Σούπερ μάρκετ: Ποια προϊόντα έδωσαν ώθηση στις πωλήσεις το α΄ τρίμηνο
Κατά 2,2% αυξήθηκε ο τζίρος και κατά 1,7% ο όγκος των πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ το πρώτο τρίμηνο του έτους, με τις τιμές να αυξάνονται την ίδια περίοδο κατά 0,5% μεσοσταθμικά.
Αναλυτικά, στις μεγάλες κατηγορίες προϊόντων, τα τρόφιμα κατέγραψαν αύξηση 2,8% σε αξία πωλήσεων και 1,7% σε όγκο. Τα είδη προσωπικής υγιεινής, αντίστοιχα πτώση 0,2% σε αξία πωλήσεων και αύξηση 1,3% σε όγκο ενώ τα προϊόντα για το σπίτι, αύξηση πωλήσεων 0,4% σε αξία και 0,9% σε όγκο.
Παράλληλα, τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας συνεχίζουν με υψηλότερο ρυθμό ανάπτυξης (4,2%) σε σχέση με τα επώνυμα (1,5%) ενώ το μερίδιό τους επί των συνολικών πωλήσεων φτάνει πλέον το 27,1%. Την άνοδο αυτή, «τροφοδοτεί» η κατηγορία των τροφίμων, στην οποία το μερίδιο των PL διαμορφώνεται στο 27,5% από 26,5% πέρσι.
Πηγή: cnn.gr