Υγεία

Dreamscrolling: Η συνήθεια που μας κάνει να «ξοδεύουμε» δυόμισι ώρες την ημέρα στο διαδίκτυο – Ποιοι χαζεύουν περισσότερο

Dreamscrolling: Η συνήθεια που μας κάνει να «ξοδεύουμε» δυόμισι ώρες την ημέρα στο διαδίκτυο – Ποιοι χαζεύουν περισσότερο

Πώς μια δραστηριότητα που ενθαρρύνει τα έξοδα βοηθά τελικά τους ανθρώπους να κάνουν καλύτερη οικονομική διαχείριση; Νέα έρευνα απαντά

Σχεδόν 2,5 ώρες την ημέρα ξοδεύει ένας μέσος άνθρωπος χαζεύοντας στο διαδίκτυο αγορές που ονειρεύεται να κάνει και πράγματα που θα ήθελε μια μέρα να αποκτήσει. Σε ορισμένους, κάτι τέτοιο μοιάζει με απίστευτη σπατάλη χρόνου, αλλά ένα διόλου ευκαταφρόνητο 71% χαρακτηρίζει γόνιμο αυτό τον χρόνο, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για μια συνήθεια που τους παρακινεί να επιτύχουν τους οικονομικούς τους στόχους.

Αυτά και πολλά ακόμη ενδιαφέροντα στοιχεία αποκαλύπτει μια πρόσφατη δημοσκόπηση σε 2.000 ενήλικες στις ΗΠΑ, σύμφωνα με την οποία περισσότεροι από 2 στους 5 ερωτηθέντες δήλωσαν ότι ξοδεύουν πιο πολύ χρόνο ονειροπολώντας σχετικά με αγορές που επιθυμούν να πραγματοποιήσουν όταν η οικονομία είναι αβέβαιη (43%). Ο χρόνος αυτός που αφιερώνουν στο scrolling μεταφράζεται σε ετήσια βάση σε περίπου 873 ώρες ή σχεδόν 36 ημέρες κάνοντας scrolling. Η έρευνα, που διεξήχθη από την OnePoll για λογαριασμό της εταιρείας χρηματοοικονομικών υπηρεσιών Empower, αποκαλύπτει ότι οι μισοί εκ των ερωτηθέντων κάνουν dreamscrolling ενώ βρίσκονται στη δουλειά, αφιερώνοντας περίπου 3-4 ώρες.

Εκείνοι που φαίνεται να ξοδεύουν τον περισσότερο χρόνο στο dreamscrolling είναι οι άνθρωποι που ανήκουν στη γενιά Ζ, αφιερώνοντας λίγο περισσότερο από 3 ώρες καθημερινά, ενώ οι boomers έχουν τη μικρότερη σχέση με αυτή τη δραστηριότητα, περνώντας περίπου 1 ώρα τη μέρα στην αναζήτηση υποθετικών αγορών. Όπως δήλωσαν οι συμμετέχοντες, αυτή η αναζήτηση τους βοηθά να κάνουν έξυπνη διαχείριση των χρημάτων τους (56%), να αποφεύγουν τυχόν απρογραμμάτιστες αγορές και χρεώσεις (30%) και να σχεδιάζουν καλύτερα τους οικονομικούς τους στόχους (25%). Επιπλέον, σχεδόν 7 στους 10 βλέπουν αυτού του είδους την ονειροπόληση ως επένδυση στον εαυτό τους (69%) και ως διέξοδο, για να οραματιστούν τι θέλουν από τη ζωή (67%).

Τι αναζητούν οι άνθρωποι στο διαδίκτυο;

Πολλοί είναι οι ερωτηθέντες (1 στους 5) που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο ακόμη και για μεγάλες και σημαντικές αγορές, όπως η απόκτηση ενός σπιτιού. Την ίδια στιγμή, κάποιοι άλλοι αναζητούν προορισμούς διακοπών (25%), προϊόντα ομορφιάς ή αυτοφροντίδας (23%) και είδη για τα κατοικίδιά τους (19%). Πολλοί είναι επίσης εκείνοι που ξοδεύουν χρόνο αναζητώντας ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ (49%), gadgets και άλλα είδη τεχνολογίας (30%), διακόσμηση σπιτιού ή έπιπλα (29%).

Περισσότεροι από τους μισούς (56%) έχουν επί του παρόντος ανοιχτές καρτέλες, παράθυρα ή ένα εκκρεμές καλάθι αγορών με προϊόντα που τους ενδιαφέρει να αποκτήσουν μελλοντικά. Εκτιμάται ότι καθένας από αυτούς θα χρειαζόταν περίπου 86.593,40 δολάρια ώστε να ανταποκριθεί οικονομικά σε όλα όσα έχει αποθηκεύσει.

Σχεδόν οι μισοί δήλωσαν ότι ξοδεύουν περισσότερο χρόνο στην αναζήτηση αγορών σήμερα απ’ ό,τι τα προηγούμενα χρόνια (45%), με το 56% να σχεδιάζει να αγοράσει κάτι από τη λίστα των ονείρων του πριν από το τέλος του τρέχοντος έτους. Ένα αξιόλογο 65% είναι αισιόδοξο ότι θα μπορέσει μια μέρα να αγοράσει όλα όσα βρίσκονται στη λίστα του, 1 στους 4 ωστόσο δηλώνει ότι δεν πιστεύει πως θα μπορέσει ποτέ να ανταποκριθεί οικονομικά στην πλειονότητα των αντικειμένων (23%).

Περισσότεροι από τους μισούς (51%), επίσης, λένε ότι το να πραγματοποιήσουν τις αγορές των ονείρων τους θα τους έκανε να αισθάνονται πιο ασφαλείς οικονομικά, ενώ σχεδόν οι μισοί λένε ότι η βοήθεια ενός οικονομικού σμυβούλου θα τους βοηθούσε να επιτύχουν τους στόχους τους (47%). Άλλοι αισθάνονται ότι έχουν περισσότερη δουλειά να κάνουν: Το 34% δηλώνει ότι έχει αγοράσει λιγότερα πράγματα από αυτά που θα έπρεπε δεδομένης της ηλικίας του, με τους millennials να αισθάνονται πιο έντονα απ’ όλους ότι έχουν μείνει πίσω (39%). Τέλος, η άνοδος των τιμών (54%), η αδυναμία αποταμίευσης (29%) και το αυξανόμενο χρέος (21%) είναι οι κορυφαίοι οικονομικοί παράγοντες που κρατούν πίσω τους περισσότερους ερωτηθέντες από το να προχωρήσουν στην απόκτηση των αντικειμένων που ονειρεύονται.

Πηγή: Ygeiamou.gr

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

Σχετικά Άρθρα


tsoukalas popup mobile
tsoukalas popup
tsoukalas popup