Δευτέρα, 05 Ιουλίου 2021 21:06

Δύο χρυσά βραβεία για την Ολυμπία Οδό στα Βραβεία Υπεύθυνης Επιχειρηματικότητας 2021

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Διάκριση για το πρώτο σύστημα χιλιομετρικής χρέωσης στην Ελλάδα, Hybrid - Δεύτερη συνεχής διάκριση για το 2021 μετά τα Mobility Awards, στα οποία αναδείχθηκε «Αυτοκινητόδρομος της Χρονιάς»

Δύο σημαντικές διακρίσεις απέσπασε η Ολυμπία Οδός στα Hellenic Responsible Business Awards 2021, τα οποία προωθούν τις αξίες της Υπεύθυνης Επιχειρηματικότητας και βραβεύουν τις εταιρίες που επενδύουν στη Βιώσιμη Ανάπτυξη. Συγκεκριμένα η Ολυμπία Οδός απέσπασε βραβεία “GOLD” στις κατηγορίες:

  • Επίδραση στις Τοπικές Κοινωνίες, για το καινοτόμο σύστημα Hybrid, το πρώτο σύστημα χιλιομετρικής χρέωσης διοδίων στην Ελλάδα, το οποίο προσφέρει σημαντικά οφέλη στους χρήστες.
  • Διαχείριση Ενέργειας, για τα περιβαλλοντικά προγράμματα που έχει υλοποιήσει στις εγκαταστάσεις του αυτοκινητόδρομου.

Το Hybrid αντιμετωπίζει για πρώτη φορά στην Ελλάδα το θέμα της κοινωνικά δίκαιης χρέωσης και εξασφαλίζει ότι οι χρήστες πληρώνουν αποκλειστικά και μόνο για την απόσταση που έχουν διανύσει. Πρόκειται για ένα έργο κοινωνικού οφέλους στην κατεύθυνση της δέσμευσης που ανέλαβε η Ελληνική Κυβέρνηση για δίκαιη χρέωση διοδίων με βάση την διανυθείσα απόσταση. Το Υβριδικό Σύστημα ήδη προσελκύει τοπικούς πελάτες/χρήστες στον αυτοκινητόδρομο μειώνοντας παράλληλα τον αριθμό των ατυχημάτων και αποσυμφορίζοντας το παράπλευρο οδικό δίκτυο.

Εκ μέρους της Ολυμπίας Οδού, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Παναγιώτης Παπανικόλας, δήλωσε:

«Η βράβευση της Ολυμπίας Οδού στα Responsible Business Awards επιβεβαιώνει τη στρατηγική επιλογή μας να επικεντρώνουμε τις επιχειρηματικές αποφάσεις μας στον άνθρωπο και τις ανάγκες του. Η χιλιομετρική χρέωση, που πρώτοι φέραμε στην Ελλάδα μέσω του καινοτόμου τεχνολογικού συστήματος Hybrid, είναι μια μεγάλη κοινωνική επένδυση για τις Τοπικές Κοινωνίες από τις οποίες διέρχεται ο αυτοκινητόδρομος. Ικανοποιεί ένα πάγιο αίτημα της ελληνικής κοινωνίας και αλλάζει τα δεδομένα στον τρόπο λειτουργίας των αυτοκινητόδρομων.

Αντίστοιχα, είμαστε περήφανοι για τα περιβαλλοντικά προγράμματα που υλοποιούμε στις εγκαταστάσεις του αυτοκινητόδρομου, μέσω των οποίων έχουμε φτάσει σε υψηλά ποσοστά μείωσης του ενεργειακού και ανθρακικού αποτυπώματος.

Στόχος μας είναι να αποτελούμε παράδειγμα καινοτόμου εταιρίας, με στρατηγικό πλάνο που θέτει στο επίκεντρό του τη δημιουργία κοινωνικού αντικτύπου».

Τη διοργάνωση των Βραβείων Υπεύθυνης Επιχειρηματικότητας αναλαμβάνει τα τελευταία έξι χρόνια η Boussias Communications, ενώ η πολυπληθής Κριτική Επιτροπή των βραβείων αποτελείται από Μέλη-Εκπροσώπους Θεσμικών Φορέων και Ιδρυμάτων, Εμπειρογνώμονες κλάδων σχετικών με τις κατηγορίες των βραβείων, καθώς και Πανεπιστημιακών, με Πρόεδρο την κα Σοφία Κουνενάκη-Εφραίμογλου, Πρόεδρο του ΕΕΔΕΓΕ-Εθνικό Επιμελητηριακό Δίκτυο Ελληνίδων Γυναικών Επιχειρηματιών.

Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 05 Ιουλίου 2021 22:12

Σχετικά Άρθρα

  • Νικολακόπουλος: Η σημασία της προσθήκης 13 χλμ. στο σημερινό έργο της Ολυμπίας Οδού
    Νικολακόπουλος: Η σημασία της προσθήκης 13 χλμ. στο σημερινό έργο της Ολυμπίας Οδού

    Να φτάσει μέχρι τον κόμβο Αλφειού ζήτησε ο Ανδρέας Νικολακόπουλος από την ηγεσία του υπ. Υποδομών

    Πρόκειται για μια προοπτική που θα φέρει το έργο πιο κοντά στην Αρχ. Ολυμπία και θα διευκολύνει τις συνθήκες για την περαιτέρω εξέλιξη του

    Ο Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη έχει ήδη πάρει την πρωτοβουλία για κοινή συνάντηση Ηλείων και Μεσσήνιων Βουλευτών με Σταικούρα και Ταχιάο και για τον δρόμο Πύργου- Καλού Νερού - Τσακώνας

    Η πορεία του έργου για τον σύγχρονο αυτοκινητόδρομο Πατρών – Πύργου βρίσκεται σε ιδιαίτερα ικανοποιητικό επίπεδο και αυτό επιβεβαιώνεται καθημερινά με τα στοιχεία προόδου των εργασιών που βλέπουν το φως της δημοσιότητας. Πρόκειται ίσως για το πιο αισιόδοξο μήνυμα όσον αφορά τον στόχο της υλοποίησής του και μάλιστα νωρίτερα από το προβλεπόμενο χρονοδιάγραμμα.

    Η επισήμανση αυτή έγινε για μια ακόμη φορά σε συνάντηση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σταικούρα και του Ηλείου Υφυπουργού Προστασίας του Πολίτη Ανδρέα Νικολακόπουλου ο οποίος παρακολουθεί την εξέλιξη των εργασιών εκφράζοντας την ικανοποίησή του για τις θετικές κάθε φορά εξελίξεις.

    Ωστόσο ο κ. Νικολακόπουλος, έχει ήδη ζητήσει τόσο από τον Υπουργό κ. Σταικούρα όσο και από τον Υφυπουργό κ. Νίκο Ταχιάο με τον οποίο επίσης έχει συναντηθεί και συνεργαστεί για το ίδιο θέμα, την αναγκαιότητα προσθήκης στο υπό εκτέλεση έργο της Ολυμπίας Οδού, τμήματος 13 χιλιομέτρων μετά τον Πύργο, που ουσιαστικά θα φθάνει μέχρι τον κόμβο του Αλφειού.

    Ο Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη, εξήγησε την ιδιαίτερη σημασία αυτής της προτεινόμενης από τον ίδιο προσθήκης, η οποία θα διευκολύνει σημαντικά την συνέχιση των εργασιών όταν αποφασισθούν από το Υπουργείο για την ολοκλήρωση της μεγάλης οδού μέχρι την Τσακώνα, ενώ θα φέρει τον δρόμο πολύ πιο κοντά στην Αρχαία Ολυμπία.

    Τόνισε μάλιστα ότι κατά την εκτίμησή του, και σε συνεννόηση με τον παραχωρησιούχο είναι εφικτό και θα μπορούσε να προχωρήσει, στο πλαίσιο της σημερινής κατασκευής του έργου, για αυτό και ζήτησε από την ηγεσία του Υπ. Υποδομών και Μεταφορών να το εξετάσει σοβαρά και στην βάση μιας διορατικής αντίληψης για πιο εύκολες συνθήκες στην μετέπειτα πορεία του δρόμου και της ικανοποίησης του καθολικού αιτήματος των πολιτών για την συνέχισή του σε Καλό Νερό και Τσακώνα.

    nikolako olump odos 2

    ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ – ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΘΕΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

    Σε σχέση με το τελευταίο, ο Ανδρέας Νικολακόπουλος έχει ήδη πάρει την πρωτοβουλία ζητώντας από τον αρμόδιο Υπουργό συνάντηση, στην οποία θα συμμετάσχουν από κοινού οι Βουλευτές Ηλείας και Μεσσηνίας προκειμένου να ενημερωθούν και να εκθέσουν τις απόψεις τους συζητώντας με τον κ. Σταικούρα όλες τις δυνατότητες για να μπορέσει να δρομολογηθεί θετικά και το υπόλοιπο τμήμα της Ολυμπίας Οδού με ένα ενιαίο πλαίσιο αντιμετώπισης στο άμεσο μέλλον.

    Σημειώνεται εδώ ότι πέραν των ανωτέρω δεν πρέπει να ξεχνάμε και το ζήτημα των συνδέσεων των πόλεων και των αστικών κέντρων με τον αυτοκινητόδρομο για το οποίο απαιτούνται οι ανάλογες παρεμβάσεις για την αποφυγή ταλαιπωρίας των κατοίκων

    Με δήλωσή του ο κ. Νικολακόπουλος μίλησε για την προσπάθεια που καταβάλει εδώ και αρκετό καιρό για να επιτευχθεί το καλύτερο και να υπάρξουν παρεμβάσεις εκεί όπου εμφανίζονται δυσκολίες αλλά και εκεί όπου διαπιστώνεται ότι χρειάζονται βελτιώσεις στην κατεύθυνση της γρήγορης, ορθολογικής και αποτελεσματικής έκβασης των εργασιών.

    «Είναι ένα από τα μεγαλύτερα αναπτυξιακά έργα και οφείλουμε να είμαστε πάντα με προσοχή σε εγρήγορση αντιλαμβανόμενοι τον παλμό αλλά και τις σωστές επισημάνσεις των τοπικών κοινωνιών, ώστε να βοηθήσουμε και εμείς από την πλευρά μας, δίνοντας τις αναγκαίες κατευθύνσεις προς το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Ηλείος Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη.

    (Δελτίο Τύπου)

  • Ολιγόωρη εκτροπή κυκλοφορίας μεταξύ Οβρυάς και Κόμβου ΒΙ.ΠΕ. στην Πατρών - Πύργου, την Πέμπτη 12/09
    Ολιγόωρη εκτροπή κυκλοφορίας μεταξύ Οβρυάς και Κόμβου ΒΙ.ΠΕ. στην Πατρών - Πύργου, την Πέμπτη 12/09

    Στο πλαίσιο της κατασκευής του νέου αυτοκινητόδρομου Πατρών-Πύργου, και συγκεκριμένα στο τμήμα που κατασκευάζεται πάνω στην υφιστάμενη χάραξη, από τον Ανισόπεδο Κόμβο Οβρυάς έως τον Ισόπεδο Κόμβο ΒΙ.ΠΕ. θα εφαρμοστεί εκτροπή κυκλοφορίας την Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2024 από τις 07.00 το πρωί και για περίπου 12 ώρες (έως το αργότερο τις 20.00).

    Συγκεκριμένα, το ρεύμα κυκλοφορίας προς Πύργο στο ύψος του Α.Κ. Οβρυάς θα εκτρέπεται προς την Παλαιά Εθνική Οδό και μετά από πορεία περίπου 10 χιλιομέτρων επί της Π.Ε.Ο. θα επανεισέρχεται στη Ν.Ε.Ο. από τον Ισόπεδο Κόμβο της ΒΙ.ΠΕ.

    Αντίστοιχα, το ρεύμα κυκλοφορίας προς Πάτρα και Αθήνα θα εκτρέπεται προς την Π.Ε.Ο., μέσω της κάθετης οδού, στο ύψος του Ισόπεδου Κόμβου ΒΙ.ΠΕ και θα επανεισέρχεται στη Ν.Ε.Ο. από τον Ανισόπεδο Κόμβο Οβρυάς. Για το διάστημα αυτό, ο Ημικόμβος Μιντιλογλίου θα παραμείνει κλειστός.

    Οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις είναι απαραίτητες, ώστε ο αρμόδιος Κατασκευαστής (AVAX, μέλος της Κ/Ξ ΑΠΙΟΝ ΚΛΕΟΣ) να προβεί σε εργασίες τοποθέτησης δοκαριών στην Άνω Διάβαση Α704 στην περιοχή των Βραχνέικων.

    Η Ολυμπία Οδός ευχαριστεί για την κατανόηση και παρακαλεί τους οδηγούς να συμμορφώνονται προς τη σχετική σήμανση και τις υποδείξεις της Τροχαίας, καθώς και να επιδείξουν αυξημένη προσοχή κατά τη διέλευσή τους από την περιοχή.

    (Δελτίο Τύπου)

  • Ολυμπία Οδός: Κυκλοφοριακή ρύθμιση για εργασίες συντήρησης  στην περιοχή σύνδεσης του Κόμβου Ρίου με τη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου
    Ολυμπία Οδός: Κυκλοφοριακή ρύθμιση για εργασίες συντήρησης  στην περιοχή σύνδεσης του Κόμβου Ρίου με τη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου

    Στο πλαίσιο των εργασιών βαριάς συντήρησης (αντικατάσταση παλαιών φωτιστικών με φωτιστικά LED, καθώς και επαναχρωματισμό των πλευρικών τμημάτων στο ημιστέγαστρο Κ514 του Α/Κ Ρίου) στην περιοχή σύνδεσης του κόμβου Ρίου με τη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, από τις 07:00 το πρωί της Τετάρτης 04.09.2024 έως τις 06:00 το πρωί της Δευτέρας 09.09.2024, θα αποκλειστεί η έξοδος του αυτοκινητόδρομου από Αθήνα προς Γέφυρα/Ιωάννινα (Κλάδος Β) και η κίνηση των οχημάτων θα εξυπηρετείται από τον κλάδο προς Ρίο/Πορθμείο και εν συνεχεία προς Γέφυρα Ιωάννινα (Κλάδος Α), όπως φαίνεται στο ακόλουθο σχηματικό διάγραμμα.

    olumpia ruthm komvos 49 2

    Κυκλοφοριακή ρύθμιση για εργασίες συντήρησης

    στην περιοχή σύνδεσης του Κόμβου Ρίου με τη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου

    Στο πλαίσιο των εργασιών βαριάς συντήρησης (αντικατάσταση παλαιών φωτιστικών με φωτιστικά LED, καθώς και επαναχρωματισμό των πλευρικών τμημάτων στο ημιστέγαστρο Κ514 του Α/Κ Ρίου) στην περιοχή σύνδεσης του κόμβου Ρίου με τη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, από τις 07:00 το πρωί της Τετάρτης 04.09.2024 έως τις 06:00 το πρωί της Δευτέρας 09.09.2024, θα αποκλειστεί η έξοδος του αυτοκινητόδρομου από Αθήνα προς Γέφυρα/Ιωάννινα (Κλάδος Β) και η κίνηση των οχημάτων θα εξυπηρετείται από τον κλάδο προς Ρίο/Πορθμείο και εν συνεχεία προς Γέφυρα Ιωάννινα (Κλάδος Α), όπως φαίνεται στο ακόλουθο σχηματικό διάγραμμα.

    (Δελτό Τύπου)

  • Πάτρα - Πύργος: «Γέφυρα» στο νέο ΕΣΠΑ η κατασκευή του δρόμου
    Πάτρα - Πύργος: «Γέφυρα» στο νέο ΕΣΠΑ η κατασκευή του δρόμου

    Για την απρόσκοπτη ολοκλήρωσή του

    Στο νέο ΕΣΠΑ και συγκεκριμένα στο πρόγραμμα «Μεταφορές 2021- 2027» μεταφέρεται η δεύτερη φάση κατασκευής του αυτοκινητόδρομου Πάτρα - Πύργος, με απόφαση του Ειδικού Γραμματέα Διαχείρισης Προγραμμάτων ΕΤΠΑ και ΤΣ Γιώργου Ζερβού για την απρόσκοπτη χρηματοδότηση και ολοκλήρωσή του.

    Το έργο εξελίσσεται με γοργούς ρυθμούς και όπως ανακοίνωσε πρόσφατα ο Υπ. Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας, η συνολική πρόοδος του αγγίζει το 52% %, ενώ τα πρώτα 24 χλμ -που αντιστοιχούν στο 29% του δρόμου- είναι ήδη ασφαλτοστρωμένα στις περιοχές του Πύργου, της Αμαλιάδας, στο Μιντιλόγλι και στην Κάτω Αχαΐα. Εξέφρασε μάλιστα την αισιοδοξία του ότι μέχρι το τέλος του έτους το έργο θα έχει φτάσει στο 75% της ολοκλήρωσής του καθώς τηρούνται αυστηρά τα χρονοδιαγράμματα, ενώ το 2025 θα παραδοθεί στο κοινό.

    Το νέο τμήμα αυτοκινητοδρόμου, στα πρώτα 13,0χλμ θα κατασκευαστεί με διαπλάτυνση της υφιστάμενης Εθνικής Οδού (ΕΟ), ενώ στα υπόλοιπα 61,8χλμ θα κατασκευασθεί σε νέα χάραξη.

    Ο νέος αυτοκινητόδρομος προβλέπεται με τετράϊχνη διατομή πλάτους 21,30μ (χωρίς τις πλευρικές διαμορφώσεις) αποτελούμενη από 2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση συνολικού πλάτους 14μ (4x3,50μ), Λωρίδες Έκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ) με τις αντίστοιχες λωρίδες καθοδήγησης συνολικού πλάτους 4,60μ (2x2,30μ), λωρίδες ασφαλείας στην κεντρική νησίδα συνολικού πλάτους 2,10μ (2x1,05μ), κεντρική νησίδα με αμφίπλευρο στηθαίο τύπου New Jersey πλάτους 0,60μ και ύψους 0,80μ. Σε προκαθορισμένες θέσεις του αυτοκινητοδρόμου θα διαμορφωθούν χώροι στάθμευσης.

    Επίσης το έργο περιλαμβάνει ακόμη:

    - 8 Ανισόπεδους Κόμβους/Ημικόμβους στα σημεία: Μιντιλογλίου , ΒΙ.ΠΕ. Κ.Αχαΐας, Βάρδας, Κυλλήνης ,Γαστούνης, Αμαλιάδας και Πύργου
    - Εργασίες σε Παράπλευρο και Κάθετο Δίκτυο
    - Λοιπά συνοδά έργα, αποχέτευσης ομβρίων-αποστράγγισης, σήμανσης-ασφάλειας-περίφραξης, μεγάλα και μικρά τεχνικά έργα (γέφυρες, Άνω και Κάτω Διαβάσεις, οχετοί, τοίχοι, κλπ.), έργα περιβάλλοντος, Η/Μ εργασίες, κ.α.
    - Την κατασκευή μετωπικών σταθμών διοδίων σε δύο θέσεις, η πρώτη μεταξύ ΒΙ.ΠΕ και Κάτω Αχαΐα και η δεύτερη μεταξύ Αμαλιάδας και Πύργου
    - Την τοποθέτηση πλευρικών σταθμών διοδίων στους Ανισόπεδους Κόμβους Κάτω Αχαΐας και Αμαλιάδας , και
    - Την κατασκευή αμφίπλευρων ΣΕΑ και ΚΕΣ.

  • Δείτε video: Η πρόοδος των εργασιών στη νέα Πατρών - Πύργου
    Δείτε video: Η πρόοδος των εργασιών στη νέα Πατρών - Πύργου

    «Το ποσοστό ολοκλήρωσης του αυτοκινητοδρόμου Πατρών - Πύργου φθάνει σήμερα περίπου στο 52%. Οι εκτιμήσεις είναι ότι στο τέλος του έτους θα είμαστε σε ένα ποσοστό ολοκλήρωσης της τάξεως του 75%». Αυτά τόνισε σε δηλώσεις που έκανε ο υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σταϊκούρας, ο οποίος επισκέφθηκε χθες το απόγευμα μαζί με τον υφυπουργό, Νίκο Ταχιάο, το κέντρο λειτουργίας της «Ολυμπίας Οδού» στο Ρίο.

    Ειδικότερα, ο Χρήστος Σταϊκούρας ανέφερε σχετικά με την πρόοδο του έργου: «Σήμερα (σ.σ. χθες) είχαμε την ευκαιρία μέσα από μία διευρυμένη σύσκεψη να δούμε, να αποτιμήσουμε και να αξιολογήσουμε την πορεία υλοποίησης ενός εξαιρετικά σημαντικού και εμβληματικού έργου για τη χώρα, του αυτοκινητόδρομου Πάτρα - Πύργος, μήκους 75 χιλιομέτρων. Όταν είχαμε επισκεφτεί τον ίδιο χώρο στις 17 Ιανουαρίου 2024, είχαμε θέσει κάποια χρονοδιαγράμματα και αυτά τηρούνται απολύτως. Τότε, υπενθυμίζω, είχαμε πει ότι μέχρι τέλος Ιουνίου η ολοκλήρωση του έργου θα είναι σε ποσοστό 50% και σήμερα είμαστε περίπου στο 52%. Οι εκτιμήσεις είναι ότι στο τέλος του έτους θα είμαστε σε ένα ποσοστό ολοκλήρωσης της τάξεως του 75%. 'Αρα είμαστε εντός χρονοδιαγραμμάτων, έτσι ώστε το 2025, όπως έχουμε δεσμευτεί, να παραδώσουμε στην κοινωνία έναν σύγχρονο, ασφαλή αυτοκινητόδρομο».

    Στην συνέχεια έκανε δηλώσεις ο υφυπουργός Υποδομών, Νίκος Ταχιάος, όπου σημείωσε: «Ο οδικός άξονας Πάτρα - Πύργος, είναι ένα δύσκολο έργο το οποίο έχει περάσει πολλές περιπέτειες. Από την πλευρά της και η ‘Ολυμπία Οδός' έχει προχωρήσει εξαιρετικά το συγκεκριμένο έργο. Η δέσμευση να είναι λειτουργικό το τμήμα Πάτρα - Πύργος, της ‘Ολυμπίας Οδού', το πρώτο εξάμηνο του 2025, δικαιώνει τις επιλογές της κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη και νομίζω ότι θα το αναγνωρίσουν και οι χρήστες του δρόμου».
    Επίσης, ο Νίκος Ταχιάος ανέφερε ότι «με την ευκαιρία, θα ήθελα να ευχαριστήσω την εταιρεία ‘ΑΒΑΞ' για τα μηχανήματα που έχει διαθέσει από χθες και τα οποία επιχειρούν αυτή τη στιγμή για την κατάσβεση της φωτιάς στο Σοφικό της Κορινθίας» και πρόσθεσε: «Την πρωτοβουλία αυτή πιστώνεται και η εταιρεία η οποία διέθεσε τα μηχανήματα, αλλά και η ‘Ολυμπία Οδός', η οποία συνέδραμε σε όλη την κινητοποίηση στην περιοχή. Έχει αποδείξει πολλές φορές και η παραχώρηση ότι όπου μπορεί, πέρα από τα όριά της, είναι παρούσα να βοηθήσει σε κοινωνικούς σκοπούς και για αυτό πραγματικά πρέπει να τις αποδώσουμε τον έπαινο από τις αξίζει».

    Στο μεταξύ, σύμφωνα με την ‘Ολυμπία Οδό', «η συνολική πρόοδος του έργου έχει ξεπεράσει το 50% και ήδη τα πρώτα 24 χιλιόμετρα (29% του νέου αυτοκινητόδρομου) είναι ασφαλτοστρωμένα στις περιοχές της Αμαλιάδας, του Πύργου, της Κάτω Αχαΐας και του Μιντιλογλίου».
    Επίσης, σύμφωνα πάντα με την ‘Ολυμπία Οδό', «σήμερα εργάζονται στην κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Πατρών - Πύργου 1.000 άτομα, ενώ η έμμεση απασχόληση έχει υπολογιστεί σε επιπλέον 2.000 θέσεις εργασίας σε όλη την διάρκεια κατασκευής του έργου».
    Από την πλευρά του, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ‘Ολυμπίας Οδού', Παναγιώτης Παπανικόλας, δήλωσε ότι «είμαστε όλοι αφοσιωμένοι στον στόχο, δηλαδή να παραδώσουμε το νέο αυτοκινητόδρομο Πατρών -Πύργου το συντομότερο δυνατό» και πρόσθεσε: «Υπερβαίνουμε καθημερινά προκλήσεις της κατασκευής και δίνουμε λύσεις με λογική, σύνεση και ομοψυχία».

    Η εξέλιξη του έργου με απόλυτους αριθμούς

    Η συνολική πρόοδος του έργου έχει ξεπεράσει το 50% και ήδη τα πρώτα 24 χλμ. (29% του νέου αυτοκινητόδρομου) είναι ασφαλτοστρωμένα στις περιοχές της Αμαλιάδας, του Πύργου, της Κάτω Αχαϊας και του Μιντιλογλίου.

    Κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης παρουσιάστηκε το νέο βίντεο προόδου κατασκευής στις τρεις κατασκευαστικές ζώνες που έχουν αναπτυχθεί από το Μιντιλόγλι έως τον Πύργο.

    Σήμερα εργάζονται στην κατασκευή της Πατρών – Πύργου 1000 άτομα, ενώ η έμμεση απασχόληση έχει υπολογιστεί σε επιπλέον ~2,000 θέσεις εργασίας σε όλη τη διάρκεια κατασκευής του έργου.

    Τεχνικά χαρακτηριστικά

    • 74,8 χλμ.
    • 2 λωρίδες και ΛΕΑ ανά κατεύθυνση, με ενδιάμεση κεντρική διαχωριστική νησίδα.
    • 8 κόμβοι
    • 15 γέφυρες
    • 64 άνω και κάτω διαβάσεις (27 άνω & 37 κάτω διαβάσεις)
    • 150 οχετοί
    • Τοίχοι αντιστήριξης μήκους 7.250 μ.
    • 4 Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών
    • 2 Σημεία Εξυπηρέτησης Πελατών
    • Τεχνική Βάση με εφεδρικό Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας (που περιλαμβάνει και εγκατάσταση της Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων)

  • Σταϊκούρας: Εντός χρονοδιαγράμματος η κατασκευή της νέας Πατρών - Πύργου - Στο 52% η ολοκλήρωση του έργου
    Σταϊκούρας: Εντός χρονοδιαγράμματος η κατασκευή της νέας Πατρών - Πύργου - Στο 52% η ολοκλήρωση του έργου

    «Το ποσοστό ολοκλήρωσης του αυτοκινητοδρόμου Πατρών - Πύργου φθάνει σήμερα περίπου στο 52%. Οι εκτιμήσεις είναι ότι στο τέλος του έτους θα είμαστε σε ένα ποσοστό ολοκλήρωσης της τάξεως του 75%». Αυτά τόνισε σε δηλώσεις που έκανε ο υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σταϊκούρας, ο οποίος επισκέφθηκε σήμερα το απόγευμα μαζί με τον υφυπουργό, Νίκο Ταχιάο, το κέντρο λειτουργίας της «Ολυμπίας Οδού» στο Ρίο.

    Ειδικότερα, ο Χρήστος Σταϊκούρας ανέφερε σχετικά με την πρόοδο του έργου: «Σήμερα είχαμε την ευκαιρία μέσα από μία διευρυμένη σύσκεψη να δούμε, να αποτιμήσουμε και να αξιολογήσουμε την πορεία υλοποίησης ενός εξαιρετικά σημαντικού και εμβληματικού έργου για τη χώρα, του αυτοκινητόδρομου Πάτρα - Πύργος, μήκους 75 χιλιομέτρων. Όταν είχαμε επισκεφτεί τον ίδιο χώρο στις 17 Ιανουαρίου 2024, είχαμε θέσει κάποια χρονοδιαγράμματα και αυτά τηρούνται απολύτως. Τότε, υπενθυμίζω, είχαμε πει ότι μέχρι τέλος Ιουνίου η ολοκλήρωση του έργου θα είναι σε ποσοστό 50% και σήμερα είμαστε περίπου στο 52%. Οι εκτιμήσεις είναι ότι στο τέλος του έτους θα είμαστε σε ένα ποσοστό ολοκλήρωσης της τάξεως του 75%.
    'Αρα είμαστε εντός χρονοδιαγραμμάτων, έτσι ώστε το 2025, όπως έχουμε δεσμευτεί, να παραδώσουμε στην κοινωνία έναν σύγχρονο, ασφαλή αυτοκινητόδρομο».

    Στην συνέχεια έκανε δηλώσεις ο υφυπουργός Υποδομών, Νίκος Ταχιάος, όπου σημείωσε: «Ο οδικός άξονας Πάτρα - Πύργος, είναι ένα δύσκολο έργο το οποίο έχει περάσει πολλές περιπέτειες. Από την πλευρά της και η ‘Ολυμπία Οδός' έχει προχωρήσει εξαιρετικά το συγκεκριμένο έργο. Η δέσμευση να είναι λειτουργικό το τμήμα Πάτρα - Πύργος, της ‘Ολυμπίας Οδού', το πρώτο εξάμηνο του 2025, δικαιώνει τις επιλογές της κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη και νομίζω ότι θα το αναγνωρίσουν και οι χρήστες του δρόμου».
    Επίσης, ο Νίκος Ταχιάος ανέφερε ότι «με την ευκαιρία, θα ήθελα να ευχαριστήσω την εταιρεία ‘ΑΒΑΞ' για τα μηχανήματα που έχει διαθέσει από χθες και τα οποία επιχειρούν αυτή τη στιγμή για την κατάσβεση της φωτιάς στο Σοφικό της Κορινθίας» και πρόσθεσε: «Την πρωτοβουλία αυτή πιστώνεται και η εταιρεία η οποία διέθεσε τα μηχανήματα, αλλά και η ‘Ολυμπία Οδός', η οποία συνέδραμε σε όλη την κινητοποίηση στην περιοχή. Έχει αποδείξει πολλές φορές και η παραχώρηση ότι όπου μπορεί, πέρα από τα όριά της, είναι παρούσα να βοηθήσει σε κοινωνικούς σκοπούς και για αυτό πραγματικά πρέπει να τις αποδώσουμε τον έπαινο από τις αξίζει».

    Στο μεταξύ, σύμφωνα με την ‘Ολυμπία Οδό', «η συνολική πρόοδος του έργου έχει ξεπεράσει το 50% και ήδη τα πρώτα 24 χιλιόμετρα (29% του νέου αυτοκινητόδρομου) είναι ασφαλτοστρωμένα στις περιοχές της Αμαλιάδας, του Πύργου, της Κάτω Αχαΐας και του Μιντιλογλίου».
    Επίσης, σύμφωνα πάντα με την ‘Ολυμπία Οδό', «σήμερα εργάζονται στην κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Πατρών - Πύργου 1.000 άτομα, ενώ η έμμεση απασχόληση έχει υπολογιστεί σε επιπλέον 2.000 θέσεις εργασίας σε όλη την διάρκεια κατασκευής του έργου».
    Από την πλευρά του, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ‘Ολυμπίας Οδού', Παναγιώτης Παπανικόλας, δήλωσε ότι «είμαστε όλοι αφοσιωμένοι στον στόχο, δηλαδή να παραδώσουμε το νέο αυτοκινητόδρομο Πατρών -Πύργου το συντομότερο δυνατό» και πρόσθεσε: «Υπερβαίνουμε καθημερινά προκλήσεις της κατασκευής και δίνουμε λύσεις με λογική, σύνεση και ομοψυχία».

    Για το τρένο

    Στο μεταξύ, απαντώντας ο υπουργός Υποδομών σε ερωτήσεις δημοσιογράφων, σχετικά με την χρηματοδότηση του νέου σύγχρονου σιδηροδρομικού έργου, από το Ρίο στην Πάτρα, ανέφερε: «Κάναμε πρόταση που είχε μέσα και το συγκεκριμένο σιδηροδρομικό έργο. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε ένα σημαντικό ποσοστό χρηματοδότησης για την Ελλάδα, αλλά όχι το σύνολο αυτού. 'Αρα κάποια έργα, όχι μόνο αυτό και κάποια άλλα δεν είναι μέσα στη συνολική χρηματοδότηση που εξασφάλισε η χώρα. Μια χρηματοδότηση, η οποία υπερβαίνει το μισό δις ευρώ αρκετά υψηλή, πολύ υψηλότερη, από πολλές άλλες χώρες, αλλά δεν κάλυψε το σύνολο της πρότασής μας, όπως έγινε σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες. Θα επανέλθουμε με αυτή και άλλες προτάσεις , όταν υποβάλουμε ξανά αιτήματα το επόμενο χρονικό διάστημα».

    Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

  • Pit Stop: Μία στάση για την ασφάλεια από την Ολυμπία Οδό και το Ι.Ο.ΑΣ. Πάνος Μυλωνάς
    Pit Stop: Μία στάση για την ασφάλεια από την Ολυμπία Οδό και το Ι.Ο.ΑΣ. Πάνος Μυλωνάς

    Με μεγάλη συμμετοχή ακόμη ένα Pit Stop Οδικής Ασφάλειας

    • Δωρεάν Τεχνικός Έλεγχος οχήματος από το Ι.Ο.ΑΣ. και κλήρωση για μοναδικά δώρα
    • Ενημερωτική δράση για ασφαλή ταξίδια

    Με ρεκόρ συμμετοχών έκλεισε το φετινό Pit Stop Οδικής Ασφάλειας που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 14 Ιουνίου. Η Ολυμπία Οδός και το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» υποδέχθηκαν δεκάδες οδηγούς στο Σταθμό Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (Σ.Ε.Α.) Μεγάρων προς Πάτρα, υπενθυμίζοντάς τους τη σημασία της υπεύθυνης οδηγικής συμπεριφοράς. Τις δυνάμεις τους για την οδική ασφάλεια ένωσαν και η AVIN, τα FLOCAFE, η TOTAL Energies και η BeSafe υποστηρίζοντας και ενισχύοντας τη δράση.

    Στο πλαίσιο του Pit Stop, δράσης που αποτελεί μέρος της καμπάνιας της Ολυμπίας Οδού για την οδική ασφάλεια «Η ζωή δεν έχει undo», οι οδηγοί είχαν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν δωρεάν Τεχνικό Έλεγχο στο όχημά τους με τη βοήθεια των συνεργατών του Ι.Ο.ΑΣ. και να λάβουν «Δελτίο Φιλικού Ελέγχου» με τα αποτελέσματα και τυχόν παρατηρήσεις. Ακόμα, μπορούσαν να δοκιμάσουν τον προσομοιωτή πρόσκρουσης του Ινστιτούτου, να λάβουν πληροφορίες για την ορθή και ασφαλή χρήση των παιδικών καθισμάτων καθώς και να διεκδικήσουν μία σειρά από δώρα.

    Ο Παναγιώτης Παπανικόλας, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Ολυμπίας Οδού κατά τη διάρκεια του Pit Stop μίλησε για τα τρία συστατικά της Οδικής Ασφάλειας, Δρόμος-Όχημα-Οδηγός, εστιάζοντας στον Οδηγό. Όπως ανέφερε «Σύμφωνα με το Ευρωβαρόμετρο για την Υπεύθυνη Οδήγηση του Ιδρύματος VINCI ως οδηγοί είμαστε εγωκεντρικοί, έχουμε αίσθημα παντοδυναμίας και οδηγούμε επιθετικά. Είναι καιρός να αλλάξουμε τις συνήθειες που μας πληγώνουν. Η βία στο δρόμο είναι βία στη ζωή μας. Ας αντισταθούμε στον κακό εαυτό μας!».

    Όσοι δεν είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν κατά τη διάρκεια του Pit Stop αλλά ενδιαφέρονται για Tips Οδικής Ασφάλειας μπορούν:

    • Nα βρουν videos με συμβουλές για ασφαλή οδήγηση από τον Τάκη Πουρναράκη στα προφίλ της Ολυμπίας Οδού στο Instagram και το Facebook
    • Να ακούσουν το podcast του Ι.Ο.ΑΣ. με χρήσιμες συμβουλές για κοντινές αλλά και μακρινές εξορμήσεις.

    olumpia Pit 2

    olumpia Pit 3

    olumpia Pit 4

    (Δελτίο Τύπου)

  • Έκτακτες Ρυθμίσεις Κυκλοφορίας λόγω σοβαρού τροχαίου ατυχήματος με εκτροπή και πυρκαγιά Βυτιοφόρου στο ύψος του Ισθμού του αυτοκινητοδρόμου Ελευσίνα-Κόρινθος-Πάτρα
    Έκτακτες Ρυθμίσεις Κυκλοφορίας λόγω σοβαρού τροχαίου ατυχήματος με εκτροπή και πυρκαγιά Βυτιοφόρου στο ύψος του Ισθμού του αυτοκινητοδρόμου Ελευσίνα-Κόρινθος-Πάτρα

    Την Παρασκευή 07.06.2024 στις 21:00 το βράδυ σημειώθηκε σοβαρό τροχαίο ατύχημα με εκτροπή και πυρκαγιά βυτιοφόρου οχήματος στη χιλιομετρική θέση 75,6 (ύψος Κόμβου Λουτρακίου) στο ρεύμα προς Κόρινθο του αυτοκινητοδρόμου Ελευσίνα-Κόρινθος-Πάτρα. Λόγω των εκρήξεων και της πυρκαγιάς που εκδηλώθηκαν, σημειώθηκαν σοβαρές εκτεταμένες ζημιές στη γέφυρα του κόμβου, σε τμήμα της οποίας από νωρίς σήμερα εκτελούνται εργασίες κατεδάφισης. Στην περιοχή εφαρμόζονται ήδη οι ακόλουθες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις:

    Από τις 06:00 το πρωί του Σαββάτου 08.06.2024, αποκλεισμός της κυκλοφορίας στην κατεύθυνση προς Κόρινθο στο ύψος της Χ.Θ. 75,2 με ταυτόχρονη εκτροπή της κυκλοφορίας προς δύο εναλλακτικές διαδρομές:

    • προς την έξοδο του κόμβου Λουτρακίου, με κατεύθυνση προς τον Ισθμό Κορίνθου, την ΠΕΟ Αθηνών-Κορίνθου και στη συνεχεία επανείσοδο στον αυτοκινητόδρομο μέσω του κόμβου της Επιδαύρου (Χ.Θ. 76,8).
    • προς την αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας του κλάδου προς Αθήνα, στον οποίο εφαρμόζεται αμφιδρόμηση από τη Χ.Θ. 75,2 έως Χ.Θ. 76,2.

    Η κυκλοφορία προς Αθήνα διεξάγεται από τη δεξιά λωρίδα και τη ΛΕΑ.

    Την Κυριακή 09.06.2024 το μεσημέρι περί τις 12:00, για την εξυπηρέτηση της αναμενόμενης αυξημένης κυκλοφορίας επιστροφής των εκλογέων, θα αρθεί η ανωτέρω αμφιδρόμηση και θα δοθούν στην κυκλοφορία στο ρεύμα προς Αθήνα όλες οι λωρίδες κυκλοφορίας (3 Λωρίδες και ΛΕΑ).

    Λυπούμαστε για την ταλαιπωρία που υπέστησαν χθες οι οδηγοί εξαιτίας των απαραίτητων εκτροπών, καθώς και για τις καθυστερήσεις που θα επιφέρουν οι αναγκαίες για την ασφάλεια της κυκλοφορίας ρυθμίσεις, καθ’ όλη την διάρκεια εκτέλεσης των εργασιών.

    Η Ολυμπία Οδός παρακαλεί τους οδηγούς να συμμορφώνονται προς τη σχετική σήμανση και τις υποδείξεις της Τροχαίας, καθώς και να επιδείξουν αυξημένη προσοχή κατά τη διέλευσή τους από την περιοχή.

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς