Επίκαιρα

Η ανάπτυξη "σκοτώνει" τα φυσικά καταστήματα - Τι απάντησε η ΕΤΕ στην ερώτηση Κατρίνη

Η ανάπτυξη "σκοτώνει" τα φυσικά καταστήματα - Τι απάντησε η ΕΤΕ στην ερώτηση Κατρίνη

Θύμα του εκσυγχρονισμού και της αναμόρφωσης του δικτύου των καταστημάτων της Εθνικής Τράπεζας, πέφτει ο δήμος Πηνειού, σύμφωνα με την απάντηση που έδωσε στο υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, μετά την σχετική ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή ο βουλευτής Ηλείας και Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, Μιχάλης Κατρίνης, για το κλείσιμο του υποκαταστήματος στη Γαστούνη.

Στην απάντηση που έδωσε ο αρμόδιος υπουργός κ. Χατζιδάκης, ανέφερε πως το υπουργείο δεν εμπλέκεται στις επιχειρηματικές αποφάσεις των πιστωτικών ιδρυμάτων. “Επί των θεμάτων που τίθενται, σημειώνουμε ότι τα ζητήματα ίδρυσης και λειτουργίας των τραπεζικών υποκαταστημάτων άπτονται της επιχειρηματικής πολιτικής των τραπεζών. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με σχετική πληροφόρηση από τα τραπεζικά ιδρύματα, τα δίκτυα καταστημάτων διαμορφώνονται μετά από εκτίμηση και στάθμιση σειράς παραμέτρων σε σχέση με υφιστάμενα δεδομένα. Ταυτόχρονα, όλες οι συστημικές τράπεζες, επενδύουν στον διαρκή εκσυγχρονισμό και στην αναβάθμιση της ηλεκτρονικής τραπεζικής μέσω διαδικτύου και μέσω τηλεφώνου”

Το Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, απευθύνθηκε προς τη Διοίκηση της Εθνικής Τράπεζας, προκειμένου να λάβει την απάντησή της στο συγκεκριμένο ερώτημα του κ. Κατρίνη.

Η διοίκηση της Τράπεζας έθεσε το πληθυσμιακό κριτήριο του δήμου Πηνειού με 21.300 κατοίκους και συμπλήρωσε πως σε απόσταση 11 χλμ από τη Γαστούνη υπάρχει το υποκατάστημα των Λεχαινών. Στο δήμο Πηνειού λειτουργούν 3 ATMs τα οποία και θα παραμείνουν σε λειτουργία παρέχοντας ένα μεγάλο εύρος συναλλαιών που καλύπτει τον κύριο όγκο των συναλλακτικών αναγκών των πελατών της τράπεζας.

Η τράπεζα προτάσει ως λύση στην εξυπηρέτηση των πελατών το αναπτυσσόμενο δίκτυο μέσα από καταστήματα λιανικής με την υπηρεσία “i-bank Pay Spot” (εννέα στο δήμο Πηνειού) και επίσης τις άλλες υπηρεσίες της, internet banking, phone banking και mobile banking. Υπηρεσίες που σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της τράπεζας προτιμούνται σε ποσοστό 90% από τους καταναλωτές.

Με άλλα λόγια, στο μέλλον με την διαρκή ανάπτυξη του διαδικτύου και της τεχνολογίας, θα υπάρξει περαιτέρω συρρίκνωση υποκαταστημάτων από τις τράπεζες, αφού προς τα εκεί οδηγεί η εξέλιξη…

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

Σχετικά Άρθρα

tsoukalas popup

tsoukalas popup mobile
tsoukalas popup