Δευτέρα, 17 Φεβρουαρίου 2020 17:03

Το Όσλο ελαχιστοποίησε τα τροχαία ατυχήματα κάνοντας το κέντρο του πιο φιλικό για τους επισκέπτες και τους ποδηλάτες, ενώ μείωσε και τα όρια ταχύτητας

Γράφτηκε από
Ad Slot

Τώρα που ο χειμώνας μετράει αντίστροφα και ο καιρός θα αρχίσει να φτιάχνει, παραδοσιακά ο Έλληνας οδηγός χρησιμοποιεί περισσότερο το αυτοκίνητό του, καθώς βάζει στον εβδομαδιαίο προγραμματισμό του κάποια κοντινά ή μακρινά ταξίδια. Αυτό έχει ως συνέπεια περισσότερες ώρες στο τιμόνι, άρα περισσότερες πιθανότητες για ατυχήματα.

Το κύριο μέλημα των αρχών είναι να μηδενιστούν τα ατυχήματα. Αυτό θα ήταν το ιδανικότερο για όλους, αλλά φαντάζει απίθανο. Μπορούν να περιοριστούν όμως σε σημαντικό βαθμό, αν εφαρμοστούν μέτρα όπως τα αντίστοιχα που εφαρμόζονται εδώ και πολλές δεκαετίες στο Όσλο, που σήμερα είναι η ασφαλέστερη ευρωπαϊκή πόλη για την οδήγηση. Έτσι από τους 41 νεκρούς από τροχαία συμβάντα το 1975, το 2019 υπήρξε μόλις ένας νεκρός και αυτός ήταν ενήλικας οδηγός, του οποίου το αυτοκίνητο έπεσε σε έναν φράκτη τον περασμένο Ιούνιο. Αυτό σημαίνει ότι στην πόλη με πληθυσμό 673.000 ανθρώπων, δεν σκοτώθηκε κανένας πεζός, κανένα παιδί και κανένας ποδηλάτης.

Επίσης, σε εθνικό επίπεδο, ο αριθμός των θανάτων από τροχαία ατυχήματα είχε θετική τάση μέχρι το 1970, όταν σκοτώθηκαν στους δρόμους 560 σκανδιναβοί πολίτες. Η τάση αυτή, μετά την εφαρμογή από την κυβέρνηση μιας σειράς από μέτρα, μέχρι και πέρσι ήταν πτωτική. Ο αριθμός των θανάτων από τροχαία ατυχήματα μειώθηκε σχεδόν κατά το ήμισυ την τελευταία δεκαετία. Έτσι όταν το 2010 είχαν χάσει τη ζωή τους 210 άνθρωποι, το 2019 υπήρχαν μόνο 110 νεκροί.

Ο λόγος του περιορισμού των ατυχημάτων οφείλεται κυρίως στα λιγότερα αυτοκίνητα στο κέντρο του Όσλο και τα χαμηλότερα όρια ταχύτητας, ενώ υπάρχει πάντα στο μυαλό των πολιτών η φράση «δημιουργούμε ένα οδικό δίκτυο, στο οποίο δεν θα σκοτώνεται και δεν θα τραυματίζεται σοβαρά κανείς». Και αυτό «κατακτήθηκε» μέσα από την διαφημιστική καμπάνια που εφαρμόστηκε από τα μέσα ενημέρωσης.

Ο κίνδυνος ατυχημάτων μεταξύ αυτοκινητιστών και ποδηλατών έχει μειωθεί σημαντικά, γιατί διαχωρίστηκε στους δρόμους το πεδίο δράσης κάθε ξεχωριστής ομάδας, χωρίς να παραβιάζεται το συγκεκριμένο πεδίο από κανέναν. Έτσι ο ποδηλάτης κινείται αποκλειστικά στη λωρίδα του, αλλά και ο οδηγός του αυτοκινήτου σέβεται και προσέχει τους ποδηλάτες στον δρόμο. Το ίδιο ισχύει και για τα σημεία που κυκλοφορούν μικρά παιδιά και αθλητές, ενώ υπάρχει μεγάλη αστυνόμευση γύρω από σχολικές εγκαταστάσεις.

Με θέσπιση μέσου όρου για τα όρια ταχύτητας, με επιπλέον κάμερες, με αυστηρή αστυνόμευση και με τη μείωση της παρουσίας αυτοκινήτων στο κέντρο της πόλης του Όσλο, η κυβέρνηση κατάφερε να περιορίσει τα τροχαία ατυχήματα.

Μετά από αυτά τα μέτρα, το Όσλο έγινε πιο φιλικό για τους πολίτες του, πιο ανθρώπινη πόλη και πολύ πιο φιλική για τους ποδηλάτες και τους επισκέπτες. Είναι χαρακτηριστικές οι δηλώσεις του συμβούλου επικοινωνίας του νορβηγικού συμβουλίου για την οδική ασφάλεια, Trygg Trafikk, ο οποίος αναφέρει πως: «Ο κίνδυνος ατυχημάτων μεταξύ αυτοκινητιστών και ποδηλατών έχει μειωθεί. Όσο περισσότερο διαχωρίζεις τις διαφορετικές ομάδες που κυκλοφορούν στον δρόμο, τόσο μικρότερος είναι ο κίνδυνος σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων. Επίσης υπάρχει χαμηλότερο όριο ταχύτητας σε αρκετούς δρόμους της σκανδιναβικής πρωτεύουσας».

Το 2015, το Όσλο ξεκίνησε προσπάθεια να μην επιτρέπεται η χρήση των δρόμων στο κέντρο του από οχήματα ιδιωτών. Έτσι δημιουργήθηκαν 60 χιλιόμετρα ποδηλατοδρόμων. Παράλληλα δόθηκε τεράστια ώθηση στα μέσα μεταφοράς, ενώ βελτιώθηκε το περιβάλλον διαβίωσης των πολιτών στο κέντρο. Το Όσλο κατήργησε τις θέσεις στάθμευσης και στη θέση τους δημιουργήθηκαν εστιατόρια, υπαίθρια θέατρα κ.λ.π. Όλο αυτό για να αποθαρρύνει τους πολίτες και τους επισκέπτες να επισκεφθούν την πόλη με το αυτοκίνητό τους. Μέτρα που δύσκολα μπορούν να εφαρμοστούν σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις, όμως όπως δείχνουν τα αποτελέσματα είναι ικανά να περιορίσουν σε μεγάλο βαθμό τα τροχαία ατυχήματα.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ - Φωτογραφία: Christoffer Engström on Unsplash

Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 17 Φεβρουαρίου 2020 12:47

Σχετικά Άρθρα

  • Δέκα εκατομμύρια ψάρια χάθηκαν στο μεγαλύτερο τσιμπούσι που έχει καταγραφεί ποτέ στη Γη
    Δέκα εκατομμύρια ψάρια χάθηκαν στο μεγαλύτερο τσιμπούσι που έχει καταγραφεί ποτέ στη Γη

    Στη Θάλασσα του Μπάρεντς, τα ψάρια ζουν τους δικούς τους πολέμους

    Είναι το μεγαλύτερο μακελειό που έχει καταγραφεί ποτέ στη φύση, μια μάχη ζωής και θανάτου με απολογισμό που θυμίζει παγκόσμιο πόλεμο: ένα γιγάντιο κοπάδι μπακαλιάρων καταβρόχθισε περίπου δέκα εκατομμύρια ψάρια σε διάστημα λίγων ωρών έξω από τη Νορβηγία, αποκαλύπτει μια νέα τεχνική που παρακολούθησε το φαγοπότι.

    Οι ερευνητές σάρωσαν μια μεγάλη θαλάσσια περιοχή στη διάρκεια της αναπαραγωγικής περιόδου του καπελάνου (Mallotus villosus), ενός αρκτικού ψαριού σε μέγεθος σαρδέλας από το οποίο εξαρτώνται πολλά σαρκοφάγα είδη, όπως οι τόνοι και οι μπακαλιάροι.

    Κάθε Φεβρουάριο, δισεκατομμύρια καπελάνοι μεταναστεύουν από το κάλυμμα πάγου της Αρκτικής μέχρι τις ακτές της Νορβηγίας όπου γεννούν τα αβγά τους, αναφέρει η ερευνητική ομάδα από το MIT και το νορβηγικό Ινστιτούτο Θαλάσσιας Έρευνας.

    Οι ίδιες ακτές είναι ενδιάμεσος σταθμός για τον κύριο θηρευτή του καπελάνου, τον μπακαλιάρο του Ατλαντικού (Gadus morhua). Οι μπακαλιάροι τρέφονται κυρίως με καπελάνους καθώς μεταναστεύουν κι αυτοί προς τον νότο την ίδια εποχή.

    Οι επιστήμονες γνώριζαν για τον αιώνιο πόλεμο ανάμεσα στα δύο είδη, όμως οι πραγματιές του διαστάσεις μόνο τώρα γίνονται αντιληπτές.

    «Είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε την αλληλεπίδραση θηρευτή-θηράματος σε τέτοια γιγάντια κλίμακα» σχολίασε σε δελτίο Τύπου ο Νίκολας Μακρής του MIT, μέλος της ερευνητικής ομάδας. «Είναι μια συνεχής μάχη επιβίωσης» είπε.

    Η μελέτη της ομάδας του, η οποία δημοσιεύεται στην επιθεώρηση Nature Communications Biology, βασίστηκε σε ανάλυση δεδομένων που συγκεντρώθηκαν τον Φεβρουάριο του 2014 στη Θάλασσα του Μπάρεντς έξω από τη Νορβηγία.

    Χρησιμοποιώντας μια παραλλαγή της τεχνικής του σόναρ, οι ερευνητές αρχικά παρατήρησαν καπελάνους να αρχικά να κολυμπούν μεμονωμένα και στη συνέχεια να συγκεντρώνονται σε ένα μεγάλο κοπάδι μήκους δέκα χιλιομέτρων.

    Η συγκέντρωσή τους προσέλκυσε μπακαλιάρους που σχημάτισαν κι αυτοί κοπάδι και ξεκίνησαν μια ανελέητη επίθεση και εξόντωσαν περισσότερους από τους μισούς καπελάνους.

    Το συμβάν, πάντως, είναι απίθανο να απειλήσει τους πληθυσμούς του καπελάνου, αφού οι απώλειες της θήρευσης εκτιμάται ότι αντιστοιχούν στο 0,1% του πληθυσμού της Αρκτικής.

    Αυτό όμως μπορεί να αλλάξει στο μέλλον, καθώς οι πάγοι της Αρκτικής υποχωρούν λόγω της κλίματικής αλλαγής και το ψάρι πρέπει να κολυμπά όλο και μεγαλύτερες αποστάσεις τη μεταναστευτική περίοδο. Και, δεδομένου ότι ο καπελάνος είναι ένας κρίσιμος κρίκος του τροφικού πλέγματος, η προστασία του είδους έχει ζωτική σημασία για ολόκληρο το οικοσύστημα.

    Όταν ο πληθυσμός δεν είναι υγιής, σχολίασε ο Μακρής, «ένα ‘καταστροφικό’ συμβάν φυσικής θήρευσης όπως αυτό που παρατηρήσαμε μπορεί να οδηγήσει σε δραματικές συνέπειες για το συγκεκριμένο είδος καθώς και για τα πολυάριθμα είδη που εξαρτώνται από αυτό».

    Νηκτική κύστη

    Η μελέτη βασίστηκε στην τεχνική OAWRS, μια παραλλαγή του σόναρ στο οποίο ένα σκάφος στέλνει ισχυρά ηχητικά κύματα προς όλες τις κατευθύνσεις. Οι ανακλάσεις των κυμάτων καταγράφονται από το ίδιο ή διαφορετικό πλοίο σε μεγάλη απόσταση για να προκύψει ένας τρισδιάστατος χάρτης της θάλασσας.

    Η τεχνική αυτή μπορεί να διακρίνει μεμονωμένα ψάρια, συνήθως όμως δεν μπορεί να ξεχωρίσει διαφορετικά είδη. Αυτή τη φορά, οι ερευνητές εφάρμοσαν μια «πολυφασματική» τεχνική που ξεχωρίζει τα είδη από τις ακουστικές ιδιότητες της νηκτικής κύστης –μιας φούσκας αέρα που φέρουν τα ψάρια για να ελέγχουν την πλευστότητά τους.

    «Τα ψάρια έχουν νηκτικές κύστεις που συντονίζονται σαν καμπάνες» εξήγησε ο Μακρής. «Οι μπακαλιάροι έχουν μεγάλες κύστεις με χαμηλή συχνότητα συντονισμού, σαν την καμπάνα του Μπιγκ Μπεν, ενώ οι καπελάνοι έχουν μικρές κύστεις που συντονίζονται σαν τις ψηλότερες νότες του πιάνου.

    Τα ξημερώματα της 27ης Φεβρουαρίου 2014, στο αποκορύφωμα της αναπαραγωγικής περιόδου του καπελάνου, οι ερευνητές είδαν τα μικρά ψάρια να καταδύονται στα βάθη, πιθανώς για να αφήσουν τα αβγά τους στον βυθό.

    Καθώς καταδύονταν άρχισαν να πλησιάζουν το ένα το άλλο και τελικά σχημάτισαν ένα πελώριο κοπάδι των 23 εκατομμυρίων ατόμων που είχε μήκος άνω των δέκα χιλιομέτρων και κινούταν σαν κύμα.

    «Αυτό που διαπιστώνουμε ότι οι καπελάνοι φτάνουν μια κρίσιμη πυκνότητα, η οποία προκύπτει από τους νόμους της φυσικής και την οποία πλέον παρατηρήσαμε στη φύση» είπε ο Μακρής. «Αν βρίσκονται αρκετά κοντά το ένα με το άλλο, κολυμπούν με την ίδια μέση ταχύτητα και κατεύθυνση όπως τα υπόλοιπα ψάρια γύρω τους, οπότε σχηματίζουν ένα τεράστιο και συνεχές κοπάδι».

    Αυτή η συμπεριφορά του κοπαδιού είναι γνωστή από πολλά άλλα είδη όπως οι σαρδέλες, είναι όμως η πρώτη φορά που παρατηρείται στον καπελάνο, επισήμαναν οι ερευνητές.

    Η υπερσυγκέντρωση ψαριών γρήγορα προσέλκυσε μπακαλιάρους, περίπου 2,5 εκατομμύρια άτομα σύμφωνα με τις εκτιμήσεις. Περίπου 10,5 εκατ. καπελάνοι έγιναν βορά πριν και τα δύο κοπάδια διαλυθούν λίγες ώρες αργότερα.

    «Συμβαίνει σε μια τερατώδη κλίμακα, βλέπουμε ένα κύμα καπελάνων να τρέχουν, σαν κύμα θεατών σε στάδιο, και να συγκεντρώνονται για να σχηματίσουν άμυνα. Το ίδιο συμβαίνει με τους θηρευτές που συγκεντρώνονται για να επιτεθούν συντονισμένα» είπε ο Μακρής.

    Όπως πρόσθεσε, φαγοπότια τέτοιας κλίμακας πρέπει να συμβαίνουν συχνά στους ωκεανούς –απλά δεν το γνωρίζαμε ως τώρα.

    Πηγή: In.gr
  • Όσλο: Τραμ έπεσε σε κατάστημα - Αναφορές για τραυματίες
    Όσλο: Τραμ έπεσε σε κατάστημα - Αναφορές για τραυματίες

    Τραμ κατέληξε σε κατάστημα στο κέντρο του Όσλο της Νορβηγίας με αποτέλεσμα ο οδηγός να τραυματιστεί.

    Το χρονικό

    Ειδικότερα, το ατύχημα συνέβη λίγο μετά τις 11 το πρωί, όταν ένα τραμ εκτροχιάστηκε σε μια διασταύρωση στη Storgata και έπεσε στο Eplehuset.

    20 άτομα επέβαιναν στο τραμ όταν συνέβη το ατύχημα. Συμπεριλαμβανομένου του οδηγού, η αστυνομία έχει ενημερωθεί ότι τέσσερα άτομα έχουν τραυματιστεί.

    «Εργαζόμαστε για να έχουμε μια εικόνα της έκτασης των ζημιών, αλλά το κατάστημα έχει υποστεί σοβαρές ζημιές», αναφέρει η αστυνομία.

    Το κτίριο στο οποίο προσέκρουσε το τραμ έχει εκκενωθεί και, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, δεν τραυματίστηκαν πελάτες.

    Πηγή: Εthnos.gr
  • Κρήτη: Ανήλικος οδηγούσε τη μηχανή που τραυμάτισε σοβαρά τον πατέρα του Χριστόφορου Παπακαλιάτη
    Κρήτη: Ανήλικος οδηγούσε τη μηχανή που τραυμάτισε σοβαρά τον πατέρα του Χριστόφορου Παπακαλιάτη

    Ανατροπή σε ότι αφορά τον οδηγό της μηχανής που τραυμάτισε σοβαρά τον πατέρα του ηθοποιού και σκηνοθέτη Χριστόφορου Παπακαλιάτη, Μανώλη, πριν από πέντε ημέρες στο Ηράκλειο της Κρήτης, υπάρχει σύμφωνα με τα νέα στοιχεία που βλέπουν το φως της δημοσιότητας.

    Σύμφωνα με το Cretalive, το δίκυκλο που παρέσυρε και τραυμάτισε τον ηλικιωμένο επιχειρηματία το βράδυ της 21ας Οκτωβρίου ήταν ένας 17χρονος και όχι 50χρονος οδηγός, όπως αρχικά είχε ειπωθεί.

    Όπως προέκυψε μέσα από την προανάκριση της Τροχαίας, την αξιοποίηση μαρτυριών και το υλικό από κάμερες, το μηχανάκι δεν οδηγούσε ο 50χρονος αλλά o 17χρονος γιος του!

    Πιθανολογείται ότι ο πατέρας προσπαθώντας να υπερασπιστεί το παιδί του, πήρε πάνω του την ευθύνη και συνελήφθη για ψευδή κατάθεση.

    Υπενθυμίζεται ότι ο Ηρακλειώτης επιχειρηματίας τραυματίστηκε πολύ σοβαρά και συνεχίζει να νοσηλεύεται στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο Ηρακλείου. Έχει υποβληθεί ήδη σε χειρουργεία και η μετεγχειρητική του κατάσταση εξελίσσεται ομαλά. Εκτιμάται δε, ότι, αν όλα πάνε καλά, την ερχόμενη εβδομάδα θα βγει από τη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.

    Ο Μανώλης Παπακαλιάτης υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση στην κάτω γνάθο κι επέστρεψε στη ΜΕΘ, όπου η διαδικασία της αφύπνισης έγινε με επιτυχία.

    Ένα ακόμη χειρουργείο αναμένεται να γίνει το επόμενο διάστημα στο μηρό, όταν κι εφόσον κριθεί αναγκαίο από τους γιατρούς που τον παρακολουθούν.

    Στο πλευρό του επιχειρηματία βρίσκεται από την πρώτη στιγμή όλη του η οικογένεια, τα παιδιά του - τόσο ο επιτυχημένος σκηνοθέτης Χριστόφορος Παπακαλιάτης, όσο και τα αδέρφια του- συγγενείς αλλά και φίλοι

    Πηγή: cnn.gr

  • Πάτρα: Σοκαριστικό τροχαίο τα ξημερώματα - Τραυματίας βρέθηκε 15 μέτρα μακριά από το ΙΧ του
    Πάτρα: Σοκαριστικό τροχαίο τα ξημερώματα - Τραυματίας βρέθηκε 15 μέτρα μακριά από το ΙΧ του

    Σοκαριστικό τροχαίο τα ξημερώματα στην Εθνική οδό Πατρών Αθηνών στο ύψος του καφέ “Χωριάτικο” στις 6 τα ξημερώματα.

    Ένα φορτηγό που μετάφερε τζάμια στις 6 το πρωί, εκινείτο προς Ρίο και στην ίδια κατεύθυνση ήταν ένα ΙΧ με δύο νεαρούς.

    Άγνωστο κάτω από ποιες συνθήκες τα δύο αυτοκίνητα συγκρούστηκαν, το ΙΧ έκανε αναστροφή, ο συνοδηγός πετάχτηκε έξω από το όχημα και βρέθηκε τραυματισμένος 15 μέτρα πιο μακριά, ενώ και ο οδηγός τραυματίστηκε.

    Το φορτηγάκι βρέθηκε στο πεζοδρόμιο του “Χωριάτικο” λίγα μέτρα… πριν την τζαμαρία! Το ΕΚΑΒ έφθασε στο σημείο και παρέλαβε τους τραυματίες για το Νοσοκομείο.

    Έρευνες για το ατύχημα διενεργεί η Τροχαία Πατρών.

    Πηγή: Tempo24.news

  • Νορβηγία: Ένας νεκρός και τραυματίες από εκτροχιασμό επιβατικής αμαξοστοιχίας
    Νορβηγία: Ένας νεκρός και τραυματίες από εκτροχιασμό επιβατικής αμαξοστοιχίας

    Ένας άνθρωπος σκοτώθηκε από εκτροχιασμό επιβατικής αμαξοστοιχίας που σημειώθηκε σήμερα στη βόρεια Νορβηγία, μετέδωσαν νορβηγικά μέσα ενημέρωσης, επικαλούμενα την αστυνομία.

    Αρχικά η αστυνομία και η διαχειρίστρια εταιρεία SJ είχαν πει ότι προκαταρκτικές πληροφορίες έδειξαν ότι δεν υπάρχουν σοβαροί τραυματισμοί μεταξύ των 90 επιβατών της αμαξοστοιχίας.

    Οι νορβηγικές υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης έκαναν λόγο για πέντε ή έξι τραυματίες, και είπαν ότι η αμαξοστοιχία μετέφερε «από 50 έως 70 επιβάτες».

    Το τρένο, που έκανε τη διαδρομή από την πόλη Τρόντχαϊμ (δυτικά) έως το Μπόντο, εκτροχιάστηκε.

    «Τρία ελικόπτερα βρίσκονται καθ' οδόν, καθώς και όλες οι υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης», τόνισε το Κέντρο Διάσωσης του Μποντό, προσθέτοντας ότι «η έκταση της ζημιάς δεν είναι προς το παρόν γνωστή».

    «Πιστεύουμε ότι έχουμε απομακρύνει όλους τους επιβάτες, αλλά δεν είμαστε σίγουροι γιατί δεν έχουμε λίστα επιβατών», δήλωσε ο αστυνομικός Μπερντ-Αρε Ειλέρτσεν.

    Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΠΕ-ΕΡΑ/ Jan Kenneth Transeth

  • Βαρθολομιό: Ένας τραυματίας σε σύγκρουση αυτοκινήτου με μηχανάκι
    Βαρθολομιό: Ένας τραυματίας σε σύγκρουση αυτοκινήτου με μηχανάκι

    Ένας δικυκλιστής τραυματίστηκε σοβαρά σε τροχαίο που συνέβη λίγο μετά τις 11 το πρωί στο Βαρθολομιό, έξω από το νεκροταφείο της πόλης.

    Το δίκυκλο συγκρούστηκε πλαγιομετωπικά με το αυτοκίνητο με αποτέλεσμα να τραυματιστεί ο αναβάτης στο πόδι και στο κεφάλι.

    Με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ μεταφέρθηκε στο Κ.Υ. Γαστούνης.

    Περισσότερα σε νεότερη ανάρτηση...

    Troxaio Vartholomio 2

  • Κρήτη: Τροχαίο με μηχανή - Έπεσε από γκρεμό έξι μέτρων και τραυματίστηκε στο κεφάλι ο οδηγός
    Κρήτη: Τροχαίο με μηχανή - Έπεσε από γκρεμό έξι μέτρων και τραυματίστηκε στο κεφάλι ο οδηγός

    Άμεσα κλήθηκε το ΕΚΑΒ με τους διασώστες να παραλαμβάνουν τον νεαρό μοτοσικλτιστή και να τον μεταφέρουν στο νοσοκομείο Χανίων

    Ένα ακόμα σοβαρό τροχαίο σημειώθηκε στους δρόμους της Κρήτης με αποτέλεσμα τον σοβαρό τραυματισμό ενός άνδρα.
    Σύμφωνα με πληροφορίες του cretapost, όλα συνέβησαν σήμερα τα ξημερώματα όταν ένας νεαρός μοτοσικλετιστής την ώρα που κινούνταν επί της οδού Ακρωτηρίου στα Χανιά έχασε τον έλεγχο του οχήματός του με αποτέλεσμα να προσκρούσει σε σταθερό αντικείμενο και στη συνέχεια να πέσει σε γκρεμό ύψους 6 μέτρων.
    Άμεσα κλήθηκε το ΕΚΑΒ με τους διασώστες να παραλαμβάνουν τον νεαρό μοτοσικλτιστή και να τον μεταφέρουν στο νοσοκομείο Χανίων. Εκεί οι γιατροί διαπίστωσαν πως φέρει σοβαρά τραύματα στο κεφάλι.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Θεσσαλονίκη: Τρελή πορεία ΙΧ στον Δενδροπόταμο - «Καρφώθηκε» σε φανάρι, χτύπησε ταξί και κατέληξε σε κράσπεδο
    Θεσσαλονίκη: Τρελή πορεία ΙΧ στον Δενδροπόταμο - «Καρφώθηκε» σε φανάρι, χτύπησε ταξί και κατέληξε σε κράσπεδο

    Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε τα ξημερώματα της Παρασκευής στην οδό Δενδροποτάμου, στο ύψος της Μενεμένης, στη Θεσσαλονίκη.

    Ειδικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες του makthes.gr, οδηγός του ΙΧ μάρκας BMW έχασε τον έλεγχο του οχήματος με αποτέλεσμα το όχημα να σημειώσει τρελή πορεία και να καρφωθεί πάνω σε φωτεινό σηματοδότη ο οποίος ξηλώθηκε από τη θέση του- και στην συνέχεια να χτυπήσει ταξί που περίμενε στο φανάρι, με το αυτοκίνητο να καταλήγει πάνω σε κράσπεδο.

    Από το τροχαίο δεν σημειώθηκε κάποιος τραυματισμός, αλλά μόνο υλικές ζημιές.

    Πηγή: Ιefimerida.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς