Πριν τις εκλογές του 2019, ο υποψήφιος τότε Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, έλεγε από την κεντρική πλατεία του Πύργου, ότι δύο μήνες μετά την εκλογή της κυβέρνησής του θα είχε δοθεί λύση για το έργο της Πατρών - Πύργου.
Η Νέα Δημοκρατία ανέλαβε τα ηνία της χώρας και εκεί που αρκετά εργοτάξια είχαν ξεκινήσει για την ολοκλήρωση του νέου οδικού άξονα, σταμάτησαν. Ο υπουργός Υποδομών Κώστας Καραμανλής, έλυσε τις οκτώ εργολαβίες του Σπίρτζη και της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ και έβαλε το έργο σε άλλη λογική.
Αυτή της παραχώρησης - ξανά - στην Ολυμπία Οδό, από όπου η προηγούμενη Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας είχε αποκόψει και παγώσει.
Στις αρχές του 2020 με δηλώσεις του ο κ. Καραμανλής έλεγε πως θα δούμε εργοτάξια στην Πατρών - Πύργου μέσα στο ίδιο έτος.
Αργότερα και ενώ εργοτάξια δεν είχαν ξαναστηθεί στην Πατρών - Πύργου ο κ. Καραμανλής ανέφερε ως χρόνο περαίωσης του έργου το 2024, ενώ κάποιους μήνες πριν τοποθετούσε τον χρόνο ολοκλήρωσης μέσα στο 2023...
Στη συνέχεια κατηγορώντας το ΣΥΡΙΖΑ για την πορεία του έργου, δήλωσε πως τα εργοτάξια θα στηθούν πάλι μέσα στο 2021...
Πριν δύο μέρες με νέες δηλώσεις του ανέφερε πως μέσα στο επόμενο εξάμηνο αναμένεται η οριστική έγκριση της Διεύθυνσης Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Ένα έργο το οποίο είχε ξεμπλοκαριστεί σύμφωνα με όσα ακούγαμε εδώ και μήνες, είναι στην αναμονή για την οριστική έγκριση.
Και με βάση το χρόνο που αναφέρει ο κ. Καραμανλής, χάνεται και το 2021 και φυσικά ο χρόνος περαίωσης μετατίθεται πιο μακριά...
Εκείνο που δεν μας είπε ο κ. Καραμανλής είναι τι θα συμβεί αν δεν δοθεί η οριστική έγκριση της Διεύθυνσης Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Σχεδόν δύο χρόνια μετά την εκλογή της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας, η Ηλεία ακόμα περιμένει ένα δρόμο, όντας ο τελευταίος νομός χωρίς βασικό σύγχρονο οδικό άξονα.
Αν αυτό δεν είναι κοροϊδία τι είναι;
Με πληροφορίες από το protothema.gr