατιστικά στοιχεία.
Η πρώτη μας εκτίμηση προκύπτει από την αξιολόγηση του βαθμού δυσκολίας των θεμάτων, από τις πρώτες πληροφορίες από βαθμολογικά κέντρα και από υποψηφίους που έλαβαν μέρος στις εξετάσεις.
Αναμένουμε μικρές αυξομειώσεις στο πρώτο πεδίο, σημαντική πτώση στο δεύτερο και μικρή πτώση στο τρίτο. Στο τέταρτο επιστημονικό πεδίο των Οικονομικών Επιστημών περιμένουμε μικρή πτώση κυρίως στις σχολές υψηλής ζήτησης.
1ο Πεδίο Ανθρωπιστικών Επιστημών – Με το… ίδιο εισιτήριο εισαγωγής
Το θέμα της Νεοελληνικής Γλώσσας παρότι ήταν προβλέψιμο και θα περιμέναμε οι βαθμολογίες να είναι αρκετά καλύτερες από πέρυσι, οι πρώτες πληροφορίες από βαθμολογικά κέντρα δεν το επιβεβαιώνουν.
Βέβαια οι υποψήφιοι συνήθως στο μάθημα αυτό που κάθε χρόνο εξετάζεται πρώτο, βγαίνουν από τις αίθουσες με χαμόγελα, χωρίς όμως να είναι βέβαιο ότι θα τα διατηρήσουν όλοι όταν ανακοινωθούν οι βαθμολογίες.
Τα Αρχαία ήταν διαβαθμισμένης δυσκολίας, τα Λατινικά διαχειρίσιμα και η Ιστορία εμφανίζει βαθμό δυσκολίας παρόμοιο με τον περυσινό. Γενικά δεν περιμένουμε σοβαρές μεταβολές στις βάσεις σε σχέση με τον περασμένο χρόνο. Οι περιζήτητες σχολές Νομικής, Ψυχολογίας κ.λπ. θα διατηρήσουν το ίδιο σχεδόν εισιτήριο εισαγωγής με μικρές αυξομειώσεις. Η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής δεν θα διαφοροποιηθεί αισθητά.
2ο Πεδίο Θετικών Επιστημών – Ο μεγαλύτερος βαθμός δυσκολίας
Το μάθημα της Χημείας παρουσιάζει βαθμό δυσκολίας παρόμοιο με τον περυσινό. Τα Μαθηματικά ήταν δυσκολότερα από τα περσινά, με αυξημένες απαιτήσεις για το τέταρτο θέμα που προοριζόταν για υποψηφίους που σκοπεύουν σε υψηλόβαθμες σχολές.
Τα δύο πρώτα θέματα ήταν εύκολα προσβάσιμα χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες. Τα θέματα Φυσικής δεν ήταν μόνο από τα δυσκολότερα των τελευταίων ετών αλλά ήταν πολλά, χωρίς ιδιαίτερα ποιοτικά στοιχεία, και η επιλογή τους ήταν ατυχέστατη ενώ πανικοβάλλουν και απομακρύνουν πολλά παιδιά από την επιλογή του μαθήματος της Φυσικής και εξαναγκάζονται να κάνουν άλλες επιλογές.
Τα Μαθηματικά και η κυρίως η Φυσική θα συντελέσουν στη σημαντική πτώση των φετινών βάσεων στις περισσότερες σχολές του πεδίου.
3ο Πεδίο Επιστημών Υγείας και Ζωής – Συνωστισμός αριστούχων για τις ιατρικές
Στο 3ο Επιστημονικό Πεδίο βρίσκονται οι πανεπιστημιακές σχολές Υγείας και Ζωής και πολλές σχολές που είναι κοινές με το 2ο Επιστημονικό Πεδίο Θετικών Επιστημών.
Στο Πεδίο αυτό συγκεντρώνεται ο μεγαλύτερος αριθμός αριστούχων που διεκδικούν μια θέση στις ιατρικές και άλλες υψηλόβαθμες σχολές. Σπάνια θα δούμε υποψηφίους με χαμηλές βαθμολογίες στα λύκεια, εκτός ελαχίστων που προσδοκούν σε μια χαμηλόβαθμη σχολή κυρίως της περιφέρειας και σε άλλες χαμηλόβαθμες που είναι κοινές με το 2ο Επιστημονικό Πεδίο.
Η Βιολογία δυσκόλεψε λίγο γιατί τα ερωτήματα ήταν πολλά και οι υποψήφιοι έπρεπε να είναι ταχύτατοι στις απαντήσεις τους για να προλάβουν να τελειώσουν στον διαθέσιμο χρόνο.
Η Φυσική η οποία εξετάζεται και στο 2ο Πεδίο, με τα απαράδεκτα θέματα, γεμάτα δυσκολίες, παγίδες και χρονοβόρα τους απογοήτευσε και θα προκαλέσει πτώση των βάσεων, αλλά σαφώς μικρότερη από το 2ο Πεδίο των Θετικών Επιστημών. Ο δρόμος πάντως για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια ανοίγεται διάπλατος.
4ο Πεδίο Επιστημών Οικονομίας και Πληροφορικής – Από το Μάρκετινγκ στο Πολυτεχνείο…
Τα θέματα στη Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία που είναι κοινά σε όλες τις κατευθύνσεις δεν φαίνεται να οδηγούν σε καλύτερες βαθμολογίες. Τα θέματα στην Πληροφορική δεν παρουσίασαν εκπλήξεις και σχετικά εύκολα μπορούσαν να απαντηθούν.
Ο βαθμός δυσκολίας ήταν σχεδόν ίδιος με την προηγούμενη χρονιά. Τα Μαθηματικά ήταν λίγο δυσκολότερα από πέρυσι και θα συντελέσουν σε χαμηλότερες βαθμολογίες που όμως εξισορροπούνται από τις πολύ καλές βαθμολογίες που αναμένεται να προσφέρει το μάθημα της Οικονομίας.
Τα θέματα στα Μαθηματικά είναι ακριβώς τα ίδια στα οποία διαγωνίζονται και οι υποψήφιοι θετικών επιστημών. Οπως και τα προηγούμενα χρόνια οι επιδόσεις στα Μαθηματικά των υποψηφίων του 4ου Πεδίου είναι σαφώς χαμηλότερες από τις επιδόσεις των υποψηφίων του 1ου Πεδίου Θετικών Επιστημών.
Δυστυχώς συνεχίζεται το απαράδεκτο φαινόμενο ένας υποψήφιος που θέλει να σπουδάσει Μάρκετινγκ ή Διοίκηση Επιχειρήσεων να εξετάζεται στα ίδια θέματα με αυτόν που θέλει να γίνει Μαθηματικός, Φυσικός ή να μπει στο Πολυτεχνείο…
Οι βάσεις αναμένεται να είναι λίγο χαμηλότερες κυρίως στις σχολές υψηλής ζήτησης και με μικρές αυξομειώσεις στις μεσαίες και χαμηλές, με επικρατούσα όμως την πτωτική τάση. Ολα όμως αυτά με επιφύλαξη μέχρι να ανακοινωθούν τα στατιστικά στοιχεία από το υπουργείο σε λίγες μέρες.
* Ο Αντώνης Φλωρόπουλος είναι εκπαιδευτικός αναλυτής, διευθυντής φροντιστηρίων ΟΜΟΚΕΝΤΡΟ
Σήμερα, Τρίτη 4 Ιουνίου, οι υποψήφιοι των ΓΕΛ εξετάστηκαν στα μαθήματα των Αρχαίων, των Μαθηματικών και της Βιολογίας.
Για να δείτε τα θέματα του μαθήματος "Αρχαία Ελληνικά" πατήστε εδώ
Για να δείτε τα θέματα του μαθήματος "Μαθηματικά" πατήστε εδώ
Για να δείτε τα θέματα του μαθήματος "Βιολογία" πατήστε εδώ
Υπενθυμίζεται ότι χθες, 3 Ιουνίου, οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ εξετάστηκαν στα μαθήματα Ανατομία-Φυσιολογία ΙΙ, Αρχές Οικονομικής Θεωρίας, Δίκτυα Υπολογιστών και Αρχές Βιολογικής Γεωργίας.
Πηγή: Protothema.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ/ EUROKINISSI
Ειδικά:
Στο Α θέμα εξετάστηκε θεωρία και απόδειξη από το Σχολικό Βιβλίο και Ερωτήσεις Σ-Λ , αναμενόμενα.
Στο Β θέμα ζητήθηκαν βασικές έννοιες από το κεφάλαιο του διαφορικού λογισμού , με τη βοήθεια του ορισμού της παραγώγου στο ερώτημα Β4 , που ήταν απλής δυσκολίας.
Στο Γ θέμα εξετάστηκαν βασικές εννοιες της Στατιστικής χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία, με το ερώτημα Γ4 να χρειάζεται χρήση εφαρμογής του Σχολικού Βιβλίου.
Το Δ θέμα περιέχει πρόβλημα συνδυάζει Πυθαγόρειο Θεώρημα συναρτήσεις και παραγώγους με μέτρια δυσκολία και χρήση της μονοτονίας στο Δ4.
Εκτιμούμε ότι οι μαθητές με μεθοδική προετοιμασία σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς , ανταποκρίθηκαν στις απαιτήσεις των θεμάτων , και θα έχουν ικανοποιητικά αποτελέσματα.
Οι Μαθηματικοί του Πρότυπου Φροντιστηριακού Κέντρου Άνοδος
Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]
Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης
Copyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.