Όπως έχει δηλώσει χαρακτηριστικά για τη φωτογράφηση της κολεξιόν, που έγινε στο Nassau στις Μπαχάμες , το όλο κόνσεπτ συνδυάζει τα τέσσερα στοιχεία της φύσης. "Πάντα μου άρεσε το κεντρικό νόημα της H & M: διασκέδαση και οικονομικά προσιτή μόδα. Μου άρεσε πολύ η ιδέα που συνεργαστήκαμε για να εξερευνήσουν όλοι τα διαφορετικά συναισθήματα των γυναικών που αντιπροσωπεύεται από τα τέσσερα στοιχεία - φωτιά, νερό, γη και αέρας. Ήταν μια όμορφη φωτογράφηση σε ένα τροπικό νησί".
Η καλοκαιρινή καμπάνια περιλαμβάνει μαγιό με τροπικά σχέδια ή κρόσια, καλοκαιρινά φορέματα καθώς και tie-dye μπικίνι από την φετινή καλοκαιρινή Water Collection της H&M. Μάλιστα, η ίδια η Beyoncé είχε συμβολή στο σχεδιασμό αρκετών κομματιών από τη συλλογή, βάζοντας μια πινελιά από το προσωπικό της στυλ.
Το 25% των πωλήσεων από την Water Collection της H & M θα διατεθούν στην H & M για το WaterAid. Από το 2002, η πρωτοβουλία της H & M, WaterAid έχει συγκεντρώσει 2.650.000 βρετανικές λίρες.
Beyonce is the New Face of H&M από CineStars
Τα ρούχα θα είναι διαθέσιμα στις αρχές Μαΐου στα καταστήματα H&M παγκοσμίως καθώς και online, ενώ στο διαφημιστικό σποτ, θα ακούσουμε για πρώτη φορά το νέο τραγούδι της Beyoncé, Standing On The Sun, το οποίο θα είναι διαθέσιμο παγκοσμίως στις αρχές Μαΐου.