Κυριακή, 08 Δεκεμβρίου 2019 14:26

Ο Πάρης στα χνάρια του καπετάν Γιάννη Λάτση

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Ο ναυτιλιακός βραχίονας του ομίλου Λάτση περιήλθε στην αποκλειστική ιδιοκτησία της οικογένειας της Μαριάννας Λάτση με επικεφαλής τον κ. Πάρη Λάτση-Κασιδόκωστα

Υπό τους ήχους του soundtrack των «Επικίνδυνων Αποστολών», που παραπέμπει στην ικανότητα των Ελλήνων στη ναυτιλία να ξεχωρίζουν και να φέρνουν σε πέρας την αποστολή τους, ακόμη και όταν οι συνθήκες είναι πολύ δύσκολες και απαιτητικές, βραβεύτηκαν οι πρωταγωνιστές της παγκόσμιας ναυτιλιακής βιομηχανίας για το 2019. Οι Ελληνες εφοπλιστές και τα στελέχη των εταιρειών αλλά και διεθνών οργανισμών συναντήθηκαν στο ετήσιο ραντεβού τους, στέλνοντας το μήνυμα ότι η ελληνική ναυτιλία είναι εδώ και συνεχίζει να πρωταγωνιστεί κρατώντας τα ηνία του κλάδου.

Τα βραβεία

Τα βραβεία που δόθηκαν συνολικά ήταν 18. Ως Εταιρεία Δεξαμενόπλοιων της Χρονιάς (Tanker Company of the Year) ανακηρύχθηκε η Latsco. To βραβείο παρέλαβαν ο κ. Πάρης Λάτσης-Κασιδόκωστας και ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Γιώργος Μαργαρώνης.

Η σημαντική αυτή βράβευση για τη Latsco έρχεται σε μια χρονική συγκυρία που διενεργούνται ανταλλαγές μετοχών μεταξύ των μελών της οικογένειας Λάτση σε εταιρείες συμφερόντων του ομίλου στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, ο ναυτιλιακός βραχίονας του ομίλου Λάτση περιήλθε πολύ πρόσφατα στην αποκλειστική ιδιοκτησία της οικογένειας της κυρίας Μαριάννας Λάτση, η οποία με επικεφαλής τον γιο της Πάρη Λάτση-Κασιδόκωστα συνεχίζει τη μεγάλη παράδοση του ομίλου στον ναυτιλιακό κλάδο.

Ο κ. Λάτσης-Κασιδόκωστας ευχαρίστησε όλους όσοι εργάζονται και συμβάλλουν στην επιτυχημένη πορεία της Latsco και δήλωσε περήφανος για τη βράβευση της εταιρείας. Οπως έχει επισημάνει παλιότερα, «είναι καθήκον για τη δική μας γενιά να είμαστε pro environment. Προς αυτή την επιχειρηματική κατεύθυνση είναι το μυαλό μας».

Με τη σειρά του ο διευθύνων σύμβουλος της Latsco δήλωσε: «Ο στόχος μας είναι απλός. Να επαναφέρουμε την εταιρεία στην παλιά της δόξα. Στη δόξα που δημιουργήθηκε και ακολούθως κληροδοτήθηκε από τον ιδρυτή της. Η κληρονομιά αυτή είναι η πυξίδα μας. Είμαστε εξαιρετικά τυχεροί να απολαμβάνουμε την ακλόνητη υποστήριξη της οικογένειας που στέκεται στο πλευρό μας γεμάτη ενθουσιασμό, αφοσίωση και αποφασιστικότητα.

Λατσης-1--Μαριαννα-Μαριεττα--Παρις
Ο κ. Πάρης Λάτσης-Κασιδόκωστας με τη μητέρα Μαριάννα Λάτση και τη γιαγιά του Εριέττα.
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, ο ναυτιλιακός βραχίονας του ομίλου Λάτση περιήλθε πολύ πρόσφατα στην αποκλειστική ιδιοκτησία της οικογένειας της Μαριάννας Λάτση, η οποία με επικεφαλής τον κ. Πάρη Λάτση-Κασιδόκωστα συνεχίζει τη μεγάλη παράδοση του ομίλου στον ναυτιλιακό κλάδο
Η ευγνωμοσύνη και η εκτίμησή μας πηγαίνει στους ναυτικούς μας και σε όλη την ομάδα της Latsco που προσπαθούν μέρα με τη μέρα, ακούραστα, να πετυχαίνουν με συνέπεια τα υψηλότερα στάνταρ σε κάθε δραστηριότητα αυτής της επιχείρησης».

Η οικογένεια Λάτση για περισσότερα από 70 χρόνια δραστηριοποιείται και παραμένει στην πρωτοπορία στον κλάδο μεταφοράς ενέργειας. Οι αρχές της ακεραιότητας και της αξιοπιστίας αποτελούν τους ακρογωνιαίους λίθους της εταιρικής της κουλτούρας.

Το ναυτιλιακό σκέλος του ομίλου Λάτση, η Latsco Shipping Ltd, έχει την έδρα της στο Μονακό. Οι εμπορικές δραστηριότητες διεκπεραιώνονται από τη Latsco Ltd με έδρα στο Λονδίνο και η τεχνική διαχείριση των πλοίων από τη Latsco Marine Management INC με έδρα στην Αθήνα. Η εταιρεία ελέγχει σήμερα έναν σύγχρονο στόλο 27 πλοίων, εκ των οποίων 13 δεξαμενόπλοια μεσαίας εμβέλειας, 5 πετρελαιοφόρα μεγάλου βεληνεκούς, 7 very large -πολύ μεγάλα- πλοία μεταφοράς υγροποιημένου αερίου (LPG), χωρητικότητας 82.000 κυβικών μέτρων το καθένα, και 2 μεγάλα LPG, χωρητικότητας 60.000 κυβικών μέτρων έκαστο, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται παραγγελία για τη ναυπήγηση τεσσάρων ακόμη.

Στο Λονδίνο, μια έμπειρη, αφοσιωμένη και εξειδικευμένη ομάδα επαγγελματιών επιβλέπει τις ναυλώσεις, την εμπορική διαχείριση των πλοίων και την ασφαλιστική τους κάλυψη.

Στην Αθήνα, η Latsco Marine Management INC., η in house εταιρεία του ομίλου, με συνέπεια και επιμελώς διασφαλίζει ότι η μεταφορά όλων των φορτίων γίνεται με ασφάλεια, εγκαίρως και χωρίς απρόοπτα.

Η δέσμευση του ομίλου για τη ναυτιλιακή βιομηχανία είναι ασύγκριτη από την άποψη της παροχής αδιάλειπτης ποιότητας υπηρεσιών στους πελάτες του, κυρίως πετρελαϊκές εταιρείες και μεγάλες διεθνείς εμπορικές εταιρείες, διατηρώντας την ιδιότητα του προτιμώμενου μεταφορέα.

Το 2017 συστάθηκε ο όμιλος Marla Shipmanagement Group. Κάτω από την ομπρέλα του υπάρχουν δύο εταιρείες: η Marla Bulkers με στόλο τεσσάρων φορτηγών πλοίων τύπου Supramax και η Marla Tankers με τέσσερα δεξαμενόπλοια τύπου Aframax.

Το Βραβείο Εταιρεία Φορτηγών Πλοίων (Dry Cargo Company of the Year) δόθηκε στην Μ/Maritime του Γιάννη Μυτιληναίου, ο οποίος και το παρέλαβε. Η εταιρεία που ιδρύθηκε πριν από τρία χρόνια πέτυχε σε σύντομο χρονικό διάστημα να εδραιωθεί στην παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία. Εχει δημιουργήσει έναν σύγχρονο στόλο από 15 νεότευκτα φορτηγά πλοία, ναυπηγημένα στην Ιαπωνία, στα οποία δίνει ελληνικά ονόματα. Η εταιρεία στα τρία χρόνια λειτουργίας της έχει μεταφέρει με τα πλοία της 6,5 εκατομμύρια τόνους φορτία.

IMG-5731
Ο κ. Πάρης Λάτσης-Κασιδόκωστας με το βραβείο για την Εταιρεία Δεξαμενόπλοιων της Χρονιάς
Ως Επιβατηγό Εταιρεία της Χρονιάς (Passenger Line of the Year) βραβεύτηκε η Levante Ferries, η οποία ενίσχυσε φέτος τον στόλο της με την προσθήκη τριών πλοίων, τα «Ανδρος», «Κεφαλονιά» και «Κάλβος» - συνολικά έχει πέντε.
  • Η Xclusiv Shipbrokers πήρε το βραβείο Ναυτιλιακός Μεσίτης της Χρονιάς (Shipbroker of the Year).
  • Το Βραβείο Ναυτιλιακός Χρηματοδότης της Χρονιάς (Shipping Financier of the Year) πήγε στην Τράπεζα Πειραιώς, η οποία ενίσχυσε την παρουσία της στη ναυτιλία κατά 500 εκατ. δολάρια μέσα στο 2019, με το χαρτοφυλάκιό της να ανέρχεται πλέον στα 2,5 δισ. δολάρια. Η τράπεζα στηρίζει, σε δύσκολες εποχές, την ελληνική ναυτιλία χορηγώντας δάνεια κυρίως σε μεσαίες και μικρές ναυτιλιακές εταιρείες που αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της ελληνικής ναυτιλίας. Στο χαρτοφυλάκιο δεν υπολογίζονται τα δάνεια που έχουν δοθεί στις ακτοπλοϊκές εταιρείες.
Tο Βραβείο Τεχνολογικού Επιτεύγματος (Technical Achievement) κέρδισε η εταιρεία Seabright, η οποία κατακτά την παγκόσμια ναυτιλιακή αγορά. Κατασκευάζει φωτιστικά σώματα για πλοία, εσωτερικού και εξωτερικού χώρου, ξεχωρίζει για την καινοτομία της ενώ δραστηριοποιείται στο εμπόριο ηλεκτρολογικού υλικού για πλοία.

Το Safety Award απονεμήθηκε στο Λιμενικό Σώμα - Ελληνική Ακτοφυλακή για το τεράστιο έργο που προσφέρει καθημερινά κάτω από αντίξοες συνθήκες.

Λατσης-3--Παρις-Κασιδοκωστας-Λατσης-και-Γιωργος-Μαργωμενος
Ο κ. Πάρης Λάτσης-Κασιδόκωστας με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Latsco Γιώργο Μαργαρώνη
Το βραβείο για τη Sustainability απονεμήθηκε στην Probunker. Η εταιρεία έχει ως στόχο να σχεδιάσει, να ναυπηγήσει και να διαχειρίζεται έναν στόλο από επτά σύγχρονα και φιλικά προς το περιβάλλον εφοδιαστικά σκάφη για τον ανεφοδιασμό πλοίων με καύσιμο LNG, που θα καλύψει τις διαρκώς μεταβαλλόμενες ενεργειακές ανάγκες της παγκόσμιας ναυτιλιακής βιομηχανίας.
Διεθνής Προσωπικότητα της Χρονιάς εξελέγη η κυρία Δέσποινα Θεοδοσίου, πρόεδρος της WISTA International (Διεθνής Γυναικείος Οργανισμός Ναυτιλίας και Εμπορίου) και γενική διευθύντρια της κυπριακής Tototheo Maritime.

Το Βραβείο Piraeus International Center δόθηκε στον Δήμο Πειραιά για τη συμβολή του και τον κεντρικό του ρόλο στην αναβάθμιση της πόλης και του λιμανιού.
  • Το βραβείο Πλοίο της Χρονιάς (The Ship of the Year Award) πήγε στο World Champion Jet της Seajet. Eίναι ένα μοναδικό ταχύπλοο σκάφος υψηλότατων επιδόσεων και προδιαγραφών, το οποίο μάλιστα κατέχει και μια θέση στα παγκόσμια Ρεκόρ Γκίνες για την ταχύτητά του. Aναπτύσσει υπηρεσιακή ταχύτητα 45 κόμβων και μέγιστη ταχύτητα 50 κόμβων.
  • Το βραβείο Νέας Γενιάς (New Generation Shipping Award) κέρδισε ο κ. Νικόλας Μαρτίνος της Thenamaris.
  • Το Big Data Award απονεμήθηκε στην DeepSea Technologies που ανήκει στον Ρομπέρτο Κούστα, γιο του δρος Ιωάννη Κούστα.
  • Greek Shipping Newsmaker ανακηρύχθηκε ο εφοπλιστής Γιώργος Γιουρούκος.
  • Ως Προσωπικότητα της Ελληνικής Ναυτιλίας ψηφίστηκε ο Γιώργος Οικονόμου.
  • Βραβείο Επιτεύγματος Ζωής (Lloyd’s List / Propeller Club Lifetime Achievement Award) δόθηκε στον εφοπλιστή Γρηγόρη Χατζηελευθεριάδη.
  • Το βραβείο για την Εκπαίδευση ή την Επιμόρφωση (Education or Training Award) απονεμήθηκε στο Πανεπιστήμιο Πειραιά.
  • Ναυτικός της χρονιάς ανακηρύχθηκε ο καπετάνιος Δημήτρης Σπανουδάκης.

Πηγή: Protothema.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Κυριακή, 08 Δεκεμβρίου 2019 17:32

Σχετικά Άρθρα

  • Η πραγματική σχέση Νταϊάνας και Κάρολου με τον Γιάννη Λάτση - Ο Σπύρος Μπιμπίλας εξηγεί για τον ρόλο
    Η πραγματική σχέση Νταϊάνας και Κάρολου με τον Γιάννη Λάτση - Ο Σπύρος Μπιμπίλας εξηγεί για τον ρόλο

    Η πραγματική σχέση της πριγκίπισσας Νταϊάνα και του Κάρολου με τον Έλληνα μεγιστάνα, Γιάννη Λάτση

    H πολυαναμενόμενη πέμπτη σεζόν του «The Crown» του Netflix θα περιλαμβάνει το ταξίδι του πρίγκιπα Κάρολου και της πριγκίπισσας Νταϊάνα το 1991 στην Ιταλία, όπως αποκαλύπτεται από πρόσφατες φωτογραφίες από τα γυρίσματα. Οι ηθοποιοί που ερμηνεύουν τους ρόλους του βασιλικού ζευγαριού - Ντόμινικ Γουέστ και Ελίζαμπεθ Ντεμπίκι - βρέθηκαν για τα γυρίσματα στο κατάστρωμα του θρυλικού γιοτ «Χριστίνα Ο», ενώ στη σειρά συμμετέχει και ο Σπύρος Μπιμπίλας στον ρόλο του Γιάννη Λάτση.

    Το 1991 το ζευγάρι έκανε ταξίδι με σκάφος με τους γιους του, πρίγκιπες Ουίλιαμ και Χάρι, λίγους μήνες προτού τερματιστεί ο γάμος τους. Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, η Νταϊάνα ήταν δυστυχισμένη, αφού είχε ήδη μιλήσει για τις δυσκολίες στον γάμο της με τον βιογράφο Άντριου Μόρτον. Παρά τον διαλυμένο γάμο, η οικογένεια συγκεντρώθηκε στο γιοτ «Alexander». Η Ντεμπίκι και ο Γουέστ υποδύονται το πρωταγωνιστικό ζεύγος στην 5η σεζόν και τα γυρίσματα γίνονται στο γιοτ «Χριστίνα Ο» στην Πάλμα ντε Μαγιόρκα. Ο Τίμοθι Σάμπορ 11 ετών και ο Τέντι Χόλεϊ 7 ετών, επίσης εντοπίστηκαν στο σκάφος, υποδυόμενοι τους πρίγκιπες Ουίλιαμ και Χάρι.

    Σπύρος Μπιμπίλας: Θα υποδυθεί τον Γιάννη Λάτση στο «The Crown»

    O Σπύρος Μπιμπίλας μίλησε για τη συμμετοχή του στον πέμπτο κύκλο της σειράς «The Crown»: «... Λόγω του συμβολαίου που έχω, δεν μπορώ ν' αποκαλύψω πολλά πράγματα. Ωστόσο, έχουν βγει φωτογραφίες από παπαράτσι που δείχνουν ότι τα γυρίσματα έχουν γίνει στη θαλαμηγό Christina» ανέφερε, αρχικά, ο ηθοποιός και πρόεδρος του ΣΕΗ.

    Και συνέχισε: «Οι υπεύθυνοι της παραγωγής δεν ψάχνανε εμένα συγκεκριμένα για να παίξω. Ήθελαν έναν Έλληνα ηθοποιό για να ενσαρκώσει τον ρόλο του Γιάννη Λάτση. Έκαναν πάνω από είκοσι άτομα ακρόαση και διάλεξαν εμένα. Τα γυρίσματα ήταν αρκετά οργανωμένα και χλιδάτα. Ο κάθε ηθοποιός έχει το δικό του χώρο και βοηθούς, που δεν σε αφήνουν ούτε να δέσεις μόνος σου το κορδόνι από το παπούτσι σου, λιμουζίνες, ακριβά ξενοδοχεία και πρώτη θέση σε αεροπλάνα. Εμείς εδώ στην Ελλάδα είμαστε ήρωες».

    «Εμείς οι ηθοποιοί είμαστε ευαίσθητοι άνθρωποι και όταν παίρνουμε έναν ρόλο τον ψάχνουμε. Μέσα από τη google έκανα έρευνα γι' αυτόν τον άνθρωπο γιατί δεν τον είχα γνωρίσει από κοντά. Διάβασα την ιστορία του και είδα ντοκιμαντέρ, που έχουν γυριστεί για εκείνον. Είδα, επίσης, και τον τρόπο με τον οποίο μιλούσε γιατί ήταν ένας πολύ ιδιαίτερος άνθρωπος. Στη σειρά μιλάω αγγλικά. Κάθε φορά που κάνω έναν ρόλο σε άλλη γλώσσα, χρειάζομαι βοήθεια και κάνω μαθήματα» πρόσθεσε ο Σπύρος Μπιμπίλας.

    H σειρά«The Crown» σάρωσε στα πρόσφατα Βραβεία Emmy συγκεντρώνοντας τα βραβεία καλύτερης δραματικής σειράς, καλύτερης ηθοποιού (για την Ολίβια Κόλμαν, ηθοποιού για τον Τζος Ο' Κόνορ (Josh O’Connor), για καλύτερο β' γυναικείο ρόλο στην Τζίλιαν Άντερσον (Gillian Anderson), καλύτερη β' ανδρικό ρόλο Τομπάιας Μόνζις (Tobias Menzies), σεναρίου (Peter Morgan) και σκηνοθεσίας (Jessica Hobbs).

    Γιάννης Λάτσης - Ένας εκ των πλουσιότερων στον κόσμο

    Ο Γιάννης Λάτσης, γνωστός ως «καπετάν Γιάννης», ήταν Έλληνας μεγιστάνας εφοπλιστής. Γεννημένος το 1910 στην περιοχή της Ηλείας στην δυτική Πελοπόννησο, ο Γιάννης Λάτσης προερχόταν από φτωχή οικογένεια. Ο πατέρας του, Σπύρος Λάτσης ήταν παντοπώλης από το Κατάκολο της Ηλείας. Ξεκίνησε από μικρή ηλικία τη ναυτιλιακή του σταδιοδρομία. Στα μετέπειτα έτη, συνεργάστηκε με τον βασιλιά της Σαουδικής Αραβίας για την μεταφορά πετρελαίου. Χαρακτηριστικό είναι ότι για το χτίσιμο της περιουσίας του στηρίχτηκε πολύ στους ισχυρούς φίλους του, με τους οποίους είχε συνάψει καλές σχέσεις.

    Το 1969, την περίοδο της Χούντας, ίδρυσε την «Πετρόλα Ελλάς», ενώ το 1972 αγόρασε έκταση 1.770 στρεμμάτων στην Ελευσίνα, για να κατασκευάσει διυλιστήρια. Το 1980, αγόρασε την «Bank de Depots» από την οικογένεια Ωνάση. Επίσης, είχε στην κατοχή του, μέχρι τον θάνατό του, την τράπεζα «EFG Eurobank Ergasias». Το 1970, ίδρυσε το Ίδρυμα Υποτροφιών Ι.Σ. Λάτσης και το 1990, το Ίδρυμα Αποκαταστάσεως Ομογενών εξ Αλβανίας. Με δικά του χρήματα, ανέγειρε το Λάτσειο Κολέγιο.

    Τιμήθηκε με τον Χρυσό Σταυρό του Οικουμενικού Πατριαρχείου, με τον Μεγαλόσταυρο του Τάγματος του Φοίνικα από την Ελληνική Δημοκρατία και με το Βραβείο της Ακαδημίας Αθηνών. Με δικά του έξοδα αναπαλαίωσε το Θέατρο Απόλλων στον Πύργο, ενώ επίσης με δικά του έξοδα έχτισε το Λάτσειο Δημοτικό Μέγαρο, στην ίδια πόλη.

    Το 2003 σε ηλικία 93 χρονών έφυγε από την ζωή. Ήταν νυμφευμένος με την Εριέττα Τσουκαλά και απέκτησε τρία παιδιά, τον Σπύρο, την Μαργαρίτα και την Μαριάννα, τελευταία σύντροφο του ηθοποιού Νίκου Κούρκουλου. Την ίδια χρονιά, η Forbes τον ανακήρυξε ως τον 101ο πιο πλούσιο άνθρωπο, με την περιουσία του να εκτιμάται στα 5.4 δισεκατομμύρια δολάρια.

    Όταν ο Λάτσης έφερε στο Άκτιο, Κάρολο και Νταϊάνα

    Πέρα από τη μυθοπλασία και το The Crown, ο Κάρολος, η Νταϊάνα και τα παιδιά τους να έχουν έρθει στην Ελλάδα τον Αύγουστο του 1992, σε ένα μυστικό ταξίδι για τα γενέθλιά της πριγκίπισσας. Ο καπετάν Γιάννης Λάτσης έκανε τα πάντα για να παραμείνει μυστικό, με τις λεπτομέρειές του να διαρρέουν στον Τύπο χρόνια αργότερα. Η θαλαμηγός Alexander ήταν πάντα στη διάθεσή των μελών της βασιλικής οικογένειας της Μεγάλης Βρετανίας, ενώ τόσο η βασίλισσα Ελισάβετ όσο και ο σύζυγός της Φίλιππος είχαν φιλοξενηθεί κατά καιρούς στο mega yacht του καπετάν Γιάννη.

    Πολύ πριν παντρευτεί την Νταϊάνα, ο Κάρολος ήρθε αρκετές φορές στην Ελλάδα και ο Γιάννης Λάτσης του διέθετε πάντα το Alexander για τις διακοπές του στο Αιγαίο και στο Ιόνιο, αλλά και για τις μυστικές του επισκέψεις στο Άγιο Όρος. Ο Κάρολος λατρεύει την τέχνη της αγιογραφίας είναι και ο ίδιος εξαιρετικός αγιογράφος. Ο πρίγκιπας της Ουαλίας έκανε πάρα πολλές κρουαζιέρες με το Alexander και μάλιστα είχε έρθει και με την Καμίλα Πάρκερ Μπόουλς στην Κέρκυρα.

    Η ιστορία, πάντως, που συνέβη τον Αύγουστο του 1992 είναι άκρως κινηματογραφική. Στη σμηναρχία μάχης στο Άκτιο καταφθάνει ένα μεγάλο φορτηγό. Οταν ο οδηγός ρωτάται από τον φρουρό τι έρχεται να παραλάβει παίρνει την απάντηση «Ήρθα να παραλάβω μαρούλια». Την ίδια ώρα προσγειώνονται ταυτόχρονα δύο αεροσκάφη, ενώ και δύο πολυτελή μαύρα αυτοκίνητα περνούν την πύλη. Στο ένα βαν μπήκε ο πρίγκιπας Κάρολος και η οικογένειά του και στο άλλο ο ο Γιάννης Λάτσης. Στο φορτηγό αντί για καφάσια με μαρούλια φορτώθηκαν οι αποσκευές της πριγκιπικής οικογένειας. Η αυτοκινητοπομπή αναχώρησε για τη θαλαμηγό Alexander στο λιμάνι της Λευκάδας. Ο καπετάν Γιάννης αποβιβάζεται λίγες ώρες αργότερα και αφήνει το σκάφος στον Κάρολο, την Νταϊάνα και τα παιδιά τους, οι οποίοι συνέχισαν τις ολιγοήμερες διακοπές του στην Ελλάδα.

    Ο ίδιος επιστρέφει στο Άκτιο και πριν επιβιβαστεί στο learjet του αρχίζει να μοιράζει χρήματα στο μόνιμο προσωπικό και στους στρατευμένους, οι οποίοι τον χαιρετούν στρατιωτικά, όπως άλλωστε του άρεσε. Σήμα κατατεθέν του το καπέλο καπετάνιου με χρυσά σιρίτια, που φορούσε συχνά ακόμα και παρουσία μοναρχών, πριγκίπων, προέδρων και πρωθυπουργών. Φωτογραφίες από την επίσκεψη του πριγκιπικού ζεύγους στην Ελλάδα είχαν διαρρεύσει ελάχιστες εκείνη την εποχή και πουλήθηκαν πολύ ακριβά. Ο γάμος του πρίγκιπα και της Νταϊάνα οδηγήθηκε σε οριστικό τέλος τρία χρόνια. Ακολούθησε ο τραγικός θάνατος της πριγκίπισσας Νταϊάνα σε δυστύχημα.

    Πηγή: Ethnos.gr

  • Όταν ο Λάτσης έφερε στο Άκτιο, Κάρολο και Νταϊάνα και γέμισε τις τσέπες των φαντάρων
    Όταν ο Λάτσης έφερε στο Άκτιο, Κάρολο και Νταϊάνα και γέμισε τις τσέπες των φαντάρων

    Βαλίτσες, αντί για… μαρούλια

    Η άγνωστη ιστορία του φορτηγού που επρόκειτο να παραλάβει μαρούλια αλλά τελικά φόρτωσε… βαλίτσες. Ο Γιάννης Λάτσης συνόδευσε τον Κάρολο και την Νταϊάνα και οι σμηνίτες χαιρετούσαν στρατιωτικά με γεμάτες τσέπες.

    Αύγουστος του 1992, στο Άκτιο, στην 131 Σμηναρχία Μάχης. Για τους σμηνίτες ήταν ένα συνηθισμένο πρωινό με εξαίρεση το γεγονός ότι έξω από την πύλη έφτασε ένα μεγάλο φορτηγό. Όταν ο οδηγός ρωτήθηκε απάντησε ότι επρόκειτο να παραλάβει… μαρούλια που θα έφταναν με αεροσκάφος. Η ασφάλεια του στρατοπέδου ήταν ενήμερη… για τα μαρούλια, οι φαντάροι παραξενεύτηκαν, αλλά δεν ασχολήθηκαν περαιτέρω.

    Βαλίτσες, αντί για… μαρούλια

    Το μυστήριο λύθηκε λίγο αργότερα. Δύο αεροσκάφη έφτασαν ταυτόχρονα. Προσγειώθηκαν στο στρατιωτικό αεροδρόμιο ενώ την ίδια ώρα περνούσαν την πύλη δύο πολυτελή μαύρα αυτοκίνητα και μαζί το φορτηγό για τα… μαρούλια. Τα δύο αυτοκίνητα έφυγαν με μεγάλη ταχύτητα λίγο αργότερα.

    Προορισμός, το λιμάνι της Λευκάδας. Στο ένα αυτοκίνητο, είχε επιβιβαστεί ο Γιάννης Λάτσης, ο εφοπλιστής γνωστός και ως «καπετάν Γιάννης». Στο άλλο, ο πρίγκιπας Κάρολος και η Νταϊάνα. Το φορτηγό δεν μετέφερε τελικά μαρούλια, αλλά τεράστιες βαλίτσες. Επρόκειτο για τις βαλίτσες με τα φορέματα της πριγκίπισσας της Ουαλίας. Ήταν λίγους μήνες πριν από τον οριστικό χωρισμό του πριγκιπικού ζεύγους.

    Στο θρυλικό mega yaght «Alexander»

    Ο εφοπλιστής και οι καλεσμένοι του έμειναν μερικές μέρες στο θρυλικό mega yaght «Alexander», το καμάρι του πλοιοκτήτη. Ο «καπετάν Γιάννης» αποχώρησε λίγο αργότερα και άφησε στο σκάφος, τον Κάρολο και τη Νταϊάνα, οι οποίοι συνέχισαν τις ολιγοήμερες διακοπές τους.

    Ο ίδιος επέστρεψε στο Άκτιο και αποχώρησε με το αεροπλάνο με το οποίο είχε έρθει. Από την πύλη μέχρι τον διάδρομο απογείωσης μοίραζε λεφτά σε μόνιμο προσωπικό και στρατευμένους. Οι τσέπες γέμισαν και οι σμηνίτες τον χαιρετούσαν στρατιωτικά, όπως ακριβώς του άρεσε.

    Πηγή: fosonline - thebest.gr

  • Μητσοτάκης με Λάτση: Να αρθούν όλα τα εμπόδια για το Ελληνικό
    Μητσοτάκης με Λάτση: Να αρθούν όλα τα εμπόδια για το Ελληνικό

    Ο πρωθυπουργός συναντήθηκε με τον επιχειρηματία για την επένδυση στο Ελληνικό και συμφώνησαν να γίνουν όλα τα απαραίτητα βήματα.

    Την ανάγκη να επιταχυνθούν οι διαδικασίες για να ξεκινήσει η υλοποίηση της επένδυσης στο Ελληνικό ανέδειξε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης με αφορμή τη συνάντηση που είχε στο Μέγαρο Μαξίμου με τον Σπύρο Λάτση.

    Σύμφωνα με το γραφείο Τύπου του πρωθυπουργού η συνάντηση έγινε σε εξαιρετικό κλίμα.

    Ο πρωθυπουργός συμφώνησε με τον κ. Λάτση να γίνουν όλα τα απαραίτητα βήματα για τη σημαντική αυτή επένδυση, τηρώντας τις δεσμεύσεις που έχουν αναληφθεί για να αρθούν το ταχύτερο δυνατόν όλα τα εμπόδια που καθυστέρησαν την έναρξη του τόσο επωφελούς για τη χώρα έργου, καταλήγει η ανακοίνωση.

    Πηγή: News247.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Marma Touch