Αποτελεί φαινόμενο της ελληνικής τηλεόρασης.
Το Survivor καθηλώνει στην τηλεόραση εκατομμύρια τηλεθεατές καθημερινά (Δευτέρα μέχρι Πέμπτη και Κυριακή στις 21:00), με τον ΣΚΑΪ να κάνει... διάνα στην επιλογή του προϊόντος για το τηλεοπτικό κοινό.
Στον Αγιο Δομήνικο το παιχνίδι ξεκίνησε στις 13 Φεβρουαρίου και αναμένεται να τελειώσει στις 26 Ιουνίου, με την τηλεθέαση να έχει φτάσει σε απίστευτα νούμερα.
Οπως αναφέρει και το «Πρώτο Θέμα», ο ΣΚΑΪ για να παρουσιάσει το παιχνίδι-φαινόμενο της ελληνικής τηλεόρασης, επένδυσε αρκετά χρήματα.
Τα δικαιώματα του Survivor φτάνουν τα 10 εκατ.ευρώ και κάθε επεισόδιο έχει κόστος 150.000 ευρώ, με 420 άτομα να εργάζονται στην παραγωγή και τα 100 να έχουν ταξιδέψει από την Ελλάδα.
Κάθε δευτερόλεπτο διαφήμισης φέρνει κέρδη 90-150 ευρώ για τον ΣΚΑΪ, ενώ τα έσοδα από τις διαφημίσει φτάνουν τις 345.000 ευρώ ανά επεισόδιο.
Το Survivor την Πέμπτη συγκέντρωσε το 37,5% της τηλεθέασης στο γενικό σύνολο, ενώ στο δυναμικό κοινό 56,5%, αγγίζοντας σε τέταρτο ακόμα και το 64,9%.