Μάθετε πως μπορεί ο σχεδιασμός του χώρου να επηρεάζει την εργασία, και πως μπορείτε να κάνετε τη δουλειά σας καλύτερη.
Η διαχείριση μιας επιχείρησης δεν είναι εύκολη υπόθεση. Σε κάθε δεδομένη στιγμή, υπάρχουν χίλιες διαφορετικές αποφάσεις που πρέπει να γίνουν. Ως προϊστάμενος, όχι μόνο είναι δική σας ευθύνη να λάβετε αυτές τις αποφάσεις, αλλά οι απαντήσεις που δίνετε θα μπορούσαν ενδεχομένως να καθορίσουν την εμπορική επιτυχία σας.
Όταν ζείτε κάτω από όλη αυτή την πίεση, είναι κατανοητό πως ο σχεδιασμός και η διακόσμηση του γραφείου θα είναι το τελευταίο πράγμα που περνάει από το μυαλό σας.
Έχει όμως αποδειχθεί ότι ο τρόπος με τον οποίο σχεδιάζεται ένας εταιρικός χώρος έχει βαθιές επιπτώσεις στην ίδια την επιχείρηση. Οι επιλογές σχεδιασμού επηρεάζουν τα πάντα, από την απόδοση της εργασίας έως το ποσοστό σφάλματος και την ικανοποίηση των εργαζομένων.
Στο σημερινό άρθρο θα σας δείξουμε πώς να βοηθήσετε το σχεδιασμό του χώρου εργασίας σας, για να επιτύχει τα βέλτιστα αποτελέσματα. Ίσως να είναι καιρός για μία μικρή ή μεγάλη αναδιαμόρφωση χώρου.
Οι πρώτες εντυπώσεις που αφήνει ένα γραφείο στους πελάτες σας είναι και οι καθοριστικός.
Σκεφτείτε τις δικές σας εντυπώσεις, θετικές, αρνητικές ή ουδέτερες, όταν κατά καιρούς έχετε επισκεφτεί ως πελάτης το γραφείο κάποιου επαγγελματία.
Το ίδιο είναι να πηγαίνεις σε ένα γραφείο με παλιά και κακοσυντηρημένα έπιπλα, βρώμικους και χώρους, φυτά απότιστα και απεριποίητα, και το ίδιο να μπαίνεις σε ένα περιποιημένο χώρο με φυτά που μοσχοβολούν και υπάρχει μια θετική αύρα στον αέρα του χώρου; Όχι, βέβαια.
Έχετε νιώσει ποτέ άβοα και ανεπιθύμητοι σε ένα χώρο, λόγω κακής διαρρύθμισης; Να θυμάστε ότι η διαρρύθμιση του χώρου και η διάταξη των επίπλων στέλνουν σημαντικά μηνύματα στους πελάτες σας.
Γι’ αυτό θα πρέπει να φροντίζετε να υπάρχει επαρκής αριθμός καθισμάτων στο γραφείο σας. Επιπλέον, αν δεν διαθέτετε ξεχωριστό χώρο αναμονής, καλό θα είναι να προσθέσετε κάποιο μικρό καθιστικό.
Επίσης, σημαντική είναι και η επίπλωση αλλά και η διακόσμηση του γραφείου σας. Καθώς δηλώνουν πολλά για εσάς και την επιχείρησή σας. Αρχικά, θα πρέπει να έχετ αποφασίσει ποια μηνύματα θέλετε να δώσετε στους πελάτες σας.
Για παράδειγμα:
- Θέλετε να εντυπωσιάσετε και να πρωτοτυπήσετε;
- Θέλετε να προβάλετε το έργο σας;
- Θέλετε να δώσετε έμφαη στη μόρφωσή σας;
- Θέλετε να τονίσετε την εμπειρία της επιχείρησής σας, κλπ.
- Θέλετε να τους κάνετε να χαλαρώσουν και να αισθανθούν άνετα και ευχάριστα; Και πολλά ακόμη ερωτήματα.
Είναι σημαντικό να υπάρχουν στο χώρο όμορφα έπιπλα, αντικείμενα, έργα τέχνης και καλοδιατηρημένα φυτά. Απλά, μην ξεχνάτε ότι παραφορτωμένοι χώροι ζαλίζουν και δείχνουν φτηνοί.
Γι’ αυτό σκεφτείτε μια όμορφη διακόσμηση λαμβάνοντας υπ’όψιν όλα τα παραπάνω. Υπάρχουν λύσεις αξιοπρεπείς και καλόγουστες, χωρίς να χρειαστεί να ξοδέψετε μια περιουσία.
Πηγή: reconsblog.gr