Δεν υπάρχει ελληνική παραλία ή πισίνα στην Ελλάδο που να μην έχει ένα από αυτά τα τεράστια φουσκωτά, ροζ φλαμίνγκος. Που οφείλεται όμως η δημοτικότητα τους;
Η μανία δεν είναι ελληνική, έχει καταγωγή αμερικανική και έχει εξελιχθεί σε κάτι σαν παγκόσμια φρενίτιδα.
Ολα οφείλονται σε μια εταιρεία με πισίνες και στους φουσκωτούς κύκνους που έκανε δώρο στους νέους ιδιοκτήτες. Συγκεκριμένα, το καλοκαίρι του 2015 η εν λόγω εταιρεία αποφάσισε να διακοσμεί κάθε μία πισίνα που παρέδιδε στους περήφανους ιδιοκτήτες με φουσκωτούς κύκνους. Ετσι, σιγά-σιγά κάθε σπίτι στο Χάμπτον που είχε πισίνα, είχε και έναν φουσκωτό κύκνο.
Σιγά-σιγά άρχισαν οι φωτογραφίες να κυκλοφορούν στα social media, αλλά ήταν το μαγικό ραβδάκι της Τέιλορ Σουίφτ που έκανε τους κύκνους να... απογειωθούν!
Η τραγουδίστρια απλά πόσταρε μία φωτογραφία της πάνω σε έναν φουσκωτό κύκνο στο Instagram. Αυτό ήταν: ακολούθησε πανζουρλισμός.
Από τότε, δεκάδες εταιρείες έβγαλαν φουσκωτά σε πολλά σχέδια... πίτσα, ντόνατ, ανανάδες κ.λπ.
Ωστόσο, ένα brand κατάφερε να ξεχωρίσει με το σχέδιό του. Δεν έφτιαξε κύκνο, έφτιαξε φλαμίνγκο. Και το έκανε μόδα όχι μόνο στα φουσκωτά παιχνίδια θαλάσσης αλλά και στα... πάντα: ρούχα, αξεσουάρ, αξεσουάρ σπιτιού, με μια κουβέντα παντού.
Αυτή η αυστραλιανή εταιρεία, ονόματι «Sunnylife», είναι και ο λόγος που οι μισές πισίνες στην Ελλάδα έχουν και ένα φουσκωτό φλαμίνγκο να επιπλέει.
Εχοντας δεκάδες σχέδια... αλλά πρωταγωνιστή το ροζ φλαμίνγκο, η Sunnylife κατάφερε γρήγορα να γίνει γνωστή σε όλο τον πλανήτη, προωθώντας τα φουσκωτά της μέσω της Amazon και συνάπτοντας συνεργασίες με γνωστά brand, όπως η J. Crew.
Με τους νέους της Αμερικής να αγοράζουν κι από ένα για το Νο 1 φεστιβάλ του Λος Άντζελες, το Coachella, και τις διάσημες να βγάζουν τη μία φωτογραφία μετά την άλλη, η Sunnylife άρχισε να ξεπουλάει τα φουσκωτά της, παρά την τσουχτερή τιμή τους (80 ευρώ το ένα φουσκωτό).
Εκτός αυτού, η μεγάλη κινητικότητα του brand στο Instagram, το οποίο ανέβαζε συνεχώς φωτογραφίες με ωραία κορίτσια πάνω στα φλαμίνγκος στην πισίνα, το βοήθησε να κερδίσει αμέσως περίπου 90 χιλιάδες ακολούθους. Με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τις πωλήσεις του.
Το timing ήταν ακόμη ένας παράγοντας που βοήθησε τη Sunnylife να κάνει τους πάντες να θέλουν να αποκτήσουν ένα φλαμίνγκο (ακόμη κι αν δεν είχαν πισίνα), καθώς μεγάλοι οίκοι με πρώτον τον Gucci έκαναν trend στη βιομηχανία της μόδας το ροζ αυτό πουλί. Μάλιστα, ο καλλιτεχνικός διευθυντής της Gucci, Αλεσσάντρο Μισέλ, είχε αφιερώσει την φθινοπωρινή καμπάνια του 2016 στο συγκεκριμένο pattern, βάζοντας τα φλαμίνγκο σε ρούχα και αξεσουάρ.
Το μόνο σίγουρο είναι πως η τρέλα με τα φλαμίνγκος δεν είναι στο κεφάλι μας, καθώς η Wall Street Journal όχι μόνο έκανε ένα ξεχωριστό άρθρο για το συγκεκριμένο trend, αλλά μας «προειδοποίησε» πως τα φλαμίνγκος θα είναι παντού αυτό τον Αύγουστο... στα social media, στην ντουλάπα σας, την ταπετσαρία σας και κυρίως... σε θάλασσες και πισίνες.
Αξίζει να σημειωθεί βέβαια ότι, πέρα από την προαναφερθείσα αυστραλιανή εταιρεία, φλαμίνγκος άρχισαν να φτιάχνουν και δεκάδες άλλες, ξεπουλώντας σε όλο τον κόσμο.