Κόσμος

Τζεφ Μπέζος: Αποσυναρμολογούν ιστορική γέφυρα για να περάσει το γιοτ του

Τζεφ Μπέζος: Αποσυναρμολογούν ιστορική γέφυρα για να περάσει το γιοτ του

Εκτός ελέγχου οδηγείται η κόντρα για το σούπερ γιοτ του Τζεφ Μπέζος. Συγκεκριμένα, μετά τη σύμφωνη γνώμη του δημοτικού συμβουλίου του Ρότερνταμ να αποσυναρμολογηθεί μια ιστορική γέφυρα προκειμένου να μπορέσει να περάσει το σκάφος κόστους μισού δισ., οργισμένοι κάτοικοι ετοιμάζονται να το υποδεχθούν με... αυγά.

Το σούπερ γιοτ, που όταν ολοκληρωθεί η ναυπήγησή του από την ολλανδική Oceanco θα είναι το μεγαλύτερο ιστιοφόρο γιοτ στον κόσμο, είναι πολύ μεγάλο για να χωρέσει κάτω από την εμβληματική γέφυρα Koningshaven, γνωστή στους ντόπιους ως De Hef.

Όπως ανακοινώθηκε από το γραφείο του δημάρχου η ατσάλινη γέφυρα του 1878, που είναι εθνικό μνημείο στην Ολλανδία, θα διαλυθεί προσωρινά, με τα έξοδα να αναλαμβάνει ο ίδιος ο Μπέζος και η Oceanco.

Αξιωματούχοι της Ολλανδίας ισχυρίζονται πως η ναυπήγηση του υπερπολυτελούς γιοτ φέρνει θέσεις εργασίας και οικονομικά οφέλη, αλλά η απόφαση για τη γέφυρα εξόργισε κατοίκους του Ρότερνταμ, που ετοιμάζονται να πετάξουν κλούβια αυγά το γιοτ στο παρθενικό του ταξίδι.

Η ιδέα ανήκει στον Πάμπλο Στρέερμαν, που έγραψε στο Facebook: «Πάρτε μια καρτέλα (κλούβια) αυγά και ας τα πετάξουμε μαζικά στο σούπερ γιοτ του Τζεφ καθώς θα περνά από τη γέφυρα De Hef. Το Ρότερνταμ ανοικοδομήθηκε από τα ερείπιά του από τους κατοίκους του και δεν θα το καταστρέψουμε για το φαλλικό σύμβολο ενός μεγαλομανούς δισεκατομμυριούχου. Όχι χωρίς να δώσουμε μάχη!».

Τουλάχιστον 2.300 κάτοικοι του Ρότερνταμ έχουν εκφράσει τη βούλησή τους να μετέχουν στην «υποδοχή» του γιοτ του Μπέζος ενώ άλλοι 8.300 έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον και μέχρι τον Ιούνιο ο αριθμός τους αναμένεται να αυξηθεί.

Θηριώδες γιοτ

Το μήκους 127 μ. γιοτ του ιδρυτή της Amazon, γνωστό ως Y721, εθεάθη για πρώτη φορά πέρυσι στα ναυπηγεία της Oceanco, έχει μαύρο σκαρί, λευκό κατάστρωμα και τρία ιστία ύψους 40 μ. το καθένα. Για τον επικεφαλής του πρότζεκτ, Marcel Walravens, δεν θα μπορούσε να ολοκληρωθεί αλλού η ναυπήγηση του σκάφους. «Όταν προχωράς μια μεγάλη δουλειά κάπου, χρειάζεσαι όλα σου τα εργαλεία εκεί, ειδάλλως θα πρέπει να πηγαινοέρχεσαι στη βάση σου. Επιπρόσθετα, είναι τόσο μεγάλο πρότζεκτ, που δύσκολα βρίσκεις άλλο μέρος για να το ολοκληρώσεις», είπε.

Πηγή: Ethnos.gr

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

tsoukalas popup