Οι δοκιμές εξέλιξης της Ιταλίδας ντίβας έχουν αρχίσει και αναρωτιόμαστε εάν πέραν της εξωτερικής εμφάνισης με στόχο την επίτευξη της βέλτιστης αεροδυναμικής συμπεριφοράς και ίσως κάποιας επέμβασης στην ανάρτηση, το μοντέλο θα έχει και κάποια άλλη σημαντική τεχνική διαφορά. Αυτό που θεωρείται βέβαιο, είναι πως ο εμπρός προφυλακτήρας που κοσμεί την υπάρχουσα έκδοση του μοντέλου, θα δώσει τη θέση του σε έναν με πιο έντονο spoiler.
Ομοίως στα πλαϊνά τα μαρσπιέ αναμένεται να είναι πιο έντονα, όπως και ο διαχύτης του πίσω προφυλακτήρα. Ερωτηματικό παραμένει για το εάν οι σχεδιαστές της Ferrari θα αναζητήσουν την κάθετη δύναμη με τη βοήθεια κάποιας επιπλέον αεροτομής, ή θα αφήσουν το επάνω μέρος του αμαξώματος σχετικά απαράλλαχτο.
Αν δεν υπάρξει κάποια αλλαγή, ο twin turbo V8 κινητήρας των 4,0 λίτρων θα παραμείνει στη θέση του, μαζί με τους τρεις ηλεκτροκινητήρες, εμφανίζοντας συνδυαστική απόδοση 1.000 ίππων. Ούτως ή άλλως, μια τέτοια απόδοση είναι παραπάνω από αρκετή για ένα hypercar που με ορισμένες αεροδυναμικές επεμβάσεις μπορεί να γίνει ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο πίστας με πιο απόλυτη συμπεριφορά.
Πηγή: Protothema.gr