Τεις δυσχερείς οικονομικές συνέπειες της πανδημίας του κορωνοϊού, αντιμετωπίζει το ΚΤΕΛ Ηλείας, καθώς οι επιπτώσεις στον τομέα των μεταφορών είναι ολέθριες. Με τον τζίρο, τον μήνα Απρίλιο να παρουσιάζει μείωση της τάξεως του 94% συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, τα χρήματα αδυνατούν να καλύψουν ακόμα και την μισθοδοσία των 200 περίπου εργαζομένων. Τα περισσότερα λεωφορεία παραμένουν ακινητοποιημένα με τον πρόεδρο του ΚΤΕΛ Ηλείας Χρήστο Δημακόπουλο, εμφανώς προβληματισμένο, να δηλώνει ότι
«Δεν κινείται τίποτα. Χαρακτηριστικό είναι ότι από τη 1η έως τις 24 Απριλίου 2019 είχαμε έσοδα 435.000 ευρώ χωρίς τα σχολικά δρομολόγια μέσα και φέτος το ίδιο χρονικό διάστημα έχουμε 23.000 ευρώ έσοδα από πωλήσεις εισιτηρίων. Ο Μάρτιος μόνο από την πλευρά των εισιτηρίων ήταν 383.000 ευρώ και πέρσι το Μάρτιο, είχαμε εισπράξεις 821.000 ευρώ. Η μείωση είναι τεράστια. Πολλά από τα λεωφορεία έχουν περισσότερο από ένα μήνα να πάρουν μπροστά. Η μισθοδοσία των εργαζόμενων σε ημερήσια βάση είναι 7.000 ευρώ και μιλάμε για περισσότερα από 200 άτομα προσωπικό. Είναι καλύτερο να κλείσει η εταιρεία. Όταν έχεις 23.000 ευρώ εισπράξεις σε 23 μέρες και η μισθοδοσία μόνο είναι 161.000 ευρώ για τον ίδιο αριθμό ημερών μπορεί κανείς να καταλάβει πόσο «μέσα» μπαίνει η εταιρεία και μιλάμε για την μισθοδοσία» ανέφερε ο κ. Δημακόπουλος εξηγώντας παράλληλα τις κινήσεις από την πλευρά του ΚΤΕΛ που έχουν γίνει προκειμένου να υπάρξει κάποια κρατική ενίσχυση.