Life & Style

Netflix: Αυτή είναι η μεγάλη αλλαγή από το 2023

Netflix: Αυτή είναι η μεγάλη αλλαγή από το 2023

Η αλλαγή που ετοιμάζει το Netflix ξεκινά να εφαρμόζεται από τις αρχές του 2023.

Πιεζόμενη από τον ανταγωνισμό, η δημοψιλής πλατφόρμα σειρών και ταινιών Netflix προχωρά σε μια σειρά αλλαγών προκειμένου να βάλει ένα φρένο στην καθημερινή «χασούρα» στα έσοδά της.

Μετά και το λανσάρισμα του φθηνότερου πακέτου που θα έχει όμως διαφημίσεις και θα είναι διαθέσιμο από τον Νοέμβριο, η πλατφόρμα σχεδιάζει να σταματήσει την κοινή χρήση λογαριασμών.

Η εταιρεία σκοπεύει να περιορίσει το φαινόμενο είτε αποκλείοντας τους χρήστες που «δανείζονται» ξένους κωδικούς, είτε χρεώνοντας τους συνδρομητές για τους φίλους τους που βλέπουν από άλλα σπίτια.

Ο κολοσσός του streaming έχει απο καιρό ειδοποιήσει πως θα προχωρήσει σε προσαυξήσεις στα πακέτα συνδρομών για την κοινή χρήση ενός λογαριασμού, με κάτι τέτοιο να εφαρμόζεται από τις αρχές του έτους.

Τα στελέχη αναφέρθηκαν για πρώτη φορά στις προσαυξήσεις για την κοινή χρήση κωδικών τον Απρίλιο, αφού το Netflix σημείωσε μείωση στα κέρδη του πρώτου τριμήνου με φανερή μείωση των συνδρομητών.

«Έχουμε καταλήξει σε μια προσέγγιση για τη δημιουργία εσόδων από την κοινή χρήση λογαριασμών και θα αρχίσουμε να το εφαρμόζουμε ευρύτερα από τις αρχές του 2023», ανακοίνωσε το Netflix.

«Αφού ακούσουμε τα σχόλια των καταναλωτών, θα προσφέρουμε στους χρήστες τη δυνατότητα να διαχειρίζονται τις συσκευές τους πιο εύκολα και να δημιουργούν δευτερεύοντες λογαριασμούς, εάν θέλουν να πληρώσουν για την οικογένεια ή τους φίλους τους» σημειώνεται.

Το καλοκαίρι του 2022 έγινε γνωστό από την εταιρεία πως δοκιμάζει μια νέα λειτουργία σε πέντε χώρες της Λατινικής Αμερικής, επιτρέποντας στους χρήστες να «προσθέσουν ένα σπίτι» με επιπλέον 2,99 δολάρια το μήνα. Αυτό ήταν και ο μπούσουλας για την επιπλέον χρέωση για τους κοινόχρηστους λογαριασμούς.

Πάντως, αναμένεται ότι το κόστος για κάθε επιπλέον χρήστη να ποικίλλει ανάλογα με την τιμή του αρχικού λογαριασμού. Για παράδειγμα, όσο πιο φθηνό το πακέτο που πληρωνει ένας συνδρομητής, τόσο λιγότερη η χρέωση για κάθε επιπλέον χρήστη.

Υπενθυμίζεται πως η streaming πλατφόρμα λανσάρει από τις αρχές Νοεμβρίου και ένα πακέτο χαμηλότερου κόστους, με διαφημίσεις, σε μία προσπάθεια να προσελκύσει περισσότερους συνδρομητές.

Πολλοί ανταγωνιστές στα streaming wars, όπως το HBO Max και το Hulu, διαθέτουν ήδη προγράμματα με διαφημίσεις, ενώ και το Disney+ αναμένεται να ξεκινήσει ένα παρόμοιο πρόγραμμα φέτος.

Πηγή: iEidiseis.gr

TAGS:

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

tsoukalas popup

tsoukalas popup mobile
tsoukalas popup