Επίκαιρα

Αμαλιάδα: Μαθητές, καθηγητές και διευθυντής του 2ου Πρότυπου ΕΠΑΛ σε κινητοποιήσεις για την υποχρηματοδότηση του σχολείου

Αμαλιάδα: Μαθητές, καθηγητές και διευθυντής του 2ου Πρότυπου ΕΠΑΛ σε κινητοποιήσεις για την υποχρηματοδότηση του σχολείου Φωτογραφία: ILIALIVE.GR/ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ
"Ελπίζω μέχρι να βρεθεί λύση, επειδή έχουμε πολλά και σοβαρά προβλήματα που άπτονται της υγείας και της ασφάλειας μαθητών και εκπαιδευτικών να μην έχουμε κανένα ατύχημα" τονίζει ο διευθυντής του σχολείου Κωνσταντίνος Κωνσταντούλας

Σε μια έντονη παράσταση διαμαρτυρίας έξω από το δημαρχείο του Δήμου Ήλιδας, μαθητές, καθηγητές και ο διευθυντής του 2ου Πρότυπου ΕΠΑΛ Αμαλιάδας, Κωνσταντίνος Κωνσταντούλας, εξέφρασαν σήμερα το πρωί την αγανάκτησή τους για τις άθλιες συνθήκες που επικρατούν στο σχολείο τους.

Η κινητοποίηση έγινε μετά από ανακοίνωση του Δήμου Ήλιδας, που σύμφωνα με τους διαμαρτυρόμενους, αμφισβητεί την κατάσταση του σχολείου και αφήνει αιχμές για τον διευθυντή.

Ο κ. Κωνσταντούλας δήλωσε πως, παρά τις διαβεβαιώσεις του δήμαρχου Χρήστου Χριστοδουλόπουλου, τα προβλήματα συνεχίζονται. “Δεν ζητάμε από τον Δήμο να μας λύσει τα προβλήματα, ζητάμε μόνο τη βασική χρηματοδότηση. Χωρίς τα απαραίτητα κονδύλια, δεν μπορούμε να καλύψουμε τις ανάγκες των μαθητών”, τόνισε. Ο διευθυντής ανέφερε επίσης πως υπάρχουν σοβαρά ζητήματα ασφάλειας και υγιεινής, καθώς δεν έχουν ούτε τα βασικά, όπως χαρτί τουαλέτας, καθαριστικά και απαραίτητο εξοπλισμό για τα εκπαιδευτικά τους προγράμματα εξηγώντας πως:

2oEPAL Amal Diamarturia 5

«Σήμερα το πρωί που πήγα στο σχολείο συνάντησα τους μαθητές οι οποίοι είχαν αποφασίσει να κάνουν αποχή, διαμαρτυρόμενοι για την ανακοίνωση που έβγαλε ο Δήμος κατά του σχολείου με την οποία στην ουσία προσπαθούσε να εκμηδένιση τα προβλήματα μας. Επίσης υπήρξε ίδια αντίδραση και από τους καθηγητές, συζητήσαμε και με τα παιδιά και με τους καθηγητές ενημερώσαμε κατευθείαν τον αντιδήμαρχο Παιδείας όπως και τους υπηρεσιακούς παράγοντες του υπουργείου Παιδείας για την κατάσταση. Να θυμίσω ότι στην ανακοίνωση αναφέρεται ότι εγώ δεν έχω παρευρεθεί στις συναντήσεις όπου αυτό είναι ψευδέστατο, όποτε είχα κληθεί είχα παραστεί.

Για την τελευταία συνάντηση που έγινε ενημερώθηκα τυχαία από έναν άλλο συνάδελφο στις δύο το μεσημέρι Και επειδή είχα προγραμματισμένη τηλεδιάσκεψη για πρόγραμμα Erasmus στις δυόμιση δεν μπορούσα να παραστώ, θα ερχόμουν οπωσδήποτε δεν υπήρχε περίπτωση να μην έρθω. Επίσης δεν κατανόησα ποτέ μία αιχμή που υπάρχει στην ανακοίνωση ότι δεν ενδιαφέρομαι για τους μαθητές μου. Εγώ προκαλώ όποιον θέλει και ό,τι ώρα θέλει να έρθει στο σχολείο να βρει μόνος του τους μαθητές, να βρει τους καθηγητές και να ρωτήσει αν μη τι άλλο αν ενδιαφέρομαι ή όχι.

Στο λόγο της αντρικής μου τιμής δεν μπορώ να βάλω τίποτα πάνω από τους μαθητές μου. Ούτε την οικογένειά μου. Αυτό έχω μάθει να κάνω τόσα χρόνια αυτό κάνω και τώρα. Τονίσαμε ότι εμείς δεν ζητάμε από τον δήμο να μας λύσει τα προβλήματα. Τα προβλήματα τα λύνουμε μόνοι μας. Ζητάμε την αυτονόητη χρηματοδότηση γιατί τα χρήματα που έρχονται από την κεντρική χρηματοδότηση του υπουργείου Εσωτερικών είναι χρήματα των σχολείων. Αυτή λοιπόν την χρηματοδότηση ο Δήμος όφειλε εδώ και εννέα μήνες που γνώριζε ότι θα αλλάξουν οι σχολικές επιτροπές να έχει φροντίσει να λυθεί το γραφειοκρατικό πρόβλημα, να έχουμε πάρει εμείς τα χρήματα και να έχουμε λύσει τα προβλήματα του σχολείου μας.

Και αυτό είπαμε και μέσα. Ο κ. Χριστοδουλόπουλος από τη μεριά του υποσχέθηκε ότι θα κάνει ό,τι μπορεί για να επιταχύνει τις διαδικασίες αλλά εμείς μέχρι στιγμής δεν το έχουμε δει. Περιμένουμε την άμεση λύση, ελπίζουμε, για να μπορέσουμε να προχωρήσουμε. Ελπίζω όμως σε αυτό το διάστημα επειδή έχουμε πολλά σοβαρά προβλήματα που άπτονται της υγείας και της ασφάλειας μαθητών και εκπαιδευτικών να μην έχουμε κανένα ατύχημα.

Το σχολείο σήμερα ήταν σε αποχή αλλά αύριο θα λειτουργήσει κανονικά. Τα παιδιά δεν ήθελαν να κάνουν αποχή, το έκαναν όμως από την αγανάκτησή τους γιατί θεώρησαν ότι και στο πρόσωπό μου αλλά και στην αναφορά του σχολείου θίγονται τα ίδια. Είναι ένα σχολείο που πραγματικά έχει διαφημίσει τον τόπο μας σε όλη την Ελλάδα. Να τονίσουμε ότι είμαστε ένα σχολείο λαϊκών οικογενειών. Τα περισσότερα παιδιά που έρχονται στο σχολείο είναι παιδιά που δεν έχουν τις οικονομικές δυνατότητες και καταφέρνουν με τον αγώνα τους και τον αγώνα των συναδέλφων να έχουμε κάθε χρόνο 50 – 60 παιδιά στα πανεπιστήμια για να καλυτερεύουν το μέλλον τους. Και επίσης έχουμε κι άλλους εκατοντάδες επαγγελματίες έξω καθημερινά, παιδιά που έχουν πάρει πτυχίο από εμάς με πολύ καλές προοπτικές».

2oEPAL Amal Diamarturia 4

Η κ. Διονυσία Πατσούρη, καθηγήτρια στο σχολείο, από την πλευρά της εξήγησε πως οι ελλείψεις είναι μεγάλες και ότι δεν υπάρχει καν το απαραίτητο εκπαιδευτικό υλικό για τη σωστή λειτουργία των εργαστηρίων. “Δεν έχουμε χαρτικά, χρώματα και βασικά καθαριστικά. Μας έκοψαν το ίντερνετ, και αυτό μας δυσκολεύει ακόμη περισσότερο”, δήλωσε χαρακτηριστικά.

2oEPAL Amal Diamarturia 3

Αντίστοιχα, ο μαθητής Αγκόλι Ίλι υπογράμμισε ότι η έλλειψη πόρων επηρεάζει την καθημερινότητα και τη μάθηση στο σχολείο. “Δεν έχουμε ούτε τα βασικά, όπως χαρτί τουαλέτας και προμήθειες για τα γεωπονικά μαθήματα”, είπε, περιγράφοντας την πίεση και την απογοήτευση που νιώθουν οι μαθητές.

2oEPAL Amal Diamarturia 2

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

Σχετικά Άρθρα


tsoukalas popup mobile
tsoukalas popup