Από τη γενική διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτήεπιβλήθηκε, σεe – shop ευρείας γκάμας προϊόντων πρόστιμο ύψους 70.000 ευρώ. Το κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου αποδεχόταν παραγγελίες πελατών και εισέπραττε χρήματα χωρίς να αποστέλλει τα προϊόντα που είχαν αγοραστεί. Όπως ανακοίνωσε η γενική γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, το πρόστιμο επιβλήθηκε στην επιχείρηση για παραβάσεις των διατάξεων του Ν.2251/1994, περί προστασίας του καταναλωτή.
Από τη γενική διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτήεπιβλήθηκε, σεe – shop ευρείας γκάμας προϊόντων πρόστιμο ύψους 70.000 ευρώ. Το κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου αποδεχόταν παραγγελίες πελατών και εισέπραττε χρήματα χωρίς να αποστέλλει τα προϊόντα που είχαν αγοραστεί. Όπως ανακοίνωσε η γενική γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, το πρόστιμο επιβλήθηκε στην επιχείρηση για παραβάσεις των διατάξεων του Ν.2251/1994, περί προστασίας του καταναλωτή.
Υπενθυμίζεται ότι οι καταναλωτές μπορούν να καταγγέλλουν φαινόμενα αθέμιτων εμπορικών πρακτικών και παραβάσεων της καταναλωτικής νομοθεσίας στη γραμμή 1520 (Γραμμή του Καταναλωτή) της γενικής γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.
Πηγή: Ethnos.gr