Σχεδόν δεκαέξι μήνες έχουν περάσει από την πυρκαγιά στα ορεινά της Ανατολικής Αιγιάλειας, που δημιούργησε προβλήματα κατολισθήσεων και λασποροών που έκλεισαν τις σιδηροδρομικές γραμμές του Οδοντωτού και ακόμα τα αντιπλημμυρικά έργα δεν έχουν προχωρήσει.
Βρισκόμαστε, προ ισχυρών βροχοπτώσεων και ο Οδοντωτός, για δεύτερο χειμώνα, είναι μπροστά σε μια ακόμα απειλή, ενώ τα έργα έπρεπε να έχουν ξεκινήσει από τον περασμένο Ιούλιο. «Έχει περάσει σχεδόν ενάμισης χρόνος και ακόμα δεν έχουμε δει να έχουν γίνει τα αντιπλημμυρικά και αντιδιαβρωτικά έργα που είχαν προαναγγελθεί στα σημεία της γραμμής, που είχε δημιουργηθεί το πρόβλημα. Τότε έγιναν πολλές αυτοψίες αλλά μέχρι σήμερα δεν έχουμε δει να έχει γίνει το παραμικρό. Μας έμειναν οι μελέτες. Μέχρι στιγμής λόγω της ανομβρίας είχαμε ησυχία και πολλές φορές η φύση από μόνη της επουλώνει τις πληγές, ωστόσο τι θα συμβεί από δω και πέρα, με τις βροχοπτώσεις που θα έρθουν, δεν το ξέρει κανένας» τονίζει στο thebest.gr ο πρόεδρος του Συλλόγου Φίλων Οδοντωτού Γιάννης Καραπαναγιώτης. «Το πρόβλημα είναι σύνθετο, δεν αφορά μόνο την σιδηροδρομική γραμμή αλλά και την παλαιά εθνική οδό. Όπως είδαμε και πέρυσι, υπάρχει θέμα με πλημμυρικά φαινόμενα και κατολισθήσεις που φτάνουν μέχρι τα διόδια του Ελαιώνα και κλείνει ο δρόμος».
Την ίδια στιγμή που η γραμμή του Οδοντωτού, παραμένει εκτεθειμένη, η κίνηση των επισκεπτών είναι μεγάλη, τόσο από πολιτιστικούς, κυρίως, συλλόγους από όλη τη χώρα, όσο και από ξένους εκδρομείς, με τους Γερμανούς και τους Δανούς να δείχνουν ιδιαίτερη προτίμηση στην ανάβαση του Βουραϊκού με το τρενάκι. «Έχει μεγάλη κίνηση, οι ευρωπαίοι, λόγω του καλού καιρού, συνεχίζουν να έρχονται και οι κρατήσεις είναι σε πολύ καλά επίπεδα» επισημαίνει ο κ. Καραπαναγιώτης. «Έχουμε ζητήσει παραπάνω δρομολόγια για να καλύψουμε τις ανάγκες, κυρίως του σαββατοκύριακου. Είχαμε τα τρία τρένα, έβαλαν ένα ακόμα απογευματινό, θεωρώ ότι πρέπει να μπει ακόμα ένα αλλά ακόμα δεν έχουν αποφασίσει».
Πηγή: Kalavrytanews.com