Life & Style

«Τι ψυχή θα παραδώσεις μωρή;»: Επιστρέφει στη μεγάλη οθόνη με δύο ταινίες - Το παρασκήνιο και οι βασικοί χαρακτήρες

«Τι ψυχή θα παραδώσεις μωρή;»: Επιστρέφει στη μεγάλη οθόνη με δύο ταινίες - Το παρασκήνιο και οι βασικοί χαρακτήρες

Η παραγωγή της ταινίας «Τι ψυχή θα παραδώσεις μωρή;» θα είναι του Παντελή Καλατζή και της Showtime Productions και το σενάριο και η σκηνοθεσία του Αλέξανδρου Ρήγα. Το σενάριο της ταινίας είναι εμπνευσμένο από την ομώνυμη τηλεοπτική σειρά των Αλέξανδρου Ρήγα και Δημήτρη Αποστόλου.

Η μαύρη κωμωδία του MEGA δεν ολοκληρώθηκε ποτέ. Παρά το γεγονός ότι η σειρά από την αρχή σημείωνε πολύ υψηλά νούμερα τηλεθέασης, τα γυρίσματα της σειράς τελικά διακόπηκαν κατά το γύρισμα του 7ου επεισοδίου (το οποίο παρέμεινε και ημιτελές), αφήνοντας την εξέλιξη της υπόθεσης στο πιο ενδιαφέρον της σημείο: στη στιγμή της κατά πρόσωπο αντιπαράθεσης των τεσσάρων πρωταγωνιστριών με τον «εχθρό» τους.

Και έτσι δεν μάθαμε τι απέγιναν τελικά αυτά τα τέσσερα κορίτσια που αφού είχαν κακοποιηθεί στην παιδική τους ηλικία αποφάσισαν κάποια στιγμή να εκδικηθούν τον υπεύθυνο: τον κοινωνικό λειτουργό του ορφανοτροφείου που μεγάλωσαν. Τον άνθρωπο που τις κακοποιούσε σεξουαλικά και που έχει μόλις επιστρέψει στην Ελλάδα από την Αμερική ως προστάτης των, ανά τον κόσμο, κακοποιημένων παιδιών. Η Αλέκα, η Ντομινίκ, η Φωφώ και η Πόπη τα μιλήσανε, τα συμφωνήσανε. Και κατέστρωσαν τα σχέδιά τους, που όμως ... έμειναν στη μέση

Η ταινία παρακολουθεί τις ζωές τεσσάρων γυναικών, εντελώς διαφορετικών μεταξύ τους, οι οποίες συναντιούνται αρχικά κατά την πρώτη δεκαετία της ζωής τους σε ένα ορφανοτροφείο όπου κακοποιούνται σεξουαλικώς και κατ' εξακολούθηση από έναν κοινωνικό λειτουργό, τον Γεράσιμο Μαντά, και ορκίζονται κάποτε να πάρουν εκδίκηση. Τώρα ξανασυναντιούνται με σκοπό να κάνουν πράξη την υπόσχεσή τους.

Και έτσι, θα μάθουμε πώς ολοκληρώνεται το σχέδιο εκδίκησης των τεσσάρων γυναικών, τις όποιες συνέπειες των πράξεων τους και τον αντίκτυπο που αυτή η πράξη θα έχει στην ελληνική κοινωνία του σήμερα. Το καστ των δυο ταινιών θα ολοκληρωθεί σύντομα.

Βασικοί χαρακτήρες

Αλέκα: Η δημοσιογράφος Αλέκα Καλουδάκη, χωρισμένη με παιδί σε έντονη εφηβεία, έχοντας αριστερό – αγωνιστικό παρελθόν, είναι πλέον αρχισυντάκτρια του κουτσομπολίστικου περιοδικού ΨΙΤ, κάτι για το οποίο ντρέπεται και παραμυθιάζει τον κοινωνικό της περίγυρο ότι δουλεύει στον Ριζοσπάστη. Η Αλέκα είναι γεννημένη στις φυλακές της Αλικαρνασσού από την έγκλειστη μητέρα της που κατηγορήθηκε για τον φόνο του συζύγου της και πατέρα της Αλέκας, κάτι που δεν αποδείχθηκε ποτέ. Λόγω αυτού μεταφέρεται στα δύο της χρόνια στο ορφανοτροφείο.

Ντομινίκ: Στο ίδιο ορφανοτροφείο μεταφέρεται η δεύτερη εκ των τεσσάρων, σε αντίστοιχη μικρή ηλικία. Η Ντομινίκ Σεζάρ, κόρη δυο άτυχων Γάλλων που πνίγονται σε ναυάγιο στη Μύκονο είναι πλέον υψηλόβαθμο στέλεχος ναυτιλιακής, ευκατάστατη, σνομπ και διατηρεί ερωτικές σχέσεις με τον παντρεμένο διευθυντή της.

Φωφώ: Η τρίτη γυναίκα είναι η θρησκόληπτη και ερωτευμένη με τον παπά της ενορίας της, Φωφώ Τσιντικίδου, κόρη ενός σεσημασμένου μικροαπατεώνα και ορφανή από μητέρα μεταφέρεται σε μικρή ηλικία στο ίδρυμα όπου βρίσκονται και τα υπόλοιπα κορίτσια, ανάμεσα σ’ αυτές και η Πόπη Καμένου.

Πόπη: Η Πόπη εγκαταλείπεται βρέφος στα σκαλιά του ΕΙΡ με μια καδένα που φέρει το όνομά της. Από εκεί μεταφέρεται στο ίδρυμα όπου κακοποιείται σεξουαλικώς, μαζί με την Αλέκα, την Ντομινίκ και την Φωφώ, από τον Γεράσιμο Μαντά. Το πρώτο επεισόδιο τη βρίσκει λίγο πριν τα 40, παντρεμένη με έναν αγροίκο και βίαιο σουβλατζή στον οποίο είναι απόλυτα υποδουλωμένη.

Η Δήμητρα Παπαδοπούλου στο «Τι ψυχή θα παραδώσεις μωρή;»

Μετά την τεράστια τηλεοπτική επιτυχία «Δυο ξένοι», το συγγραφικό δίδυμο Ρήγα – Αποστόλου αποφασίζουν να δημιουργήσουν μια πικρή κωμωδία για την κακοποίηση κάθε μορφής των ανήλικων και των ενήλικων γυναικών. Εμπνευσμένοι από το σενάριο της δραματικής ταινίας «Sleepers» δημιουργούν την ιστορία της σειράς και την πουλάνε στο MEGA. Το υψηλό μπάτζετ των αμοιβών και γενικότερα της παραγωγής κάνει τους ανθρώπους του καναλιού να ζητήσουν από τους δημιουργούς και την εταιρία παραγωγής την αύξηση της διάρκειας του κάθε επεισοδίου από το τυπικό και σύνηθες 45λεπτο στο ωριαίο. Μετά από αυτή τη συμφωνία, η σειρά ξεκινάει γυρίσματα στα στούντιο της Παιανίας, με προσωρινό τίτλο «Τιμής ένεκεν» και πρωταγωνίστριες τη Δήμητρα Παπαδοπούλου στον ρόλο της Αλέκας, την Ελένη Καστάνη στον ρόλο της Φωφώς, την Ασπασία Τζιτζικάκη στον ρόλο της Ντομινίκ, την Ελισάβετ Κωνσταντινίδου στον ρόλο της Πόπης και την Ισαβέλλα Βλασιάδου στον ρόλο της Ντίντας.

Για άγνωστους μέχρι σήμερα λόγους, και ενώ έχουν γυριστεί ήδη τα τέσσερα πρώτα επεισόδια, αποφασίζεται ν' απομακρυνθούν από την παραγωγή η Δήμητρα Παπαδοπούλου, η Ασπασία Τζιτζικάκη και η Ελισάβετ Κωνσταντινίδου και ν' αντικατασταθούν από τις ηθοποιούς Χρύσα Ρώπα, Ελένη Ράντου και Αβα Γαλανοπούλου αντίστοιχα, κάτι που κάνει αδύνατη την ολοκλήρωση και την παράδοση των επεισοδίων στις προκαθορισμένες ημερομηνίες.

Η σειρά ξεκινάει από την αρχή γυρίσματα έχοντας νέο καστ πρωταγωνιστριών και τίτλο «Τι ψυχή θα παραδώσεις μωρή;» όμως λίγες εβδομάδες αργότερα έρχεται και η δεύτερη παύση γυρισμάτων λίγο πριν από τη προβολή της σειράς και αφού έχουν γυριστεί και ξεκινήσει να προβάλλονται ήδη τα προωθητικά τρέιλερ. Ενας από τους λόγους της διακοπής αυτής είναι και η οικειοθελής, όπως γράφτηκε τότε, αποχώρηση της Ισαβέλλας Βλασιάδου, για άγνωστους μέχρι και σήμερα λόγους. Με την αποχώρηση αυτή, ο ρόλος της Ντίντας μένει χωρίς ηθοποιό λίγο πριν από την πρεμιέρα. Οι δημιουργοί και ο παραγωγός αποφασίζουν να δώσουν τον ρόλο στην Αβα Γαλανοπούλου, η οποία στο εξής θα κρατάει δύο ρόλους, αυτόν της Πόπης και αυτόν της Ντίντας.

Τηλεθέαση

Και ενώ ο τύπος κάνει λόγο για κακές σχέσεις μεταξύ των συντελεστών της σειράς, πραγματοποιείται η πρεμιέρα του σίριαλ τη Δευτέρα 2 Οκτωβρίου του 2000 στις 21:40, με τηλεθέαση 39% (1.450.000 τηλεθεατές), σκαρφαλώνοντας στη κορυφή της τηλεθέασης όλων των προγραμμάτων όλων των καναλιών εκείνης της εβδομάδας. Το συγκεκριμένο επεισόδιο προβάλλεται και την επόμενη ακριβώς εβδομάδα σε επανάληψη λόγω της καθυστέρησης στην υλοποίηση των γυρισμάτων και η επανάληψη του κάνει παρόμοια ποσοστά. Το ίδιο συμβαίνει και με το δεύτερο επεισόδιο (που σημειώνει 36,2% στον πίνακα της AGB με τηλεθεατές πάνω από 1.380.000, αλλά και με το τρίτο με ποσοστό 40,1% και 1.470.000 τηλεθεατές. Ακολουθεί μια σειρά επαναλήψεων των τριών αυτών επεισοδίων και αμέσως μετά έρχονται τα επεισόδια 4 - 5 - 6 που παίζουν χωρίς ενδιάμεσες επαναλήψεις και κάνουν 37,7% - 39% - 39,3% αντίστοιχα με 1.500.000 τηλεθεατές το καθένα και ξανά από την αρχή επαναλήψεις μέχρι τον Φεβρουάριο του 2001. Τότε το κανάλι και οι δημιουργοί αποφασίζουν και προβάλλουν ένα ακόμα επεισόδιο με κάποιες ήδη γυρισμένες σκηνές που δεν είχαν προβληθεί ως τότε και ανακοινώνουν και επίσημα πια τη διακοπή της σειράς και η ιστορία των τεσσάρων αυτών γυναικών τηλεοπτικά σταματάει λίγο πριν δουν οι τηλεθεατές τον φόνο του Γεράσιμου Μαντά από τη Φωφώ.

«Ο κακός εαυτός» του Ρήγα

Επειτα από χρόνια, το 2014 στην εκπομπή «Η Γερμανού ξανάρχεται» με τη Ναταλία Γερμανού, η Ελένη Ράντου αποκαλύπτει για το άδοξο φινάλε της σειράς: «Αυτό δεν ήταν μια καλή συγκυρία. Ίσως είναι ένα από τα καλύτερα κείμενα τηλεοπτικά που έχουν περάσει, αλλά ήταν μια δουλειά στην οποία νομίζω ότι έγινε κατάχρηση εξουσίας. Δεν ξέρω τι ακριβώς έγινε. Ξέρω ότι ήταν μια κακή στιγμή και παραγωγής και συνεργασίας απ' όλους για όλους. Δεν τσακωθήκαμε ποτέ. Ηταν πολύ υψηλές οι απαιτήσεις. Δεν υπήρχε πολύ φτιαγμένο υλικό. Υπήρχε τρομερή πίεση από το κανάλι να παίρνει επεισόδια. Νομίζω η διαχείριση του Αλέξανδρου (Ρήγα) ήταν ο πιο αδύναμος κρίκος. Η διαχείριση μιας τόσο μεγάλης επιτυχίας που δεν ξέρω αν είχε συνειδητοποιήσει ότι θα έκανε κι επειδή ήταν ο ενορχηστρωτής κι είχε όλη την πίεση και να το γράφει, θεωρώ ότι αυτός κλάταρε πρώτος».

Τον Ιανουάριο του 2016, ο Αλέξανδρος Ρήγας στην εκπομπή «JoinUs» και στον Θανάση Αναγνωστόπουλο αποκάλυψε: «Το τι ψυχή θα παραδώσεις ήταν μια σειρά που ξεκίνησε με τις καλύτερες προϋποθέσεις, αλλά σε πολλούς από εμάς έβγαλε έναν κακό εαυτό λόγω της μεγάλης πίεσης της δουλειάς, κι αυτό γιατί δεν ήμασταν έτοιμοι χρονικά, κυρίως εγώ, κι αυτή η πίεση άναψε μια φωτιά που έκαψε πολλές σχέσεις».

Το 2019, η Χρύσα Ρώπα δήλωσε σε συνέντευξη της ότι ο λόγος που αποχώρησε ήταν επειδή ο Αλέξανδρος Ρήγας χρησιμοποίησε μια προσβλητική λέξη για την ίδια μπροστά στους ηθοποιούς, τους τεχνικούς και τον παραγωγό της σειράς.

Πηγή: Ethnos.gr

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις


tsoukalas popup mobile
tsoukalas popup

tsoukalas popup mobile
tsoukalas popup