Τετάρτη, 13 Σεπτεμβρίου 2023 22:18

Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία - Παράρτημα Ν. Ηλείας: Μαθήματα προετοιμασίας για το μαθηματικό διαγωνισμό "Θαλής"

Γράφτηκε από
Αξιότιμοι κύριοι
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το παράρτημα Ν. Ηλείας της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του ,διοργανώνει και φέτος μαθήματα προετοιμασίας για το Μαθηματικό Διαγωνισμό ΄΄ Ο Θαλής '' .
Tα μαθήματα αυτά θα διεξάγονται στο 2ο Λύκειο Πύργου μ.μ., στο 1ο Λύκειο Αμαλιάδας και στο Γυμνάσιο Γαστούνης κάθε Σάββατο κατά τις ώρες 17:00-19:00 για όλες τις τάξεις του Γυμνασίου και του Λυκείου.
Τα μαθήματα θα αρχίσουν το Σάββατο 16 Σεπτεβρίου.
Οι μαθητές που θέλουν να παρακολουθήσουν τα μαθήματα προετοιμασίας μπορούν να προσέλθουν τις συγκεκριμένες ημέρες και ώρες σε όποιο κέντρο προετοιμασίας) τους εξυπηρετεί.
Θα σας παρακαλούσαμε όπως δημοσιεύσετε την ανακοίνωση.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων!
(Δελτίο Τύπου)
Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 13 Σεπτεμβρίου 2023 20:10

Σχετικά Άρθρα

  • 39ο Πανελλήνιο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας στην Αρχαία Ολυμπία
    39ο Πανελλήνιο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας στην Αρχαία Ολυμπία

    Από 1 έως 3 Νοεμβρίου στις εγκαταστάσεις της ΔΟΑ

    Το 39ο Πανελλήνιο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας, με θέμα «Η πορεία των Μαθηματικών από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα: Θεμέλια και σύγχρονες κατευθύνσεις», θα λάβει χώρα για πρώτη φορά στον Νομό Ηλείας, στην Αρχαία Ολυμπία στις εγκαταστάσεις της Διεθνούς Ολυμπιακής Ακαδημίας, από Παρασκευή 1-11-2024 έως και την Κυριακή 3-11-2024.

    Θεματικές Ενότητες:

    1. Σύγχρονες κατευθύνσεις και προκλήσεις για τη μαθηματική εκπαίδευση όλων των βαθμίδων.
    2. Σύγχρονες κατευθύνσεις στη μαθηματική έρευνα.
    3. Ο ρόλος των προβλημάτων στη μαθηματική έρευνα και την εκπαίδευση.
    4. Η αξιοποίηση της ιστορίας των μαθηματικών στην εκπαίδευση όλων των βαθμίδων.

    Το Συνέδριο απευθύνεται σε:

    1. Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης

    2. Διευθυντές των Διευθύνσεων Α/θμιας Εκπ/σης

    3. Διευθυντές των Δ/νσεων Δ/θμιας Εκπ/σης

    4. Συμβούλους Εκπαίδευσης Α/θμιας Εκπ/σης

    5. Συμβούλους Εκπαίδευσης Δ/θμιας Εκπ/σης κλάδου ΠΕ03

    6. Συμβούλους του ΙΕΠ κλάδου ΠΕ03

    7. Εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ70 & ΠΕ03 με την ακόλουθη εκπροσώπηση

    α) Έναν (01) εκπαιδευτικό κλάδου ΠΕ03 και έναν (01) εκπαιδευτικό ΠΕ70 από κάθε σχολείο των Δ.Δ.Ε. και Δ.Π.Ε του Νομού Ηλείας και των όμορων Νομών Αρκαδίας, Αχαΐας και Μεσσηνίας. Σε περίπτωση που οι ενδιαφερόμενοι από κάθε σχολείο είναι περισσότεροι του ενός, θα προτιμηθούν μέλη της Μαθηματικής Εταιρείας. Σε αντίθετη περίπτωση θα πρέπει να διενεργηθεί κλήρωση στη σχολική μονάδα.

    β) Δύο (02) εκπαιδευτικούς ΠΕ70 και τέσσερεις (04) εκπαιδευτικούς ΠΕ03 από κάθε μία από τις Δ.Π.Ε και Δ.Δ.Ε. που εδρεύουν εκτός των προαναφερθέντων νομών.

    sun mathimatika olumpia 2

    Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν με την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία στα τηλέφωνα: 2103616532 & 2103617784 ή/και να επισκέπτονται την ιστοσελίδα της: www.hms.gr.

    Σημειώνεται ότι η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία (ΕΜΕ) έχει ιστορία 100 ετών. Ιδρύθηκε το 1918 στην Αθήνα και σήμερα έχει παραρτήματα στους περισσότερους Νομούς της χώρας, ενώ αναπτύσσει πολύπλευρη δραστηριότητα. Η λειτουργία της βασίζεται στην εθελοντική προσφορά των μελών της, της διοίκησής της, των δεκάδων μελών της εταιρείας που στελεχώνουν τις επιτροπές εργασίας στην Αθήνα και τις άλλες πόλεις αλλά και όλων των υπόλοιπων μελών της που συνεισφέρουν κατά περίπτωση.

    Σκοπός της ΕΜΕ είναι η προαγωγή και η διάδοση των διαφόρων κλάδων της Μαθηματικής Επιστήμης. Ο σκοπός αυτός επιτυγχάνεται μέσα από σειρά στόχων που έχουν τεθεί και που είναι σε γενικές γραμμές οι εξής:

    • η πρόοδος της Επιστήμης των Μαθηματικών,
    • η ανάπτυξη της ελεύθερης ανταλλαγής των πληροφοριών μεταξύ των μαθηματικών, των επιστημόνων και της κοινωνίας,
    • η ανάπτυξη και η συντήρηση της επιστημονικής ακεραιότητας και η βελτίωση των δυνατοτήτων των μελών της,
    • η ουσιαστική και συνεχής βελτίωση της μαθηματικής εκπαίδευσης και η πρόοδος της γενικής εκπαίδευσης,
    • η προσέγγιση του Έλληνα μαθηματικού, η ενημέρωσή του για κάθε πρόσφατη πρόοδο της επιστήμης και της τεχνολογίας και η προσφορά πρακτικής βοήθειας σε θέματα που τον αφορούν κατά τη διάρκεια της ακαδημαϊκής, εκπαιδευτικής και διδακτικής εργασίας του.

    (Δελτίο Τύπου)

  • Δήμος Ήλιδας: “Τα Μαθηματικά είναι παντού” –  Σε Αμαλιάδα και Πύργο από 1η έως 5 Ιουλίου το 4ο Θερινό Μαθηματικό Σχολείο Ηλείας
    Δήμος Ήλιδας: “Τα Μαθηματικά είναι παντού” –  Σε Αμαλιάδα και Πύργο από 1η έως 5 Ιουλίου το 4ο Θερινό Μαθηματικό Σχολείο Ηλείας

    Το Παράρτημα της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας Ν. Ηλείας «Ιππίας, ο Ηλείος» διοργανώνει από την 1η έως και τις 5 Ιουλίου 2024 σε Αμαλιάδα και Πύργο, το 4ο Θερινό Μαθηματικό Σχολείο Ηλείας στο οποίο μπορούν να λάβουν μέρος μαθήτριες και μαθητές που το επόμενο σχολικό έτος θα φοιτήσουν στην E’ και στη ΣΤ΄ Δημοτικού, σε όλες τις τάξεις του Γυμνασίου αλλά και στην Α’ Λυκείου.

    Το φετινό θερινό σχολείο τελεί υπό την αιγίδα της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας και του Δήμου Ήλιδας, ενώ τα μαθήματα θα πραγματοποιούνται καθημερινά από τις 9:00 το πρωί έως τις 13:00 το μεσημέρι.

    Ειδικότερα, για τις ανάγκες τους σχολείου θα χρησιμοποιηθούν το 1ο ΓΕΛ Αμαλιάδας, στο οποίο μπορούν να εγγραφούν οι μαθητές των Δήμων Ήλιδας, Πηνειού και Ανδραβίδας – Κυλλήνης και το 2ο ΓΕΛ Πύργου στο οποίο μπορούν να εγγραφούν παιδιά των Δήμων Πύργου, Ζαχάρως, Αρχαίας Ολυμπίας και Ανδρίτσαινας – Κρεστένων.

    Το 4ο Μαθηματικό Σχολείο έχει τον τίτλο «Τα Μαθηματικά είναι παντού», ενώ το πρόγραμμα που έχει καταρτιστεί έχει ως εξής:

    • «Διαγωνιστικά Μαθηματικά» από τα μέλη του Παραρτήματος της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας Ν. Ηλείας.
    • «Γράφους και εφαρμογές» από το Σύμβουλο Εκπαίδευσης Μαθηματικών Ηλείας – Ζακύνθου – Κεφαλληνίας κ. Φώτιο Οικονόμου.
    • «Το κυνήγι του κρυμμένου θησαυρού – Γρίφους» από τη Σύμβουλο Εκπαίδευσης & Σύμβουλο Μαθηματικών Ν. Αχαΐας κα Αθανασία Μπαλωμένου και τη μαθηματικό κα Σπυριδούλα Σουλιώτη.
    • «Μαθηματικά και Αστρονομία – Ηλιακή παρατήρηση με ειδικά τηλεσκόπια» από την Αστρονομική Εταιρεία «ΒΕΓΑΣ».
    • «Τα Μαθηματικά στον Αθλητισμό και την Ατμόσφαιρα» από τη Σύμβουλο Εκπαίδευσης Φυσικών Επιστημών Ηλείας – Ζακύνθου κα Μαρία Μπίρμπα και τον φυσικό κ. Διονύσιο Μπακόπουλο.
    • Παιχνίδι δράσης «Escape Game :“Maths for OurWell – Being”» από τη Σύμβουλο Εκπαίδευσης Αγγλικής Γλώσσας κα Σοφία Κουζούλη.

    Η κάθε μαθήτρια και ο κάθε μαθητής με την εγγραφή τους (κόστους 25€) θα παραλαμβάνουν:

    • Το φάκελο στον οποίο τα υπάρχουν φυλλάδια ασκήσεων και τα υλικά που θα χρειαστούν κατά τη διάρκεια του Θερινού Σχολείου
    • Τέσσερα τεύχη του περιοδικού «Μικρός Ευκλείδης» για το Δημοτικό ή τέσσερα τεύχη του Περιοδικού «Ευκλείδης Α’» για το Γυμνάσιο.
    • Βεβαίωση συμμετοχής στο 4ο Θερινό Σχολείο αλλά και αναμνηστικά δώρα, όπως μπλουζάκια κ.α..

    Στο πλαίσιο του σχολείο, καλούνται οι Διευθυντές των Δημοτικών, Γυμνασίων και Λυκείων του Νομού Ηλείας, αλλά και οι εκπαιδευτικοί κάθε βαθμίδας και ειδικότητας, να στηρίξουν και να διαδώσουν τη διεξαγωγή του 4ου Θερινού Μαθηματικού Σχολείου, αλλά και οι γονείς να παρακινήσουν τα παιδιά τους να συμμετάσχουν συνδυάζοντας διακοπές στην όμορφη Ηλεία με μια εμπειρία γνώσης και δημιουργίας.

    4o ther math ilida 2

    Πληροφορίες – Εγγραφές στα τηλέφωνα:

    Θερινό Σχολείο Πύργου:

    Αρβανιτάκης Διονύσιος – 6936890925

    Κόρδας Τιμόθεος – 6974116632

    Μικελόπουλος Δημήτρης – 6977695437

    Θερινό Σχολείο Αμαλιάδας:

    Δεδότση Βασιλική – 6974882035

    Καλαμπόκα Αθηνά – 6938439938

    Κουσινιώρης Γεώργιος – 6977300692

    Παπαδόπουλος Άγγελος – 6946040260

    Τσόπελας Ιωάννης – 6978267062

    Αιτήσεις εγγραφής για τους ενδιαφερόμενους υπάρχουν και στην ιστοσελίδα του Παραρτήματος Ηλείας emeileias.blogspot.com, ενώ εγγραφές θα γίνονται και κατά την πρώτη ημέρα του 4ου Θερινού Μαθηματικού Σχολείου.

    (Δελτίο Τύπου)

  • 4ο Θερινό Μαθηματικό Σχολείο Ηλείας: «Τα Μαθηματικά είναι παντού» σε Αμαλιάδα και Πύργο από 1 έως και 5 Ιουλίου 
    4ο Θερινό  Μαθηματικό Σχολείο Ηλείας: «Τα Μαθηματικά είναι παντού» σε Αμαλιάδα και Πύργο από 1 έως και 5 Ιουλίου 

    Το Παράρτημα της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας Ν. Ηλείας «ΙΠΠΙΑΣ Ο ΗΛΕΙΟΣ» διοργανώνει από 1 έως και 5 Ιουλίου 2024 σε Αμαλιάδα και Πύργο το 4ο Θερινό Μαθηματικό Σχολείο Ηλείας στο οποίο μπορούν να λάβουν μέρος οι μαθητές που το επόμενο σχολικό έτος θα φοιτήσουν στηνEκαι ΣΤ Δημοτικού ,σε όλες τις τάξεις του Γυμνασίου αλλά και την Α Λυκείου .Τελεί υπό την αιγίδα της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας και θα πραγματοποιείται καθημερινά το πρωί από9.00 έως 13.00.

    • Στο 1ο ΓΕΛ Αμαλιάδας στο οποίο μπορούν να εγγραφούν οι μαθητές των Δήμων Ήλιδας ,Πηνειού ,Ανδραβίδας - Κυλλήνης .
    • Στο 2ο ΓΕΛ Πύργου στο οποίο μπορούν να εγγραφούν οι μαθητές των Δήμων Πύργου ,Ζαχάρως , Αρχαίας Ολυμπίας , Ανδρίτσαινας-Κρεστένων.«Τα Μαθηματικά είναι παντού» .Αυτός είναι ο τίτλος και ο σχεδιασμός του 4ου Θερινού Μαθηματικού σχολείου και οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν :
    • “Διαγωνιστικά Μαθηματικά” από τα μέλη του Παραρτήματος της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας Ν. Ηλείας
    • “Γράφους και εφαρμογές” από τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης Μαθηματικών Ηλείας-Ζακύνθου –Κεφαλληνίας κ. Οικονόμου Φώτιο.
    • “Το κυνήγι του κρυμμένου θησαυρού –Γρίφους” από τη Σύμβουλο Εκπαίδευσης σύμβουλο Μαθηματικών ν. Αχαΐας κ. Μπαλωμένου Αθανασία και την μαθηματικό κ .Σουλιώτη Σπυριδούλα .
    • “Μαθηματικά και Αστρονομία - Ηλιακή παρατήρηση με ειδικά τηλεσκόπια” από την Αστρονομική Εταιρεία «ΒΕΓΑΣ»
    • “Τα Mαθηματικάμ στον Αθλητισμό και την Ατμόσφαιρα” από τη Σύμβουλο Εκπαίδευσης Φυσικών Επιστημών Ηλείας-Ζακύνθου κ. Μπίρμπα Μαρία και τον φυσικό κ. Μπακόπουλο Διονύσιο.
    • Escape Game :“ Maths for OurWell-Being ”παιχνίδι δράσης από τη Σύμβουλο Εκπαίδευσης Αγγλικής Γλώσσας κ.Κουζούλη Σοφία.

    Κάθε μαθητής με την εγγραφή του (κόστους 25Î) θα παραλάβει :

    • τον φάκελο στον οποίο τα υπάρχουν φυλλάδια ασκήσεων ,και τα υλικά που θα χρειαστεί κατά τη διάρκεια του Θερινού Σχολείου
    • 4 τεύχη του περιοδικού Μικρός Ευκλείδης (για το Δημοτικό) ή 4 τεύχη του Περιοδικού Ευκλείδης Α (για το Γυμνάσιο)
    • βεβαίωση συμμετοχής από το Θερινό Σχολείο αλλά και αναμνηστικά δώρα ,μπλουζάκια κ.α

    Καλούμε τους Διευθυντές των Δημοτικών , των Γυμνασίων και Λυκείων του Ν.Ηλείας αλλά και τους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας και ειδικότητας να στηρίξουν και να διαδώσουν τη διεξαγωγή του 4ου Θερινού Μαθηματικού Σχολείου Ηλείας. Καλούμε τους αξιότιμους γονείς να παρακινήσουν τα παιδιά τους να συμμετάσχουν στο 4οΘερινό Μαθηματικό Σχολείο Ηλείας συνδυάζοντας διακοπές στην όμορφη Ηλεία με μια εμπειρία γνώσης και δημιουργίας. Στην δράση αυτή του Παραρτήματος ν. Ηλείας της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας έχουμε την αμέριστη υποστήριξη :

    • του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας κ. Ζέρβα Ανδρέα.
    • του Δήμου Ήλιδας και ιδιαίτερα του Δημάρχου κ. Χριστοδουλόπουλου Χρήστου .
    • του Δήμου Πύργου και ιδιαίτερα του Δημάρχου κ. Καννή Ευστάθιου.
    • του Δ/ντή του 1ΟΥ ΓΕΛ Αμαλιάδας κ. Λαμπρόπουλου Θεόδωρου και της Δ/ντριας του 2ου ΓΕΛ Πύργου κ. Μπουροπούλου Νικολίας,
    • Των μέσων ενημέρωσης του Νομού μας

    οι οποίοι αναγράφονται στην αφίσα μας και την οποία θα βρείτε στην ιστοσελίδα μας emeileias.Blogspot.com

    Πληροφορίες –Εγγραφές στα τηλέφωνα :

    Θερινό Σχολείο Πύργου :

    Αρβανιτάκης Διονύσιος - 6936890925

    Κόρδας Τιμόθεος - 6974116632

    Μικελόπουλος Δημήτρης - 6977695437

    Θερινό Σχολείο Αμαλιάδας :

    Δεδότση Βασιλική - 6974882035

    Καλαμπόκα Αθηνά - 6938439938

    Κουσινιώρης Γεώργιος - 6977300692

    Παπαδόπουλος Άγγελος - 6946040260

    Τσόπελας Ιωάννης - 6978267062

    Μπορείτε να κατεβάσετε την αίτηση εγγραφής από την ιστοσελίδα του Παραρτήματος : emeileias.blogspot.com. Εγγραφές μπορούν να γίνουν ακόμα και την Δευτέρα 1 Ιουλίου 2024 που είναι και η έναρξη του 4ου Θερινού Μαθηματικού Σχολείου Ηλείας.

    (Δελτίο Τύπου)

  • Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Παράρτημα Ν.Ηλείας: Βράβευση επιτυχόντων μαθητών στους Μαθηματικούς Διαγωνισμούς "Πυθαγόρας" "Μικρός Ευκλείδης"
    Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Παράρτημα Ν.Ηλείας:  Βράβευση επιτυχόντων μαθητών στους Μαθηματικούς Διαγωνισμούς
    Το Παράρτημα Ν. Ηλείας της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας «Ιππίας ο Ηλείος» σας προσκαλεί το Σάββατο 22 Ιουνίου 2024 ώρα 7:00 μμ , στο Πύργο (Αμφιθέατρο Περιφερειακής Ενότητας Ηλείας) σε εκδήλωση βράβευσης μαθητών του Ν. Ηλείας που διακρίθηκαν στους Μαθηματικούς Διαγωνισμούς ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ -ΜΙΚΡΟΣ ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας.
    Θα ήταν τιμή για εμάς η παρουσία σας!
    el math etairia vrav math 2
    (Δελτίο Τύπου)
  • Πανελλαδικές 2024: Μαθηματικά και Φυσική ρίχνουν τις βάσεις
    Πανελλαδικές 2024: Μαθηματικά και Φυσική ρίχνουν τις βάσεις

    Πού θα κυμανθούν φέτος σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις – Αυξομειώσεις στο 1ο επιστημονικό πεδίο, σημαντική πτώση στο 2ο, μικρή μείωση στο 3ο και στο 4ο κυρίως στις σχολές υψηλής ζήτησης

    Οι πανελλαδικές εξετάσεις στα τέσσερα μαθήματα των επιστημονικών πεδίων ολοκληρώθηκαν χωρίς να επηρεαστούν από το κλίμα της προεκλογικής περιόδου για δεύτερη συνεχή χρονιά.

    Οι βάσεις αναμένεται να ανακοινωθούν από το υπουργείο Παιδείας στα τέλη Ιουλίου

    Τα θέματα δόθηκαν έγκαιρα, χωρίς να υπάρξουν προβλήματα και η βαθμολόγηση των γραπτών συνεχίζεται ομαλά σε όλα τα βαθμολογικά κέντρα. Οι βάσεις αναμένεται να ανακοινωθούν από το υπουργείο Παιδείας στα τέλη Ιουλίου.

    Η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής (ΕΒΕ) που επηρεάζεται από τη μέση επίδοση των βαθμολογιών των μαθημάτων του κάθε επιστημονικού πεδίου δεν θα διαφοροποιηθεί σημαντικά, θα είναι δηλαδή κοντά στα περσινά επίπεδα.

    Βέβαια, όπως και τα προηγούμενα χρόνια εφαρμογής της, θα κλείσει την πόρτα των πανεπιστημίων σε περισσότερους από 20.000 υποψηφίους που δεν θα κατορθώσουν να την αποκτήσουν και δεν θα μπορέσουν να συμπληρώσουν ούτε καν το μηχανογραφικό τους.

    Η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής που κάθε χρόνο μεταβάλλεται προκύπτει από τον μέσο όρο των επιδόσεων των υποψηφίων κάθε επιστημονικού πεδίου, πολλαπλασιαζόμενο με τον συντελεστή που ορίζει κάθε τμήμα ΑΕΙ. Την περασμένη χρονιά η Ελάχιστη Βάση ήταν για το πρώτο πεδίο 9,42, για το δεύτερο 9,87, για το τρίτο 9,31, ενώ η χαμηλότερη ήταν στο τέταρτο πεδίο που διαμορφώθηκε στις 8,34 μονάδες.

    Ασφαλείς εκτιμήσεις για την πορεία των βάσεων, όπως κάνουμε κάθε χρόνο, θα δώσουμε όταν ανακοινωθούν οι αναλυτικές βαθμολογίες από το υπουργείο Παιδείας για όλα τα μαθήματα και τα στατιστικά στοιχεία.

    Η πρώτη μας εκτίμηση προκύπτει από την αξιολόγηση του βαθμού δυσκολίας των θεμάτων, από τις πρώτες πληροφορίες από βαθμολογικά κέντρα και από υποψηφίους που έλαβαν μέρος στις εξετάσεις.

    Αναμένουμε μικρές αυξομειώσεις στο πρώτο πεδίο, σημαντική πτώση στο δεύτερο και μικρή πτώση στο τρίτο. Στο τέταρτο επιστημονικό πεδίο των Οικονομικών Επιστημών περιμένουμε μικρή πτώση κυρίως στις σχολές υψηλής ζήτησης.

    1ο Πεδίο Ανθρωπιστικών Επιστημών – Με το… ίδιο εισιτήριο εισαγωγής

    Το θέμα της Νεοελληνικής Γλώσσας παρότι ήταν προβλέψιμο και θα περιμέναμε οι βαθμολογίες να είναι αρκετά καλύτερες από πέρυσι, οι πρώτες πληροφορίες από βαθμολογικά κέντρα δεν το επιβεβαιώνουν.

    Βέβαια οι υποψήφιοι συνήθως στο μάθημα αυτό που κάθε χρόνο εξετάζεται πρώτο, βγαίνουν από τις αίθουσες με χαμόγελα, χωρίς όμως να είναι βέβαιο ότι θα τα διατηρήσουν όλοι όταν ανακοινωθούν οι βαθμολογίες.

    Τα Αρχαία ήταν διαβαθμισμένης δυσκολίας, τα Λατινικά διαχειρίσιμα και η Ιστορία εμφανίζει βαθμό δυσκολίας παρόμοιο με τον περυσινό. Γενικά δεν περιμένουμε σοβαρές μεταβολές στις βάσεις σε σχέση με τον περασμένο χρόνο. Οι περιζήτητες σχολές Νομικής, Ψυχολογίας κ.λπ. θα διατηρήσουν το ίδιο σχεδόν εισιτήριο εισαγωγής με μικρές αυξομειώσεις. Η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής δεν θα διαφοροποιηθεί αισθητά.

    2ο Πεδίο Θετικών Επιστημών – Ο μεγαλύτερος βαθμός δυσκολίας

    Το μάθημα της Χημείας παρουσιάζει βαθμό δυσκολίας παρόμοιο με τον περυσινό. Τα Μαθηματικά ήταν δυσκολότερα από τα περσινά, με αυξημένες απαιτήσεις για το τέταρτο θέμα που προοριζόταν για υποψηφίους που σκοπεύουν σε υψηλόβαθμες σχολές.

    Τα δύο πρώτα θέματα ήταν εύκολα προσβάσιμα χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες. Τα θέματα Φυσικής δεν ήταν μόνο από τα δυσκολότερα των τελευταίων ετών αλλά ήταν πολλά, χωρίς ιδιαίτερα ποιοτικά στοιχεία, και η επιλογή τους ήταν ατυχέστατη ενώ πανικοβάλλουν και απομακρύνουν πολλά παιδιά από την επιλογή του μαθήματος της Φυσικής και εξαναγκάζονται να κάνουν άλλες επιλογές.

    Τα Μαθηματικά και η κυρίως η Φυσική θα συντελέσουν στη σημαντική πτώση των φετινών βάσεων στις περισσότερες σχολές του πεδίου.

    3ο Πεδίο Επιστημών Υγείας και Ζωής – Συνωστισμός αριστούχων για τις ιατρικές

    Στο 3ο Επιστημονικό Πεδίο βρίσκονται οι πανεπιστημιακές σχολές Υγείας και Ζωής και πολλές σχολές που είναι κοινές με το 2ο Επιστημονικό Πεδίο Θετικών Επιστημών.

    Στο Πεδίο αυτό συγκεντρώνεται ο μεγαλύτερος αριθμός αριστούχων που διεκδικούν μια θέση στις ιατρικές και άλλες υψηλόβαθμες σχολές. Σπάνια θα δούμε υποψηφίους με χαμηλές βαθμολογίες στα λύκεια, εκτός ελαχίστων που προσδοκούν σε μια χαμηλόβαθμη σχολή κυρίως της περιφέρειας και σε άλλες χαμηλόβαθμες που είναι κοινές με το 2ο Επιστημονικό Πεδίο.

    Η Βιολογία δυσκόλεψε λίγο γιατί τα ερωτήματα ήταν πολλά και οι υποψήφιοι έπρεπε να είναι ταχύτατοι στις απαντήσεις τους για να προλάβουν να τελειώσουν στον διαθέσιμο χρόνο.

    Η Φυσική η οποία εξετάζεται και στο 2ο Πεδίο, με τα απαράδεκτα θέματα, γεμάτα δυσκολίες, παγίδες και χρονοβόρα τους απογοήτευσε και θα προκαλέσει πτώση των βάσεων, αλλά σαφώς μικρότερη από το 2ο Πεδίο των Θετικών Επιστημών. Ο δρόμος πάντως για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια ανοίγεται διάπλατος.

    4ο Πεδίο Επιστημών Οικονομίας και Πληροφορικής – Από το Μάρκετινγκ στο Πολυτεχνείο…

    Τα θέματα στη Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία που είναι κοινά σε όλες τις κατευθύνσεις δεν φαίνεται να οδηγούν σε καλύτερες βαθμολογίες. Τα θέματα στην Πληροφορική δεν παρουσίασαν εκπλήξεις και σχετικά εύκολα μπορούσαν να απαντηθούν.

    Ο βαθμός δυσκολίας ήταν σχεδόν ίδιος με την προηγούμενη χρονιά. Τα Μαθηματικά ήταν λίγο δυσκολότερα από πέρυσι και θα συντελέσουν σε χαμηλότερες βαθμολογίες που όμως εξισορροπούνται από τις πολύ καλές βαθμολογίες που αναμένεται να προσφέρει το μάθημα της Οικονομίας.

    Τα θέματα στα Μαθηματικά είναι ακριβώς τα ίδια στα οποία διαγωνίζονται και οι υποψήφιοι θετικών επιστημών. Οπως και τα προηγούμενα χρόνια οι επιδόσεις στα Μαθηματικά των υποψηφίων του 4ου Πεδίου είναι σαφώς χαμηλότερες από τις επιδόσεις των υποψηφίων του 1ου Πεδίου Θετικών Επιστημών.

    Δυστυχώς συνεχίζεται το απαράδεκτο φαινόμενο ένας υποψήφιος που θέλει να σπουδάσει Μάρκετινγκ ή Διοίκηση Επιχειρήσεων να εξετάζεται στα ίδια θέματα με αυτόν που θέλει να γίνει Μαθηματικός, Φυσικός ή να μπει στο Πολυτεχνείο…

    Οι βάσεις αναμένεται να είναι λίγο χαμηλότερες κυρίως στις σχολές υψηλής ζήτησης και με μικρές αυξομειώσεις στις μεσαίες και χαμηλές, με επικρατούσα όμως την πτωτική τάση. Ολα όμως αυτά με επιφύλαξη μέχρι να ανακοινωθούν τα στατιστικά στοιχεία από το υπουργείο σε λίγες μέρες.

    * Ο Αντώνης Φλωρόπουλος είναι εκπαιδευτικός αναλυτής, διευθυντής φροντιστηρίων ΟΜΟΚΕΝΤΡΟ

    Premium έκδοση «Τα ΝΕΑ»

  • Πανελλαδικές 2024: Αυτά είναι τα σημερινά θέματα που έπεσαν σε Αρχαία, Μαθηματικά και Βιολογία
    Πανελλαδικές 2024: Αυτά είναι τα σημερινά θέματα που έπεσαν σε Αρχαία, Μαθηματικά και Βιολογία

    Θέματα σε Αρχαία, Μαθηματικά και Βιολογία ΓΕΛ - Από Θουκυδίδη το αδίδακτο κείμενο

    Σήμερα, Τρίτη 4 Ιουνίου, οι υποψήφιοι των ΓΕΛ εξετάστηκαν στα μαθήματα των Αρχαίων, των Μαθηματικών και της Βιολογίας.

    Για να δείτε τα θέματα του μαθήματος "Αρχαία Ελληνικά" πατήστε εδώ

    Για να δείτε τα θέματα του μαθήματος "Μαθηματικά" πατήστε εδώ

    Για να δείτε τα θέματα του μαθήματος "Βιολογία" πατήστε εδώ

    Υπενθυμίζεται ότι χθες, 3 Ιουνίου, οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ εξετάστηκαν στα μαθήματα Ανατομία-Φυσιολογία ΙΙ, Αρχές Οικονομικής Θεωρίας, Δίκτυα Υπολογιστών και Αρχές Βιολογικής Γεωργίας.

    Πηγή: Protothema.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ/ EUROKINISSI

  • Studio Μαθηματικών: Απαντήσεις & σχολιασμός των θεμάτων για τα Μαθηματικά ΕΠΑΛ
    Studio Μαθηματικών: Απαντήσεις & σχολιασμός των θεμάτων για τα Μαθηματικά ΕΠΑΛ

    tsatsabas panelladikes24 mathimatika epal apantiseis sxolio

    tsatsabas panelladikes24 mathimatika epal apantiseis 1

    tsatsabas panelladikes24 mathimatika epal apantiseis 2

    tsatsabas panelladikes24 mathimatika epal apantiseis 3

    tsatsabas panelladikes24 mathimatika epal apantiseis 4

  • Πρότυπο Φροντιστηριακό Κέντρο Άνοδος: Σχόλιο για τα θέματα Μαθηματικών ΕΠΑΛ (video)
    Πρότυπο Φροντιστηριακό Κέντρο Άνοδος: Σχόλιο για τα θέματα Μαθηματικών ΕΠΑΛ (video)

    Στο μάθημα των Μαθηματικών (ΑΛΓΕΒΡΑ) ΕΠΑΛ τα θέματα κάλυπταν όλο το εύρος της ύλης με κλιμακούμενη δυσκολία στα ερωτήματα.

    Ειδικά:

    Στο Α θέμα εξετάστηκε θεωρία και απόδειξη από το Σχολικό Βιβλίο και Ερωτήσεις Σ-Λ , αναμενόμενα.

    Στο Β θέμα ζητήθηκαν βασικές έννοιες από το κεφάλαιο του διαφορικού λογισμού , με τη βοήθεια του ορισμού της παραγώγου στο ερώτημα Β4 , που ήταν απλής δυσκολίας.

    Στο Γ θέμα εξετάστηκαν βασικές εννοιες της Στατιστικής χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία, με το ερώτημα Γ4 να χρειάζεται χρήση εφαρμογής του Σχολικού Βιβλίου.

    Το Δ θέμα περιέχει πρόβλημα συνδυάζει Πυθαγόρειο Θεώρημα συναρτήσεις και παραγώγους με μέτρια δυσκολία και χρήση της μονοτονίας στο Δ4.

    Εκτιμούμε ότι οι μαθητές με μεθοδική προετοιμασία σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς , ανταποκρίθηκαν στις απαιτήσεις των θεμάτων , και θα έχουν ικανοποιητικά αποτελέσματα.

    Οι Μαθηματικοί του Πρότυπου Φροντιστηριακού Κέντρου Άνοδος

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ