Στην πρώτη γραμμή των ξένων δημοσιευμάτων βρίσκονται οι ελληνικοί προορισμοί, ως αποτέλεσμα των ενεργειών της Marketing Greece για την περίοδο Ιούλιος-Αύγουστος 2018.
Σε ανακοίνωση της, η εταιρία του ΣΕΤΕ δημοσιοποιεί τα αποτελέσματα των ενεργειών επικοινωνίας και τονίζει ότι επιτεύχθησαν τα εξής:
Τέσσερα (4) επεισόδια αφιερωμένα στην Αθήνα και τις 99 εμπειρίες που αξίζει κανείς να βιώσει όταν επισκεφθεί την ελληνική πρωτεύουσα από το καναδικό κανάλι Evasion και την εκπομπή 99 Envies d’ Evasion με θέμα τα ταξίδια, τις διακοπές και τις περιπετειώδεις εξορμήσεις.
Ένα δισέλιδο αφιέρωμα για την Πάτμο ως ένα ανεξερεύνητο παράδεισο ιδανικό για μια late-summer εξόρμηση όπως παρουσιάστηκε από την κορυφαία βρετανική εφημερίδα The Times.
Ένα τετρασέλιδο αφιέρωμα από κορυφαίο γαλλικό lifestyle περιοδικό, Avantages, στα λιγότερα γνωστά νησιά των Δωδεκανήσων και συγκεκριμένα την Κάρπαθο, τη Σύμη, το Καστελόριζο αλλά και τη Ρόδο, δίνοντας έμφαση στον πολιτισμό, την ιστορία, τη γαστρονομία και τοπικά έθιμα του κάθε προορισμού.
Ένα 12σέλιδο αφιέρωμα στη νέα γαστρονομική σκηνή της Αθήνας και πως αυτή έχει διαμορφωθεί επηρεασμένη από την ιστορία και τον πολισμό της ελληνικής πρωτεύουσας στο κορυφαίο βρετανικό περιοδικό γαστρονομίας και ταξιδιών Food & Travel.
Τέλος ένα ολοσέλιδο αφιέρωμα την ιστορία της Καλύμνου και την παράδοση του νησιού στη συγκομιδή σφουγγαριών, όπως δημοσιεύτηκε στη Rhein Neckar Zeitung και το οποίο αναπαράχθηκε από 125 διαφορετικά μέσα.
πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ