Τρίτη, 20 Ιουνίου 2023 19:26

Τα σενάρια για το ατύχημα με τους εξερευνητές του Τιτανικού – Οι πιθανότητες επιβίωσής τους

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Η αποστολή του «Τιτάνα» στο κουφάρι του Τιτανικού είναι εξ’ ορισμού μία εξόχως δύσκολη, επικίνδυνη αλλά και συναρπαστική εμπειρία. Ο Τιτανικός είναι το «εμβληματικότερο» γνωστό ναυάγιο στην ιστορία και η έλξη που εξακολουθεί να ασκεί στους ανθρώπους μπορεί να οδηγήσει σε ατυχήματα όπως αυτό στο οποίο ο πλανήτης είναι μάρτυρας από την περασμένη Κυριακή.

Οι ειδικές μονάδες έρευνας σήμερα αναζητούν ένα σκάφος 7 μέτρων, σε βάθος που ξεπερνά τα 3.800 μέτρα σε μία ακτίνα 1500 ναυτικών μιλίων… Οι αριθμοί μπορεί να μην λένε πάντα την αλήθεια αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση γίνεται με μία απλή ανάγνωση εύκολα αντιληπτό πως τα μεικτά (αμερικανικά και καναδικά) συνεργεία αναζητούν κυριολεκτικά μία σταγόνα στον Ωκεανό και μάλιστα στο Ατλαντικό. Η εύρεση του βαθυσκάφους είναι μία πρόκληση από μόνη της αλλά και η ανέλκυσή του από βάθος που ξεπερνά κατά 1000 μέτρα την κορυφή του Ολύμπου αποτελεί ακόμη πιο πολύπλοκη και δύσκολη διαδικασία. Όλα σήμερα εξαρτώνται με βάση τους ειδικούς των Ωκεανών από το τι έχει συμβεί στον «Τιτάνα».

Τα τρία σενάρια

ο βαθυσκάφος έχει χάσει επαφή με το πλοίο στην επιφάνεια που ελέγχει τις λειτουργίες του αλλά και τις συνθήκες κατάδυσης μία ώρα και 45 λεπτά μετά την βύθισή του στα νερά του Βόρειου Ατλαντικού. Το ταξίδι μέχρι τα συντρίμμια του Τιτανικού διαρκεί 8 περίπου ώρες. Το στίγμα του σκάφους χάθηκε και μαζί του κάθε ένδειξη για το που μπορεί να βρίσκεται ή το τι μπορεί να έχει συμβεί. Με βάση τα δεδομένα που ειδικοί δίνουν στην δημοσιότητα υπάρχουν 5 ρεαλιστικά σενάρια όλα τους εφιαλτικά για όσους επιβαίνουν στο υποβρύχιο.

  1. Ηλεκτρική βλάβη

Έναν χρόνο πριν η Ocean Gate ανάφερε πως παρουσιάστηκε βλάβη στις επικοινωνίες του ίδιου βαθυσκάφους από τεχνική βλάβη. Δεν έδωσε διευκρινήσεις για την φύση της συγκεκριμένης βλάβης αλλά ξεκαθάριζε σε ανακοίνωση πως το ζήτημα είχε επιλυθεί. Το σενάριο μία ηλεκτρικής βλάβης στο σκάφος δεν αποκλείεται ούτε και σήμερα με τους επιβαίνοντες να αντιμετωπίζουν ακραίες συνθήκες χαμηλών θερμοκρασιών και παντελούς έλλειψης φωτός. Το διαθέσιμο οξυγόνο τους δεν επηρεάζεται από την συγκεκριμένη εξέλιξη.

  1. Κόλλημα του σκάφους στα συντρίμμια του Τιτανικού – θαλάσσια ρεύματα

Το διττό αυτό σενάριο θέλει το υποβρύχιο να είναι ακυβέρνητο και κολλημένο στα συντρίμμια του Τιτανικού σε βάθος 3.800 μέτρων από πυρκαγιά που έχει προκληθεί στο εσωτερικό του. Σε αυτή την περίπτωση το πλήρωμα των πέντε θα έχει πολύ λιγότερο οξυγόνο και κανέναν τρόπο διαφυγής καθώς δεν είναι δυνατή οποιαδήποτε ενέργεια από το εσωτερικό προς το εξωτερικό του σκάφους. Εάν το σκάφος είναι κολλημένο στα συντρίμμια ακόμη κι αν εντοπιστεί θεωρείται εξαιρετικά δύσκολο να ανελκυσθεί καθώς ελάχιστα σκάφη μπορούν να φτάσουν και κυρίως να επιχειρήσουν για ώρες σε αυτό το βάθος.

  1. Ρήγμα στο κύτος

Σε περίπτωση ρήγματος στο κύτος οι επιβαίνοντες θα πρέπει να θεωρούνται ήδη νεκροί. Οι συνθήκες σε αυτό το βάθος προσομοιάζουν με τις συνθήκες που αντιμετωπίζει ο άνθρωπος στο διάστημα. Σε περίπτωση ρήγματος ο θάνατος για τους 5 επιβαίνοντες έχει επέλθει σχεδόν ακαριαία μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου.

  • Ειδικοί σημειώνουν πως μετά το πέρας των πρώτων 24ωρών οι πιθανότητες επιβίωσης για τους επιβαίνοντες δεν ξεπερνούν το 10% ακόμη και στην πιο αισιόδοξη τροπή των γεγονότων. Κάθε ημέρα που περνά αυτές οι πιθανότητες μειώνονται κατά 50%.

Πηγή: Cnn.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 20 Ιουνίου 2023 18:45

Σχετικά Άρθρα

  • SOS για τεράστιο αριθμό δέντρων παγκοσμίως: Γιατί κινδυνεύουν με εξαφάνιση
    SOS για τεράστιο αριθμό δέντρων παγκοσμίως: Γιατί κινδυνεύουν με εξαφάνιση

    Συνολικά, το 38% των δέντρων κινδυνεύει, σύμφωνα με την παγκόσμια αξιολόγηση της Διεθνούς Ένωσης για τη Διατήρηση της Φύσης

    Περισσότερο από το ένα τρίτο όλων των ειδών δέντρων κινδυνεύουν με εξαφάνιση, σύμφωνα με παγκόσμια αξιολόγηση.

    Συγκεκριμένα, κινδυνεύουν με εξαφάνιση, απειλώντας οικοσυστήματα, φυτά, ζώα και οικονομίες σε όλο τον κόσμο, προειδοποίησαν τη Δευτέρα ειδικοί.

    Συνολικά, το 38% των δέντρων κινδυνεύει, σύμφωνα με την παγκόσμια αξιολόγηση της Διεθνούς Ένωσης για τη Διατήρηση της Φύσης. Αντιμετωπίζουν απειλές από την κλιματική αλλαγή, την αποψίλωση των δασών, τα χωροκατακτητικά είδη, τα παράσιτα και τις ασθένειες σχεδόν σε κάθε χώρα του κόσμου.

    Τα δέντρα αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το ένα τέταρτο των ειδών που περιλαμβάνονται στον Κόκκινο Κατάλογο της Διεθνούς Ένωσης για τη Διατήρηση της Φύσης. Ο αριθμός των απειλούμενων δέντρων είναι υπερδιπλάσιος από τον αριθμό των απειλούμενων πτηνών, θηλαστικών, ερπετών και αμφιβίων.

    Η απώλεια των δέντρων αποτελεί απειλή για χιλιάδες φυτά, μύκητες και ζώα, σύμφωνα με την οργάνωση. Τα δέντρα θεωρούνται «καθοριστικό συστατικό πολλών οικοσυστημάτων» μέσω του ρόλου τους στους κύκλους του άνθρακα, του νερού και των θρεπτικών συστατικών, στο σχηματισμό του εδάφους και στη ρύθμιση του κλίματος.

    Σύμφωνα με την Υπηρεσία Δασών του Υπουργείου Γεωργίας των ΗΠΑ, 100 δέντρα μπορούν να απομακρύνουν 54 τόνους μονοξειδίου του άνθρακα και 430 κιλά άλλων ατμοσφαιρικών ρύπων ετησίως.

    Πηγή: NewsBomb.gr

  • Ναυάγιο με μετανάστες στη Σάμο
    Ναυάγιο με μετανάστες στη Σάμο

    Ναυάγιο με μετανάστες σημειώθηκε στην θαλάσσια περιοχή του Ισιδώρου, βορειοδυτικά της Σάμου, το πρωί του Σαββάτου (26/10) με το Λιμενικό Σώμα, να πραγματοποιεί επιχείρηση διάσωσης.

    Στο σημείο βρίσκονται τρία σκάφη του λιμενικού καθώς και ελικόπτερο που έσπευσαν αμέσως στο σημείο.

    Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία η λέμβος στην οποία επέβαινε αριθμός μεταναστών άρχισε να βουλιάζει σιγά-σιγά με αποτέλεσμα οι πρόσφυγες να πέσουν στο νερό.

    Μέχρι στιγμής έχουν περισυλλεγεί αρκετά άτομα με αδιευκρίνιστο το αριθμό των επιβαινόντων.

    Σύμφωνα με την ΕΡΤ έχουν διασωθεί 20 άτομα.

    Η επιχείρηση διάσωσης του λιμενικού βρίσκεται σε εξέλιξη προκειμένου να εντοπιστούν και άλλοι ναυαγοί.

    Υπενθυμίζεται ότι 200 μετανάστες είχαν μεταφερθεί το μεσημέρι τις Πέμπτης από τη Ρόδο στην Σάμο.

    Αναχώρησαν από τη Σάμο με το πλοίο της γραμμής για την υπηρετική Ελλάδα το Σάββατο.

    Σύμφωνα με το Samos 24, συνολικά 35 άτομα επιβιβάστηκαν σε βάρκα και ξεκίνησαν το επικίνδυνο ταξίδι τους από την Τουρκία τα ξημερώματα του Σαββάτου.

    Ανάμεσά τους βρίσκονταν 14 Αφγανοί και 21 Σύριοι, καθώς και πέντε ανήλικα παιδιά. Η βάρκα αναποδογύρισε κατά τη διάρκεια της διαδρομής, με αποτέλεσμα να βρεθούν στη θάλασσα.

    Πηγή: cnn.gr

  • Silver Alert στον Πύργο - Εξαφανίστηκε η 60χρονη Ζωή Χαλιλοπούλου
    Silver Alert στον Πύργο - Εξαφανίστηκε η 60χρονη Ζωή Χαλιλοπούλου

    Συναγερμός σήμανε στις Αρχές και στον φορέα γραμμή ζωής "Silver Alert" στον Πύργο λόγω της εξαφάνισης μιας γυναίκας τις τελευταίες ημέρες.

    Σύμφωνα με την ανακοίνωση: "Η Ζωή Χαλιλοπούλου, 60 ετών, εξαφανίστηκε από το σπίτι της κόρης της, στο οποίο διέμενε προσωρινά, στον Πύργο Ηλείας, το απόγευμα της 09/10/24, όταν έφυγε για να πάει μια βόλτα στην πλατεία της πόλης και δεν επέστρεψε.

    Έχει καστανά ίσια μαλλιά, καστανά μάτια, ύψος 1,55μ και είναι εύσωμη.

    Έχει τατουάζ στο δεξί της μπράτσο.

    Την ημέρα που εξαφανίστηκε φορούσε μπλε – μαύρη μπλούζα, μπλε – μαύρη φούστα, μαύρα παπούτσια τύπου μπαλαρίνες και μαύρο τσαντάκι μέσης.

    Η υπηρεσία SILVER ALERT, ειδοποιήθηκε από τους οικείους της το μεσημέρι της 15/10/2024 και μετά τη συγκέντρωση των απαιτούμενων δικαιολογητικών, ενεργοποιεί τον Κοινωνικό Συναγερμό SILVER ALERT, για την κινητοποίηση όλων για την ανεύρεσή της.

    Η ζωή της, πιθανόν να βρίσκεται σε κίνδυνο.

    Εάν γνωρίζετε κάτι επικοινωνήστε με την υπηρεσία Silver Alert, όλο το 24ωρο, στην Εθνική Γραμμή SOS 1065"

    LOST CHALILOPOULOU2

  • Ζάκυνθος: Οι κληρονόμοι των ιδιοκτητών διεκδικούν τον «Παναγιώτη» στον Αρειο Πάγο… μέχρι τότε καμία παρέμβαση στο πλοίο
    Ζάκυνθος: Οι κληρονόμοι των ιδιοκτητών διεκδικούν τον «Παναγιώτη» στον Αρειο Πάγο… μέχρι τότε καμία παρέμβαση στο πλοίο

    Το ΤΑΙΠΕΔ αναλαμβάνει την εκπόνηση της περιβαλλοντικής μελέτης για την επέκταση της παραλίας

    «Μπλόκο» στην προσπάθεια των αρχών να επέμβουν για να σώσουν τον «Παναγιώτη» στον όρμο του Ναυαγίου προκαλεί η εκδίκαση της υπόθεσης στις 4 Δεκεμβρίου, η οποία είχε αναβληθεί στις 7 Φεβρουαρίου του 2024 και αφορούσε την αίτηση αναίρεσης των κληρονόμων των ιδιοκτητών του «Παναγιώτη», οι οποίοι διεκδικούν την ιδιοκτησία του πλοίου από το Ελληνικό Δημόσιο εδώ και χρόνια.

    Η δικαστική διαμάχη όπως είχε αναφέρει το protothema.gr είχε ξεκινήσει το 2016 μεταξύ των κληρονόμων των ιδιοκτητών, του Δήμου Ζακύνθου και του ΤΕΙ Ιονίων Νήσων όταν υπήρξαν τα ασφαλιστικά μέτρα στο Ειρηνοδικείο Ζακύνθου που κατατέθηκαν.

    Ένα χρόνο μετά τελικώς απορρίφθηκαν τα ασφαλιστικά μέτρα και οι ιδιοκτήτες προσέφυγαν στο Πρωτοδικείο, το οποίο απέρριψε και αυτό τα ασφαλιστικά μέτρα. Τελικά το 2021 οι κληρονόμοι των τριών ναυτικών κατέθεσαν αίτηση αναίρεσης της απόφασης του μονομελούς Πρωτοδικείου Ζακύνθου στον Άρειο Πάγο.

    Επίσης αξίζει να αναφέρουμε όπως είχε δημοσιευτεί στην εφημερίδα μας τον Φλεβάρη του 2024 ότι σύμφωνα με το πιστοποιητικό κυριότητας πλοίου, το οποίο εκδόθηκε στις 14 Ιουλίου του 2014 από τον τομέα νηολογιών και ναυτικών υποθηκολογιών του κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, ιδιοκτήτες του «Παναγιώτη» εμφανίζονται οι τρεις ναυτικοί.

    Ο Βουλευτής Ζακύνθου κ. Διονύσης Ακτύπης μιλώντας στην «Ημέρα» αναφέρθηκε στο θέμα αυτό και στο πόσο σημαντικό είναι να βγει κερδισμένος ο Δήμος από αυτή την υπόθεση σαν ενδιαφερόμενος.

    «Μπροστά μας έχουμε ένα δικαστήριο στον Άρειο Πάγο στις 4 Δεκεμβρίου που έχει να κάνει με το ιδιοκτησιακό, γιατί το θέμα του νηολογίου όσο υπάρχουν κληρονόμοι και ιδιοκτήτες δεν μπορεί να γίνει διαγραφή από το κράτος.

    Συγκεκριμένα δεν μπορεί να αγγίξει κανείς το καράβι γιατί αφού έχει ιδιοκτησιακό καθεστώς την ώρα που θα το ακουμπήσει μπορεί να κάνει ασφαλιστικά μέτρα όπως έκανε την προηγούμενη φορά. Επομένως μένει να τελεσιδικήσει η συγκεκριμένη υπόθεση που έγινε δικαστικώς γιατί στο ζήτημα του νηολογίου δεν υπάρχει η δυνατότητα της διαγραφής από το νηολόγιο, όσο υπάρχουν ιδιοκτήτες και κληρονόμοι».

    Μάλιστα ο κ. Ακτύπης σημείωσε ότι υπήρξε και η σχετική ενημέρωση και από το Υπουργείο Ναυτιλίας όπου ελέγχθηκε βάσει νόμου τι ισχύει, ώστε να μπορέσουν να γίνουν άμεσα οι παρεμβάσεις που χρειάζεται ο «Παναγιώτης», ωστόσο τα χέρια των αρχών μένουν δεμένα μέχρι να ξεκαθαρίσει η υπόθεση ενώπιον του δικαστηρίου.

    «Το κοιτάξαμε στο Υπουργείο Ναυτιλίας, ελέγχθηκε και βάσει νόμου δεν μπορεί να γίνει παρέμβαση. Αυτό είναι και μια απάντηση σε αυτούς που κάνανε τις ερωτήσεις για το ιδιοκτησιακό, πράγμα που δυστυχώς δεν έγινε τα προηγούμενα χρόνια εκ μέρους του δημοσίου να γίνει η αντίστοιχη κίνηση. Οι ίδιοι ιδιοκτήτες έκαναν το δικαστήριο και χάσανε το πρώτο πρωτόδικα. Οι ίδιοι προσέφυγαν στον Άρειο Πάγο και όπως καταλαβαίνετε η απόφαση θέλουμε και πιστεύουμε θα είναι η ίδια η πρωτόδικη απόφαση που τους έλεγε ότι δεν μπορούν να διεκδικούν ένα καράβι που δεν το διεκδίκησαν όλα τα προηγούμενα χρόνια και το άφησαν και καταστράφηκε και έχει γίνει παλιοσίδερα. Επομένως είναι εκ του περισσού αυτή η διεκδίκηση όπως έλεγε η πρωτόδικη απόφαση. Άρα θα εκπροσωπηθεί ο Δήμος όπως οφείλει γιατί ζήτησε την αναβολή που ήταν τον Φεβρουάριο το δικαστήριο για να μπορεί να είναι ενήμερος για τα γεγονότα. Είχε βάλει τότε δικηγόρο, θα βάλει και τώρα καλό δικηγόρο για να τελειώσουμε με το θέμα του ιδιοκτησιακού. Μόνο δικαστικά μπορούμε να τελειώσουμε με το ιδιοκτησιακό θέμα»

    Ο κ. Ακτύπης επισήμανε ότι δεν μπορεί να σβηστεί έτσι απλά το νηολόγιο από τη στιγμή που είναι νόμος του κράτους και επισήμανε ότι μέχρι τώρα κανείς δεν ασχολήθηκε με το θέμα.

    «Δεν μπορεί να σβηστεί το νηολόγιο από τη στιγμή που είναι νόμος του κράτους. Δεν μπορεί να σβηστεί αλλά από τη στιγμή που το ζητούσανε παλιότερα έπρεπε να έχουν κάνει και αυτή την ερώτηση. Δεν είχαν ασχοληθεί για να ξέρουν ότι δεν υπάρχει τρόπος διαγραφής παρά μόνο δικαστικώς, αλλά τώρα μας διευκόλυναν οι ιδιοκτήτες και έχουμε εξέλιξη από τους ίδιους».

    Άμεση ανάγκη η επέκταση της παραλίας – Συνεργασία με το ΤΑΙΠΕΔ

    Πιο θετικά είναι τα νέα σχετικά με την επέκταση της παραλίας στο Ναυάγιο που μπορεί να βοηθήσει την κατάσταση με τον κ. Ακτύπη να τονίζει ότι πρέπει να προχωρήσει η περιβαλλοντική μελέτη άμεσα, ενώ ανέφερε ότι το ΤΑΙΠΕΔ έχει προσφερθεί να κάνει το έργο της μελέτης.

    «Η χρηματοδότηση είναι όπως έχουμε πει εξασφαλισμένη για να υλοποιηθεί η μελέτη του Πολυτεχνείου. Ήδη είμαστε σε συνεννόηση για να αναλάβει το ΤΑΙΠΕΔ την εκπόνηση της περιβαλλοντικής μελέτης για την επέκταση της παραλίας. Είναι σημαντική παρέμβαση αλλά προηγείται η περιβαλλοντική μελέτη. Δεν μπορείς να κάνεις 30 μέτρα επέκταση της παραλίας χωρίς περιβαλλοντική μελέτη εκτός και αν εμείς βρούμε την Αμερική σε άλλο σημείο.

    Υπάρχει ραντεβού με το Υπουργείο Περιβάλλοντος και τον Γενικό Γραμματέα κ. Μπακογιάννη και με εκπρόσωπο από το ΤΑΙΠΕΔ για να συζητήσουμε τα διαδικαστικά και τα χρονοδιαγράμματα, τα οποία πρέπει να είναι πολύ σύντομα»

    Ο κ. Ακτύπης υποστήριξε πως θα κάνει ό,τι χρειαστεί για τη διάσωση του Ναυαγίου κάτι που έπρεπε να έχει γίνει χρόνια πριν.

    «Εμείς κάνουμε τα βήματα που πρέπει να γίνονται και τα κάνουμε όσο πιο γρήγορα, δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο. Τώρα έχει μια περιβαλλοντική μελέτη, τώρα βγήκε η χρηματοδότηση. Θα γίνει και θα την κάνει το ΤΑΙΠΕΔ όπως κάνει και άλλες μελέτες χωρίς να πληρώνουμε κάτι. Μακάρι να είχαν γίνει αυτά τα βήματα πριν από μένα να ήμασταν στο δια ταύτα. Δυστυχώς πρέπει να κάνω όλα αυτά που δεν έγιναν πριν”

    Δήμαρχος Ζακύνθου: «Πιάνουμε το κουβάρι και το ξεδιπλώνουμε για το Ναυάγιο»

    Ο Δήμαρχος Ζακύνθου Γιώργος Στασινόπουλος δεν θέλησε να πει πολλά, ωστόσο σημείωσε πως ό,τι χρειαστεί από την πλευρά του ο Δήμος θα το κάνει ενώ εξέφρασε την αισιοδοξία του για το δικαστήριο του Δεκεμβρίου.

    «Το επόμενο διάστημα είναι το τελικό δικαστήριο για το σκάφος, οπότε προσπερνώντας το εμπόδιο αυτό θεωρούμε ότι όλοι οι δρόμοι είναι ανοιχτοί για τη σωτηρία του καραβιού. Είναι ένα σοβαρό θέμα. 40 χρόνια δεν είχε ασχοληθεί κανείς και πιάνουμε το κουβάρι και το ξεδιπλώνουμε. Η νομική υπηρεσία του Δήμου ήδη συνεργάζεται και παρακολουθεί το συγκεκριμένο θέμα. Αρχές Φλεβάρη έγινε το Δικαστήριο που ήταν στην αρχή της δικής μας θητείας και δεν θα θυσιάζαμε το Ναυάγιο και για αυτό ζητήσαμε να πάρει αναβολή η υπόθεση για να ενημερωθούν οι δικηγόροι»

    Πηγή: ImeraZante.gr

  • Ανήλικος ο χειριστής του σκάφους που ναυάγησε στην Κω - Πνίγηκε 25χρονη μετανάστρια
    Ανήλικος ο χειριστής του σκάφους που ναυάγησε στην Κω - Πνίγηκε 25χρονη μετανάστρια

    Ένας 17χρονος από την Συρία ήταν ο χειριστής του ταχύπλοου σκάφους που ανετράπη και βυθίστηκε ανοιχτά της Κω και είχε ως αποτέλεσμα να πνιγεί μια 25χρονη μετανάστρια από την Συρία.

    Το ναυάγιο του σκάφους που μετέφερε 16 μετανάστες από την Τουρκία έγινε τα ξημερώματα της Παρασκευής στην θαλάσσια περιοχή της Κω.

    Από την ανατροπή του σκάφους, έχασε τη ζωή της μια 25χρονη από την Συρία, που ταξίδευε μαζί με τον σύζυγο της, ενώ οι υπόλοιποι επιβάτες περισυνελέγησαν από πλωτό του Λιμενικού Σώματος, που έσπευσε στο σημείο.

    Από την προανάκριση που ακολούθησε – όπως ανακοίνωσε το Λιμενικό – από τους διασωθέντες αναγνωρίστηκε ο 17χρονος, ως ο χειριστής του ταχύπλοου και συνελήφθη για παράβαση του άρθρου 25 του Ν.5038/2023 (Κώδικας Μετανάστευσης και Κοινωνικής Ένταξης και λοιπές διατάξεις), του άρθρου 306 του Π.Κ. (Έκθεση), του άρθρου 187 του Π.Κ. (Εγκληματική οργάνωση) και του άρθρου 83 του Ν. 3386/2005 (Παράνομη είσοδος και έξοδος από τη χώρα).

    Πηγή: cnn.gr

  • Σάμος: Συνεχίζονται οι έρευνες διάσωσης μετά το ναυάγιο με τις 4 νεκρές - Συνελήφθη ο διακινητής
    Σάμος: Συνεχίζονται οι έρευνες διάσωσης μετά το ναυάγιο με τις 4 νεκρές - Συνελήφθη ο διακινητής

    Τρεις γυναίκες και ένα ανήλικο κοριτσάκι είναι μεταξύ των θυμάτων της τραγωδίας που σημειώθηκε χθες τα ξημερώματα στη θαλάσσια περιοχή βορειοδυτικά της Σάμου, όταν πνευστή λέμβος με μετανάστες ανατράπηκε και βυθίστηκε, υπό δυσμενείς καιρικές συνθήκες (6 μποφόρ) πλησίον του όρμου του Αγίου Ισιδώρου.

    Η επιχείρηση έρευνας και διάσωσης υπό τον συντονισμό του Ενιαίου Κέντρου Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης (ΕΚΣΕΔ) ΛΣ-ΕΛΑΚΤ, στη θαλάσσια περιοχή είναι σε εξέλιξη και σήμερα από περιπολικό σκάφος του Λιμενικού και παραπλέοντα πλοία.

    Πλήρωμα βοηθητικού σκάφους του Πλοίου Ανοιχτής Θαλάσσης ΠΑΘ του Λιμενικού, αρχικά εντόπισε και διέσωσε πέντε αλλοδαπούς στη θαλάσσια περιοχή, ενώ στελέχη της λιμενικής Αρχής του Καρλοβασίου, με τη συνδρομή στελεχών της Αστυνομικής Διεύθυνσης Σάμου, εντόπισαν σε χερσαία περιοχή πλησίον του όρμου του Αγίου Ισιδώρου επιπλέον είκοσι έξι αλλοδαπούς, εκ των οποίων μία γυναίκα μεταφέρθηκε στο Κέντρο Υγείας Καρλοβασίου, για την παροχή των πρώτων βοηθειών, λόγω προχωρημένης εγκυμοσύνης.

    Κατά την προανακριτική διαδικασία, ένας 21χρονος αλλοδαπός αναγνωρίστηκε από τους υπόλοιπους ως ο χειριστής της λέμβου που τους μετέφερε στην Ελλάδα από τις έναντι τουρκικές ακτές και συνελήφθη. Η πνευστή λέμβος μεταφοράς των αλλοδαπών καταστράφηκε.

    Πηγή: Cnn.gr

  • Τραγωδία στη Σάμο μετά από ναυάγιο - Τουλάχιστον τρεις νεκροί μετανάστες και αγνοούμενοι
    Τραγωδία στη Σάμο μετά από ναυάγιο - Τουλάχιστον τρεις νεκροί μετανάστες και αγνοούμενοι

    Σε εξέλιξη βρίσκεται επιχείρηση έρευνας και διάσωσης, υπό τον Συντονισμό του Ενιαίου Κέντρου Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης του Λιμενικού, για τον εντοπισμό αλλοδαπών στη θαλάσσια περιοχή του Αγίου Ισιδώρου Β.Δ της Σάμου, όπως μεταδίδει η ΕΡΤ.

    Οι πληροφορίες αναφέρουν πως έχει βυθιστεί πλαστική λέμβος, στην οποία επέβαιναν 33 άτομα (κατά δήλωσή τους), εκ των οποίων 5 βρέθηκαν στην ξηρά και τρία άτομα ανασύρθηκαν χωρίς τις αισθήσεις τους.

    Πάνω από 20 αγνοούμενοι

    Τουλάχιστον 25 άτομα αγνοούνται ενώ στις έρευνες λαμβάνουν μέρος ένα πλωτό σκάφος και ένα περιπολικό πλοίο του Λ.Σ-EΛ.AKT., ένα σκάφος της ΕΟΔ Σάμου καθώς και ένα ελικόπτερο.

    Στην περιοχή πνέουν άνεμοι ΒΔ 5-6 μποφόρ. Επίσης, αστυνομικοί χτενίζουν την ευρύτερη χερσαία περιοχή.

    Πηγή: Ethnos.gr

  • Συναγερμός στην Καρδίτσα από την εξαφάνιση 49χρονου - Αγνοείται τέσσερις ημέρες
    Συναγερμός στην Καρδίτσα από την εξαφάνιση 49χρονου - Αγνοείται τέσσερις ημέρες

    Έρευνες για τον εντοπισμό ενός 49χρονου, τα ίχνη του οποίου αγνοούνται από την Τετάρτη (18/9) βρίσκονται σε εξέλιξη από το πρωί του Σαββάτου (21/9) στην περιοχή της Κρανιάς στο Μουζάκι Καρδίτσας.

    Στις έρευνες συμμετέχουν δυνάμεις της πυροσβεστικής και της αστυνομίας.

    Σύμφωνα με το karditsaLive.net ο 49χρονος φέρεται να είχε επικοινωνήσει τελευταία φορά με συγχωριανό του το απόγευμα της Τετάρτης 18 Σεπτεμβρίου. Είχαν δώσει ραντεβού να συναντηθούν, αλλά τα ίχνη του άνδρα εξαφανίστηκαν. Το βράδυ της ίδιας ημέρας ο συγχωριανός του δήλωσε την εξαφάνισή του στην αστυνομία.

    Έρευνα για την εξαφάνισή του διεξάγει το Τμήμα Ασφαλείας Καρδίτσας.

    Πηγή: cnn.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς