Το Red Notice του Netflix πραγματοποίησε ρεκόρ προβολών στην πρώτη του κιόλας ημέρα στην πλατφόρμα, ρίχνοντάς μας όλους σε μια καλοστημένη παγίδα.
Την έχει βρει τη συνταγή το Netflix. Ξέρει πλέον τι, αλλά και κυρίως πώς να σερβίρει κάτι στους συνδρομητές του. Γνωρίζει το κατάλληλο timing, αλλά και τα πρόσωπα, που μπορούν να του φέρουν τις πολυπόθητες προβολές. Ευχάριστες εκπλήξεις από το πουθενά, όπως αυτή του Squid Game, δεν θα έρχονται κάθε μέρα. Επομένως, πρέπει κι αυτό να στήνει τις «παγίδες» του, για να «κοροϊδεύει» τον κόσμο. Όπως ακριβώς έκανε με την περίπτωση του Red Notice.
Το Red Notice, η νέα ταινία που ανέβηκε στο Netflix την Παρασκευή 12 Νοεμβρίου, με πρωταγωνιστές τους Dwayne Johnson, Ryan Reynolds και Gal Gadot, κατάφερε μέσα στην πρώτη κιόλας ημέρα προβολής του, να σημειώσει ρεκόρ προβολών για πρεμιέρα ταινίας στην πλατφόρμα. Αυτό δεν προκάλεσε καμία έκπληξη στους ανθρώπους του Netflix. Ήταν προετοιμασμένοι γι’ αυτή την εξέλιξη και την περίμεναν.
Δεν εξηγείται αλλιώς το γεγονός πως για την παραγωγή του Red Notice δαπάνησαν 200 εκατομμύρια, τα περισσότερα που έχουν ξοδέψει μέχρι σήμερα για κάποια ταινία. Και να φανταστεί κανείς πως τη συγκεκριμένη παραγωγή την είχαν απορρίψει νωρίτερα τόσο η Universal, όσο και η Legendary, μιας και τους φάνηκε υπερβολικό το μπάτζετ των 130 εκατομμυρίων (τόσο κοστολογήθηκε αρχικά) που ζήτησαν οι δημιουργοί.
Το Netflix, όμως, δεν πτοήθηκε. Έβαλε βαθιά το χέρι στην τσέπη και έριξε μια μπίλια σε μονόχρωμη ρουλέτα. Γνωρίζοντας τους συνδρομητές του, ήξερε πως αυτά τα λεφτά δεν θα χαθούν και πως η ταινία θα είναι επιτυχία. Χωρίς να βασίζονται στο σενάριο, απλά και μόνο πατώντας πάνω στα ονόματα των τριών σπουδαίων πρωταγωνιστών της.
Όχι άλλες ταινίες με ληστείες
Πραγματικά το σενάριο του Red Notice δεν φέρνει τίποτα το πρωτότυπο. Είναι μια ακόμη ταινία δράσης με βασικό της θέμα μια μεγάλη ληστεία. Το Netflix το έχει παρακάνει με το συγκεκριμένο concept μετά την επιτυχία του Casa de Papel. Και είναι μάλιστα νωπό το φιάσκο με το Army of Thieves.
Τέλος πάντων, στο Red Notice έχουμε τον Rock, που υποδύεται έναν κορυφαίο profiler του FBI, ο οποίος προσπαθεί να συλλάβει τους δύο καταζητούμενους, που παίζουν ο Reynolds και η Gadot. Μετά από διάφορα twists οι ισορροπίες αλλάζουν και οι πρωταγωνιστές μεταφέρονται από το ένα σημείο του χάρτη στο άλλο, με τα γυρίσματα να γίνονται σε Ιταλία, Λονδίνο, Ρωσία, Μπαλί και Αργεντινή.
Γενικά λεφτά υπάρχουν. Αυτό που δεν υπάρχει είναι σασπένς, έξυπνα αστεία (μιας και πρόκειται για κωμωδία δράσης), αλλά και ένα πρωτότυπο σενάριο. Είναι λες και οι δημιουργοί του Red Notice ήθελαν να κοροϊδέψουν τον κόσμο, βάζοντας τη Wonder Woman, τον Deadpool και τον χαρακτήρα του Rock σε ένα χώρο να παλέψουν.
Αν πέτυχαν το στόχο τους; Και με το παραπάνω. Το είδαμε σχεδόν όλοι και ακόμα μετανιώνουμε για τα 118 λεπτά που ξοδέψαμε.
Πηγή: Gazzetta.gr