Το κλειδί για την επιτυχία στη διαφήμιση είναι μια κάπως πιο ασυνήθιστη και δημιουργική προσέγγιση.
Η ιδέα όμως πρέπει να είναι απλή και συνοπτική.
Κάποιοι μάλιστα υποστηρίζουν, ότι ο δείκτης μιας πετυχημένης διαφήμισης είναι όταν ο θεατής πει: «Θα έπρεπε να το είχα σκεφτεί εγώ αυτό!».
Για να είναι μια διαφήμιση επιτυχημένη δεν χρειάζεται να ξοδευτούν πάρα πολλά χρήματα. Αρκεί ένας έξυπνος κειμενογράφος και ένας ταλαντούχος creative director.
Ειδικά στα ποστερ που θα δούμε παρακάτω, προσθέστε και έναν γραφίστα με φαντασία και είστε έτοιμοι.
Το Bright Side συνέλεξε 15 πανέξυπνες διαφημίσεις που θα σας κάνουν να τις δείτε... 2 φορές για να τις καταλάβετε: