Η τεχνολογία έχει διεισδύσει τόσο πολύ στην προσωπική μας ζωή που ως ένα βαθμό έχει αντικαταστήσει τις συνομιλίες και τα ραντεβού εξ επαφής.
Η τρομακτική εξάπλωση και η δημοτικότητα των κοινωνικών δικτύων αναμφίβολα διευκολύνει τις νέες γνωριμίες κι έτσι οι ειδικοί πασχίζουν να ανακαλύψουν ποιες είναι οι πιο αποτελεσματικές «στρατηγικές» για το διαδικτυακό φλερτ.
Μελέτη που πραγματοποιήθηκε στη Βρετανία δείχνει ότι το λεξιλόγιο που χρησιμοποιούν οι χρήστες για να περιγράψουν τον εαυτό τους στο διαδικτυακό τους προφίλ έχει σημαντική επίδραση στο αντίθετο φύλο κι έτσι μπορεί να προσελκύσει ένα μελλοντικό ταίρι.
Μια ομάδα ερευνητών από την ιστοσελίδα eHarmony.co.uk και το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης ανέλυσε 12.000 προφίλ ώστε να καταλήξει στη λίστα με τις 10 καταλληλότερες λέξεις-κλειδιά τόσο για το ανδρικό όσο και για το γυναικείο φύλο.
Για παράδειγμα, οι γυναίκες που περιγράφουν τον εαυτό τους ως «φιλόδοξο» ή «συμπονετικό» τραβούν περισσότερο την προσοχή των ανδρών, ενώ οι άνδρες που προβάλλουν στο διαδικτυακό τους προφίλ τις λέξεις «γυμνασμένος» ή «αισιόδοξος» έχουν τη μεγαλύτερη απήχηση στο γυναικείο φύλο.
Δείτε την πλήρη λίστα με τις λέξεις-κλειδιά και τα αντίστοιχα «ποσοστά επιτυχίας» που προσδίδουν σε ένα διαδικτυακό προφίλ.
Για το γυναικείο προφίλ |
Γλυκιά +46% |
Φιλόδοξη +39% |
Συμπονετική/Ευγενική +30% |
Αυθόρμητη +30% |
Γυμνασμένη +22% |
Αστεία +21% |
Εξωστρεφής +19% |
Αισιόδοξη +17% |
Εργατική +17% |
Παθιασμένη +16% |
Για το ανδρικό προφίλ |
Γυμνασμένος +69% |
Φιλόδοξος +64% |
Διορατικός +63% |
Παθιασμένος +53% |
Αισιόδοξος +44% |
Αστείος +38% |
Αυθόρμητος+33% |
Συμπονετικός/Ευγενικός+21% |
Τρυφερός +17% |
Εξωστρεφής+ 17% |
Τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης αποκάλυψαν επίσης πως οι γυναίκες είναι πιο πιθανό να δώσουν προσοχή σε μια ενδιαφέρουσα περιγραφή παρά σε μια εντυπωσιακή φωτογραφία, ενώ οι άνδρες παραμένουν σε μεγάλο βαθμό «προκατειλημμένοι» ως προς την εμφάνιση, δίνοντας προτεραιότητα στις γοητευτικές παρουσίες.