Όταν τον Μάρτη του 2015 κατήγγειλα την Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ και τον κ. Σπίρτζη για την ακύρωση της δημοπράτησης του ενιαίου έργου Πάτρα- Πύργος και την κατάτμησή του σε 8 εργολαβίες , κάποιοι εδώ στην Ηλεία και την Αχαΐα κοιμόντουσαν τον «ύπνο του δικαίου».
Όταν ανέδειξα στη Βουλή τις μεθοδεύσεις του κ. Σπίρτζη και τα συνεχώς επαναλαμβανόμενα ψέματα για τα αυτοδιαψευδόμενα χρονοδιαγράμματα δημοπράτησης του έργου, οι Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ έλεγαν ότι αυτά γίνονται για λαϊκή κατανάλωση.
Όταν προέβλεψα και δυστυχώς επιβεβαιώθηκα, ότι ο Όμιλος Καλογρίτσα δεν θα μπορούσε να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις του, ο κ. Σπίρτζης μου έλεγε ότι ο κ. Καλογρίτσας είναι αξιόπιστος (Πρακτικά Βουλής 2-6-2017).
Η τελευταία εξέλιξη, δυστυχώς επιβεβαιώνει τους αρχικούς φόβους που εξέφρασα, καθώς δύο από τις 8 εργολαβίες είναι στον αέρα, μία είναι στα δικαστήρια και οι άλλες πέντε είναι συμβασιοποιημένες, χωρίς όμως ακόμα να έχουν στηθεί εργοτάξια.
Καθώς ο συμβατικός χρόνος των 42 μηνών για την ολοκλήρωση του έργου θα υπερβεί, όπως όλα δείχνουν το χρονοδιάγραμμα του ΕΣΠΑ 2016-2020 και το έργο κινδυνεύει να απενταχθεί, συνυπολογιζόμενου και του τύπου «v+2» δηλαδή το 2022, οι ευθύνες όσων διεκδικούν να αναλάβουν την τύχη της χώρας είναι πλέον πολύ μεγάλες.
Τις φωτογραφίες των Βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ με τα ακινητοποιημένα σκαπτικά μηχανήματα και τις προεκλογικές φιέστες έναρξης των εργασιών του Πάτρα – Πύργος τις έκρινε ήδη ο λαός και τις καταδίκασε.
Τόσο η ΝΔ, όσο και ο με πολλές υποσχέσεις, νέος Περιφερειάρχης κ. Φαρμάκης, πρέπει να πουν στο λαό της Ηλείας με ποιόν τρόπο το έργο θα ολοκληρωθεί και τι σχέδιο έχουν για να αντιμετωπίσουν όσα οι σκοπιμότητες και οι μεθοδεύσεις του ΣΥΡΙΖΑ και του κ. Σπίρτζη δημιούργησαν.
Η πρόταση της κα Γεννηματά από την Κρήτη για να αναλάβει η Περιφέρεια καθοριστικό ρόλο στην υλοποίηση των μεγάλων Περιφερειακών έργων υποδομής αποτελεί ήδη μια πρόκληση. Αν υπάρχει κάποιο άλλο σχέδιο για να ξεβαλτώσει ο δρόμος Πάτρα –Πύργος, ας το πουν να το γνωρίζει ο λαός.