Πέμπτη, 31 Οκτωβρίου 2024 16:41

Πυγμαλίων Δαδακαρίδης: «Όλοι έχουμε μια φάλαινα στην ζωή μας - Μικρότερος είχα καβαλήσει το καλάμι»

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Πυγμαλίων Δαδακαρίδης: «Όλοι έχουμε μια φάλαινα στην ζωή μας - Μικρότερος είχα καβαλήσει το καλάμι»

Ο Πυγμαλίων Δαδακαρίδης μίλησε στην εκπομπή «Happy Day» αναφορικά με την θεατρική παράσταση «Φάλαινα» στην οποία πρωταγωνιστεί και ήδη έχει γίνει sold out μέχρι τον Ιανουάριο.

«Αισθάνομαι πολύ χαρούμενος γιατί αυτό που ονειρεύτηκα με κάποιο τρόπο ακούμπησε λίγο στις ψυχές των ανθρώπων. Είχαμε πάει με τον κολλητό μου να δούμε τη “Φάλαινα” και τελειώνοντας η ταινία μου λέει, “θα ήταν ωραίο να μπορούσες να κάνεις κάτι τέτοιο στο θέατρο”. Παράλληλα τότε έκανα κάτι μαθήματα για επαγγελματίες και μη ηθοποιούς και τα παιδιά τότε που είχαν δει την ταινία μου είπαν ότι θα ήταν ωραίο να δοκιμαστώ σε κάτι τέτοιο.

Αρχές Μάιου με πήρε τηλέφωνο ο παραγωγός και μου είπε ότι θέλει να κάνουμε τη “Φάλαινα”. Το πήρα και λίγο σημαδιακά, γιατί εκείνη την ώρα αγόραζα ένα δώρο για τη βαπτιστήρα μου… Μου πήρε 2,5 ώρες να απαντήσω θετικά και πήρα και τη γενναία απόφαση να σκηνοθετήσω την παράσταση. Είναι πάρα πολύ δύσκολο να σκηνοθετώ τον εαυτό μου…» ανέφερε αρχικά ο Πυγμαλίων Δαδακαρίδης για το πως προέκυψε αυτός ο ρόλος.

«Όλοι έχουμε μια φάλαινα στη ζωή μας. Εμένα αυτή η παράσταση μου έβγαλε τον πατέρα μου, πολλά πράγματα που διαπραγματεύεται η παράσταση είναι ένα κομμάτι του κυρ Λεωνίδα, πάντα θετικά, όχι αρνητικά. Η σχέση με τον πατέρα μου είναι πολύ σημαντική. Ο πατέρας μου, η μάνα μου, και η άλλη μου μαμά η δεύτερη σύζυγος του πατέρα μου, η οικογένειά μου είναι το πιο σημαντικό πράγμα, δε νομίζω ότι θα υπάρξει πιο σημαντικό, ίσως αν κάνω παιδί να είναι τα παιδί.

Όταν είδα την ταινία, ταυτίστηκα στη διαπραγμάτευση των ανθρώπων που για τον έρωτα μπορούν να κάνουν τα πάντα. Τα μεσοβέζικα πράγματα καταλαβαίνω ότι υπάρχουν αλλά δε τα αναγνώρισα ποτέ μέσα μου» είπε σε άλλο σημείο ο αγαπημένος ηθοποιός.

«Η γνώμη των ανθρώπων με επηρέαζε όταν θεωρούσα εγώ τον εαυτό μου ως κάτι “άξιο”. Δε με ενδιαφέρει η γνώμη των ανθρώπων που έχουν μια επίκριση ενώ δε με ξέρουν… Το κομμάτι της έπαρσης ή το καλάμι μπορεί να ήρθε σε μικρότερη ηλικία από ανωριμότητα. Ευτυχώς το κάπνισα γρήγορα αυτό το καλάμι, το διέλυσα γιατί από μόνος μου ντρεπόμουν για την εικόνα του Πυγμαλίωνα ως ηθοποιός, σαν άνθρωπος είμαι μια χαρά, σαν ηθοποιός δεν αισθάνομαι πολύ άνετα… πάντα έχω μια μικρή ντροπή γι’ αυτό τον κύριο» κατέληξε ο Πυγμαλίων Δαδακαρίδης.

Ακόμη ο ηθοποιός παραδέχτηκε ότι δε σκέφτηκε ποτέ να πάρει τόσα κιλά για αυτόν τον ρόλο καθώς το σώμα του δε θα μπορούσε να ανταπεξέλθει για περισσότερες από τρεις παραστάσεις.

Πηγή: NewsBomb.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 31 Οκτωβρίου 2024 12:54

Σχετικά Άρθρα

  • Ελισάβετ Μουτάφη για την υιοθεσία του γιου της: Μου είχαν στείλει φωτογραφία του, ήταν το πρώτο παιδί που είδα
    Ελισάβετ Μουτάφη για την υιοθεσία του γιου της: Μου είχαν στείλει φωτογραφία του, ήταν το πρώτο παιδί που είδα

    Θέλαμε να υιοθετήσουμε ένα παιδάκι από την Αφρική και πήγαμε κατευθείαν εκεί, πρόσθεσε η ηθοποιός

    Η Ελισάβετ Μουτάφη μίλησε μεταξύ άλλων, σε συνέντευξή της για την υιοθεσία του γιου της από τη Σιέρα Λεόνε.
    Η ηθοποιός εξομολογήθηκε στην εκπομπή «Πρωινό» ότι η ιδέα της υιοθεσίας γεννήθηκε λόγω της σχέσης της με την Ευγενία Δημητροπούλου και την επιχειρηματία Φωτεινή Παντζιά, οι οποίες είχαν υιοθετήσει πριν μερικά χρόνια τα παιδιά τους επίσης, από την Αφρική.
    Η Ελισάβετ Μουτάφη αναφέρθηκε στη διαδικασία που ακολουθείται, ενώ αποκάλυψε ότι είδε τον γιο της πρώτη φορά σε φωτογραφία που της έστειλε η δικηγόρος της.
    Δείτε το βίντεο
    Πιο αναλυτικά, είπε: «Μπορεί να σου φανεί περίεργο αλλά μας γεννήθηκε έτσι η ιδέα… Πάρα πολύ εύκολα! Και το ήθελα, έβλεπα τα πιτσιρίκια στην πλατεία Αμερικής και νομίζω ότι είναι δώρο για εμάς, κάτι αρκετά σημαντικό. Θέλαμε να υιοθετήσουμε ένα παιδάκι από την Αφρική και πήγαμε κατευθείαν εκεί. Είναι φίλες μου η Ευγενία Δημητροπούλου και η Φωτεινή Παντζιά, έχω γνωρίσει τα παιδιά τους, οπότε κατευθείαν ερωτεύτηκα την κίνηση».

    Στη συνέχεια, η ηθοποιός μίλησε για τη διαδικασία της υιοθεσίας: «Με ρωτούν πολλοί υποψήφιοι γονείς για να μάθουν πώς επιλέγεται η χώρα από την οποία μπορείς να υιοθετήσεις παιδί. Υπάρχει η Διεθνής Κοινωνική Υπηρεσία, όπου πας και βλέπεις κοινωνική λειτουργό. Μιλάτε, χρειάζονται χαρτιά, σε κατευθύνουν για το ποιες χώρες αυτή τη στιγμή είναι ανοιχτές για υιοθεσία. Η Σιέρα Λεόνε και η Ουγκάντα είναι μερικές από αυτές».

    Κλείνοντας, η Ελισάβετ Μουτάφη ανέφερε: «Αφού παίρνεις την έγκριση από την επιτροπή εδώ, επικοινωνείς με δικηγόρο στην Αφρική και αναλόγως τον δικηγόρο, έρχεσαι σε επικοινωνία με ιδρύματα ή σου στέλνει φωτογραφίες παιδιών. Είχα τέσσερις ημέρες κενό από τα γυρίσματα, πήγα στη Σιέρα Λεόνε, συνάντησα τον Δημήτρη αλλά τον είχα επιλέξει. Μου τον είχε στείλει σε φωτογραφία, ήταν το πρώτο παιδί που είδα. Δεν επιτρεπόταν να το πω, ήμουν με την Πέγκυ Τρικαλιώτη και της το είπα γιατί με είδε να έχω αλλάξει χρώμα. Έπαιρνα τη δικηγόρο μου να της το πω, ότι είναι αυτός».
    Πηγή: Protothema.gr
  • Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης: Πως αντέδρασε σε περιστατικό λιποθυμίας - «Τους είπα ότι κάνω τον γιατρό, δεν είμαι γιατρός»
    Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης: Πως αντέδρασε σε περιστατικό λιποθυμίας - «Τους είπα ότι κάνω τον γιατρό, δεν είμαι γιατρός»

    Το «Happy Day» τρύπωσε στα γυρίσματα του «Γιατρού» και ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης μίλησε στην κάμερα για τις αντιδράσεις του κόσμου στον ρόλο του.

    Ο «Γιατρός» επέστρεψε στις οθόνες μας μετά από καιρό και ο δημοσιογράφος Γιώργος Γιαννούλιας βρέθηκε στα γυρίσματα για λογαριασμό του «Happy Day» και μίλησε με τον πρωταγωνιστή της σειράς Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη.

    «Τα γυρίσματα τα χαιρόμαστε, παρά το γεγονός ότι είναι πολύωρα και συχνά δύσκολα γιατί εκτός από πολλές συναισθηματικές σκηνές, έχουμε και πολλές σκηνές με ιατρικές διαδικασίες, οι οποίες έχουν μία επιπλέον διαδικασία με στολές, εγχειρήσεις κι όλες τις δραστηριότητες που μπορεί να βρει κάποιος σε ένα νοσοκομείο» είπε ο ηθοποιός και σκηνοθέτης, ο οποίος δήλωσε εντυπωσιασμένος από τον αντίκτυπο της σειράς στον κόσμο.

    «Το καταλαβαίνω κι από τον τρόπο που μου μιλάνε οι άνθρωποι στον δρόμο. Ξέρεις πολύ φιλικά και μου λένε “γιατρέ ή ε, doc”. Έχει τύχει να λιποθυμήσουν μπροστά μου και να με κοιτάξουν όλοι σε στιλ “τι θα κάνεις; Θα επέμβεις;” Τους είπα “κάνω τον γιατρό, δεν είμαι γιατρός”».

    Δείτε το σχετικό βίντεο:

    Πηγή: iEidiseis.gr
  • Πύργος: Η σκηνοθέτιδα Αρκαδία Ψάλτη (ξανά)συστήνεται στο κοινό της πόλης με Παπαδιαμάντη
    Πύργος: Η σκηνοθέτιδα Αρκαδία Ψάλτη (ξανά)συστήνεται στο κοινό της πόλης με Παπαδιαμάντη

    Το ζήτημα της μοναξιάς στη «Γυνή πλέουσα»

    Της Βίκυς Γκουγκουστάμου

    Με τον αξεπέραστο λόγο του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη και το έργο «Γυνή πλέουσα» η σκηνοθέτιδα Αρκαδία Ψάλτη ανεβαίνει στη σκηνή του Δημοτικού Θεάτρου «Απόλλων» την Παρασκευή και το Σάββατο 1&2 Νοεμβρίου στις 21.00 και συστήνεται ξανά στο θεατρόφιλο κοινό του Πύργου. Η παρουσία της στην Ηλειακή πρωτεύουσα θα είναι πλέον πολύ συχνή καθώς φέτος, μετά από 18 χρόνια, σκηνοθετεί πάλι την Θεατρική Ομάδα Πύργου με το έργο «Μάρτυρας κατηγορίας» της Αγκάθα Κρίστι που θα κάνει πρεμιέρα τον Φεβρουάριο του 2025.

    Λίγες μέρες πριν την πρεμιέρα η σκηνοθέτης-ηθοποιός μίλησε στα ΜΜΕ για τη «Γυνή πλέουσα», τα διαχρονικά μηνύματα που περνά ο λόγος του Παπαδιαμάντη μέσα από ένα άκρως φεμινιστικό έργο καθώς και τη συνεργασία της με τον ΘΟΠ που φέτος θα βρίσκεται στο σκηνοθετικό «τιμόνι» της ομάδας .

    «Το βασικό κριτήριο να ανεβάσω την παράσταση ήταν ο λόγος του Παπαδιαμάντη. Είναι ένας λόγος αποκαλυπτικός» δηλώνει η Αρκαδία Ψάλτη. Μαζί με την Ελευθερία Λουπασάκη «ταξιδεύουν» πίσω στο 1900 και μέσα από έξι συνολικά ρόλους διηγούνται ιστορίες γυναικών που ζουν μόνες τους σε ένα ναυτικό νησί όπου όλοι οι άντρες είναι μπαρκαρισμένοι.

    Αναφερόμενη στην πλοκή και τα μηνύματα του έργου, η ηθοποιός και σκηνοθέτιδα σημειώνει: «Το θέμα του έργου είναι η μοναξιά που βιώνουν αυτές οι γυναίκες στην καθημερινότητά τους. Είναι μια κοινωνία αμιγώς γυναικεία. Μέσα στο διήγημα ξεδιπλώνονται όλα τα ήθη και τα έθιμα εκείνης της εποχής ενώ παράλληλα βλέπουμε πώς βιώνουν οι ηρωίδες, η κάθε μία με διαφορετικό τρόπο, την συναισθηματική απουσία. Πώς προσπαθούν να διαχειριστούν το κενό που δημιουργεί η έλλειψη ενός συντρόφου, επικοινωνίας, ενός στηρίγματος... Πόσο σκληρό είναι, σε οποιαδήποτε συνθήκη, ένας άνθρωπος να βιώνει μοναξιά είτε την έχει δημιουργήσει ο ίδιος είτε η κοινωνία. Με ποιους τρόπους προσπαθεί να αναπληρώσει το κενό, να βρει ένα «σωσίβιο» να πιαστεί και τελικά να είναι αυτό που τον βυθίζει ακόμη περισσότερο στο σκοτάδι...»

    Arkadia Psalti 2

    Η γλώσσα του Παπαδιαμάντη στο σήμερα

    Ένα φεμινιστικό έργο που υμνεί τη γυναίκα και τους ρόλους που καλείται να αναλάβει προκειμένου να ανταπεξέλθει σε μια ανδροκρατούμενη κοινωνία, καθιστά τη «Γυνή πλέουσα», αν και γράφτηκε το 1905, διαχρονικό και σύγχρονο. Και αυτό οφείλεται κυρίως στο λόγο του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη, που όπως σημειώνει η Αρκαδία Ψάλτη «Ο τρόπος που χρησιμοποιεί ο Παπαδιαμάντης τις λέξεις, η ποιητική του διάθεση, το υψηλό πνεύμα και χιούμορ που έχει, ανοίγει κόσμους και «περιοχές» ψυχικές που δεν γνωρίζει κάποιος ότι διαθέτει και παράλληλα τον βοηθά να αντιληφθεί τον συναισθηματικό κόσμο του άλλου. Όλη η ουσία του κειμένου είναι τί μπορεί να κάνεις κάποιος για να μην βιώνει μοναξιά καθώς δεν υπάρχει εποχή που ο άνθρωπος δεν μετριέται με τη μοναξιά. Δεν υπάρχει εποχή που ο άνθρωπος δεν βρίσκεται σε ένα «κλουβί» μόνος του ζητώντας βοήθεια».

    ΘΟΠ-18 χρόνια μετά

    Το 2006 είχε συνεργαστεί με τον ΘΟΠ ανεβάζοντας το έργο των Ρέππα-Παπαθανασίου «Ροζ Μολότοφ». Το πλήρωμα του χρόνου ήρθε 18 χρόνια αργότερα και σήμερα η Αρκαδία Ψάλτη σκηνοθετεί την μακροβιότερη θεατρική ομάδα της πόλης με το «Μάρτυρας κατηγορίας» της Αγκάθα Κρίστι.

    «Το 2006 η Θεατρική Ομάδα Πύργου με είχε εκπλήξει ευχάριστα. Ήταν από τις πιο δεμένες τις πιο καλοδουλεμένες και πολυπληθείς ομάδες. Από τις καλύτερες που έχω δει στην Ελλάδα, και έχω δει αρκετές» τονίζει η σκηνοθέτιδα με μεγάλη εμπειρία σε ερασιτεχνικές θεατρικές ομάδες. «Οι θεατρικές ομάδες επιτελούν πολύ σημαντικό πολιτιστικό έργο. Ψυχαγωγούν όχι μόνο τους θεατές αλλά και τους ανθρώπους που μπαίνουν στη διαδικασία να ανακαλύπτουν κείμενα και να θέλουν να επικοινωνήσουν με τον κόσμο μέσα από την τέχνη και το θέατρο».

    Ο «Μάρτυρας κατηγορίας» είναι ένα δικαστικό θρίλερ από μια μετρ του είδους και όπως εξηγεί η κ. Ψάλτη «είναι ένα έργο με πολλά επίπεδα. Έχει σασπένς, δικαστική διαμάχη όπου βλέπουμε τον αντίκτυπο που έχει το έργο της δικαιοσύνης στην κοινωνία, και την αιώνια σύγκρουση ανάμεσα στο θηλυκό και το αρσενικό. Σίγουρα είναι ένα έργο που όποιος το διαβάζει ή το βλέπει δεν θέλει να το αφήσει…»

    Συντελεστές της παράστασης «Γυνή πλέουσα»

    Σκηνοθεσία: Αρκαδία Ψάλτη

    Ενδυματολόγος: Αφροδίτη Αναστοπούλου

    Φωτισμοί: Δημήτρης Κουτάς

    Φωτογραφίες: Μάρω Κουρή, Νατάσσα Χιωτάκη

    Παραγωγή: ΑΜΚΕ ''Αγγελοπετριά''

    Ερμηνεύουν: Αρκαδία Ψάλτη, Ελευθερία Λουπασάκη

    Θέατρο Απόλλων, Συλαιδοπούλου 2 , Πύργος Ηλείας

    Διάρκεια παράστασης: 60 λεπτά χωρίς διάλειμμα

    Προπώληση εισιτηρίων: Βιβλιοπωλείο ΚΟΡΚΟΛΗΣ,

    Ερμού 3, τηλέφωνο 26210 22674

    Τιμές εισιτηρίων: Κανονικό 15 ευρώ, μειωμένο( φοιτητικό, συνταξιούχων, ανέργων) 12 ευρώ

  • Παιδική θεατρική παράσταση στην Αμαλιάδα «Ο λαγός και η χελώνα», από τους μύθους του Αισώπου
    Παιδική θεατρική παράσταση στην Αμαλιάδα «Ο λαγός και η χελώνα», από τους μύθους του Αισώπου

    ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ

    Ένας από τους πιο αγαπημένους και διαχρονικούς μύθους του Αισώπου σε μια πρωτότυπη θεατρική διασκευή στο σήμερα, δοσμένη με τρυφερότητα και χιούμορ!

    Μια παιδική θεατρική παράσταση εμπνευσμένη και δουλεμένη από ανθρώπους της εκπαίδευσης και της τέχνης με πολυετή εμπειρία, ουσιαστική γνώση και βαθιά αγάπη για το παιδί και το παιδικό θέατρο!

    Χαρακτηριστική σφραγίδα κι υπογραφή της ομάδας μας η διάδραση κι η ενεργή συμμετοχή των μικρών θεατών στην εξέλιξη της πλοκής!

    Βασικές κι ανεκτίμητες αξίες, όπως η φιλία, η ενσυναίσθηση, η αλληλεγγύη και η συνεργασία επικοινωνούνται με σαφήνεια, απλότητα κι αμεσότητα, με ιδιαίτερο σεβασμό στον ψυχαγωγικό αλλά και εκπαιδευτικό χαρακτήρα του παιδικού θεάτρου.

    Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ

    Ο λαγός, Λόνι Τρεχάλας, φέρει τον τίτλο του «Πρωταθλητή του Δάσους». Το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι η πρωτιά και ο θαυμασμός των άλλων, κι έτσι έχει γίνει φαντασμένος, χωρίς σεβασμό για τα υπόλοιπα ζωάκια.

    Μια μέρα θα συναντήσει τη Λόνα τη χελώνα, που πιστεύει ότι πάνω απ’ όλα έχει σημασία η προσπάθεια και όχι το αποτέλεσμα, και που θα τον προκαλέσει σε έναν φαινομενικά άνισο αλλά συναρπαστικό αγώνα!

    Θα καταφέρει, άραγε, η χελώνα να δώσει στο μικρό λαγό να καταλάβει πως η αγάπη και η αποδοχή, η φιλία και η συνεργασία είναι αυτά που έχουν τη μεγαλύτερη αξία στη ζωή και πως αληθινή πίστη στον εαυτό μας σημαίνει να μην τα παρατάμε ακόμα κι όταν όλα φαντάζουν δύσκολα;

    Θα το ανακαλύψουμε στην πορεία του αγώνα, παρέα με το Λόνι και τη Λόνα!

    amaliada theatr aisopos 2

    ΟΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

    Θεατρική διασκευή από το μύθο του Αισώπου: Έλενα Πολυγένη

    Σκηνοθεσία: Μένια Ορφανίδου

    Μουσική-Στίχοι-Ενορχηστρώσεις: Δημήτρης Κίκλης

    Χορογραφίες: Μένια Ορφανίδου

    Σκηνικά - Φωτισμοί: ΣΑΜΕΝ production

    Κοστούμια: Μιλένα

    Επεξεργασία ήχου: Κλεάνθης Κωνσταντινίδης-Imagine Pixels

    Το τραγούδι «Κάνε μια ευχή» στο φινάλε της παράστασης ερμηνεύει η λατρεμένη Μπέσσυ Αργυράκη!!!

    Στο ρόλο του εκφωνητή των αγώνων ακούγεται η φωνή του πολυαγαπημένου Χάρη Ρώμα!!!

    Παίζουν και τραγουδούν οι ηθοποιοί: Έλενα Πολυγένη,Ευθυμία Μαρκοπούλου, Σάββας Γραμματικός

    Η παράσταση απευθύνεται σε παιδιά από 2 έως 102 ετών…!

    Διάρκεια παράστασης:70 λεπτά

    Διάλειμμα:10 λεπτά

    Σάββατο 2 Νοεμβρίου στην Αμαλιάδα, στο «Cine Cinema Αμαλιάδα»(Αντωνίου Πετραλιά και Σμύρνης, τηλ: 2622038088)

    για δύο παραστάσεις: 5:00μ.μ. & 6:30μ.μ.

    Τιμές εισιτηρίων: 9 ευρώ προπώληση/10 ευρώ ταμείο

    Προπώληση στο ταμείο του κινηματογράφου και στο

    https://www.more.com/theater/children/o-lagos-kai-i-xelona/

    Πληροφορίες και τηλεφωνικές κρατήσεις στο: 6947817212

    (Δελτίο Τύπου)

  • Το διήγημα του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη, ''Γυνή πλέουσα'' ταξιδεύει στον Πύργο Ηλείας 
    Το διήγημα του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη, ''Γυνή πλέουσα'' ταξιδεύει στον Πύργο Ηλείας 

    "Γυνή πλέουσα''

    Του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη

    Σκηνοθεσία Αρκαδία Ψάλτη

    στον Πύργο Ηλείας

    Το διήγημα του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη, ''Γυνή πλέουσα'', σε σκηνοθεσία Αρκαδίας Ψάλτη, ταξιδεύει στον Πύργο Ηλείας.

    Η παράσταση της θεατρικής εταιρείας «Αγγελοπετριά», που παρουσιάστηκε με μεγάλη επιτυχία, στην Αθήνα, στο διατηρητέο οίκημα της Εταιρείας φίλων Παναγιώτη Κανελλόπουλου στην Πλάκα, τελώντας υπό την αιγίδα της, και περιόδευσε στην Ελλάδα και στην Ρουμανία θα παρουσιαστεί την Παρασκευή 1 Νοεμβρίου και το Σάββατο 2 Νοεμβρίου στις 9:00 μμ, στο θέατρο Απόλλων.

    Ένα διήγημα, 2 ηθοποιοί, 6 ρόλοι.

    ''Εἰς τὸν μικρὸν λιμένα τῆς ὡραίας νήσου του, ὅλες τὶς χρονιές, συνήθως τὸν Ὀκτώβριον, κατέπλεεν ἐπιστρέφων ἀπὸ τὰ ταξίδια μὲ τὴν σκούναν του, ὁ καπετὰν Γιάννης ὁ Καραντής, ὁ ἐπιλεγόμενος καὶ Καραβοκύρης.''

    Στο μικρό νησί, αρχές του 1900, οι γυναίκες των ναυτικών ψάχνουν τρόπους να αναπληρώσουν ό,τι δεν τους επιτρέπεται να νιώσουν, να σκεφθούν, να εκφράσουν, να ονειρευτούν. Ιδιοσυγκρασίες έντονες, ψυχισμοί πολύπλοκοι, ζουν μυστικές ζωές, ενδύονται ρόλους κοινωνικούς, στριμώχνονται και ασφυκτιούν μέσα σε αυτούς.

    Η παράσταση ''Γυνή πλέουσα'' διερευνά μέσα από την Καραβοκυρού, την ηρωίδα του διηγήματος,την ανάγκη υπεραναπλήρωσης της μοναξιάς.

    Ο Παπαδιαμάντης, με χιούμορ, διεισδυτική ματιά και ευαισθησία φανερώνει τα αφανέρωτα. Με τρόπο που να μην φανερωθούν ποτέ. Μα να έχουν κιόλας ειπωθεί. Και όλο αυτό να είναι γεμάτο από αγνή αγάπη και συμπόνια για τον άνθρωπο.

    papad guni Klaiousa 2

    Συντελεστές

    Σκηνοθεσία: Αρκαδία Ψάλτη

    Ενδυματολόγος: Αφροδίτη Αναστοπούλου

    Φωτισμοί: Δημήτρης Κουτάς

    Φωτογραφίες: Μάρω Κουρή, Νατάσσα Χιωτάκη

    Παραγωγή: ΑΜΚΕ ''Αγγελοπετριά''

    Ερμηνεύουν: Αρκαδία Ψάλτη, Ελευθερία Λουπασάκη

    Θέατρο Απόλλων, Συλαιδοπούλου 2 , Πύργος Ηλείας

    Διάρκεια παράστασης: 60 λεπτά χωρίς διάλειμμα

    Προπώληση εισιτηρίων: Βιβλιοπωλείο ΚΟΡΚΟΛΗΣ,

    Ερμού 3, τηλέφωνο 26210 22674

    Τιμές εισιτηρίων: Κανονικό 15 ευρώ, μειωμένο( φοιτητικό, συνταξιούχων, ανέργων) 12 ευρώ

    Λίγα λόγια για την «Αγγελοπετριά»:

    Η «Αγγελοπετριά» διερευνά και επανασυνδέει οργανικά τη θεατρική πράξη με τον χώρο και το κοινό της. Μέσα από το έργο μας αναδεικνύουμε ότι κάθε χώρος (ανοικτός, κλειστός, σύγχρονος, παραδοσιακός, ακμάζον, παραμελημένος) μπορεί εν δυνάμει να λειτουργήσει ως θεατρική σκηνή. Για να γίνει αυτό, η θεατρική πράξη λειτουργεί ως καταλύτης για την επανανοηματοδότηση της υλικότητας του χώρου με τις βιωματικές εμπειρίες των ανθρώπων του. Στις παραγωγές μας παρουσιάζουμε έργα Ελλήνων, ως επί των πλείστον συγγραφέων τα οποία μας βοηθούν να αναστοχαστούμε για προγενέστερες αλλά και σύγχρονες σχέσεις, ανάγκες και αγωνίες ανθρώπων σε χώρους και χρόνους της νεότερης ελληνικής ιστορίας. Η προσέγγισή μας βασίζεται στην ιδέα της «επιστροφής» του έργου στην πραγματική ζωή και υλοποιείται μέσα από την επιλογή των χώρων της παράστασης σε αστικές η μη περιοχές, της δραματουργικής και σκηνικής παρουσίασης και της οργανικής εμπλοκής του κοινού τόσο στο επίπεδο της ενσυναίσθησης οικείων βιωμάτων όσο και της συμμετοχής στο στήσιμο της παράστασης. Στόχος της «Αγγελοπετριάς» είναι η σύνδεση του πειραματισμού στη θεατρική πράξη με τις κοινωνικές ανάγκες και πρακτικές, ώστε οι θεατρικές παραγωγές μας να αναδεικνύουν όχι μόνο «τι

    σήμαιναν» κάποιοι χώροι ως γεγονότα αλλά και «τι μπορεί να γίνουν» μέσα από τη θεατρική εμπειρία των δημιουργών μαζί με το κοινό.

    Ενδεικτικές για την εργασία μας είναι οι εξής παραστάσεις μας. Η ''Πρώτη φλέβα'' του Γ. Μακριδάκη (2018-2019), που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του φεστιβάλ του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά ''Ανοιχτή πόλη''. Η παράσταση παρουσιάστηκε σε Cabaret στην Τρούμπα, σε λαϊκά καφενεία στο Κερατσίνι, την Δραπετσώνα και το Αιγάλεω, στην γειτονιά με τους οίκους ανοχής της Χίου (Bar Νυχτοπούλι) και σε Bar σε διάφορες περιοχές της Αθήνας, της Κεφαλλονιάς της Κρήτης κ.α. Το ''Πιτσιμπούργκο'' της Σώτης Τριανταφύλλου (2014-2017), που παιζόταν και σε αυλές σπιτιών στην Αθήνα και σε λιμανάκια, παραλίες, χωράφια, αύλειους χώρους εκκλησιών σε πολλά μέρη της Ελλάδας (Χίο, Αίγινα, Κρήτη).

    Η παράσταση ''Γυνή πλέουσα'' πρωτοπαρουσιάστηκε το 2019 στην Χίο, στο αρχοντικό του Χωρέμη και στο φεστιβάλ θεάτρου της Αίγινας το 2020. Από τον Ιούνιο του 2023 παρουσιάζεται στην Πλάκα, Πολυγνώτου 3, στο διατηρητέο της Εταιρείας Φίλων Παναγιώτη Κανελλόπουλου, όπου τελεί υπό την Αιγίδα του, περιόδευσε σε φεστιβάλ σε όλη την Ελλάδα και στην Ρουμανία, στο Buzau International Arts Festival.

    (Δελτίο Τύπου)

  • Τομ Χόλαντ: Επιβεβαίωσε ότι θα κυκλοφορήσει το «Spider-Man 4»
    Τομ Χόλαντ: Επιβεβαίωσε ότι θα κυκλοφορήσει το «Spider-Man 4»

    Ο ηθοποιός αποκάλυψε ότι τα γυρίσματα θα ξεκινήσουν το καλοκαίρι

    Ο Τομ Χόλαντ ήταν καλεσμένος στο σόου «The Tonight Show starring Jimmy Fallon» και επιβεβαίωσε ότι η ταινία «Spider-Man 4» ετοιμάζεται με εκείνον στον πρωταγωνισιτκό ρόλο.
    Ο Τζίμι Φάλον ρώτησε τον ηθοποιό σχετικά με τις φήμες που υποστηρίζαν ότι θα γίνει «Spider-Man 4» και εκείνος μερικά δευτερόλεπτα μετά απάντησε θετικά διευκρινίζοντας μάλιστα ότι τα γυρίσματα θα ξεκινήσουν το ερχόμενο καλοκαίρι. «Όλα κυλούν ομαλά», πρόσθεσε.
    Εδώ και καιρό ρεπορτάζ έκαναν λόγο για τέταρτο μέρος της σειράς ταινιών, χωρίς όμως να αναφέρουν αν ο Τομ Χόλαντ θα επέστρεφε ως Spiderman.

    Δείτε το βίντεο
    Πηγή: Protothema.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΠΑ-ΕΡΑ/ ALLISON DINNER
  • Η Κάμερον Ντίαζ εξηγεί γιατί αποφάσισε να κάνει ένα διάλειμμα από την υποκριτική
    Η Κάμερον Ντίαζ εξηγεί γιατί αποφάσισε να κάνει ένα διάλειμμα από την υποκριτική

    Η σταρ του Χόλιγουντ, Κάμερον Ντίαζ, εξήγησε πρόσφατα γιατί αποφάσισε να απομακρυνθεί από την υποκριτική, λέγοντας ότι ήθελε να ανακτήσει τη ζωή της.

    Η Κάμερον Ντίαζ έγινε διάσημη στα τέλη της δεκαετίας του 1990, με πρωταγωνιστικούς ρόλους σε ταινίες όπως το Being John Malkovich του Σπάικ Τζονζ και την κωμωδία των αδελφών Φαρέλι, There's Something About Mary. Στη δεκαετία του 2000, απέκτησε ακόμα μεγαλύτερη φήμη με τον ρόλο της ως ένας από τους «Άγγελους του Τσάρλι» και τη φωνή της πριγκίπισσας Φιόνα στις ταινίες Shrek, ενώ πρωταγωνίστησε σε αρκετές επιτυχημένες κωμωδίες.

    Το 2014, μετά τη συμμετοχή της σε τρεις ταινίες, η Ντίαζ αποφάσισε να αποσυρθεί από την υποκριτική. Το 2015 παντρεύτηκε τον κιθαρίστα των Good Charlotte, Μπέντζι Μάντεν, και το 2018 ανακοίνωσε επίσημα την αποχώρησή της από τον χώρο του θεάματος, εστιάζοντας στην οικογένειά της. Το ζευγάρι έχει αποκτήσει δύο παιδιά.

    Η απουσία της Ντίαζ από την ηθοποιία διήρκεσε περισσότερο από μια δεκαετία, αλλά τώρα ετοιμάζεται να επιστρέψει με την ταινία Back in Action, που θα κυκλοφορήσει το 2025.

    Σε πρόσφατη συνέντευξή της, κατά τη διάρκεια του «Most Powerful Women Summit» του Fortune, εξήγησε την απόφασή της να αποσυρθεί:

    «Ήταν κάτι που έπρεπε να κάνω για να ξαναβρώ τη ζωή μου. Δεν με ένοιαζε τίποτα άλλο».

    Η Ντίαζ τόνισε πως η απόφασή της να δώσει προτεραιότητα στον εαυτό της και την οικογένειά της ήταν αμετάκλητη.

    «Καμία γνώμη ή επιτυχία δεν θα μπορούσε να αλλάξει τη δική μου επιθυμία να φροντίσω τον εαυτό μου και να φτιάξω τη ζωή που πραγματικά ήθελα», πρόσθεσε.

    Με την επιστροφή της, θα υποδυθεί την πράκτορα της CIA, Έμιλι, στο Back in Action, μαζί με ένα δυνατό καστ που περιλαμβάνει τους Κάιλ Τσάντλερ, Άντριου Σκοτ και Γκλεν Κλόουζ.

    Η ταινία θα κυκλοφορήσει τον Ιανουάριο του 2025.

    Επιπλέον, η Ντίαζ θα επιστρέψει και σε έναν από τους πιο αγαπημένους της ρόλους, αυτόν της πριγκίπισσας Φιόνα, στο επερχόμενο πέμπτο μέρος της σειράς Shrek.

    Ο Μάικ Μάιερς και ο Έντι Μέρφι θα επαναλάβουν τους ρόλους τους ως Σρεκ και Γάιδαρος, αντίστοιχα.

    Η νέα ταινία αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2026.

    Πηγή: Cnn.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΠΕ-ΕΡΑ/ FACUNDO ARRIZABALAGA
  • Νίκολας Κέιτζ: Έφαγε σε ταβέρνα στον Πειραιά και ξετρελάθηκε με τα ντολμαδάκια
    Νίκολας Κέιτζ: Έφαγε σε ταβέρνα στον Πειραιά και ξετρελάθηκε με τα ντολμαδάκια

    Τα στιγμιότυπα με τον Νίκολας Κέιτζ από ταβέρνα στον Πειραιά

    Σε ταβέρνα του Πειραιά βρέθηκε ο Νίκολας Κέιτζ που βρίσκεται στην χώρα μας για τις ανάγκες των γυρισμάτων της νέας του ταινίας «The Carpenter's Son», κάποια από τα οποία πραγματοποιήθηκαν στα Μέγαρα.

    Κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα, ο Χολιγουντιανός σταρ μαζί με την σύζυγό του και το παιδί τους διέμεναν σε βίλα στην περιοχή των Αγίων Θεοδώρων.

    Σε ταβέρνα του Πειραιά βρέθηκε ο Νίκολας Κέιτζ που βρίσκεται στην χώρα μας για τις ανάγκες των γυρισμάτων της νέας του ταινίας «The Carpenter's Son», κάποια από τα οποία πραγματοποιήθηκαν στα Μέγαρα.

    Κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα, ο Χολιγουντιανός σταρ μαζί με την σύζυγό του και το παιδί τους διέμεναν σε βίλα στην περιοχή των Αγίων Θεοδώρων.

    Πηγή: Newsbomb.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΠΕ-ΕΡΑ/ EDUARDO LIMA

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς