Υψηλόβαθμο στέλεχος του Star, παραδέχτηκε το λάθος και έκανε λόγο για «αστοχία» και λάθος χειρισμό , ενώ ανέφερε ότι υπάρχει έντονη ενόχληση στο κανάλι
Υψηλόβαθμο στέλεχος του Star, μιλώντας στο ethnos.gr, παραδέχτηκε το λάθος και ανέφερε ότι υπάρχει έντονη ενόχληση στο κανάλι γι' αυτό το γεγονός.
Πώς το Star αποφάσισε να μοιραστεί η νίκη
Το κανάλι εξ αρχής επέλεξε να γίνει η ψηφοφορία διαδικτυακά, γι’ αυτό και άνοιξε μια διαδικτυακή πλατφόρμα μέσω της Megaphone. Πρόκειται για μία μεγάλη αμερικανική εταιρεία, η οποία έχει ξανασυνεργαστεί με τον σταθμό και τους διαβεβαίωσε πως δεν πρόκειται να υπάρξει κανένα απολύτως κανένα πρόβλημα.
Κάποια στιγμή, η Βίκυ Καγιά ειδοποιείται μέσω του ακουστικού από το κοντρόλ ότι υπήρχε πρόβλημα, γιατί είχε «παγώσει» η εικόνα που είχε δώσει η εταιρεία στο κοντρόλ, την ώρα που οι συμμετοχές είχαν φτάσει τις 360.000.
Από την πλευρά της, η διοίκηση του Star έχει ζητήσει από την εταιρεία να καταθέσει γραπτώς τους λόγους που συνέβη αυτό, ενώ νωρίτερα υπήρχε η διαβεβαίωση ότι δεν πρόκειται να συμβεί κάποιο τεχνικό πρόβλημα, όπως είχε συμβεί και στον περσινό κύκλο του GNTM. Όπως αναφέρει το ethnos.gr, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές του Star, η συγκεκριμένη εταιρεία έχει διοργανώσει ψηφοφορίες που έχουν φθάσει τις 3.000.000 συμμετοχές.
Τότε η διοίκηση του Star αποφάσισε η νίκη να μοιραστεί ανάμεσα σε Κάτια και Αννα-Μαρία, που είχαν έρθει πρώτες στις προτιμήσεις των κριτών, κάτι που δεν άρεσε καθόλου στο τηλεοπτικό κοινό, το οποίο ζητά να γίνει ξανά ψηφοφορία. Αμέσως δε, υπήρξε επικοινωνία και με τους χορηγούς ώστε το έπαθλο να μη μοιραστεί, αλλά να δοθεί επί δύο στις νικήτριες.
Τυχαίο γεγονός η ανθοδέσμη και το συμβόλαιο στην Κάτια
Στο κανάλι από το πρωί υπάρχουν συνεχείς συσκέψεις για το θέμα, καθώς τα ανώτερα στελέχη του σταθμού σαφώς αποδέχονται πως η εξέλιξη της ψηφοφορίας στον τελικό του GNTM 2 εξέθεσε το κανάλι. Ομως απορρίπτουν κατηγορηματικά τα περί στημένου διαγωνισμού.