Παραιτήθηκε, μετά από περίπου 7 μήνες στην ηγεσία του ΟΣΕ, ο αχαιός πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού, Κώστας Σπηλιόπουλος. Η παραίτησή του έγινε αποδεκτή. Ο ίδιος ανέφερε:
«Υπέβαλα σήμερα 03-06-2020 την παραίτησή μου από τη θέση του Προέδρου & Διευθύνοντος Συμβούλου του ΟΣΕ. Και αυτό διότι δεν κατέστη δυνατή η οποιαδήποτε παραγωγική συνεργασία με τον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών, η οποία θα ήταν αναγκαία και επωφελής για τον Οργανισμό , παρά τις συνεχείς προσπάθειες που κατέβαλα για το σκοπό αυτό.
Προσωρινά τον ΟΣΕ θα διευθύνει ο οικονομολόγος Αθανάσιος Κοτταράς, εκτελεστικό μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου.
Επισήμως, ο κ. Σπηλιόπουλος παραιτήθηκε επικαλούμενος, μη ταύτιση απόψεων με τον υπουργό Υποδομών, με τον οποίο είχε προ ημερών συνάντηση. Από την άλλη πλευρά και σύμφωνα με πληροφορίες, ο αχαιός πολιτικός εμφανίζεται να είχε χάσει, το τελευταίο διάστημα, τον έλεγχο του διοικητικού συμβουλίου, με αποτέλεσμα κάποιες εισηγήσεις του, να μην τύγχαναν ευρείας αποδοχής.
Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα την εκδήλωση προστριβών μεταξύ του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και του κ. Σπηλιόπουλου.
Πριν από την παραίτηση του κ. Σπηλιόπουλου, είχε προηγηθεί, όπως έγραψε χθες αποκλειστικά η «Π», αυτή του γενικού διευθυντή του οργανισμού, γεγονός που περιπλέκει την υπόθεση και σίγουρα, δημιουργεί πολλά ερωτηματικά για το παρασκήνιο που προηγήθηκε. Είναι χαρακτηριστικό ότι πηγές που γνωρίζουν πράγματα απέφευγαν να μιλήσουν. Εάν επρόκειτο για πολιτική τριβή, γιατί να έχουν αυτή τη στάση;
Πηγές της «Π» ανέφεραν ότι η συνάντηση Καραμανλή - Σπηλιόπουλου, δεν διήρκεσε πάνω από 6 λεπτά, γεγονός που λέει ότι δεν ήταν στις προθέσεις του υπουργού να θεραπεύσει την κατάσταση.
Επίσης, ένα ακόμα στοιχείο με πολιτική σημασία, είναι ότι, κανείς Αχαιός βουλευτής, από την κυβερνώσα παράταξη, δεν είχε ενημερωθεί για τα τεκταινόμενα.
Πάντως, είναι αξιοπερίεργο γεγονός να παραιτείται ένας πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος δημόσιου φορέα, του μεγέθους του ΟΣΕ και να μην δίνονται τουλάχιστον κάποιες εξηγήσεις. Μάλιστα, άνθρωποι του φορέα, ανέφεραν στην «Π» ότι ίσως σοβεί κάτι βαθύτερο, που μπορεί να συνδέεται με επιλογές του ΔΣ που προκάλεσαν διαφωνίες και ενστάσεις.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο κ. Σπηλιόπουλος ανέλαβε τον ΟΣΕ στα τέλη του 2019. Μάλιστα, του ανατέθηκαν καθήκοντα και προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου, κατόπιν σχετικής έγκρισης του Μεγάρου Μαξίμου.
Συμπλέει το Μαξίμου εν προκειμένω με τον υπουργό Υποδομών; Αδιευκρίνιστο. Πολιτικοί κύκλοι, πάντως, έλεγαν ότι στο υπουργείο υπήρχε μια κακή χημεία διαφορετικής παραταξιακής καταγωγής των πλευρών.
Πηγή: Pelop.gr