Οικονομία

«Καλάθι νοικοκυριού»: Οι νέες λίστες και οι επιχειρήσεις που προστέθηκαν

«Καλάθι νοικοκυριού»: Οι νέες λίστες και οι επιχειρήσεις που προστέθηκαν

Το «καλάθι του νοικοκυριού» μπαίνει στην τρίτη εβδομάδα εφαρμογής του ενώ προστίθενται και νέες επιχειρήσεις που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία

Οι ανανεωμένες λίστες με τα προϊόντα που περιλαμβάνονται στο «καλάθι του νοικοκυριού» αναρτώνται σταδιακά στο e-κατανωλωτής ενώ στην πρωτοβουλία συμμετέχουν για πρώτη φορά ακόμη δύο επιχειρήσεις.

Πρόκειται για το Wolt market, στο καλάθι του οποίου περιλαμβάνονται 56 προϊόντα καθώς και το σούπερ μάρκετ Πίτσιας, με έδρα την Πιερία που δημιούργησε καλάθι 67 προϊόντων.

Συνολικά δηλαδή την τρίτη εβδομάδα εφαρμογής του μέτρου «καλάθια» έχουν έως τώρα δημιουργήσει συνολικά 13 αλυσίδες σούπερ μάρκετ, ένα αμιγώς online και δύο πλατφόρμες. Πρόθεση για συμμετοχή στο καλάθι του νοικοκυριού έχουν εκφράσει σύμφωνα με πληροφορίες και άλλες αλυσίδες με τζίρο κάτω των 90 εκατ. ευρώ ετησίως, πέραν δηλαδή όσων είχαν την υποχρέωση να το πράξουν.

Στην πλατφόρμα του υπουργείου Ανάπτυξης αυτή την εβδομάδα οι καταναλωτές θα μπορούν δουν, τόσο τη διακύμανση της τιμής του προϊόντος που βρίσκεται στο καλάθι του νοικοκυριού όσο και το εύρος των τιμών στα προϊόντα της ίδιας κατηγορίας, ώστε να κάνουν τη σύγκριση.

Παράλληλα, «στον δείκτη, έχουμε κάνει δύο καινοτομίες αυτή την εβδομάδα» σημείωσε μιλώντας το πρωί στο Οpen o υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης. «Πρώτον, έχουμε σταθμίσει τις ποσότητες, ώστε να είναι πιο δίκαιες μεταξύ των καλαθιών, δηλαδή πόσο βάρος έχουν τα προϊόντα της κάθε αλυσίδας. Δεύτερον, έχουμε βάλει κι έναν αλγόριθμο που δίνει κάποιους πόντους στο καλάθι που έχει επώνυμα προϊόντα, σε σχέση με τα PL. Άρα ενθαρρύνουμε και τις αλυσίδες να μην βάζουμε μόνο ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα. Πιστεύω θα είναι πιο δίκαιη η απεικόνιση του καλαθιού» εξήγησε.

Πρόσθεσε ακόμη ότι με βάση τη σύγκριση με τις λίστες της προηγούμενης εβδομάδας, 246 προϊόντα σημειώνουν μείωση τιμής, 650 προϊόντα έχουν σταθερές τιμές, ενώ υπάρχουν «ελάχιστες αυξήσεις».

Aναλυτικά τα καλάθια των σούπερ μάρκετ έως τις 22/11 τα βρίσκει ο καταναλωτής στην πλατφόρμα e-καταναλωτής όπου «μεταβαίνει» στην αλυσίδα που επιθυμεί.

Το καλάθι της ΑΒ Βασιλόπουλος

Το καλάθι της Bazaar

Το καλάθι της Γαλαξίας

Το καλάθι της efood

Το καλάθι της Efresh.gr

Το καλάθι της Discount Market

Το καλάθι της Κρητικός

Το καλάθι της Lidl

Το καλάθι της Μασούτης

Το καλάθι της Market In

Το καλάθι της My Market

Το καλάθι της Πιτσιάς

Το καλάθι της Σκλαβενίτης

Το καλάθι της ΣΥΝΚΑ

Το καλάθι της Wolt

Το καλάθι της Χαλκιαδάκης

Πηγή: Cnn.gr

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις


tsoukalas popup mobile
tsoukalas popup
tsoukalas popup