Πως ένας παραγωγός θα μιλάει την ίδια γλώσσα με έναν λιανέμπορο, ώστε οι διαδικασίες να είναι εύκολες και γρήγορες για όλους τους εμπλεκόμενους στην εφοδιαστική αλυσίδα;
Πως θα διασφαλίσω ότι με οποιανδήποτε λιανέμπορο στην περιοχή μου, στον νομό μου, στην χώρα μου αλλά και οπουδήποτε στον κόσμο θα έχω κοινή γλώσσα και ταυτόχρονα θα διατηρήσω την μοναδικότητά μου;
Με κεντρικό άξονα τους παραπάνω προβληματισμούς, ενημερώθηκαν οι παρευρισκόμενοι στο ενημερωτικό σεμινάριο που διοργάνωσε το Επιμελητήριο Αρκαδίας την Τετάρτη 24 Οκτωβρίου στην αίθουσα εκδηλώσεων του Επιμελητηρίου.
Ο Αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου Αρκαδίας κ. Γιώργος Δημητρόπουλος, στη διάρκεια του χαιρετισμού του ανέφερε μεταξύ άλλων ότι η προτεραιότητα της Διοίκησης του Επιμελητηρίου είναι η επιμόρφωση των μελών του: «έχουμε θέσει τις βάσεις, τα θεμέλια για σειρά επιμορφωτικών σεμιναρίων και εκδηλώσεων, που θα σας βοηθήσει να προβάλετε και να αναπτύξετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο».
Στη συνέχεια ο εισηγητής του σεμιναρίου κ. Δημήτρης Χρήστου, Market Development Director του οργανισμού GS1, παρουσίασε αναλυτικά το σύστημα προτύπων GS1 το οποίο δημιουργήθηκε από τους παραγωγούς και λιανέμπορους για να καλύψει όλα αυτά τα ερωτήματα, να διευκολύνει τις μεταξύ τους διαδικασίες και, σημαντικότερο όλων, να διασφαλίσει κατά 100% την μοναδική ταυτότητα ενός προϊόντος από οποιοδήποτε σημείο του κόσμου και αν αυτό παράγεται σε οποιοδήποτε σημείο του κόσμου πωλείται.
Δεν είναι απλά τo barcode μια εικόνα με γραμμές, αλλά μια μοναδική ταυτότητα για το προϊόν που το συνδέει με την επιχείρηση αλλά και με όλους τους υπόλοιπους κρίκους της εφοδιαστικής αλυσίδας. Ως ταυτότητα λοιπόν, είναι σημαντικό να είμαστε σίγουροι ότι είναι μοναδικό και ταυτόχρονα αναγνωρίσιμο αλλά και αποδεκτό, κάτι που τα GS1 barcodes διασφαλίζουν, εδώ και 40 χρόνια, σε 114 χώρες στον κόσμο, στις περισσότερες από 2 εκ. επιχειρήσεις μέλη του, χρήστες του συστήματος προτύπων GS1.
Το ενδιαφέρον των παρευρισκόμενων και οι ερωτήσεις τους για όσα παρουσιάστηκαν, αποδεικνύουν ότι η ενημέρωση για θέματα που αφορούν στη χρήση και εφαρμογή των barcodes αλλά και των νέων τεχνολογιών, εξυπηρετούν με τον καλύτερο τρόπο τις ποικίλες ανάγκες των επιχειρήσεων, ενώ παράλληλα ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα τους, στις τοπικές και διεθνείς αγορές, φυσικές και ψηφιακές, ικανοποιώντας ένα σημαντικό ζητούμενο στην πορεία προς την ανάπτυξη.