Η κατασκευαστική εταιρεία συμφερόντων Εμφιετζόγλου αντιτίθεται στην τυχόν ακύρωση των συμβάσεων
Έμμεσο, πλην σαφές, μήνυμα στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείο Υποδομών για την τύχη του αυτοκινητόδρομου της Πατρών – Πύργου, στέλνει η κατασκευαστική εταιρεία συμφερόντων Εμφιετζόγλου «Μηχανική», η οποία μέσω της ιταλικής GD Infrastrutture, έχει αναλάβει την κατασκευή δυο τμημάτων του έργου και έχει υπογράψει σχετικές συμβάσεις με το ελληνικό Δημόσιο. Η εταιρεία με αναρτήσεις της στα social media «διαφημίζει» την εξέλιξη των εργασιών του έργου, δηλώνοντας εμμέσως, με τον τρόπο αυτό, ότι δεν είναι διατεθειμένη να δεχθεί τυχόν ακύρωση των συμβάσεων που έχει υπογράψει για το τμήμα 6 Αχαΐα – Σαγαίικα και για το τμήμα Μιντιλόγκλι - ΑΚ ΒΙΠΕ Πάτρας, συνολικού προϋπολογισμού 70 εκατ. ευρώ.
Στις αναρτήσεις της, η «Μηχανική» προβάλλει την εξέλιξη των εργασιών στο το τμήμα Μιντιλόγκλι - ΑΚ ΒΙΠΕ Πάτρας.
Όπως είναι γνωστό, η νέα πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών, έχει «παγώσει» την κατασκευή του έργου και έχει εισηγηθεί στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή τρεις εναλλακτικές λύσεις: Η Πατρών – Πύργου να ενσωματωθεί, να χρηματοδοτηθεί και κατασκευαστεί από την «Ολυμπία Οδό», όπως προέβλεπε η αρχική σύμβαση παραχώρησης, είτε να προκηρυχθεί ένας νέος ενιαίος διαγωνισμός, ή χωριστεί το έργο σε τέσσερα «ζευγάρια» εταιρειών.
Το υπουργείο Υποδομών φαίνεται να προκρίνει την υλοποίηση του έργου από την κοινοπραξία της Ολυμπίας Οδού (της οποίας αρχικά ήταν τμήμα), αλλά απαιτείται η έγκριση της Κομισιόν.
Σε αυτή την περίπτωση, η Μηχανική θα χάσει δύο σημαντικά έργα, εξέλιξη που θα πυροδοτούσε την προσφυγή της εταιρείας στη Δικαιοσύνη, δεδομένου ότι οι δύο συμβάσεις έχουν υπογραφεί. Στα έργα που υλοποιεί η Μηχανική ανήκουν το Φράγμα Πείρου - Παραπείρου (86 εκατ.) και η κατασκευή της νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων στο τμήμα Ψαθόπυργος – Ρίο (119 εκατ. ευρώ).
Το τι μέλλει γενέσθαι με το έργο της Πατρών – Πύργου, εκτιμάται ότι θα παίξει Καθοριστικό ρόλο για την πορεία της «Μηχανικής», η οποία επέστρεψε στην κερδοφορία, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που δημοσίευσε πρόσφατα. Ωστόσο, οι συσσωρευμένες ζημιές, η απουσία νέων μεγάλων έργων και το ενδεχόμενο ο σχεδιασμός για την κατασκευή του Πάτρα-Πύργος-η εταιρεία έχει μειοδοτήσει σε 2 εργολαβίες- να ανατραπεί, καθιστούν άθλο το εγχείρημα της Μηχανική για επανεισαγωγή των μετοχών της, σε δύο χρόνια, στο χρηματιστήριο.
Πηγή: Thebest.gr