Τετάρτη, 24 Αυγούστου 2022 10:05

Σήραγγα της Μάγχης: Απίστευτη ταλαιπωρία για επιβάτες - Έμειναν εγκλωβισμένοι για πέντε ώρες

Γράφτηκε από την
Ad Slot

«Ήταν σαν ταινία καταστροφής. Απλώς περπατούσες στην άβυσσο χωρίς να ξέρεις τι συνέβαινε», λέει μια επιβάτης

Απίστευτη ταλαιπωρία έζησαν επιβάτες τρένου που διέσχιζε τη σήραγγα της Μάγχης, καθώς παρέμειναν εγκλωβισμένοι για περίπου πέντε ώρες έπειτα από βλάβη.

Το περιστατικό συνέβη αργά χθες Τρίτη, στη διάρκεια του δρομολογίου των 15:50 του Eurotunnel από το Καλαί προς το Φόλκστοουν.

Το τρένο παρουσίασε βλάβη και ο κόσμος περίμενε για ώρες για να βρεθεί λύση.

Τελικά, οι επιβάτες αναγκάστηκαν να περπατήσουν μέσα στην υποθαλάσσια σήραγγα με τις αποσκευές τους για να φτάσουν σε άλλο συρμό, ο οποίος και τους παρέλαβε.

Η εταιρεία του Eurotunnel επιβεβαίωσε ο συρμός των 15:50 σταμάτησε λόγω βλάβης, ενώ κατευθυνόταν προς τη Βρετανία.

Επιβάτης είπε στο πρακτορείο PA ότι 10 λεπτά μετά από την αναχώρηση, τα φώτα έσβησαν και το τρένο σταμάτησε.

Passengers were left stranded in the Eurotunnel after a train broke down inside.

Video shared on social media appeared to show travellers walking along the central service tunnel after their train broke down en route to France on Tuesday evening.https://t.co/Jo9nzHSzHq pic.twitter.com/GCgC8ADJoo

— Sky News (@SkyNews) August 23, 2022

«Η σήραγγα ήταν τρομακτική», είπε η 37χρονη Σάρα Φέλοους, από το Μπέρμιγχαμ στο πρακτορείο ειδήσεων της PA μετά το περιστατικό.

«Ήταν σαν ταινία καταστροφής. Απλώς περπατούσες στην άβυσσο χωρίς να ξέρεις τι συνέβαινε. Μια γυναίκα έκλαιγε στο τούνελ, μια άλλη γυναίκα που ταξίδευε μόνη, έπαθε κρίση πανικού», περιγράφει.

Ακόμη ένας ταξιδιώτη, ο Μάικλ Χάρισον, από το Κράνμπρουκ του Κεντ, είπε στο πρακτορείο ειδήσεων PA:

«Μπήκαμε στη σήραγγα στις 3.50 μ.μ., και περίπου 10 λεπτά αργότερα τα φώτα έσβησαν και το τρένο σταμάτησε. Μας είπαν ότι έπρεπε να διερευνήσουν ένα πρόβλημα με τους τροχούς. Χρειάστηκε περίπου μιάμιση ώρα για να ερευνήσουν και προφανώς δεν βρήκαν τίποτα».

Ένας άλλος επιβάτης, ο οποίος δεν θέλησε να κατονομαστεί, είπε: «Πολλοί άνθρωποι φρικάραν επειδή ήταν κάτω στη σήραγγα εξυπηρέτησης, είναι λίγο περίεργο... Ήμασταν κολλημένοι εκεί κάτω για τουλάχιστον πέντε ώρες».

Οι υπεύθυνοι ανέφεραν αρχικά στο Twitter ότι ένα τρένο είχε εμφανίσει κάποια βλάβη, ωστόσο τελικώς αποδείχτηκε πως επρόκειτο για λάθος συναγερμό και αυτό που είχε πρόβλημα ήταν τα... λαμπάκια, δηλαδή τα συστήματα προειδοποίησης του οδηγού.

Όλοι οι επιβαίνοντες μεταφέρθηκαν «σύμφωνα με τις διαδικασίες ασφαλείας», ανακοίνωσε η διαχειρίστρια εταιρεία.

Σημειώνεται πως πρόκειται για την τρίτη μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στον κόσμο και διαθέτει το μεγαλύτερο υποθαλάσσιο τμήμα στον κόσμο (37,9 χιλιομέτρων).

Πηγή: Cnn.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 24 Αυγούστου 2022 09:47

Σχετικά Άρθρα

  • Κολοράντο: Ενας νεκρός και διάσωση 12 εγκλωβισμένων σε παλιό χρυσωρυχείο-αξιοθέατο για τουρίστες
    Κολοράντο: Ενας νεκρός και διάσωση 12 εγκλωβισμένων σε παλιό χρυσωρυχείο-αξιοθέατο για τουρίστες

    Ενας άνθρωπος σκοτώθηκε και χρειάστηκε η επέμβαση διασωστών για τον απεγκλωβισμό άλλων 12, εξαιτίας βλάβης σε ανελκυστήρα που μετέφερε επισκέπτες σε υπόγεια στοά παλιού χρυσωρυχείου στο Κολοράντο.

    Ο κυβερνήτης του Κολοράντο Τζάρεντ Πόλις ανακοίνωσε πριν λίγο ότι διασώθηκαν οι 11 τουρίστες και ο ξεναγός που εγκλωβίστηκαν σε παλιό χρυσωρυχείο το οποίο έχει πλέον μετατραπεί σε αξιοθέατο για τουρίστες (φωτογραφία, επάνω, από το Χ).

    Ενας άνθρωπος σκοτώθηκε και χρειάστηκε η επέμβαση διασωστών για τον απεγκλωβισμό άλλων 12, εξαιτίας βλάβης σε ανελκυστήρα που μετέφερε γκρουπ επισκεπτών σε στοά που βρίσκεται σε βάθος 300 μέτρων, είχαν ανακοινώσει νωρίτερα οι τοπικές αρχές.

    Διασώστες επικοινωνούσαν με τους εγκλωβισμένους, οι οποίοι είχαν νερό και κουβέρτες

    Ο Τζέισον Μάικσελ, ο σερίφης της κομητείας Τέλερ, επιβεβαίωσε σε δημοσιογράφους πως υπάρχει ένας νεκρός, χωρίς να διευκρινίσει τα ακριβή αίτια θανάτου. Συμπλήρωσε πως τέσσερις άνθρωποι τραυματίστηκαν.

    Ενδεκα άνθρωποι βγήκαν σώοι από το χρυσωρυχείο, αλλά 12 παρέμειναν εγκλωβισμένοι επί ώρες.

    Διασώστες ανέφεραν ότι επικοινωνούσαν μαζί τους, διαβεβαιώνοντας πως οι εγκλωβισμένοι είχαν νερό και κουβέρτες.

    Χρυσωρυχείο του 1890

    Το περιστατικό σημειώθηκε στο χρυσωρυχείο Mollie Kathleen στο Κριπλ Κρικ του Κολοράντο.

    Πρόκειται για ένα χρυσωρυχείο του 1890, το οποίο βρίσκεται σε απόσταση 80 χιλιομέτρων από την πόλη Κολοράντο Σπρινγκς.

    Εχει μετατραπεί σε αξιοθέατο για τουρίστες, που ξεναγούνται στις υπόγειες στοές και ενημερώνονται για την ιστορία του.

    Πηγή: ΑΠΕ - In.gr

  • Πύργος: Σβηστά φωτοσήματα, ανεβασμένα δίφρακτα και το τρένο... περνά
    Πύργος: Σβηστά φωτοσήματα, ανεβασμένα δίφρακτα και το τρένο... περνά

    Πολύς λόγος έχει γίνει μετά την τραγωδία στα Τέμπη για τις παρεμβάσεις που έχουν γίνει για τη βελτίωση της ασφάλειας στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Ελλάδας, αλλά και την αναποτελεσματικότητα αυτών.

    Σχεδόν καθημερινά είναι τα προβλήματα που παρουσιάζονται από απλά ζητήματα σε ισόπεδες διαβάσεις όπου είτε οι οδηγοί, αγνοούν τα ηχοφωτεινά σήματα είτε παραβιάζουν τα δίφρακτα, είτε περιπτώσεις που δεν λειτουργούν τα παραπάνω μέτρα ασφαλείας.

    Αυτό συνέβη και το πρωί της Δευτέρας στις εννέα σε ένα από τα κεντρικότερα σημεία του Πύργου, στην οδό Κοκκίνου, όπου ούτε τα δίφρακτα “κατέβηκαν” ούτε τα ηχοφωτεινά σήματα λειτούργησαν.

    Ευτυχώς που το τρένο στο συγκεκριμένο σημείο περνά με πολύ χαμηλή ταχύτητα και οι οδηγοί πειθάρχησαν στα σήματα που έκανε ο μηχανοδηγός με κόρνα, σταματώντας ουσιαστικά το τρένο, για να περάσει στη συνέχεια με ασφάλεια για όλους…

    Και ας μην ξεχνάμε πως δεν έχει περάσει πολύς καιρός που τοποθετήθηκαν νέα συστήματα ασφάλειας στις ισόπεδες διαβάσεις με τα προβλήματα να είναι πολλά και συχνά.

    Νεότερη ενημέρωση

    Σε βλάβη λόγω της κακοκαιρίας του περασμένου Σαββάτου αποδίδεται η μη λειτουργία φωτοσημάτων και δίφρακτων στην ισόπεδη διάβαση της οδού Κοκκίνου. Η ρύθμιση της κυκλοφορίας γίνεται με υπάλληλο φύλαξης.

    treno pirgos 2

  • ΕΡΓΟΣΕ: Νέα έργα ύψους 1 δισ. ευρώ στη Β. Ελλάδα - Το 2026 θα φτάσει το τρένο στο Ρίο
    ΕΡΓΟΣΕ: Νέα έργα ύψους 1 δισ. ευρώ στη Β. Ελλάδα - Το 2026 θα φτάσει το τρένο στο Ρίο

    Τρία κομβικής σημασίας σιδηροδρομικά projects που θα αλλάξουν τον χάρτη των μεταφορών στη Βόρεια Ελλάδα εισέρχονται σε τροχιά υλοποίησης από την ΕΡΓΟΣΕ, ενώ με ταχείς ρυθμούς προχωρούν και τα εν εξελίξει έργα στο δίκτυο της Ελλάδας, με τα οποία αναβαθμίζονται 370 χλμ. γραμμών.

    Το action plan της ΕΡΓΟΣΕ στη Βόρεια Ελλάδα έχει θέσει σε άμεση προτεραιότητα την υλοποίηση μιας σειράς έργων εθνικής και διεθνούς εμβέλειας, συνολικού ύψους 1 δισ. ευρώ, τα οποία σταδιακά θα αρχίσουν να μπαίνουν σε φάση κατασκευής.

    Βάσει του σχεδιασμού της ΕΡΓΟΣΕ, τα έργα αυτά θα επιτρέψουν στην Ελλάδα να εκμεταλλευθεί τους ευρωπαϊκούς σιδηροδρομικούς άξονες, οι οποίοι συνιστούν μεγάλη ευκαιρία οικονομικής ανάπτυξης για τη χώρα. Ιδιαίτερα η Βόρεια Ελλάδα, ως συνδετικός κρίκος με Ασία, Βαλκάνια και Ευρώπη, αλλά και χάρη στα λιμάνια της, έχει όλες τις δυνατότητες να καταστεί hub μεταφορών τα επόμενα χρόνια.

    Το πρώτο κομβικό έργο αφορά την κατασκευή νέας γραμμής στο τμήμα Νέα Καρβάλη - Τοξότες. Μόλις προ ημερών αποσφραγίστηκαν οι προσφορές και ο μειοδοτικός διαγωνισμός βρίσκεται ένα βήμα πριν από την ολοκλήρωση του.

    Το έργο αυτό με προϋπολογισμό 192,3 εκατ. ευρώ, έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από τον Μηχανισμό «Συνδέοντας την Ευρώπη(CEF) 2021-2027». Θα κατασκευαστούν υποδομή, επιδομή, σταθμοί και στάσεις για τη νέα γραμμή Ν. Καρβάλη - Τοξότες, μήκους 32 χλμ. περίπου, καθώς και γραμμή από Ν. Καρβάλη προς τον νέο εμπορευματικό λιμένα Καβάλας, μήκους περίπου 5,3 χλμ.

    Επιτυγχάνεται δηλαδή η πολύ σημαντική σύνδεση του νέου εμπορευματικού λιμένα Καβάλας με το σιδηροδρομικό δίκτυο της Βόρειας Ελλάδας, με τα στρατηγικά οφέλη που αυτό συνεπάγεται.

    Παράλληλα όμως η σιδηροδρομική αυτή σύνδεση θεωρείται καίριας σημασίας για την Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων, καθώς:

    • Συνεισφέρει στην ολοκλήρωση του ευρωπαϊκού διαδρόμου ΒΒΑ (Baltic, Black, Aegean Seas)
    • Εντάσσεται στην ευρωπαϊκή γεωγραφική ομπρέλα του project «Three Seas Initiative (Baltic-Black-Adriatic)».

    Χρειάστηκε πάντως να ξεπεραστούν αρκετά εμπόδια για να καταφέρει η ΕΡΓΟΣΕ να φτάσει στη δημοπράτηση του. Η κατασκευή της νέας αυτής γραμμής στο τμήμα Νέα Καρβάλη - Τοξότες, αρχικά περιλαμβανόταν στο ευρύτερο έργο Θεσσαλονίκη - Τοξότες που δημοπρατείται με τη μέθοδο του ανταγωνιστικού διαλόγου. Λόγω όμως δυσκολιών που έχουν να κάνουν με την επίλυση τεχνικών θεμάτων στο τμήμα νέας χάραξης της γραμμής από Θεσσαλονίκη έως Νέα Καρβάλη, η διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ, υπό τον Χρήστο Παληό, επικέντρωσε τις προσπάθειες της για την ταχύτερη δυνατή υλοποίηση του έργου στο τμήμα Ν. Καρβάλη - Τοξότες.

    Το δεύτερο σιδηροδρομικό έργο αφορά την αναβάθμιση της γραμμής Αλεξανδρούπολη - Ορμένιο, συνολικού προϋπολογισμού 700 εκατ. ευρώ , ένα έργο που δημοπρατεί η ΕΡΓΟΣΕ με τη μέθοδο του ανταγωνιστικού διαλόγου.

    Εντός του 2025, προγραμματίζεται η υποβολή δεσμευτικών οικονομικών προσφορών και η ανάδειξη αναδόχου.

    Τον περασμένο Ιούλιο επετεύχθη η έγκριση χρηματοδότησης από το CEF 2021-2027, ποσού 219,6 εκατ. ευρώ, για τμήμα του έργου και σύμφωνα με πληροφορίες στην πρόσκληση που θα ανοίξει από την ΕΕ εντός των επόμενων ημερών θα εξασφαλιστεί και το υπόλοιπο ποσό.

    Η στρατηγική αξία αυτού του έργου είναι μεγάλη, καθώς με την ολοκλήρωσή του, θα βελτιωθούν οι διασυνοριακές συνδέσεις µε τη Βουλγαρία στο Ορµένιο και την Τουρκία στο Πύθιο.

    Ταυτόχρονα όμως θα ενισχύσει την εμπορευματική και επιβατική κίνηση προς την Ανατολική Ευρώπη, διασυνδέοντας τα λιμάνια της Βορείου Ελλάδας με το λιμάνι του Μπουργκάς στη Μαύρη Θάλασσα και τα λιμάνια στον Δούναβη.

    Επιπλέον, ο συγκεκριμένος σιδηρόδρομος θα μπορεί να λειτουργεί και ως γραμμή προαστιακής εξυπηρέτησης των περιοχών κατά μήκος του ποταμού Έβρου.

    Πέραν των διασυνοριακών και διαπεριφερειακών σιδηροδρομικών έργων, η ΕΡΓΟΣΕ επισπεύδει την ανάπτυξη του δικτύου του Δυτικού Προαστιακού Σιδηρόδρομου της Θεσσαλονίκης και τη σιδηροδρομική σύνδεση του 6ου προβλήτα λιμένα Θεσσαλονίκης.

    Εντός του 2025 προγραμματίζεται η υποβολή προσφορών για το έργο. Με προϋπολογισμό 53,4 εκατ. ευρώ και χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ 2021-2027 (επιχειρησιακό Πρόγραμμα ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ), το έργο περιλαμβάνει:

    • την κατασκευή μιας μεγάλης σιδηροδρομικής γέφυρας μήκους 1 χλμ. που αντικαθιστά τη σημερινή ισόπεδη σύνδεση του λιμένα από την Πύλη 11
    • την ανάπτυξη δικτύου προαστιακού σιδηροδρόμου στη Δυτική Θεσσαλονίκη με 7 νέες σιδηροδρομικές στάσεις.

    Εκτός από τις νέες επεκτάσεις του σιδηροδρομικού δικτύου, η ΕΡΓΟΣΕ «τρέχει» μια σειρά έργων στον εθνικό σιδηροδρομικό άξονα, από την Πάτρα μέχρι τον Προμαχώνα και την Ειδομένη.

    Πρόκειται για συμβασιοποιημένα έργα ύψους 438,5 εκατ. ευρώ, με τα οποία αναβαθμίζονται 370 χλμ. γραμμών σε σύνολο 920 χλμ. σιδηροδρομικού δικτύου.

    Θεσσαλονίκη - Ειδομένη: Ανοίγει ο δρόμος για διεθνή επιβατικά δρομολόγια

    Κανονικά προχωρούν οι εργασίες εκσυγχρονισμού της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη - Ειδομένη, μια από τις πιο σημαντικές διασυνοριακές συνδέσεις προς τις βαλκανικές χώρες και την υπόλοιπη Ευρώπη.

    Με την ολοκλήρωση του σημαντικού αυτού έργου από την ΕΡΓΟΣΕ, η οποία εκτιμάται στις αρχές του 2026, αναβαθμίζεται η υφιστάμενη σήμερα ηλεκτροκινούμενη σιδηροδρομική γραμμή που οδηγεί στη Βόρεια Μακεδονία και από κει στην Κεντρική Ευρώπη, ανοίγοντας και πάλι τον δρόμο για διεθνή επιβατικά δρομολόγια.

    Ταυτόχρονα όμως, ο εκσυγχρονισμός του άξονα Θεσσαλονίκη - Ειδομένη θα βελτιώσει τις εμπορευματικές μεταφορές προς το εξωτερικό, συμβάλλοντας στην ενίσχυση της διακίνησης containers μέσω σιδηροδρόμου προς τα Δυτικά Βαλκάνια.

    Πρόκειται για μια γραμμή βαρύνουσας σημασίας για τη χώρα, καθώς ως διασυνοριακό τμήμα του βασικού δικτύου ΔΕΔ-Μ (Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών που συνδέει τις περιφέρειες εντός της Ε.Ε. και εξασφαλίζει τις πολυτροπικές επιβατικές και εμπορικές μετακινήσεις) μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στη μεταφορά μερίδιου των μεταφορών από τους οδικούς στους σιδηροδρομικούς άξονες.

    ΣΣ Αθηνών: Ολοκληρώνεται η αναμόρφωση του κεντρικού σταθμού της πρωτεύουσας

    Ομαλά εξελίσσονται τα έργα αναβάθμισης του Κεντρικού Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών. Επιλύθηκαν ζητήματα με αδειοδοτικές διαδικασίες και οι εργασίες κατασκευής του έργου προχωρούν κανονικά.

    Η Β΄ φάση ανάπτυξης του ΣΣ Αθηνών, προϋπολογισμού μελέτης 42,1 εκατ. ευρώ, προβλέπει την αναπροσαρμογή της γραμμολογίας, ανακατασκευή των λειτουργικών του στοιχείων (αποβάθρες, διαβάσεις πεζών κλπ.), εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης και παράλληλη κατασκευή των απαραίτητων υποδομών (θεμελιώσεις) για τα κτιριακά έργα που θα ολοκληρωθούν μελλοντικά.

    Πρόκειται για ένα έργο που ολοκληρώνει την αναμόρφωση του κεντρικού σιδηροδρομικού σταθμού της Αθήνας και την υπόγεια διασύνδεση με το Μετρό.

    Υπογειοποίηση στα Σεπόλια: Επιλύονται τα τεχνικά προβλήματα

    Η υπογειοποίηση του σιδηροδρομικού διαδρόμου στα Σεπόλια, είναι μία εργολαβία που ξεκίνησε το 2018. Η ΕΡΓΟΣΕ αντιμετώπισε μια σειρά σημαντικών τεχνικών ζητημάτων που σχετίζονταν με τα εδάφη της περιοχής σε συνδυασμό με τον αστικό ιστό. Τα ζητήματα αυτά επιλύονται και οι εργασίες προχωρούν. Το έργο αφορά στην κατασκευή τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου, συνολικού μήκους 2,36 χλμ., εκ των οποίων τα 1,5 χλμ. θα είναι πλήρως υπογειοποιημένα.

    Σιδηροδρομική σύνδεση με Πάτρα: Το 2026 θα φτάσει το τρένο στο Ρίο

    Χωρίς καθυστερήσεις προχωρά το έργο εγκατάστασης συστημάτων ηλεκτροκίνησης στην νέα σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων, που ενώνει το Κιάτο με τη Ροδοδάφνη.

    Η νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή έχει μήκος 70,6 χιλιόμετρα. Στο έργο περιλαμβάνονται τηλεπικοινωνιακά συστήματα πληροφόρησης επιβατών, σύστημα ανακοινώσεων, κλήσεων ανάγκης και ενδοεπικοινωνία.

    Το έτερο έργο Ροδοδάφνη - Ρίο προβλέπει την κατασκευή διπλής σιδηροδρομικής γραμμής και εγκατάσταση σύγχρονων σιδηροδρομικών συστημάτων ηλεκτροκίνησης και σηματοδότησης με ETCS. Μετά την απόφαση που έλαβε η ΕΡΓΟΣΕ για την οριστική διακοπή της εργολαβίας στο τμήμα Ψαθόπυργος - Ρίο λόγω αδυναμίας ολοκλήρωσης των έργων υποδομής, το έργο αναμένεται να επανεκκινήσει σύντομα και στο τμήμα αυτό. Σύμφωνα με τις προβλέψεις της εταιρείας έως το 2026 ο σιδηρόδρομος θα έχει φτάσει στο Ρίο.

    Χρήστος Παληός: Έργα ζωτικής σημασίας που αλλάζουν το τοπίο των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών στη χώρα μας

    Ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Χρήστος Παληός, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, επεσήμανε ότι «με την ολοκλήρωσή των έργων αυτών, επιτυγχάνουμε τον στόχο της αναβάθμισης και επέκτασης του κύριου σιδηροδρομικού δικτύου με κύρια χαρακτηριστικά, τη βελτίωση της ασφάλειας, την αύξηση αξιοπιστίας του σιδηροδρόμου και την προσέλκυση μεγαλύτερου μεταφορικού έργου.

    Πρόκειται για έργα ζωτικής σημασίας που αλλάζουν το τοπίο των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών στη χώρα μας και προσφέρουν την απαιτούμενη αναπτυξιακή ώθηση τόσο στην οικονομία όσο και στις τοπικές κοινωνίες.

    Ο σχεδιασμός της ΕΡΓΟΣΕ εξελίσσεται βάσει προγραμματισμού για τα νέα έργα.

    Ο μειοδοτικός διαγωνισμός για το πρώτο από τα τρία έργα της Β. Ελλάδας, ολοκληρώνεται πολύ σύντομα και η διασύνδεση του εμπορευματικού λιμένα Καβάλας με το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας, που αποτελεί το μεγαλύτερο σιδηροδρομικό έργο της τελευταίας δεκαετίας, εισέρχεται σε φάση κατασκευής».

    Πηγή: cnn.gr

  • Θεσσαλονίκη: Καταδικάστηκε ο 64χρονος που βιντεοσκοπούσε 18χρονη μέσα στο τρένο
    Θεσσαλονίκη: Καταδικάστηκε ο 64χρονος που βιντεοσκοπούσε 18χρονη μέσα στο τρένο

    Ο άντρας κρίθηκε ένοχος για παραβίαση προσωπικών δεδομένων και καταδικάστηκε σε εξάμηνη φυλάκιση - Το περιστατικό σημειώθηκε σε δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη

    Συνολική ποινή φυλάκισης έξι μηνών επέβαλε το Αυτόφωρο Μονομελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης στον 64χρονο επιβάτη αμαξοστοιχίας που καταγγέλθηκε ότι βιντεοσκοπούσε με το κινητό του τηλέφωνο μία 18χρονη συνεπιβάτιδά του.
    Ο άντρας κρίθηκε ένοχος για παραβίαση προσωπικών δεδομένων, ενώ το δικαστήριο αποφάσισε να αναστείλει την ποινή του επί τριετία.
    Σύμφωνα με την καταγγελία, το περιστατικό σημειώθηκε κατά τη διάρκεια του δρομολογίου Αθήνα - Θεσσαλονίκη. Ο 64χρονος, υπήκοος Πακιστάν, τραβούσε βίντεο με το κινητό του τηλέφωνο την 18χρονη (ημεδαπή), ενώ την κοπέλα ενημέρωσε άλλη επιβάτιδα του τρένου που αντιλήφθηκε την βιντεοσκόπηση.

    Η κοπέλα απευθύνθηκε στον ελεγκτή της αμαξοστοιχίας, από τον οποίο ζήτησε να ελέγξει το κινητό τηλέφωνο του 64χρονου. Σύμφωνα με τη δικογραφία, εντοπίστηκαν τελικά περίπου οκτώ βίντεο, που τράβηξε ο κατηγορούμενος, τα οποία εστίαζαν στο στήθος και στο πρόσωπο της 18χρονης. Ο 64χρονος φαίνεται ότι τα είχε μεταφέρει στον «κάδο απορριμμάτων» του κινητού του, προφανώς όταν κατάλαβε ότι έγινε αντιληπτός.
    Στην απολογία του ο κατηγορούμενος ισχυρίστηκε ότι τραβούσε βίντεο τη διαδρομή και το τοπίο και όχι την καταγγέλλουσα.
  • Πράγα: Αμαξοστοιχία παραβίασε «κόκκινο» και προσέκρουσε σε ακινητοποιημένο τρένο - Τουλάχιστον 35 τραυματίες
    Πράγα: Αμαξοστοιχία παραβίασε «κόκκινο» και προσέκρουσε σε ακινητοποιημένο τρένο - Τουλάχιστον 35 τραυματίες

    Σύμφωνα με την αστυνομία, ένας μηχανοδηγός βρέθηκε θετικός σε αλκοτέστ

    Τουλάχιστον 35 άνθρωποι τραυματίστηκαν, οι περισσότεροι ελαφρά, όταν δύο επιβατικές αμαξοστοιχίες συγκρούστηκαν το πρωί της Τετάρτης (18/9) στην Πράγα.
    «Αμαξοστοιχία παραβίασε κόκκινο σηματοδότη και προσέκρουσε σε ακινητοποιημένο τρένο», είπε στο Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο Ντούσαν Γκαβέντα, εκπρόσωπος της εταιρείας σιδηροδρομικών υποδομών Správa železnic.
    Οι υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης στην Πράγα ανέφεραν ότι προσφέρθηκαν οι πρώτες βοήθειες σε 35 τραυματίες, υπογραμμίζοντας πως «δεν κινδύνευσε η ζωή κανενός». Στις περισσότερες περιπτώσεις οι τραυματισμοί αφορούσαν «μώλωπες και εκδορές», ενώ καταγράφηκαν επίσης ορισμένα κατάγματα.
    Η πυροσβεστική υπηρεσία της τσεχικής πρωτεύουσας ανακοίνωσε ότι απομάκρυνε περίπου 200 ανθρώπους από το σημείο του ατυχήματος.

    Σύμφωνα με την αστυνομία, ένας μηχανοδηγός βρέθηκε θετικός σε αλκοτέστ και υποβάλλεται σε αιματολογικές εξετάσεις. Ο εθνικός οργανισμός σιδηροδρόμων (České dráhy / ČD) επιβεβαίωσε πως ο μηχανοδηγός βρέθηκε θετικός σε αλκοτέστ, αλλά εξέφρασε αμφιβολίες σχετικά με το κατά πόσον ευθύνεται για το ατύχημα.

    Τη δεύτερη αμαξοστοιχία διαχειρίζεται η εταιρεία KŽC, όπως αναφέρει το Τσεχικό Πρακτορείο Ειδήσεων (ČTK).

    Τα σιδηροδρομικά ατυχήματα δεν είναι ασυνήθιστα στην Τσεχία των 10,9 εκατομμυρίων κατοίκων. Τον περασμένο Ιούνιο, τέσσερις άνθρωποι σκοτώθηκαν και περισσότεροι από 20 τραυματίστηκαν όταν επιβατική αμαξοστοιχία συγκρούστηκε με συρμό μεταφοράς εμπορευμάτων στην πόλη Παρντουμπίτσε.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Λιβαδειά: Παρέμβαση εισαγγελέα για το τρένο που έσερνε γυναίκα που είχε πιαστεί στις πόρτες - Το χρονικό
    Λιβαδειά: Παρέμβαση εισαγγελέα για το τρένο που έσερνε γυναίκα που είχε πιαστεί στις πόρτες - Το χρονικό

    Η αμαξοστοιχία ξεκίνησε και η γυναίκα για αρκετά μέτρα σέρνονταν στο τσιμεντένιο διάζωμα

    Την παρέμβαση του εισαγγελέα προκάλεσε το αδιανόητο περιστατικό που έλαβε χώρα το Σάββατο στον σταθμό του τρένου της Λιβαδειάς, όταν οι πόρτες τις αμαξοστοιχίας έκλεισαν πριν προλάβει να κατεβεί μια γυναίκα, μητέρα 3 παιδιών, που αποβιβαζόταν στον σταθμό, με αποτέλεσμα να πιαστεί από την πόρτα.

    Η αμαξοστοιχία ξεκίνησε και η γυναίκα για αρκετά μέτρα σέρνονταν στο τσιμεντένιο διάζωμα. Ο πρώην Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας στη Βοιωτία, Ανδρέας Κουτσούμπας, ο οποίος βρισκόταν στο σημείο, έτρεχε πίσω από το τρένο και φώναζε στον μηχανοδηγό να σταματήσει. Τελικά, το τρένο σταμάτησε και η γυναίκα απεγκλωβίστηκε, όμως η αμαξοστοιχία ξεκίνησε και πάλι το ταξίδι της για τη Θεσσαλονίκη. Ο Εισαγγελέας, έδωσε την εντολή να ακινητοποιηθεί το τρένο στον αμέσως επόμενο σταθμό και να συλληφθούν ο μηχανοδηγός και ο προϊστάμενος της αμαξοστοιχίας. Σύμφωνα με το OPEN, οι συλλήψεις φαίνεται να έχουν γίνει.

    Το χρονικό

    Σύμφωνα με την καταγγελία, χθες το βράδυ στις 8.30 στον σταθμό της Λιβαδειάς, η αμαξοστοιχία που ερχόταν με κατεύθυνση από Αθήνα για Θεσσαλονίκη, αποβίβασε τους επιβάτες.

    Ανάμεσα σε αυτούς ήταν και μία γυναίκα με τρία παιδιά, η οποία δεν μπορούσε να αποβιβαστεί. Το ένα παιδί της ήταν στην πλατφόρμα, εκείνη με το άλλο παιδί στην αγκαλιά κατέβαινε, και το άλλο παιδί ήταν μέσα στο τρένο, έκλεισε η πόρτα, χωρίς να έλεγχει κανείς εάν η γυναίκα είχε προλάβει να αποβιβαστεί, και το τρένο ξεκίνησε.

    Ο βουλευτής βρισκόμενος εκεί για να παραλάβει συγγενικό του πρόσωπο, άρχισε να φωνάζει στον μηχανοδηγό να σταματήσει.

    Η αμαξοστοιχία μετά από 40 -50 μέτρα σταμάτησε, η γυναίκα τραυματίστηκε ελαφρά και κατάφερε εμφανώς σοκαρισμένη να αποβιβαστεί.

    Μάλιστα, το τρένο μετά το περιστατικό, συνέχισε την πορεία του, ενώ ο άνδρας που κατήγγειλε το περιστατικό, κάλεσε την αστυνομία.

    Πηγή: ethnos.gr

  • Πολύνεκρο ναυάγιο στη Μάγχη: Επιχείρηση διάσωσης μεταναστών - Τουλάχιστον 12 νεκροί
    Πολύνεκρο ναυάγιο στη Μάγχη: Επιχείρηση διάσωσης μεταναστών - Τουλάχιστον 12 νεκροί

    Περισσότεροι από 50 άνθρωποι διασώθηκαν αφού το σκάφος ανετράπη στο Κανάλι της Μάγχης, όπως αναφέρουν οι γαλλικές Αρχές.

    Τουλάχιστον 12 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους, την Τρίτη (3/9), μετά την ανατροπή σκάφους με δεκάδες μετανάστες στη Μάγχη, όπως αναφέρουν γαλλικά μέσα ενημέρωσης.

    Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Sky News, η Ακτοφυλακή της Γαλλίας δήλωσε ότι περισσότεροι από 50 άνθρωποι διασώθηκαν αφού το σκάφος αντιμετώπισε δυσκολίες. Οι τοπικές Αρχές δήλωσαν ότι αρκετοί άνθρωποι χρειάστηκαν επείγουσα περίθαλψη και ένα προσωρινό ιατρικό φυλάκιο έχει δημιουργηθεί στο λιμάνι της Μπουλόν-σουρ-Μερ, περίπου 45 χιλιόμετρα νοτιοδυτικά του Καλαί.

    Εκπρόσωπος της γαλλικής ναυτιλιακής νομαρχίας πρόσθεσε ότι ελικόπτερα και σκάφη έχουν χρησιμοποιηθεί για την αναζήτηση επιζώντων. Η περιφερειακή εφημερίδα «La Voix du Nord» αναφέρει ότι 10 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους και αρκετοί άλλοι βρίσκονται σε κρίσιμη κατάσταση. Ένα άλλο μέσο ενημέρωσης, η Δημόσια Ραδιοτηλεόραση της Γαλλίας (France 3), είχε αρχικά αναφέρει ότι «τουλάχιστον 100 μετανάστες» βρίσκονταν στο πλοίο «μετά τη βύθιση ενός σκάφους» στις 11.30 π.μ. (τοπική ώρα).

    Μάλιστα, ο υπουργός Εσωτερικών της Γαλλίας, Ζεράλντ Νταρμανέν, αναμένεται, το απόγευμα της Τρίτης (3/9), στην περιοχή του Καλαί. Μάλιστα, ο ίδιος σε ανάρτησή του στο Χ έγραψε: «Τρομερό ναυάγιο στο Καλαί. Ο προσωρινός απολογισμός είναι 12 νεκροί, 2 αγνοούμενοι και αρκετοί τραυματίες. Όλες οι κυβερνητικές υπηρεσίες έχουν κινητοποιηθεί για την ανεύρεση των αγνοουμένων και τη φροντίδα των θυμάτων. Πηγαίνω να δω τους αιρετούς τοπικούς αντιπροσώπους και τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης».

    Πηγή: iEidiseis.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΡΧΕΙΟΥ

  • Αυλίδα: Πώς έγινε η σύγκρουση τρένου με φορτηγό - Η κίνηση που έσωσε τους δύο μηχανοδηγούς
    Αυλίδα: Πώς έγινε η σύγκρουση τρένου με φορτηγό - Η κίνηση που έσωσε τους δύο μηχανοδηγούς

    Από θαύμα, όπως μαρτυρούν οι φωτογραφίες από την κατεστραμμένη μηχανή της αμαξοστοιχίας, σώθηκαν οι δύο μηχανοδηγοί του συρμού του Προαστιακού Σιδηροδρόμου, ο οποίος νωρίτερα και ενώ ήταν γεμάτος με επιβάτες, συγκρούστηκε με νταλίκα στην Αυλίδα.

    Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες από ανθρώπους που βρίσκονται στο σημείο της σύγκρουσης, ο οδηγός του φορτηγού έχοντας ήδη χάσει τον έλεγχο του οχήματός του είχε βρεθεί εντός της γραμμής. Από εκεί έκανε σινιάλο στο τρένο που πλησίαζε να σταματήσει, κάτι το οποίο ωστόσο δεν ήταν δυνατό σε τόσο μικρή απόσταση. Ο μηχανοδηγός όμως πρόλαβε να μειώσει ταχύτητα και με τον συνάδελφό του σώθηκαν επειδή κατάφεραν να καλυφθούν πίσω από το ένα κάθισμα στην αριστερή πλευρά της καμπίνας μηχανοδήγησης, η οποία μετά τη σύγκρουση καταστράφηκε ολοσχερώς.

    Από τη σύγκρουση τραυματίστηκαν ελαφρά τρία άτομα, πιθανότατα επιβάτες, οι οποίοι και μεταφέρθηκαν από το ΕΚΑΒ στο Νοσοκομείο της Χαλκίδας. Ένας εξ αυτών ήταν ηλικιωμένος, ο οποίος δήλωσε ότι ζαλιζόταν.

    Εγκλωβίστηκαν οι 130 επιβάτες

    Εξαιτίας του ατυχήματος οι 130 επιβάτες του τρένου εγκλωβίστηκαν στον συρμό και χρειάστηκε η επέμβαση της Πυροσβεστικής προκειμένου να απεγκλωβιστούν. Η γραμμή μεταξύ Οινόης - Χαλκίδας έχει διακοπεί μέχρι νεωτέρας, ενώ αναμένονται ακυρώσεις και σημαντικές καθυστερήσεις δρομολογίων.

    Οι περισσότεροι επιβάτες έχουν ήδη αποχωρήσει με τα δύο πρώτα λεωφορεία που δρομολόγησε η Hellenic Train και έφτασαν στο σημείο, ενώ οι τελευταίοι αναμένεται να αποχωρήσουν με ένα τρίτο, το οποίο βρίσκεται καθ' οδόν.

    Αυτή τη στιγμή η κυκλοφορία αμαξοστοιχιών διεξάγεται στο τμήμα Αθήνα – Οινόη – Αθήνα και, όπως ανακοίνωσε η Hellenic Train, τα δρομολόγια θα υποκατασταθούν από λεωφορεία στο τμήμα Οινόη – Χαλκίδα – Οινόη, αλλά θα υπάρξουν καθυστερήσεις. Στο σημείο έχει κοπεί το ρεύμα από νωρίς ώστε να απεγκλωβιστούν οι επιβάτες με ασφάλεια.

    Να σημειωθεί, πάντως, ότι τα δρομολόγια στο βασικό άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη εκτελούνται κανονικά, καθώς δεν έχει επηρεαστεί από το ατύχημα η κύρια γραμμή.

    Το ατύχημα συνέβη όταν το φορτηγό όχημα εξετράπη της πορείας του, στον περιφερειακό δρόμο, πλησίον της Αυλίδας, και έπεσε στις γραμμές του τραίνου, με αποτέλεσμα να συγκρουστεί με την διερχόμενη αμαξοστοιχία 1551 (Χαλκίδα - Αθήνα).

    Το σημείο της σύγκρουσης - Συγκλονιστικές εικόνες από ψηλά

    Συγκλονιστικές είναι οι εικόνες που καταγράφει από ψηλά το ethnos.gr από τον τόπο της σύγκρουσης τρένου με φορτηγό στην Αυλίδα, όπου μηχανοδηγοί κινδύνεψαν να τραυματιστούν σοβαρά.

    Πηγή: Ethnos.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο