Περιφερειακές Εκλογές

Κοροβέσης: Mε πλάνο και όραμα για την «Ολυμπιακή Γη»

Κοροβέσης: Mε πλάνο και όραμα για την «Ολυμπιακή Γη»

Ο Αντιπεριφερειάρχης Πολιτισμού & Τουρισμού Δυτικής Ελλάδας, Νίκος Κοροβέσης για το νέο σχέδιο προβολής της περιφέρειας

Κανένας πλέον δεν αμφισβητεί το γεγονός ότι ο τουρισμός έχει αναδειχθεί σε έναν από τους δυναμικούς κλάδους που συμβάλουν στην ανάκαμψη της Ελληνικής οικονομίας, τόσο από πλευράς εσόδων, όσο και αύξησης της απασχόλησης και μείωσης της ανεργίας. Ο δυναμικός χαρακτήρας του τουρισμού στην Ελλάδα αποδεικνύεται και από ένα πρόσθετο στοιχείο, που δεν είναι άλλο από την αύξηση των επενδύσεων.

Κατά συνέπεια, η συμβολή του τουρισμού στην ανάπτυξη της οικονομίας μιας χώρας υποδοχής και φιλοξενίας τουριστών, μπορεί κάτω από προϋποθέσεις, να είναι πραγματικά σημαντική, αφού εξασφαλίζει σε αυτή συναλλαγματικούς πόρους, δημιουργεί ευκαιρίες απασχόλησης, αυξάνει ή συμπληρώνει τα εισοδήματα του πληθυσμού των αστικών κέντρων και της περιφέρειας, προκαλεί αξιόλογες οικονομικές εισροές στους τόπους της τουριστικής ανάπτυξης κλπ. Αυτό ισχύει σε εθνικό επίπεδο.

Από την άλλη πλευρά, η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας διαθέτει μια ιδιομορφία που έχει να κάνει με το γεγονός ότι διοικητικά υπάγονται σε αυτή τρεις σημαντικά, ως προς τα οικονομικά και γεωγραφικά τους χαρακτηριστικά, ανομοιογενείς περιφερειακές ενότητες, η Ηλεία, η Αχαΐα και η Αιτωλοακαρνανία.

Τα τελευταία χρόνια, η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας έχει κάνει σημαντικές προσπάθειες για να αναδείξει την τουριστική αξία της περιοχής, δημιουργώντας μία διακριτή ταυτότητα, το «Olympian Land», δηλαδή την «Ολυμπιακή Γη».

Ωστόσο, υπάρχουν ακόμη πολλές ευκαιρίες για να ενισχυθεί περαιτέρω το νέο brand, να προσελκυσθούν περισσότεροι επισκέπτες και να ενταχθεί σε νέες τουριστικές αγορές. Για όλα τα παραπάνω, κρίνεται απαραίτητη η προβολή της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας να ενδυναμωθεί με ένα νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής, στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2021 – 2027, στη βάση της προηγούμενης στρατηγικής προώθησης και προβολής και επεκτείνοντάς την με νέες δράσεις και επικοινωνιακές ενέργειες.

Η Περιφερειακή μας αρχή σχεδιάζει ένα Σχέδιο δράσης Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας για την περίοδο 2024-2026, δηλαδή 36 μηνών με συνολικό προϋπολογισμό 9 εκατομμύρια ευρώ το οποίο περιλαμβάνει δράσεις για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας και την δημιουργία Οργανισμού Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού (Destination Management Organization-DMO).

Το νέο Σχέδιο Δράσης Τουριστικής Προβολής, αφορά μια ολοκληρωμένη προσέγγιση προώθησης του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, μέσω του σχεδιασμού συγκεκριμένης επικοινωνιακής στρατηγικής, χρησιμοποιώντας στοχευμένα εργαλεία marketing τα οποία θα συνδράμουν στην ενδυνάμωση της τουριστικής ταυτότητας, μέσω της ανάδειξης του Πολιτισμού και του Βιώσιμου Τουρισμού.

Το νέο πρόγραμμα θα έχει ως στόχο να επεκτείνει την αναγνωσιμότητα και την ελκυστικότητα της Δυτικής Ελλάδας ως διακριτού προορισμού, που συνδυάζει τη μοναδική ιστορία, τη φυσική ομορφιά με τη γαστρονομία και την πλούσια πολιτιστική κληρονομιά. Για την επίτευξη του στόχου αυτού εντάσσεται για πρώτη φορά ειδικευμένο υποέργο τουριστικής προβολής με τίτλο «Φεστιβάλ Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας», το οποίο θα περιλαμβάνει τέσσερα διαφορετικά μεταξύ τους, αλληλοσυμπληρούμενα και χρονικά διαδεχόμενα θεματικά φεστιβάλ και κύκλους εκδηλώσεων, που θα πραγματοποιηθούν σε επιλεγμένα μέρη της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας.

Συνεχίζουμε την προσπάθεια με θέληση, αποφασιστικότητα, προγραμματισμό και πρωτίστως με αγάπη για τον τόπο μας με ένα στόχο: Να πάμε ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!

(Δελτίο Τύπου)

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις


tsoukalas popup mobile
tsoukalas popup

tsoukalas popup mobile
tsoukalas popup