Τρίτη, 27 Νοεμβρίου 2018 20:21

Αυτά είναι τα πιο γρήγορα τρένα στον κόσμο

Γράφτηκε από τον

Με φουτουριστικό design και ιλιγγιώδεις ταχύτητες που κόβουν την ανάσα, τα πιο γρήγορα τρένα στον κόσμο μειώνουν τη διάρκεια του ταξιδιού στον ελάχιστο χρόνο.

Σε συνδυασμό και με το αρκετά πιο οικονομικό εισιτήριό τους συγκριτικά με εκείνο των αεροπλάνων, δεν κερδίζουν τυχαία ολοένα και μεγαλύτερο κοινό.

Shanghai Maglev, Κίνα

Το γρηγορότερο τρένο του κόσμου δεν είναι το πιο καινούριο, ούτε το πιο λαμπερό ή ακόμη εκείνο με το πιο ακριβό εισιτήριο. Με τιμή εισιτηρίου στα 7 ευρώ, το Maglev καλύπτει μια απόσταση 32 χλμ., από το Διεθνές Αεροδρόμιο Pudong στη Σαγκάη μέχρι το σταθμό του μετρό Longyang, στα περίχωρα της πόλης.

Χρειάζεται μόλις 7΄για να πραγματοποιήσει όλη αυτήν την διαδρομή, καθώς λειτουργεί με την τεχνολογία μαγνητικής αιώρησης και τρέχει με ταχύτητα 430 χλμ./ ώρα!

Fuxing Hao, Κίνα

Ακόμη ένα τρένο της Κίνας στην κορυφή της λίστας, χωρίς ωστόσο να λειτουργεί με την τεχνολογία μαγνητικής αιώρησης. Το Fuxing Hao αγγίζει την ταχύτητα των 400 χλμ./ ώρα και χρειάζεται 5 ώρες για να διανύσει την απόσταση μεταξύ Πεκίνου και Σαγκάης. Η απόσταση υπολογίζεται σε 1.200 χλμ. και με το αυτοκίνητο διανύεται σε 12 ώρες περίπου!

Shinkansen, Ιαπωνία

Το 2018 η Ιαπωνία γιόρτασε τα 54 χρόνια από την λειτουργία του τρένου Hikari, το οποίο πραγματοποίησε το πρώτο του ταξίδι το 1964, μειώνοντας το χρόνο ταξιδιού μεταξύ του Τόκιο και της Οσάκα, των μεγαλύτερων πόλεων της χώρας, σε περίπου τέσσερις, από τις εφτά ώρες.

Τα τρένα H5 και E5 Shinkansen αποτελούν τις πιο νέες και πιο γρήγορες εμπορικές αμαξοστοιχίες στις σιδηροδρομικές γραμμές της Ιαπωνίας, με ταχύτητα που φτάνει τα 360 χλμ./ ώρα.

Italo & Frecciarossa, Ιταλία

Το γρηγορότερο, επιβατικό τρένο στην Ευρώπη ακούει στο όνομα Italo, αγγίζει την ταχύτητα των 355 χλμ/ ώρα και πραγματοποιεί το ταξίδι από το Μιλάνο στη Φλωρεντία ή τη Ρώμη σε λιγότερο από τρεις ώρες.

Το Frecciarossa, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2015 και είναι αξιοθαύμαστο τόσο για την ταχύτητά του, όσο και για την κατασκευή του, καθώς έχει δημιουργηθεί από 100% ανανεώσιμα και βιώσιμα υλικά.

Renfe AVE, Ισπανία

Πρόκειται για το πιο γρήγορο τρένο στην Ισπανία που τρέχει με ταχύτητα 350 χλμ./ ώρα. Τα δρομολόγια που πραγματοποιεί συνδέουν τόσο μακρινές μεταξύ τους ισπανικές πόλεις, όσο και τη Βαρκελώνη με το Παρίσι μέσα σε έξι ώρες.

Haramain Western Railway, Σαουδική Αραβία

Γνωστό και ως Western railway ή Mecca- Medina high speed railway, το γρηγορότερο τρένο στη Σαουδική Αραβία μετρά 453 χλμ. μήκος, συνδέει τις πιο ιερές πόλεις της χώρας και λειτουργεί (ολοκληρωτικά) μόλις από το καλοκαίρι του 2018.

Αγγίζοντας την ταχύτητα των 350 χλμ./ ώρα ολοκληρώνει το δρομολόγιό του μέσα σε δυόμιση ώρες, το μισό χρόνο από αυτόν που παίρνει με το αυτοκίνητο. Το αξιοθαύμαστο, ωστόσο, στο συγκεκριμένο τρένο δεν είναι τόσο η ταχύτητά του, όσο το γεγονός ότι αναμένεται να μετακινεί τρία εκατομμύρια επιβατών ετησίως!

DeutscheBahn ICE, Γερμανία

Με φουτουριστικό design το Inter- City Express (ICE) πραγματοποιεί μια όμορφη διαδρομή με φυσικό σκηνικό την γερμανική επαρχία, ενώνοντας το Βερολίνο με το Μόναχο. Τα 585 χλμ. που χωρίζουν τις δύο πόλεις διανύονται μέσα σε 4,5 ώρες περίπου, με ταχύτητα που αγγίζει τα 330 χλμ./ ώρα.

Το συγκεκριμένο τρένο σχεδιάστηκε με τέτοιο τρόπο ώστε να χωράει από τη σήραγγα της Μάγχης, έτσι ώστε μελλοντικά να συνδέει τη Φρανκφούρτη με το Λονδίνο.

Korail KTX, Νότια Κορέα

Παρόλο που τα υψηλής ταχύτητας τρένα στη Νότια Κορέα έκαναν το ντεμπούτο τους μόλις το 2004, έχουν καταφέρει να συμπεριληφθούν στη λίστα με τα ταχύτερα παγκοσμίως. Η τελευταία γραμμή που άνοιξε ακριβώς πάνω στην ώρα για τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του 2018, συνδέει το Διεθνές Αεροδρόμιο Incheon στο δυτικό τμήμα της χώρας, με την παράκτια πόλη Gangneung στα ανατολικά, πραγματοποιώντας στάση και στη Σεούλ.

Αξιοσημείωτο ότι το συγκεκριμένο τρένο (330 χλμ./ ώρα) χρειάζεται μόλις το ένα τρίτο του χρόνου από το συμβατικό τρένο (δύο από τις συνολικά έξι ώρες) για να προσεγγίσει τις πλαγιές του PyeongChang.

Eurostar, Ευρώπη

Συνδέοντας κάποιες από τις σημαντικότερες πόλεις της κεντρικής Ευρώπης (Βρυξέλλες, Παρίσι, Λονδίνο, Άμστερνταμ) σε ελάχιστο χρόνο είναι απορίας άξιον πώς κάποιοι από τους επισκέπτες τους χρησιμοποιούν ακόμη το αεροπλάνο. Το Eurostar e320 μετά τον τελευταίο ανασχεδιασμό του το 2015, αγγίζει πλέον τα 320 χλμ./ ώρα, ενώ έχει μειώσει κατά 15' τον συνολικό χρόνο του δρομολογίου του.

Thalys, Γερμανία

Η αμαξοστοιχία Thalys συνδέει το Άμστερνταμ με τις Βρυξέλλες, το Παρίσι και την Κολονία με πληθώρα δρομολογίων σε καθημερινή βάση και αποτελεί δημοφιλή επιλογή τόσο για όσους ταξιδεύουν για αναψυχή, όσο και για επαγγελματικούς λόγους. Η ταχύτητά του αγγίζει τα 300 χλμ./ ώρα, γι αυτό και παραμένει στις σταθερές επιλογές όσων δραστηριοποιούνται μεταξύ Βρυξελλών και Παρισιού.

Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 27 Νοεμβρίου 2018 21:27

Σχετικά Άρθρα

  • 24ωρη απεργία σήμερα σε Προαστιακό και τρένα: Πώς θα γίνουν τα δρομολόγια προς αεροδρόμιο
    24ωρη απεργία σήμερα σε Προαστιακό και τρένα: Πώς θα γίνουν τα δρομολόγια προς αεροδρόμιο

    Χωρίς τρένα και Προαστιακό σήμερα, Πέμπτη 26/09 εξαιτίας της 24ωρης απεργίας που έχει προκηρυχθεί.

    Η 24ωρη απεργία που κηρύχθηκε για σήμερα, Πέμπτη 26/09 σε τρένα και Προαστιακό φέρνει αναστολές και τροποποιήσεις δρομολογίων.

    Με ανακοίνωσή της η Hellenic Train ενημερώνει το κοινό ότι λόγω της 24ωρης απεργίας που εξήγγειλαν τα σωματεία εργαζομένων ΣΕΠ και ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλάζουν τα δρομολόγια σε σιδηρόδρομο και προαστιακό.

    • Προσοσχή! Τα δρομολόγιατης Γραμμής 3 του Μετρό θα εκτελούνται κανονικά προς Αεροδρόμιο.

    Επισημαίνεται ότι, το μεσημέρι της Τετάρτης (25/9), η εν λόγω απεργία κρίθηκε νόμιμη από τη Δικαιοσύνη. Μάλιστα, όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, τα σωματεία εργαζομένων αναφέρουν πως μετά την αυριανή [σ.σ. Πέμπτη 26/9] νόμιμη 24ωρη απεργία θα ζητήσουν συνάντηση με τη διοίκηση και σαφές χρονοδιάγραμμα υλοποίησης της απόφασης της Δικαιοσύνης.

    Η ανακοίνωση της Hellenic Train για τα δρομολόγια

    «Η Hellenic Train ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι, λόγω της 24ωρης απεργιακής κινητοποίησης που εξήγγειλαν τα σωματεία εργαζομένων, την Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2024, θα υπάρξουν αναστολές και τροποποιήσεις στα δρομολόγια σε όλο το δίκτυο, συμπεριλαμβανομένων και των προαστιακών γραμμών».

    Ωστόσο, για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, η Hellenic Train με τη συνδρομή και των σωματείων εργαζομένων, θα πραγματοποιήσει τα παρακάτω δρομολόγια με προσωπικό ασφαλείας:

    Για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, η Hellenic Train με τη συνδρομή και των σωματείων εργαζομένων, θα πραγματοποιήσει τα παρακάτω δρομολόγια με προσωπικό ασφαλείας:

    • Αθήνα - Θεσσαλονίκη 52, 56
    • Θεσσαλονίκη - Αθήνα 53, 57
    • Κιάτο - Πάτρα C14, C24E
    • Πάτρα - Κιάτο C15E, C23E
    • Πειραιάς - Αεροδρόμιο 1206, 1222, 1230
    • Αεροδρόμιο - Πειραιάς 1207, 1223, 1231
    • Πειραιάς - Κιάτο 1300, 1318, 1326
    • Κιάτο - Πειραιάς 1305, 1323, 2301
    • Αθήνα - Χαλκίδα 1532, 1550, 2530
    • Χαλκίδα - Αθήνα 1535, 1553, 2533
    • Θεσσαλονίκη - Λάρισα 1591, 1597, 2593
    • Λάρισα - Θεσσαλονίκη 1592, 1598, 2594
    • Λάρισα - Βόλος c1572,c1574,c1576,c1578,c2570,c2572,c2574
    • Βόλος - Λάρισα c1571,c1573,c1575,c1577,c1579,c2571,c2573

    Πηγή: iEidiseis.gr

  • Τρένα: Πράσινο φως για να πληρώσει το κράτος οφειλές στην Hellenic Train
    Τρένα: Πράσινο φως για να πληρώσει το κράτος οφειλές στην Hellenic Train

    Το δρόμο για την αποπληρωμή των οφειλών του Ελληνικού Δημοσίου προς τη Hellenic Train για το 2022 και το 2023 ανοίγει η ρύθμιση που εισήχθη με άρθρο στο νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών για το Υπερταμείο, το οποίο κατατέθηκε στη Βουλή.

    Πρόκειται για την ετήσια αποζημίωση που απορρέει από τη σύμβαση που έχει υπογράψει η εταιρία με το Δημόσιο για την εκτέλεση των άγονων δρομολογίων και ανέρχεται σε 50 εκατομμύρια ευρώ κατ΄έτος, τα οποία ωστόσο έως τώρα δεν είχαν εισπραχθεί από την εταιρία λειτουργίας. Το γεγονός αυτό αφενός βάθαινε την υποχρηματοδότηση του σιδηροδρόμου στην Ελλάδα, ενώ παράλληλα λειτουργούσε ανασταλτικά και στις υποχρεώσεις της ΗΤ για επενδύσεις.

    Τι αναφέρει το άρθρο

    Σύμφωνα με το σχετικό άρθρο «οι δαπάνες της από 14.4.2022 σύμβασης Υποχρέωσης Δημόσιας Υπηρεσίας μεταξύ Ελληνικού Δημοσίου και «ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε.» (νυν «Hellenic Train»), η οποία κυρώθηκε με τον ν. 4953/2022 (Α΄ 135), που αφορούν στα έτη 2022 και 2023, είναι νόμιμες και κανονικές και εκκαθαρίζονται σε βάρος των πιστώσεων του τακτικού προϋπολογισμού, των οικονομικών ετών 2024 και 2025, του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών».

    Βάσει των εκτιμήσεων της έκθεσης του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, η εν λόγω δαπάνη από τη νομιμοποίηση της διαδικασίας εξόφλησης των υποχρεώσεων που απορρέουν από τη σύμβαση Υποχρέωσης Δημόσιας Υπηρεσίας μεταξύ Ελληνικού Δημοσίου και Hellenic Train και αφορούν τα δύο τελευταία χρόνια, ανέρχεται συνολικά έως το ποσό των 124 εκατ. ευρώ και για τα δύο έτη, συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α.

    Οπως επισημαίνεται στην αιτιολογική έκθεση, η ρύθμιση κρίθηκε απαραίτητη προκειμένου να αποπληρωθούν οι οφειλές προς την ΗΤ καθώς η απόφαση έγκρισης ανάληψης υποχρέωσης δαπάνης του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών για το έτος 2022 (έτος υπογραφής της σύμβασης) και η απόφαση έγκρισης ανάληψης πολυετούς υποχρέωσης του Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών, εκδόθηκαν μετά την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης.

    Σύμφωνα με την έκθεση συνεπειών της ρύθμισης, με τον τρόπο αυτό, αντιμετωπίζεται το ζήτημα της εκκρεμούς πληρωμής του Ελληνικού Δημοσίου προς τη «Hellenic Train», για τα έτη 2022 και 2023, διασφαλίζοντας τη νομιμότητα και κανονικότητα των δαπανών και ταυτόχρονα την εκπλήρωση των οικονομικών υποχρεώσεων του Ελληνικού Δημοσίου.

    Παράλληλα, όπως αναφέρει, «επιτυγχάνονται η ορθή τήρηση των όρων της σύμβασης και η απρόσκοπτη συνέχισή της, διασφαλίζοντας έτσι το απαιτούμενο πλαίσιο λειτουργίας των επιβατικών σιδηροδρομικών μεταφορών».

    Υπενθυμίζεται ότι βάσει της ισχύουσας σύμβασης, στην ΗΤ έχει ανατεθεί η παροχή δημοσίων επιβατικών σιδηροδρομικών μεταφορών, αρχικά για διάστημα 10 ετών με δυνατότητα παράτασης για ακόμα 5 έτη. Οι εν λόγω υπηρεσίες αφορούν σε προκαθορισμένες γραμμές (δρομολόγια) του ενεργού σιδηροδρομικού δικτύου.

    Σε ό,τι αφορά τις οφειλές του Δημοσίου, πάντως, εκτός της ετήσιας αποζημίωσης, στην ΗΤ δεν έχει σποδοθεί επίσης και η ενίσχυση για την περίοδο της πανδημίας. Οπως αναφέρεται στις οικονομικές καταστάσεις της εταιρίας οι οφειλές προς αυτήν έφταναν τα 80 εκ. ευρώ έως το τέλος του 2022: «Η καθυστέρηση πληρωμών από τη σύμβαση ΥΔΥ που υπεγράφη με την Ελληνική κυβέρνηση στις 14.4.2022 έχει οδηγήσει στην εκκρεμότητα είσπραξης τιμολογίων για την εκτέλεση συμβατικών υπηρεσιών του έτους 2022 συνολικής αξίας περίπου €60 εκ., πέραν επιπρόσθετου ποσού αξίας περίπου €20 εκ. που αφορά διάφορες απαιτήσεις, έως τις 31.12.2022, οι οποίες τελούν υπό την τελική αλλά τυπική έγκριση έτσι ώστε να εκταμιευθούν προς την Hellenic Train», επισημαίνεται χαρακτηριστικά.

    Να σημειωθεί ότι το 2023 ήταν το χειρότερο έτος για τον ελληνικό σιδηρόδρομο αφού στις 28 Φεβρουαρίου εκείνης της χρονιάς συνέβη η τραγωδία των Τεμπών που άφησε πίσω της 57 νεκρούς, ενώ το φθινόπωρο που ακολούθησε οι κακοκαιρίες Daniel και Elias κατέστρεψαν μεγάλο τμήμα του δικτύου με αποτέλεσμα η σιδηροδρομική κυκλοφορία να διακοπεί για πολλούς μήνες.

    Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε η ΗΤ πριν λίγες ημέρες, το οικονομικό αποτύπωμα του σιδηροδρομικού μπλακ άουτ ήταν βαρύ με τις ζημίες της χρονιάς να φτάνουν τα 65 εκατομμύρια ευρώ.

    Οι όροι της σύμβασης ΥΔΥ

    Η σύμβαση μεταξύ των δύο μερών είναι για διάστημα 10 + 5 ετών και ορίζει την καταβολή ετήσιας αποζημίωσης ύψους 50 εκ. ευρώ, ποσό το οποίο ανεβαίνει στα 62 εκ. ευρώ συνυπολογιζομένου του ΦΠΑ.

    Η ετήσια αποζημίωση περιλαμβάνει:

    • Την αποζημίωση της ΗΤ για την παροχή των προβλεπόμενων υπηρεσιών, η οποία ανέρχεται έως του ποσού των 21 εκατομμυρίων ευρώ.
    • Τα τέλη χρήσης της υποδομής για την εκτέλεση των υπηρεσιών που αποτελούν αντικείμενο της Σύμβασης, τα οποία αποδίδονται μέσω της ΗΤ. στον διαχειριστή της υποδομής ΟΣΕ και ανέρχονται έως του ποσού των 19 εκατομμυρίων ευρώ και
    • Το αντίτιμο των μισθωμάτων του τροχαίου υλικού που χρησιμοποιείται για την εκτέλεση του αντικειμένου της Σύμβασης, το οποίο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. καταβάλλει στη ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε. και ανέρχεται έως και του ποσού των 10 εκατομμυρίων ευρώ.

    Ως minimum κέρδος για την εταιρία έχει οριστεί το ποσό των 2 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως. Σε περίπτωση θετικού οικονομικού αποτελέσματος, το Ελληνικό Δημόσιο λαμβάνει ποσοστό 20% από τα καθαρά έσοδα, ενώ το υπόλοιπο 80% παρέχεται ως κίνητρο αποδοτικότητας στον Πάροχο, ο οποίος εισπράττει και διαχειρίζεται τα έσοδα που προκύπτουν από την εκπλήρωση των υποχρεώσεων παροχής των Υπηρεσιών.

    Η διάρκεια της Σύμβασης έχει οριστεί σε δέκα έτη, με ημερομηνία έναρξης την 1η Ιανουαρίου 2022 μέχρι και την 31η Δεκεμβρίου 2031, με δυνατότητα παράτασης για άλλα πέντε χρόνια (δηλ. μέχρι το τέλος του 2036), εφόσον η εταιρία έχει υλοποιήσει το σύνολο του επενδυτικού πλάνου των 163,5 εκατομμυρίων ευρώ εντός των προβλεπόμενων χρόνων.

    Ειδικά σε ό,τι αφορά τα τέλη χρήσης υποδομής, η ΗΤ εξακολουθεί να αμφισβητεί τις χρεώσεις του ΟΣΕ για τα έτη 2020 - 2023. Το χάσμα μεταξύ των δύο πλευρών μόνο για το 2022 ανέρχεται σε 47,8 εκατ. ευρώ, καθώς η Hellenic Train δεν κάνει αποδεκτή τη μονομερή αύξηση των τελών από τον ΟΣΕ την περίοδο που η κατάσταση του δικτύου έβαινε επιδεινούμενη.

    Ασυμβίβαστα στον ΟΣΕ

    Με άλλο άρθρο στο ίδιο νομοσχέδιο ορίζονται προυποθέσεις με στόχο την ενίσχυση στον μέγιστο βαθμό της ανεξαρτησίας και της αμεροληψίας των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου και των ανώτερων διευθυντικών στελεχών του διαχειριστή υποδομής, δηλαδή του ΟΣΕ. Συγκεκριμένα προβλέπεται πως όχι μόνο εξακολουθεί να είναι ξεχωριστή νομικά οντότητα από κάθε σιδηροδρομική επιχείρηση και οιονδήποτε φορέα έχει ως αντικείμενο τους σιδηροδρόμους αλλά υποχρεούται επιπλέον να διατηρεί ξεχωριστή έδρα από κάθε σιδηροδρομική επιχείρηση και τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) αλλά και κάθε άλλη αρχή ή φορέα, που συνδέεται με τη σιδηροδρομική δραστηριότητα.

    Για τον σκοπό αυτό τίθενται κωλύματα και ασυμβίβαστα, ώστε να διασφαλιστεί η αποφυγή σύγκρουσης συμφερόντων στα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του διαχειριστή υποδομής και τα ανώτερα διευθυντικά του στελέχη, τόσο κατά τη διάρκεια της θητείας τους όσο και για ένα έτος μετά την με οποιαδήποτε τρόπο λύση της εργασιακής σχέσης. Μάλιστα, οι απαγορεύσεις εκτείνονται και σε συζύγους, συμβιούντες και τέκνα αυτών, ενώ θεσπίζεται και σύστημα κυρώσεων για τους παραβάτες.

    Πηγή: ethnos.gr

  • Τα πιο ωραία ταξίδια με τρένο στην Ευρώπη – Ο Οδοντωτός ψηλά στην λίστα (video)
    Τα πιο ωραία ταξίδια με τρένο στην Ευρώπη – Ο Οδοντωτός ψηλά στην λίστα (video)

    Από πολυτελείς διαδρομές έως σχετικά άγνωστα και ανεξερεύνητα… σιδηροδρομικά μονοπάτια

    Καθώς η άνοιξη έχει πια έρθει και η φύση έχει ανθίσει και αποκαλύπτει μαγευτικές εικόνες, είναι η κατάλληλη εποχή για να σχεδιάσετε ένα ταξίδι με τρένο – από πολυτελείς διαδρομές έως σχετικά άγνωστα και ανεξερεύνητα… σιδηροδρομικά μονοπάτια.

    Το ταξίδι με τρένο επιτρέπει στους επιβάτες να δουν μέρη που χάνουν αν ταξιδέψουν με αεροπλάνο.

    Το Euronews συγκέντρωσε μερικές από τις ωραιότερες σιδηροδρομικές διαδρομές στην Ευρώπη – ανάμεσά τους και το τρενάκι του Οδοντωτού στα Καλάβρυτα.

    Αυτή η σιδηροδρομική γραμμή ενώνει την Κουρ και το Σεντ Μόριτζ της Ελβετίας με το Τιράνο στην Ιταλία μέσω του περάσματος Μπερνίνα στις ελβετικές Άλπεις.

    Η διαδρομή θεωρείται ένα από τα πιο εντυπωσιακά ταξίδια με τρένο παγκοσμίως. Διαρκεί τέσσερις ώρες και καλύπτει 155 χιλιόμετρα εντυπωσιακών τοπίων.

    Το πιο πολυτελές ταξίδι με τρένο που σας ταξιδεύει και πίσω στον χρόνο.

    Το ταξίδι από το Παρίσι στη Βενετία διαρκεί 24 ώρες και στη διαδρομή θα δείτε κορυφαία ευρωπαϊκά τοπία όπως οι ελβετικές Άλπεις, η γαλλική Ριβιέρα και οι λόφοι της Ιταλίας. Αρκεί να πληρώσετε 4.000 ευρώ για το εισιτήριο.

    Μπορεί η διαδρομή να είναι μόλις 22 χιλιομέτρα και να διαρκεί μια ώρα, αλλά συμπεριλαμβάνεται στις ωραιότερες της Ευρώπης, λόγω της θέα στα καταπράσινα δάση, τα βουνά και τους καταρράκτες που προσφέρει, στο εκπληκτικό φαράγγι του Βουραϊκού.

    Μέσα σε τέσσερις ώρες που διαρκεί η διαδρομή από τη Γλασκώβη με προορισμό τα σκωτσέζικα Χάιλαντς, θα έχετε τη δυνατότητα να απολαύσετε την άγρια ομορφιά της σκωτσέζικης υπαίθρου, όπως λίμνες, βάλτους και βουνά, καθώς και την Οδογέφυρα Γκλενφίναν, διάσημη από τις ταινίες «Χάρι Πότερ» και τα πλάνα με το Χόγκουαρτς Εξπρές.

    Πηγή: Euronews.com - TheBest.gr

  • Κόκκαλης: Η πιο χρήσιμη ψήφος σε αυτές τις ευρωεκλογές είναι η ψήφος στον ΚΟΣΜΟ
    Κόκκαλης: Η πιο χρήσιμη ψήφος σε αυτές τις ευρωεκλογές είναι η ψήφος στον ΚΟΣΜΟ

    Όλοι και όλες έχουμε ευθύνες, εδώ που βρισκόμαστε σήμερα. Δεν είναι πλέον ζήτημα ατομικής ευθύνης, παρότι κι αυτή είναι πολύ σοβαρή. Είναι ζήτημα πολιτικής συμμετοχής, προκειμένου να έχουμε πολιτικές δυνάμεις που αναλαμβάνονται το μέγεθος του προβλήματος και που μειώνουν τις ανισότητες. Μία τέτοια δύναμη είναι ο ΚΟΣΜΟΣ που έχει την επίσημη στήριξη των Ευρωπαίων Πρασίνων.

    Σαφώς θα εκφραστεί, και πολύ σωστά, ένα μεγάλο μήνυμα δυσαρέσκειας προς την Κυβέρνηση, αλλά από εκεί και πέρα δεν νομίζω ότι θα αλλάξει κάτι αν λάβει 13-14% το ΠΑΣΟΚ, 14-15% ο ΣΥΡΙΖΑ κ.ο.κ. Το να δημιουργηθεί ο χώρος για ένα πράσινο, επαρκές, ανιδιοτελές και βασισμένο στα πραγματικά δεδομένα Πράσινο κόμμα, και να φέρει στην Ελλάδα αυτή την τεράστια και στιβαρή συζήτηση που γίνεται σε όλη την Ευρώπη, με μια πολιτική οικογένεια που συγκυβερνά σε 7 χώρες και διοικεί πάνω από 500 δήμους και περιφέρειες, μία πολιτική οικογένεια που χθες, μαζί με τους σοσιαλιστές, κέρδισε την άκρα δεξιά στην Ολλανδία, νομίζω ότι είναι η πιο χρήσιμη ψήφος σε αυτές τις ευρωεκλογές και το πιο κρίσιμο αποτέλεσμα.

    Πέτρος Κόκκαλης

    Γραμματέας του ΚΟΣΜΟΥ

    Ευρωβουλευτής των Πρασίνων

    Υποψήφιος Ευρωβουλευτής

    (Δελτίο Τύπου)

  • ΚΟΣΜΟΣ: Αλήθειες και ψέματα για την «Πράσινη και ισότιμη μετάβαση» - Ο κίνδυνος της παραπληροφόρησης και της παραπλάνησης της κοινής γνώμης
    ΚΟΣΜΟΣ: Αλήθειες και ψέματα για την «Πράσινη και ισότιμη μετάβαση» - Ο κίνδυνος της παραπληροφόρησης και της παραπλάνησης της κοινής γνώμης

    «Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙΓΕΤΑΙ»: GREENWASHING – SOCIAL WASHING – BLUE WASHING

    Με αφορμή την πρόσφατη δημοσίευση του βιβλίου «Ο κόσμος καίγεται. Αλλάξτε το σύστημα, όχι το κλίμα», των Πέτρου Κόκκαλη και Ξενοφώντα Κοντιάδη, συνεχίζουμε το διάλογο, στο Πάρκο «Καραμανλή» -στο Λιμάνι της Ραφήνας- την Κυριακή, 2 Ιουνίου, στις 5:00 μμ. Συμμετέχουν ο ευρωβουλετής των Πρασίνων και Γραμματέας του ΚΟΣΜΟΥ, Πέτρος Κόκκαλης και μέλη του Πολιτικού Συμβουλίου που έλαβαν μέρος στη διαμόρφωση της Εθνικής Πράσινης Συμφωνίας.

    Η εκδήλωση γίνεται στο πλαίσιο της Εθνικής Πράσινης και Κοινωνικής Συμφωνίας του ΚΟΣΜΟΥ για την υλοποίηση των δεσμεύσεων και της υφιστάμενης νομοθεσίας για την προστασία των ανθρωπίνων δικαιώματων, την προστασία του περιβάλλοντος, σύμφωνα με την Αρχή της πρόληψης (Αρχή 21 της Συνθήκης του Ρίο, 1991), και της άσκησης δέουσας επιμέλειας για την απαγόρευση δραστηριοτήτων που ήδη προκαλούν και μπορεί να προκαλέσουν μη αναστρέψιμη βλάβη, δηλαδή «οικοκτονία» ή «ανθρωποκτονία».

    Η ψήφιση, με έντονη διαπραγμάτευση, της Ευρωπαϊκής Οδηγίας για την ποινική ευθύνη των διοικήσεων στην εκτέλεση του καθήκοντος ελέγχου και περιορισμού των παραβιάσεων ή των παραλήψεων που συντελούν στην πρόκληση μη αναστρέψιμης βλάβης (βλ. Μάτι, Τέμπη, Θεσσαλία, κ.λπ.) είναι ενδεικτική της σημασίας ενίσχυσης αυτού του διαλόγου και την επίσπευση της εφαρμογής όλων των κανόνων που περιορίζουν την απώλεια φυσικού και κοινωνικού πλούτου.

    Η συμπερίληψη με ίσα δικαιώματα και αναλογική ευθύνη στην υλοποίηση της πράσινης μετάβασης είναι μία δέσμευση που περιλαμβάνεται ήδη στις διεθνείς και Ευρωπαϊκές Συνθήκες που καλούμαστε να σεβαστούμε και αφορά το παρόν αλλά κυρίως το μέλλον όλων ΜΑΣ!

    Μερικά από τα ερωτήματα της συζήτησης αφορούν :

    • Παραπληροφόρηση και εξαπάτηση της κοινής γνώμης τί σημαίνει και πως την αντιμετωπίζουμε
    • Τι λένε οι επιστήμονες και οι ειδικοί για τις αιτίες των αλλεπάληλων κρίσεων (πανδημία, ακρίβεια, ενεργειακή φτώχεια, αποκλεισμός με βάση το φύλο, την ηλικία, την προσωπικότητα – πώς λειτουργεί; Πώς μεταφράζεται στη διαγενεακή σύγκρουση;
    • Κλιματική κρίση – υπάρχουν λύσεις και ποιο είναι το τίμημα;

    Τη συζήτηση θα συντονίσει η δημοσιογράφος και συγγραφέας Στέλλα Κάσδαγλη, ιδρυτικό μέλος της μη Κυβερνητικής Οργάνωσης «Women Οn Top».

    kosmos ekd rafina

    (Δελτίο Τύπου)

  • To Volt Europa στηρίζει επίσημα τον ΚΟΣΜΟ για τις ευρωεκλογές της 9ης Ιουνίου
    To Volt Europa στηρίζει επίσημα τον ΚΟΣΜΟ για τις ευρωεκλογές της 9ης Ιουνίου

    Την επίσημη στήριξή του απέστειλε το κόμμα Volt Europa στον ΚΟΣΜΟ για τις ευρωεκλογές της 9ης Ιουνίου. Οι υποψήφιοι ευρωβουλευτές Φώτης Καψάλης, Νικόλας Ξεσφίγγης και η υποψήφια ευρωβουλεύτρια Ιωάννα Τζανιδάκη έχουν ενταχθεί στο ψηφοδέλτιο του ΚΟΣΜΟΥ διεκδικώντας μία θέση στην ευρωβουλή, έχοντας πλέον τη στήριξη όλης της ευρωπαϊκής οικογένειας του Volt Europa.

    Όπως αναφέρεται στην επιστολή, στόχος του Volt Europa μέσα από τη συγκεκριμένη συνεργασία με τον ΚΟΣΜΟ είναι η προώθηση των κοινών αρχών των δύο κομμάτων για μία ομοσπονδιακή ευρωπαϊκή δημοκρατία που θα αγωνιστεί για την ειρήνη, το κοινωνικό κράτος και την πράσινη ανάπτυξη.

    «Στόχος του ΚΟΣΜΟΥ είναι η συνένωση όλων των πράσινων δυνάμεων της χώρας κάτω από ένα κοινό ψηφοδέλτιο, μέσω του οποίου θα διεκδικήσουμε τη θέση μας στην Ευρωβουλή», αναφέρει ο Ηλιας Παπαθεοδώρου, Εκπρόσωπος Τύπου του ΚΟΣΜΟΥ. «Η επίσημη στήριξη του Volt Europa είναι για εμάς ένα επισφράγισμα μιας ουσιαστικής πολιτικής συνεργασίας για τις εκλογές της 9ης Ιουνίου, στις οποίες όλοι και όλες πρέπει να δηλώσουν με την ψήφο τους, ποια Ευρώπη θέλουν να έχουν στο μέλλον».

    (Δελτίο Τύπου)

  • ΚΟΣΜΟΣ: Ο Πέτρος Κόκκαλης στην Κόρινθο
    ΚΟΣΜΟΣ: Ο Πέτρος Κόκκαλης στην Κόρινθο

    Σειρά συναντήσεων με φορείς του νομού Κορινθίας θα έχει ο Πέτρος Κόκκαλης, Γραμματέας του ΚΟΣΜΟΥ και ευρωβουλευτής των Πρασίνων, την Παρασκευή 31 Μαΐου. Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο επίσκεψής του στην περιοχή θα συναντηθεί στις 18.00 με τη δημοτική αρχή, στις 18.45 θα ακολουθήσει συνάντηση με εκπροσώπους του επιμελητηρίου Κορίνθου, ενώ στις 19.15 θα πραγματοποιηθεί συνέντευξη Τύπου.

    Είναι σημαντικό να γνωρίσουν οι πολίτες της Κορινθίας τις προτάσεις μας για την Εθνική Πράσινη Συμφωνία, αναφέρει ο Πέτρος Κόκκαλης, για αυτό και ερχόμαστε σε άμεση επικοινωνία μαζί τους, αλλά και με τους φορείς της περιοχής, το Δήμο και το Επιμελητήριο.

    «Στόχος μας είναι η βελτίωση της ευημερίας της ελληνικής κοινωνίας με τρόπο δίκαιο. Μια οικονομική ανάπτυξη με μακροπρόθεσμο ορίζοντα που θα είναι βιώσιμη και θα στηρίζεται σε μια εύρωστη οικονομία και ένα ισχυρό κοινωνικό κράτος. Πιστεύουμε πως η οικονομική, κοινωνική και περιβαλλοντική δικαιοσύνη είναι έννοιες αλληλένδετες που δεν λειτουργούν αυτόνομα αλλά με αλληλοσυσχετισμό», αναφέρει ο κ. Κόκκαλης.

    «Η πρόταση του ΚΟΣΜΟΥ για μια Εθνική Πράσινη Συμφωνία είναι μια δομημένη θεώρηση του αγροτικού τομέα με τρεις κύριες κατευθύνσεις: α) Επαναδιεκδίκηση του βασικού παραγωγικού κεφαλαίου, των αγροτικών γαιών, β) αύξηση του αγροτικού πληθυσμού, και ανάκαμψη του ποσοστού των νέων αγροτών και των απασχολούμενων γυναικών, γ) προστασία και διατήρηση της φυσικής και αγροτικής βιοποικιλότητας», τονίζει ο κ. Κόκκαλης.

    Ο ΚΟΣΜΟΣ προτείνει συγκεκριμένες πολιτικές. Η Εθνική Πράσινη Συμφωνία

    προβλέπει ένα μεγάλο επενδυτικό σχέδιο για την οικοδόμηση μιας ευημερούσας και δυναμικής κοινωνίας που βασίζεται στην κλιματική ουδετερότητα, την πράσινη βιομηχανία, τις πράσινες τεχνολογίες, την ψηφιοποίηση και τη δίκαιη μετάβαση.

    ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΟΡΙΝΘΟΣ

    18.00 Συνάντηση με Δημοτική αρχή (Δημαρχείο Κορίνθου, Κολιάτσου 32)

    18.45 Συνάντηση με Επιμελητήριο Κορίνθου (Επιμελητήριο Κορίνθου, Ερμού 2)

    19.15 Συνέντευξη τύπου και ερωτήσεις δημοσιογράφων (Επιμελητήριο Κορίνθου Β όροφος)

    20.00 Συζήτηση με στελέχη του ΚΟΣΜΟΥ (ΒΑR 01-Κολοκοτρώνη 1)

    (Δελτίο Τύπου)

  • Ο ΚΟΣΜΟΣ καταδικάζει την επίθεση βίας στους εθελοντές στην Πάρνηθα
    Ο ΚΟΣΜΟΣ καταδικάζει την επίθεση βίας στους εθελοντές στην Πάρνηθα

    Η επίθεση στους νέους της περιβαλλοντικής οργάνωσης SAVE YOUR HOOD στην Πάρνηθα, μόνο ντροπή προκαλεί, αναφέρει ο Πέτρος Κόκκαλης, Γραμματέας του ΚΟΣΜΟΥ και ευρωβουλευτής των Πρασίνων.

    Ο εθελοντισμός είναι κάτι που στηρίζει όσους έχουν πραγματικά ανάγκη, είτε μιλάμε για συμπολίτες μας, είτε για το περιβάλλον. Η αυξανόμενη, αδιανόητη βία κατά των ακτιβιστών δημιουργεί μεγάλη ανησυχία και δεν είναι πρώτη φορά που συμβαίνουν τέτοια φαινόμενα. Έχουμε ζήσει στο παρελθόν επιθέσεις από λαθροκυνηγούς σε ομάδες εθελοντών, ενώ σε παγκόσμιο επίπεδο έχουμε ακόμα και δολοφονίες.

    Οποιαδήποτε παραβατική συμπεριφορά, από οπουδήποτε κι αν προέρχεται είναι απολύτως καταδικαστέα ειδικά όταν απευθύνεται σε εθελοντές που δρουν ανιδιοτελώς για την προστασία του περιβάλλοντος.

    Ευχόμαστε γρήγορη ανάρρωση στους νέους που έπεσαν θύματα επίθεσης και καλούμε την πολιτεία να πράξει άμεσα τα δέοντα ώστε να προστατεύονται επαρκώς και τα δάση μας, αλλά και όσοι προσπαθούν να τα φροντίσουν.

    (Δελτίο Τύπου)

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ