Δευτέρα, 14 Αυγούστου 2023 11:45

Τραγωδία Helios: 18 χρόνια από τη συντριβή του μοιραίου Boeing

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Το χρονικό του αεροπορικού δυστυχήματος που κόστισε την ζωή 121 ανθρώπων

Δεκαοκτώ χρόνια έχουν περάσει πλέον από την μεγαλύτερη αεροπορική τραγωδία που έγινε ποτέ στην Ελλάδα. Από την ημέρα που το αεροσκάφος τύπου Boeing 737 της εταιρείας Helios Airways, συνετρίβη με αποτέλεσμα 121 επιβάτες να οδηγηθούν στον θάνατο.

Όλα ξεκίνησαν στις 14 Αυγούστου 2005, παραμονή της εορτής του Δεκαπενταύγουστου, ώρα 09:07, όταν το αεροπλάνο της κυπριακής αερογραμμής Helios Airways απογειώνεται από τη Λάρνακα με προορισμό την Πράγα και ενδιάμεση στάση την Αθήνα.

Διαβάστε περισσότερα και δείτε φωτογραφίες στο in.gr

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΠΕ/ANA/MEGA NEWS

Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 14 Αυγούστου 2023 10:58

Σχετικά Άρθρα

  • Boeing: Νέος πονοκέφαλος για την εταιρεία με αιφνίδια διάλυση δορυφόρου της σε τροχιά
    Boeing: Νέος πονοκέφαλος για την εταιρεία με αιφνίδια διάλυση δορυφόρου της σε τροχιά

    Τηλεπικοινωνιακός δορυφόρος που είχε κατασκευάσει η Boeing για την Intelsat διαλύθηκε σε 20 κομμάτια.

    Ενός κακού μύρια έπονται: το γνωμικό δείχνει να ταιριάζει απόλυτα στην Boeing μετά την ξαφνική διάλυση ενός τηλεπικοινωνιακού δορυφόρου της σε τροχιά.

    Η εταιρεία δορυφορικών επικοινωνιών Intelsat, ιδιοκτήτρια του δορυφόρου, επιβεβαίωσε την «πλήρη διάλυση» του δορυφόρου iS-33e, με αποτέλεσμα να επηρεαστούν πελάτες στην Ευρώπη, την Αφρική και τμήματα της Ασίας και του Ειρηνικού.

    Το περιστατικό έρχεται να προστεθεί στη μεγάλη απεργία των εργαζομένων της Boeing, την έρευνα για την αποκόλληση ενός καλύμματος πόρτας ενός Boeing 737 εν πτήσει, και την καταδίκη της εταιρείας για το σχεδιαστικό πρόβλημα που οδήγησε στη συντριβή δύο Boeing 737 MΑΧ με αποτέλεσμα να σκοτωθούν 346 άνθρωποι.

    Πολλαπλές βλάβες σημειώθηκαν επίσης στην παρθενική πτήση του νέου σκάφους Starliner της Boeing στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό. Το σκάφος επέστρεψε άδειο και οι δύο αστροναύτες που μετέφερε θα επιβιβαστούν σε σκάφος της ανταγωνιστικής SpaceX τον Φεβρουάριο.

    Παραμένει άγνωστο τι προκάλεσε τη διάλυση του δορυφόρου iS-33e, ο οποίος εκτοξεύτηκε το 2016 και ήταν σχεδιασμένος να παραμείνει σε λειτουργία για 15 χρόνια.

    Το SpaceTrack, η υπηρεσία του Πενταγώνου για την καταγραφή διαστημικών αντικειμένων, ανέφερε ότι «παρακολουθεί αυτή τη στιγμή περίπου 20 κομμάτια» του δορυφόρου.

    Από τον περασμένο μήνα, οι περισσότεροι από 30.000 εργαζόμενοι στα εργοστάσια της Boeing βρίσκονται σε απεργία και επρόκειτο να ψηφίσουν την Τετάρτη αν θα αποδεχτούν την πρόταση της εταιρείας για αυξήσεις μισθών κατά 35% σε ορίζοντα τετραετίας.

    Την περασμένη εβδομάδα η εταιρεία ανακοίνωσε ότι από τον Νοέμβριο θα προχωρήσει σε 17.000 απολύσεις, νούμερο που αντιστοιχεί στο 10% του δυναμικού της.

    Τον Ιούλιο, η Boeing δήλωσε ένοχη για την κατηγορία της συνωμοσίας και δέχτηκε να πληρώσει τουλάχιστον 243 εκατ. δολάρια για παραβίαση προηγούμενης συμφωνίας με την εισαγγελία. Η συμφωνία αφορούσε τις συντριβές των δύο 737 ΜΑΧ λόγω σφάλματος στο σύστημα που έλεγχε τον προσανατολισμό του αεροπλάνου.

    Πηγή: In.gr
  • Πολλαπλές κρίσεις για την Boeing: Περικόπτει 17.000 θέσεις εργασίας - Συνεχίζονται οι απεργίες
    Πολλαπλές κρίσεις για την Boeing: Περικόπτει 17.000 θέσεις εργασίας - Συνεχίζονται οι απεργίες

    Η Boeing θα μειώσει το εργατικό της δυναμικό κατά ένα δέκατο - περικόπτοντας 17.000 θέσεις εργασίας - και θα καθυστερήσει την παραγωγή αεροπλάνων, καθώς η κατασκευάστρια εταιρεία αντιμετωπίζει πολλαπλά ζητήματα.

    Η διευθύνουσα σύμβουλος Κέλυ Ορτμπεργκ έγραψε σε ένα email προς το προσωπικό ότι οι θέσεις των στελεχών, των διευθυντών και των υπαλλήλων βρίσκονται σε κίνδυνο, αναφέρει δημοσίευμα του BBC.

    Η επιχείρηση προειδοποίησε επίσης για μειώσεις στον βραχίονα κατασκευής όπλων και στρατιωτικού εξοπλισμού και ανέβαλε την ημερομηνία παράδοσης του αεροπλάνου της 777X.

    Τα νέα έρχονται καθώς η επιχείρηση παλεύει με την μακροχρόνια απεργία του προσωπικού της, καθώς και τις αυξανόμενες ανησυχίες σχετικά με την ποιότητα των αεροπλάνων της.

    Σύμφωνα με την Ορτμπεργκ, η εταιρεία θα μειώσει τον αριθμό των εργαζομένων της τους επόμενους μήνες.

    «Την επόμενη εβδομάδα, η ηγετική σας ομάδα θα μοιραστεί περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το τι σημαίνει αυτό για τον οργανισμό σας», σημείωσε, προσθέτοντας ότι δεν θα προχωρήσει με τον επόμενο κύκλο αδειών.

    «Η κατάσταση της επιχείρησής μας και η μελλοντική μας ανάκαμψη απαιτούν σκληρές ενέργειες», συμπλήρωσε.

    Καθυστερεί και η παραγωγή του 777Χ

    Εκτός από την περικοπή θέσεων εργασίας, η εταιρεία καθυστερεί επίσης την παραγωγή του 777X της λόγω «των προκλήσεων που αντιμετωπίσαμε στην ανάπτυξη, καθώς και λόγω της παύσης των δοκιμών πτήσης και της συνεχιζόμενης στάσης εργασίας».

    «Έχουμε ειδοποιήσει τους πελάτες ότι αναμένουμε τώρα την πρώτη παράδοση το 2026», είπε.

    Η απεργία των συνδικάτων στην Boeing διαρκεί μεγάλο χρονικό διάστημα καθώς περίπου 33.000 εργαζόμενοι διεκδικούν ένα καλύτερο πακέτο αποδοχών.

    Οι συνομιλίες φάνηκε να καταρρέουν αυτή την εβδομάδα και ο επικεφαλής διαπραγματευτής της ένωσης, Τζον Χόλντεν, είπε στο Reuters: «Είμαστε σε αυτό μέχρι τέλους και τα μέλη μας το καταλαβαίνουν αυτό».

    Ο παγκόσμιος οργανισμός αξιολόγησης πιστοληπτικής ικανότητας S&P έβαλε την Boeing στο CreditWatch, σημάδι ότι θα μπορούσαν να υποβαθμίσουν την αξιολόγησή της εάν η απεργία παραταθεί.

    Η εταιρεία βρισκόταν ήδη υπό τον έλεγχο του Κογκρέσου μετά από ένα περιστατικό τον Ιανουάριο, κατά το οποίο ένα ελάττωμα προκάλεσε την έκρηξη ενός πίνακα σε ένα αεροσκάφος Boeing 737-MAX λίγο μετά την απογείωση.

    Κανείς δεν τραυματίστηκε και ο τότε διευθύνων σύμβουλος της Boeing, Ντέιβ Καλχούν, είπε ότι η εταιρεία «αναγνώριζε το λάθος μας».

    Πηγή: cnn.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΠΕ-EPA/ VINCENT JANNINK

  • Boeing: Σταματά τις δοκιμαστικές πτήσεις του 777Χ λόγω ελαττώματος – Τι συνέβη
    Boeing: Σταματά τις δοκιμαστικές πτήσεις του 777Χ λόγω ελαττώματος – Τι συνέβη

    Ακόμη ένα εξαιρετικά σοβαρό πρόβλημα αντιμετωπίζει η Boeing, καθώς μετά τα σημαντικά προβλήματα που καταγράφηκαν σε αεροσκάφη της το τελευταίο διάστημα, τώρα γνωστοποιήθηκε πως αναστέλλονται οι δοκιμαστικές πτήσεις του πολυαναμενόμενου αεροπλάνου ευρείας ατράκτου 777Χ.

    Η απόφαση αυτή έρχεται μετά τον ελαττώματος σε εξάρτημα που συνδέει τον κινητήρα – οποίος είναι ο μεγαλύτερος που έχει κατασκευαστεί ποτέ- με το φτερό του αεροσκάφους. «Κατά την διάρκεια επιχείρησης συντήρησης, διαπιστώσαμε ότι ένα εξάρτημα δεν συμπεριφέρθηκε κατά τα προβλεπόμενα», εξήγησε στο AFP η εταιρεία χθες επιβεβαιώνοντας πληροφορία που δημοσιεύθηκε στην ιστοσελίδα The Air Current.

    Το 777X επρόκειτο να τεθεί σε υπηρεσία το 2020, αλλά, εξαιτίας της εμφάνισης πλήθους προβλημάτων κατά την διαδικασία πιστοποίησης, αυτό μετατέθηκε στο 2025. Το αεροσκάφος δεν έχει λάβει ακόμη το πράσινο φως της αμερικανικής ρυθμιστικής αρχής πολιτικής αεροπορίας, της FAA.

    Αφού προχώρησε σε πλήθος δοκιμαστικών πτήσεων, η Boeing έλαβε την άδεια τον Ιούλιο να ξεκινήσει δοκιμαστικές πτήσεις του 777-9 με εκπροσώπους της FAA μεταξύ των επιβαινόντων. Το γεγονός θεωρήθηκε σημαντικό βήμα στην διαδικασία αδειοδότησης.

    Οι ομάδες της Boeing μελετούν το στοιχείο αυτό «και θα επαναλάβουν τις δοκιμαστικές πτήσεις όταν θα είναι έτοιμες», σύμφωνα με την εταιρεία. Το ελαττωματικό εξάρτημα, που θα αντικατασταθεί, σύμφωνα με την Boeing, αφορά το μοντέλο 777-9 και συνδέει τον κινητήρα με το σώμα του αεροσκάφους.

    Τα τρία άλλα 777-9 που χρησιμοποιούνται στις δοκιμές επιθεωρούνται μετά το περιστατικό. Το πρόγραμμα του 777X παρουσιάσθηκε τον Νοέμβριο 2013 και είναι το τελευταίο της οικογένειας 777. Υπάρχει σε τρεις εκδόσεις, τα 777-8, 777-9 και 777-8 cargo.

    Καθυστερήσεις

    Η Boeing έχει λάβει συνολικά 500 παραγγελίες, ωστόσο το αεροσκάφος δεν έχει λάβει ακόμη τις πιστοποιήσεις ασφαλείας που απαιτούνται για να αρχίσει η εμπορική εκμετάλλευσή του.

    Πηγή: ethnos.gr

  • Αεροπορικό δυστύχημα στη Βραζιλία: Περισυνελέγησαν οι νεκροί - Εξετάζονται τα δύο μαύρα κουτιά
    Αεροπορικό δυστύχημα στη Βραζιλία: Περισυνελέγησαν οι νεκροί - Εξετάζονται τα δύο μαύρα κουτιά

    Οι βραζιλιάνικες αρχές ανέκτησαν χθες Σάββατο τα πτώματα των 62 θυμάτων της αεροπορικής τραγωδίας κοντά στο Σαν Πάουλο, στο νοτιοανατολικό τμήμα της χώρας, ενώ ταυτόχρονα άρχισαν την ανάλυση του περιεχομένου των λεγόμενων μαύρων κουτιών του αεροσκάφους για να εξακριβωθούν τα αίτια.

    Το αεροσκάφος συνετρίβη προχθές Παρασκευή στη Βινιέντου, πόλη περίπου 80 χιλιόμετρα βορειοδυτικά από το Σαν Πάουλου, την οικονομική πρωτεύουσα της Βραζιλίας.

    Μετά την απότομη απώλεια ύψους και την ανεξέλεγκτη περιδίνησή του που κατέγραψαν σε βίντεο κάτοικοι, το αεροσκάφος συνετρίβη σε χώρο με βλάστηση, στο εξωτερικό συγκροτήματος κατοικιών.

    «Συνολικά, 62 πτώματα (34 ανδρών και 28 γυναικών) ανακτήθηκαν και διακομίστηκαν στο νεκροτομείο ενόψει της αναγνώρισής τους και της παράδοσής τους στις οικογένειές τους», ενημέρωσε η πολιτειακή κυβέρνηση.

    Δύο από τα πτώματα, αυτά του κυβερνήτη και του συγκυβερνήτη, αναγνωρίστηκαν ήδη, σύμφωνα με τον δήμαρχο της Βινιέντου, τον Ντάριου Πασέκου.

    Το κέντρο ερευνών και πρόληψης αεροναυτικών ατυχημάτων της Βραζιλίας (CENIPA) διενεργεί έρευνα και πλέον οι ειδικοί του άρχισαν να αναλύουν το περιεχόμενο των δυο μαύρων κουτιών (του καταγραφέα δεδομένων πτήσεις και του αποτυπωτή συνομιλιών πιλοτηρίου).

    Αναμένεται να δώσει στη δημοσιότητα «εντός εκτιμώμενης προθεσμίας 30 ημερών προκαταρκτικό πόρισμα» για τα αίτια του δυστυχήματος, ανακοίνωσε η βραζιλιάνικη πολεμική αεροπορία.

    Δεκάδες πυροσβέστες, διασώστες και αστυνομικοί εργάστηκαν χθες στο πεδίο για να ανασύρουν τα θύματα.

    Αν και δεν τραυματίστηκε ουδείς στο συγκρότημα κατοικιών Recanto Florido, όπου κατέπεσε το αεροσκάφος, το σοκ είναι τεράστιο.

    ΄Το δυστύχημα προκάλεσε «πανικό», το αίσθημα στους ενοίκους πως ήταν «ανίσχυροι», ήταν «πολύ λυπηρό», είπε στο Γαλλικό Πρακτορείο η Χομπέρτα Ενρίκε, πρόεδρος της ένωσης των ενοίκων.

    Οι ένοικοι «τρομοκρατήθηκαν, υπέστησαν ψυχολογικό τραύμα», πρόσθεσε.

    Ο βραζιλιάνος πρόεδρος Λουίς Ινάσιου Λούλα ντα Σίλβα κήρυξε τριήμερο εθνικό πένθος μετά το «τραγικό δυστύχημα».

    Το αεροσκάφος, που είχε κατασκευάσει η γαλλοϊταλική ATR, μετέφερε 58 επιβάτες και είχε τετραμελές πλήρωμα, σύμφωνα με τον αερομεταφορέα Voepass.

    Σχεδόν όλα τα θύματα έφεραν έγγραφα ταυτότητας που έχουν εκδοθεί στη Βραζιλία, πάντα σύμφωνα με την αεροπορική εταιρεία, ωστόσο ανάμεσά τους υπήρχαν γυναίκα με διπλή υπηκοότητα, βραζιλιάνικη και πορτογαλική, και οικογένεια τριών υπηκόων της Βενεζουέλας.

    Εκτελούσε πτήση από την Κασκαβέλ, στην πολιτεία Παρανά (νότια) προς το διεθνές αεροδρόμιο Γκουαρούλιους, στη Σαν Πάουλου. Συνετρίβη στις 13:25 (τοπική ώρα· 19:25 ώρα Ελλάδας) στη Βινιέντου.

    Σύμφωνα με δεδομένα που συγκέντρωσε ο εξειδικευμένος ιστότοπος flightradar24, το αεροσκάφος πετούσε για σχεδόν μια ώρα σε ύψος 17.000 ποδών (5.180 μέτρων). Στις 13:21 άρχισε να χάνει ύψος και το επόμενο λεπτό έπεσε απότομα ως τα 4.100 πόδια (1.250 μέτρα).

    Η βραζιλιάνικη πολεμική αεροπορία ανέφερε πως «η απώλεια της επαφής με τα ραντάρ διαπιστώθηκε στις 13:22», κι ότι το πλήρωμα «δεν ανέφερε πως αντιμετώπιζε κατάσταση έκτακτης ανάγκης» ούτε «δυσμενείς μετεωρολογικές συνθήκες».

    Ειδικοί του CENIPA αναλύουν το περιεχόμενο των μαύρων κουτιών, με το ενδιαφέρον στραμμένο στις συνομιλίες στο πιλοτήριο και στα δεδομένα πτήσης τις στιγμές προτού το αεροσκάφος αρχίσει τη μοιραία κάθοδό του, ανέφερε ο υποπτέραρχος Μαρσέλου Μορένου, ο επικεφαλής του κέντρου.

    Οι πληροφορίες αυτές αναμένεται να «μας δείξουν τι συνέβη κατά τη διάρκεια αυτού του τραγικού συμβάντος», πρόσθεσε.

    Σύμφωνα με την υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας της Βραζιλίας, το αεροσκάφος συμμορφωνόταν προς όλους τους ισχύοντες κανονισμούς.

    Το ATR72-500 είχε τεθεί σε υπηρεσία αρχικά το 2010.

    Είχε υποβληθεί σε εργασίες «συνηθισμένης συντήρησης» το βράδυ της Πέμπτης κι αναχώρησε από τη Χιμπεϊράου Πρέτου, πόλη της πολιτείας Σαν Πάουλου όπου βρίσκεται η έδρα της Voepass, «χωρίς κανένα τεχνικό πρόβλημα», διαβεβαίωσε ο διευθυντής επιχειρήσεων της εταιρείας, ο Μαρσέλ Μόουρα.

    Ειδικοί κάνουν την υπόθεση ότι το δυστύχημα ενδέχεται να προκάλεσε ο σχηματισμός πάγου στα φτερά του δικινητήριου σκάφους turboprop.

    Ο κ. Μόουρα αναγνώρισε πως το αεροσκάφος πετούσε σε ύψος όπου ο συγκεκριμένος τύπος διατρέχει αυξημένο κίνδυνο να σχηματιστεί πάγος στα φτερά. Η μετεωρολογική υπηρεσία είχε προειδοποιήσει για παγετό την Παρασκευή, πάντως σε επίπεδο «αποδεκτό για την πτήση», πρόσθεσε.

    Η Voepass, που ιδρύθηκε το 1995, αρχικά με διακριτικό τίτλο Passaredo, διαθέτει στόλο 15 αεροσκαφών κι έχει το τέταρτο μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς πτήσεων εσωτερικού της Βραζιλίας, σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία.

    Η κατασκευάστρια του αεροσκάφους, θυγατρική της Airbus και της ιταλικής Leonardo, διαβεβαίωσε ότι ειδικοί της θα υποστηρίξουν «την έρευνα που διενεργείται».

    Αυτό ήταν το πρώτο μεγάλο αεροπορικό δυστύχημα στη Βραζιλία έπειτα από 17 χρόνια.

    Το 2009, Airbus A330-230 της Air France, που εκτελούσε δρομολόγιο από το Ρίο ντε Ζανέιρο προς το Παρίσι, εξαφανίστηκε πάνω από τον Ατλαντικό με 228 επιβαίνοντες, σε περιοχή όπου καταγράφονται αναταράξεις.

    Δύο χρόνια νωρίτερα, Airbus A320 του βραζιλιάνικου αερομεταφορέα TAM βγήκε από τον διάδρομο μετά την προσγείωση στο αεροδρόμιο Κονγκόνιας του Σαν Πάουλου κι έπεσε πάνω σε αποθήκη φορτίου, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν οι 187 επιβαίνοντες στο αεροσκάφος και άλλοι 12 άνθρωποι στο έδαφος.

    Πηγή: cnn.gr- ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΠΕ-ΕΡΑ/ Isaac Fontana

  • Θρίλερ με το Starliner: Εγκλωβισμένοι στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό οι αστροναύτες του, μπορούν να επιστρέψουν λέει η NASA
    Θρίλερ με το Starliner: Εγκλωβισμένοι στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό οι αστροναύτες του, μπορούν να επιστρέψουν λέει η NASA

    Η αποστολή επρόκειτο να διαρκέσει οκτώ ημέρες - H επιστροφή του σκάφους στη Γη είχε ήδη καθυστερήσει εξαιτίας μηχανικών βλαβών που προέκυψαν

    Στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό παραμένουν οι δύο αστροναύτες του Starliner, αφού, το ταξίδι της επιστροφής στη Γη που ήταν προγραμματισμένο για σήμερα (26/6) δεν θα πραγματοποιηθεί.
    Σύμφωνα με το BBC, η επιστροφή του σκάφους στη Γη είχε ήδη καθυστερήσει εξαιτίας μηχανικών βλαβών που προέκυψαν σε κάποιους από τους προωθητήρες του και διαρροών ηλίου. Οι μηχανικοί της NASA πραγματοποιούν πλήρη εξέταση των τεχνικών προβλημάτων προτού η διαστημική υπηρεσία αποφασίσει πότε θα επιστρέψουν οι αστροναύτες της στη Γη.
    Το Starliner εκτοξεύθηκε στις 5 Ιουνίου παρά το γεγονός ότι υπήρξε διαρροή ηλίου. Η διαρροή ήταν εξαιρετικά μικρή και οι μηχανικοί εκτίμησαν ότι δεν θα επηρέαζε την αποστολή και έτσι προχώρησαν στην εκτόξευση. Ωστόσο, κατά τη διάρκεια της αποστολής παρουσιάστηκαν τέσσερις ακόμη διαρροές καθώς και βλάβες σε πέντε από τους 28 προωθητήρες ελιγμών. Η αποστολή επρόκειτο να διαρκέσει οκτώ ημέρες, αλλά η ημερομηνία επιστροφής αναβλήθηκε καθώς οι μηχανικοί διερευνούσαν τα προβλήματα.
    Η αμερικανική διαστημική υπηρεσία τόνισε ότι οι αστροναύτες δεν είναι εγκλωβισμένοι και ότι το Starliner μπορεί να επιστρέψει στη Γη σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό. Σε κάθε περίπτωση, η αλληλουχία των γεγονότων εγείρει ερωτήματα σχετικά με το αν η εκτόξευση έπρεπε να πραγματοποιηθεί παρά τη διαρροή, όπως σημειώνει το BBC.

    Εκπρόσωπος της Boeing σημείωσε στη Guardian ότι «το πλήρωμα δεν πιέζεται για να εγκαταλείψει το σταθμό, καθώς υπάρχουν πολλές προμήθειες σε τροχιά και το πρόγραμμα του σταθμού είναι σχετικά ανοιχτό μέχρι τα μέσα Αυγούστου».
    Από την πλευρά του, ο Δρ. Άνταμ Μπέικερ, επικεφαλής της Rocket Engineering, μιας βρετανικής εταιρείας που ειδικεύεται στα συστήματα προώθησης πυραύλων, δήλωσε ότι αν και κατανοεί γιατί πραγματοποιήθηκε η εκτόξευση, πιστεύει πως θα έπρεπε να είχε βρεθεί πρώτα η αιτία της διαρροής και να είχε επιδιορθωθεί.
    Πηγή: Protothema.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΠΕ-ΕΡΑ/ CRISTOBAL HERRERA-ULASHKEVICH
  • Εφιάλτης στον αέρα: Παρμπρίζ Boeing 787 ράγισε στα 40.000 πόδια!
    Εφιάλτης στον αέρα: Παρμπρίζ Boeing 787 ράγισε στα 40.000 πόδια!

    Ένα ακόμη περιστατικό με Boeing συνέβη στο αέρα, όταν σε αεροσκάφος 787 της Virgin Atlantic, ράγισε το παρμπρίζ του πιλοτηρίου στα 40.000 πόδια, με αποτέλεσμα να αλλάξει ο προορισμός της πτήσης.

    Σε πανικό οι επιβάτες

    Τρεις ώρες μετά την απογείωση της κατάμεστης εμπορικής πτήσης από το αεροδρόμιο Χίθροου του Λονδίνου, το Boeing 787-9 υπέστη «ζημία στο εξωτερικό στρώμα του παρμπρίζ του πιλοτηρίου», ανέφερε η εταιρεία, σημειώνοντας ότι η ρωγμή διείσδυσε στο γυαλί της πτήσης VS41, το οποίο «είναι κατασκευασμένο από πολλαπλά στρώματα».

    Το αεροπλάνο βρισκόταν σε υψόμετρο 40.000 ποδιών, κάπου ανάμεσα στη Γροιλανδία και την Ισλανδία, όταν συνέβη το περιστατικό και οι πιλότοι προσπάθησαν να ηρεμήσουν τους επιβάτες οι οποίοι εξέφραζαν φόβους περί αποσυμπίεσης της καμπίνας.

    Σύμφωνα με την New York Post η θερμοκρασία έξω ήταν στους -58 βαθμούς Κελσίου. Δεν ήταν σαφές τι προκάλεσε τη ζημιά κατά τη διάρκεια της πτήσης.

    «Το εξωτερικό στρώμα που ράγισε εν μέρει είναι ένα μη δομικό, ανθεκτικό στη φθορά στρώμα», είπε ένας εκπρόσωπος της Virgin.

    Το ατυχές περιστατικό για την Boeing είναι το πιο πρόσφατο από μια σειρά αστοχιών.

    Σημειώνεται ότι την Τετάρτη, ένα Boeing της Southwest Airlines κατά την προσγείωση στην Οκλαχόμα Σίτι, πέταξε σε ύψος χαμηλότερο των 500 ποδιών πάνω από μια κατοικημένη γειτονιά.

    Πηγή: ethnos.gr

  • Νέο περιστατικό με Boeing στη Νέα Ζηλανδία - Πήρε φωτιά κινητήρας εν πτήσει
    Νέο περιστατικό με Boeing στη Νέα Ζηλανδία - Πήρε φωτιά κινητήρας εν πτήσει

    Δεν έχουν τέλος τα προβλήματα σε αεροσκάφη της Boeing τους τελευταίους μήνες, καθώς ήρθε να προστεθεί άλλο ένα ανησυχητικό περιστατικό σε αεροσκάφος της εταιρείας.

    Ένα Boeing 737 – 800 πραγματοποίησε αναγκαστική προσγείωση στη Νέα Ζηλανδία, μετά από φωτιά που ξέσπασε σε κινητήρα.

    Το αεροσκάφος με προορισμό τη Μελβούρνη της Αυστραλίας, στο οποίο επέβαιναν 67 επιβάτες και 6 μέλη του πληρώματος, προσγειώθηκε στην πόλη Ινβέρκαργκιλ της Νέας Ζηλανδίας, αφού εκδηλώθηκε η πυρκαγιά.

    Ερευνούνται τα αίτια

    Σύμφωνα με τον επικεφαλής των επιχειρήσεων της αεροπορικής εταιρείας, Στιούαρτ Άγκς το περιστατικό μπορεί να προήλθε από «πιθανό χτύπημα πουλιού». Οι φλόγες έγιναν αντιληπτές αμέσως μετά την απογείωση του αεροσκάφους από το αεροδρόμιο του Κουίνσταουν, ωστόσο δεν έγιναν γνωστές περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το τι συνέβη τη στιγμή του περιστατικού.

    Πηγή: Ethnos.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΠΕ-EPA/ VINCENT JANNINK

  • Πτήση Λονδίνο – Σιγκαπούρη: 43 επιβάτες εξακολουθούν να νοσηλεύονται – Παράλυτη μια Βρετανίδα
    Πτήση Λονδίνο – Σιγκαπούρη: 43 επιβάτες εξακολουθούν να νοσηλεύονται – Παράλυτη μια Βρετανίδα

    Είκοσι δύο ασθενείς έφεραν τραύματα στην σπονδυλική τους στήλη και έξι έχουν υποστεί κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις

    Σαράντα τρεις από τους επιβαίνοντες της πτήσης Λονδίνο – Σιγκαπούρη της Singapore Airlines που έχασε απότομα ύψος κατά τη διάρκεια ισχυρών αναταράξεων, εξακολουθούν να νοσηλεύονται στην Μπανγκόκ τέσσερις ημέρες μετά το δυστύχημα, ανακοίνωσε σήμερα νοσοκομείο της πρωτεύουσας της Ταϊλάνδης.

    Οι 43 επιβάτες νοσηλεύονται σε τρία διαφορετικά νοσοκομεία της Μπανγκόκ, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του το νοσοκομείο Samitivej Srinakarin.

    Στο Samitivej Srinakarin, όπου βρίσκονται 34 από τους ασθενείς, οι επτά νοσηλεύονται στη μονάδα εντατικής θεραπείας —τρεις Αυστραλοί, δύο Μαλαισιανοί, ένας Βρετανός και ένας Νεοζηλανδός— αναφέρει η ανακοίνωση.

    Ανάμεσα στους άλλους 27 ασθενείς που επέβαιναν στην πτήση και νοσηλεύονται σε αυτό το νοσοκομείο περιλαμβάνονται οκτώ Βρετανοί, έξι Αυστραλοί, πέντε Μαλαισιανοί και δύο Φιλιππινέζοι, προσθέτει η ανακοίνωση.

    ΄Ενας 73χρονος βρετανός επιβάτης έχασε τη ζωή του πιθανόν από ανακοπή

    Δύο άτομα πήραν εξιτήριο από το Samitivej Srinakarin, ενώ άλλα δύο από το νοσοκομείο Samitivej Sukhumvit μεταφέρθηκαν στο Samitivej Srinakarin, για να βρίσκονται μαζί με συγγενείς τους που νοσηλεύονται, σημειώνεται.

    Την Πέμπτη, ο διευθυντής του Samitivej Srinakarin είπε στους δημοσιογράφους ότι 22 ασθενείς έφεραν τραύματα στην σπονδυλική τους στήλη και έξι έχουν υποστεί κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις, αλλά κανενός δεν απειλείται η ζωή του.

    Είναι παράλυτη από τη μέση και κάτω

    Η καθηγήτρια χορού Kerry Jordan υπέστη έναν «τραυματισμό που άλλαξε τη ζωή της», αφού εκτινάχθηκε στο ταβάνι του αεροσκάφους τη στιγμή των αναταράξεων.

    Η Jordan νοσηλεύεται στο νοσοκομείο Samittivej Srinakarin, όπου αναμένεται να παραμείνει για αρκετές εβδομάδες, αφού υποβλήθηκε σε επείγουσα χειρουργική επέμβαση.

    Ο 59χρονος σύζυγός της Keith Davis δήλωσε μιλώντας στην Daily Mail ότι η γυναίκα του «δεν είναι σε καλή κατάσταση» και είπε ότι το αεροπλάνο έχασε απότομα ύψος, με αποτέλεσμα η Jordan να εκτοξευτεί ψηλά και να καταλήξει στον διάδρομο, όπου και παρέμεινε μέχρι να προσγειωθούν αναγκαστικά στην Μπανγκόκ.

    «Μόλις φτάσαμε στο νοσοκομείο μπήκε κατευθείαν στο χειρουργείο» είπε ο Davis.

    Περιγράφοντας τη σκηνή του χάους και του τρόμου, ο Davis είπε: «Απλώς πέσαμε σε μια τεράστια τρύπα και κάναμε ελεύθερη πτώση και φυσικά καταλήξαμε στο ταβάνι».

    «Πήγα με το κεφάλι μπροστά. Ήμασταν στο κέντρο… δυστυχώς για την Kerry χτύπησε στις καμπίνες αποσκευών. Αντί να προσγειωθεί πίσω στο κάθισμά της, έπεσε πλατιά στο διάδρομο και από εκείνη τη στιγμή δεν κουνήθηκε. Εκεί παρέμεινε για το υπόλοιπο της πτήσης. Ήταν τρομακτικό. Θυμάμαι ότι έσκυψα από πάνω της και ανέπνεε. Μπορούσε να επικοινωνήσει, ήταν πολύ αδύναμη», θυμάται.

    Το αεροσκάφος, τύπου Boeing 777-300ER, το οποίο είχε απογειωθεί από το αεροδρόμιο του Λονδίνου, Χίθροου, και κατευθυνόταν προς τη Σιγκαπούρη, προσγειώθηκε τελικά στην Μπανγκόκ, πρωτεύουσα της Ταϊλάνδης.΄Ενας 73χρονος Βρετανός επιβάτης έχασε τη ζωή του πιθανόν από ανακοπή.

    Το αεροσκάφος μετέφερε συνολικά 211 επιβάτες και 18 μέλη του πληρώματος.

    Πηγή: in.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο