Εκπαίδευση

Πανελλαδικές 2019 - ΓΕΛ: Σχολιασμός στα Μαθηματικά από το φροντιστήριο Άνοδος

Πανελλαδικές 2019 - ΓΕΛ: Σχολιασμός στα Μαθηματικά από το φροντιστήριο Άνοδος

Τα θέματα των Μαθηματικών θετικών σπουδών , Οικονομίας και Πληροφορικής χαρακτηρίζονται από τη φαινομενική ευκολία , την πρωτοτυπία (αφού δεν ζητούσαν άμεσα κλασικά ερωτήματα μονοτονίας , ακροτάτων , κυρτότητας και σημείων καμπής ) και τον όγκο των απαντήσεων.

Αναλυτικά :

  • Το ΘΕΜΑ Α ζητούσε βασικές έννοιες , είτε ως ορισμούς , είτε ως θεωρήματα , χαρακτηρίζονται από το μεγάλο όγκο των ερωτημάτων , την απουσία ΣΩΣΤΟΥ – ΛΑΘΟΥΣ χωρίς αιτιολόγηση και την εμφάνιση ερωτήματος πολλαπλής επιλογής (σχολικού βιβλίου).
  • Στο ΘΕΜΑ Β και ΘΕΜΑ Γ έχουμε κλασικές συναρτήσεις όπου ζητούνται έννοιες προσβάσιμες στους διαβασμένους μαθητές με κάποια δυσκολία στη γραφική παράσταση του Β4 και τα πολλά μόρια (6) που αντιστοιχούσαν , όπως επίσης και αντίστοιχη δυσκολία στο Γ4 , αφού ο ρυθμός μεταβολής (ως πρόβλημα ) είναι από τις αδυναμίες της πλειονότητας των μαθητών.
  • Στο ΘΕΜΑ Δ συναντάμε τις έννοιες της εφαπτομένης και του εμβαδού χωρίου , οικείες στους μαθητές αλλά με δεξιότητα στις πράξεις , ενώ κρίνονται απαιτητικά το Δ3 (ii) και το Δ4 , όπου έπρεπε να διαμορφώσουν κατάλληλα την ανισότητα , ώστε να φανεί το ΘΜΤ και να προσέξουν ότι η κοινή εφαπτομένη των Cf και Cg είναι σε διαφορετικά σημεία επαφής , ενώ η κόπωση θα έπαιζε το ρόλο της.

Συμπέρασμα: Τα θέματα απευθύνονταν σε μαθητές που είχαν προετοιμαστεί σωστά τουλάχιστον στις τάξεις του Λυκείου , ώστε μαζί με τη γνώση να έχουν αναπτύξει τη μαθηματική τους ικανότητα και κρίση.

Προσβάσιμη η βάση για τους αδύνατους μαθητές, το 15 για τους μέτριους, ενώ η προσέγγιση του Άριστα απαιτούσε, πέρα από τις γνώσεις, συγκέντρωση και προσοχή.

Λίμουρας Αλέξανδρος

Μαθηματικός του

ΠΡΟΤΥΠΟΥ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ανοδος

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

Σχετικά Άρθρα


tsoukalas popup mobile
tsoukalas popup