Νέα δεδομένα έχουμε στο διαγωνισμό για το Πάτρα-Πύργος. Σύμφωνα με πολύ καλά πληροφορημένες πηγές του ypodomes.com οι εργολαβίες 5-6-7-8 (τμήμα Μιντιλόγλι-Βάρδα) έχουν σταλεί στο Ελεγκτικό Συνέδριο αρχής γενομένης από την 26η Σεπτεμβρίου και μάλιστα η εργολαβία 5 από τη Βάρδα μέχρι τα Σαγαίϊκα έχει ήδη έγκριθει. Όπως αναφέρουν οι ίδιες πηγές πλέον αναμένεται -άνευ συγκλονιστικού απροόπτου- να συμβεί το ίδιο και με τις άλλες τρεις.
Αναφορικά με τις άλλες τέσσερις, όπως αναφέρουν και πάλι οι ίδιες πηγές, στην εργολαβία 4 αναμένουμε την έγκριση του δεύτερου πρακτικού για να αποσταλεί η σύμβαση στο Ελεγκτικό Συνέδριο, στην εργολαβία 1 να ολοκληρωθεί ο έλεγχος και να προχωρήσει επίσης προς το Ελεγκτικό.
Τώρα, για τις εργολαβίες 2 και 3 έχουμε εκ νέου ανατροπή καθώς σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες η Επιτροπή του Διαγωνισμού δεν έκανε δεκτή την αιτιολόγηση του δεύτερου μειοδότη GD Infrastrutture και όπως γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις πήγε στον τρίτο κατά σειρά μειοδότη που είναι η ΙΝΤΡΑΚΑΤ από την οποία έχει ήδη ζητήσει την αιτιολόγηση της έκπτωσης που έχει δώσει.
Με αυτά, έχουμε δύο εργολαβίες ανά εταιρεία και συγκεκριμένα:
-Κ/Ξ ΤΟΞΟΤΗΣ-ΟΜΑΔΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ: ΕΡΓΟΛΑΒΙΕΣ 1 ΚΑΙ 4 (ΠΥΡΓΟΣ-ΔΟΥΝΑΙΙΚΑ ΚΑΙ ΚΥΛΛΗΝΗ-ΒΑΡΔΑ)
-ΙΝΤΡΑΚΑΤ: ΕΡΓΟΛΑΒΙΕΣ 2 ΚΑΙ 3 (ΔΟΥΝΑΙΙΚΑ-ΑΜΑΛΙΑΔΑ ΚΑΙ ΑΜΑΛΙΑΔΑ-ΚΥΛΛΗΝΗ)
-GD INFRASTRUTTURE: ΕΡΓΟΛΑΒΙΕΣ 6 ΚΑΙ 8 (ΣΑΓΑΙΙΚΑ-ΚΑΤΩ ΑΧΑΓΙΑ ΚΑΙ ΒΙΠΕ ΠΑΤΡΑΣ-ΜΙΝΤΙΛΟΓΛΙ)
-ΙΝΤΕΡΚΑΤ: ΕΡΓΟΛΑΒΙΕΣ 5 ΚΑΙ 7 (ΒΑΡΔΑ-ΣΑΓΑΙΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΑΧΑΓΙΑ-ΒΙΠΕ ΠΑΤΡΑΣ).
Τα επόμενα βήματα είναι και τα πιο σημαντικά για να φτάσουμε στην ολοκλήρωση της διαγωνιστικής διαδικασίας. Το Υπουργείο θα αποφασίσει αν προχωρήσει σε ομάδες ή συνολικά να στείλει τις συμβάσεις για έγκριση στη Βουλή.
Το πιθανότερο είναι η πρώτη τετράδα των εργολαβιών (εφόσον εγκριθούν σύντομα όλες από το Ελεγκτικό) να οδεύσουν στη Βουλή και ανάλογα με τις εξελίξεις να ακολουθήσουν και οι υπόλοιπες.
Πηγή: Ypodomes.com