Τα αναψυκτικά Κρίνος υποδέχονται τo καλοκαίρι με νέα, μοντέρνα συσκευασία. Λιτή και απέριττη η νέα ετικέτα μεταφέρει το χαρακτήρα της νέας γενιάς των αναψυκτικών ΚΡΙΝΟΣ. Συνδέει το παρελθόν του ιστορικού brand με το σήμερα μέσα από μία πρόταση διαχρονική, ουσιαστική, αληθινή!
Μια φέτα πορτοκάλι ή λεμόνι, είναι η αρχή του παντός για τα αναψυκτικά «Κρίνος», μια που είναι η πρώτη ύλη που καθορίζει την ποιότητα του προϊόντος.
Λεπτομέρειες για τα προιόντα και την εταιρεία θα βρείτε μαζί με πλούσιο φωτογραφικό υλικό στη νέα ψηφιακή πλατφόρμα των αναψυκτικών ΚΡΙΝΟΣ στη διεύθυνση krinossoftdrinks.gr αλλά και στα facebook και instagram όπου εκτυλίσσεται ήδη μία δροσερή καμπάνια που είναι σχεδιασμένη, για να αναδείξει όλη τη φρεσκάδα της νέας συσκευασίας υπενθυμίζοντας τις παραδοσιακές αξίες της μάρκας που εμπιστεύονται οι καταναλωτές εδώ και 77 χρόνια. Την ποιότητα και γεύση ΚΡΙΝΟΣ. Αλλά και τη χρήση της γυάλινης φιάλης, που αποτελεί ένα από τα κυριότερα πλεονεκτήματα του προϊόντος.
Μέσα από την καμπάνια αυτή θα διηγηθούμε διαφορετικές ιστορίες, που στρέφουν όλα τα φώτα της δημοσιότητας στη νέα ετικέτα.
Σε αυτές, θα πρωταγωνιστούν η διάσημη γυάλινη φιάλη και τα πιο φρέσκα ελληνικά φρούτα. Και ο στόχος είναι γονείς και τα παιδιά να γίνουν οι μεγαλύτεροι fans των φρουτo-ιστοριών μας!
Στρατηγική, creative concept & media υλοποίηση από τις εταρείες @MOVEMOUNTAINS & @BaaS_Digital